2101 Coupé, uzzac, 19**? (16v)

2101 Coupé, uzzac, 19**? (16v)

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Vasta
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

Huvitav jah. Samas päris võrreldavad pole ka, sest Darrian on transaxle kastiga. Meil ju samamoodi pidas ennem vastu ja polnud ühtegi mure, kuid see hooaeg algas see jama.
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

m
masuurik
Postitusi: 1711
Liitunud: 09 Juun 2006 10:56
Asukoht: MUUMIORG
Autod: 1.seeria LADA

Postitus Postitas masuurik »

lähed?
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

Ei :(

Kuigi väliselt on auto ühes tükis, on ta seest katki ja ma ei taha katkist asja näidata. Võiks saada ikka käima panna ja värki, seda enam ei auto seisaks õues. Küll järgmine aasta saab, ehk suudame talve jooksul kere ka korda teha lasta. On teine juba päris väsinud ja suuremate töödena on talveks vaid kuivkarter ja mõningane elektritöö. Kokku vast 3-4 nv tegemist kui sedagi, ehk peaks olema aega, et kere ka ilusaks saada.
Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2509
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Åkki?

Postitus Postitas SexSix »

Åkki on viitsimist påris uut kere teha teiste kasutatust?
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

Kindlasti mitte. Liialt on läinud tööd praegusesse, et kõik ümber tõsta ja pealegi võib tuleva hooaeg viimaseks jääda, sest Super1600 klass on täielikus varjusurmas ja kõrvale luukse klass Kumho 1600 kus on kõigil 15" Kumho tänavarehvid, ehk samad millega praegu BMW sari nühib rinkat. Autosid lubatakse sinna palju, kuid siis kaovad slikimehed ära ja üksi sõitmise eest medalit ei anta. Kumho peale minna ei taha väga, sest esiteks on see pask ja aeglane, teiseks sai ostetud hunnik 13" velgi alles ja nõme on need prügikasti visata.
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

Pikka aega pole midagi kirjutanud. Põhjus on asjal väga lihtne tegelt, sest pole väga millegist kirjutada :)

Vahepeal on natuke selgust saadud tuleva aasta võistlusklassidesse ja sellesse, kus ma siis täpsemalt sõitma hakkan. Super 1600 klassi enam vanal kujul enam igatahes ei eksisteeri. Uus klassivanem valiti, too muutis klassi Kumho 1600-ks ümber ja vanas formaadis ei jäeta enam võimalust võistlemiseks.
Ei ole halba heata, ehk kõrvale tekib täiesti uus klass, mis hakkab kandma Baltic Open klassi nime. Praegu on sama nimega klass küll olemas, kuid sisu on hoopis teine. Uues klassis on autod jaotatud kubatuuri järgi eri rühmadesse. kuni1600, 2000, 3000, 3000+ ja X1(prototüüp). Punkte antakse ka vastavalt sõitjate arvule omas rühmas, ehk kui üksik X1 vend kõik etapid võidab ja sama teen mina omas rühmas kus on näiteks 3 sõitjat, siis esikoha kokkuvõttes saab tegelane kellel oli rohkem konkurente. Samuti saab lisapunne igast asjade eest, ehk esimesena võistlustele regamise eest näiteks. Süsteem on suures osas laenatud Saksa sarjadest, kus sarnaseid sõite ja ettevõtmisi on mitmeid. Kogu selle tegemise iva seisneb selles, et slikimehed stardiks kõik koos, samuti annab sellise klassi teke võimaluse "vanadele" Super 2000 klassi aegunud homologeeringuga autodele võistlemas käia. Soomes pidavat neid "vanakesi" omajagu olema ja omanikud hädas, sest sõita kusagil sisuliselt pole.
Kindlasti annab tõuke ka uue raja valmimine. Tulevaks aastaks on see olemas, sest tööd juba praegu hoogsalt käivad. Siinkohal on räigelt vedanud ilmaga, et on pehme see talv seni olnud.
Autost ka natuke. Seisab ta ühes kuivas ja paari plusskraadiga garaažis ja ootab oma aega. Praegu oleme enamasti tegelenud järgmise aasta finants poolega, ehk oleme rääkinud toetajatega, kes õnneks on nõus meid jätkuvalt toetama ja sellest lähtuvalt saame ka luua plaane, et mida teha saab ja mis mahus. Keretööde kohta pole hetkel veel uudist, kuid kes tunneb huvi võib alati ligi astuda. Tulevaks aastaks leidsin ka vähe viisakamad laiendid, mis sobivad tõenäoliselt suurema lõikumiseta suurepäraselt.

Tagumine
Pilt

Esimene
Pilt

Veel on plaani võetud pedal-boxi paigaldamine, kus kõik peasilindrid asetsevad toas ja mõlemal pidurikontuuril on oma silinder ning tasakaalu saab paika keerata bias-bar'iga. Selle aasta sees tahaks ära tellida kuivkarteri paagi ja kui pidurimehed on ka kärmed vastama siis pedalboxi samuti. Uuel aastal tuleb end kätte võtta ja hakata siis juba mõnes teises garaažinurgakeses vaikselt nokitsema. Teha nagu oleks...

Pedalbox
Pilt
m
masuurik
Postitusi: 1711
Liitunud: 09 Juun 2006 10:56
Asukoht: MUUMIORG
Autod: 1.seeria LADA

Postitus Postitas masuurik »

Millest mul on sügavalt kahju,et mina neid koopakaari ebayst ei tellinud.Aga hea on see,et vähemalt näen selle lada küljes ära.:) .Mille omad need on?Tundub mingi nissani wide fender lisa.Või lihtsalt allride?
Teema mida jälgimas käija, auto mida vaatamas käija.
Selle kumhosarja tõttu on nüüd ju uusi velgi ka tarvis ja vanad jäävad ...kedagi midagi ootama..?!
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

Kaared on täitsa maarjamaatoode ja saadaval kahel laiuses. Originaalis kasutati neid Datsun 240Z küljes.

Veljed jutud jäävad kõik samaks, sest ma ei jää Kumhot sõitma vaid kolin sinna uude klassi üle...
Kasutaja avatar
zajetz
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1086
Liitunud: 14 Nov 2002 15:31
Asukoht: Tallinn, Nõmme(Pääsküla)
Autod: 4x 2101x ; 626 ; Auris hybrid

Postitus Postitas zajetz »

Kaared on sama tõenäoliselt sama mehe tehtud kes tegi ka minu autole esi lisa. Korralik painuv materjal.
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

Ma arvan ka, et Kaspre on üks Eesti parimaid klaasplastimehi. Antud tükid on 3 kihilised vist, aga pidavat ka 2-ga saama, siis veel kergem ja painduvam.
m
masuurik
Postitusi: 1711
Liitunud: 09 Juun 2006 10:56
Asukoht: MUUMIORG
Autod: 1.seeria LADA

Postitus Postitas masuurik »

Oleks vist mõistlik enda närvi ajamiseks küsida,et mis selline kaarering maksab.:D
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

Ma peast ei mäleta, aga kui olen nõus need külge kruvima siis palju ei saa olla :) (loe: kui katki lähevad siis pole kahju)
Kasutaja avatar
zajetz
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1086
Liitunud: 14 Nov 2002 15:31
Asukoht: Tallinn, Nõmme(Pääsküla)
Autod: 4x 2101x ; 626 ; Auris hybrid

Postitus Postitas zajetz »

Kui ma õigesti mäletan siis kaspre ütles et: enamväham sama mis e-bays aga kvaliteetsem ja kohapeal olemas. (tal peak neid juba riiulis olema).

Samas võin ka hinna suhtes eksida. Kui kellelgi suurem huvi siis võin uurida, nagunii vaja talle külla minna.

Kes on u2u saatnud on ka hinna saanud nii esilisale kui ka koopalaienditele. Seega jätame teema puhtaks. Kes tahab see küsib. :)
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

Maadlen hetkel piduri ja siduripeasilindrite maagilises maailmas. Tean, et Lada originaal on 19mm, kuid Lada kasutab esi ja tagapiduritele sama silindrit. Loogika ütleb, et piduritele võiks siis kasutada 2x19mm peasilindit, kuna pedalboxil on mõlema kontuuri jaoks oma peasilinder. Siduri oma on ka praegu 19mm, ehk sisuliselt sama keiss, et valida 19mm läbimõõduga peasilinder.

Vimka tuleb sisse sellega, et pidurite puhul on esi ja tagasillal erineva läbimõõdu ja kolbide arvuga sadulad. Ees vastavalt 4x35mm mõlemal pool ja taga 2x38mm mõlemal pool.
Kasutaja avatar
m6mm
Postitusi: 611
Liitunud: 08 Juun 2007 18:51
Asukoht: Saku

Postitus Postitas m6mm »

Aga selle esimeste ja tagumiste silindrite erinevuse peaks ju see balansstross paika reguleerima?
Kui õieti mäletan, siis Samaral oli peasilinder 22 või 23 mm.
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

Tellin sidurile 0.750 ja piduritele mõlemad 0.7 ja jutul lõpp, nüüd jääb üle vaid pakki oodata :)
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

Esimene pakike kohal. Oh kuidas mulle meeldib uusi asju näppida :)

Pilt
t
tuhajuhe
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 859
Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
Asukoht: türi
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas tuhajuhe »

Lahe,sedasi esmalt vaadates on mulje nagu gaasipedaal oleks ka hüdrauliline :D
56506878
t
twist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 549
Liitunud: 20 Dets 2008 15:44
Asukoht: Raplamaa
Autod: 2101

Postitus Postitas twist »

Väga uhke värk. See pikk nupuga tross on koha pealt bias bar-i reguleerimiseks?
Vasta