Autoga vahepeal toimunud niipalju, et saanud teda talveks kasutamiseks ette valmistada... Paigaldatud on esimesed logarid. Jahutussüsteemist sai välja lasta vee ja asemele ikka Tosool A40. Vahetasin ka termostaadi, kuna raip jäi suure ringi peale kinni ja auto soojakssaamine seetõttu väga raskendatud oli. Vahetatud on ka õli (Teboil 5W-40 poolsünt) ja õlifilter, klapid ka reguleeritud. Karburaatori vahetasin ka - ozoni asemel on selleks nüüd 2101 mehhaanilise teise kambri avanemisega isend. Bensiini võtab küll ~liitri rohkem, kuid tunduvalt paremini käivitub ja ära on kadunud igasugused jõnksutamised linnasõitul. Mineku kohta (mille pärast tavaliselt neid karbusse taga aetakse) kommentaare anda ei oska, pole nii tundliku tagaotsaga et mingit vahet tunneks:P
Talvekummid kah nüüdsest all. Rehvideks said Master Winter 175/70R13 protitud lamellid. Määravaks oli muidugi hind ja tahtmine saada kasutamata mustriga ja värske kummiga rehve. Mingid kasutatud rehvid oleks ju ikka leidnud aga ise olen oma valikuga rahul. Kuidas kellelegi, mõni mees ütleb et naelteta ei maksa koduõuestki välja sõita aga mina arvan vastupidi:rolleyes. Paigaldatud on nad nendele samadele Türi velgedele, millega ka päris rahul olen. Õhku pidama saamine oli natuke tülikas, nendele poldud nimelt freesitud pesi lohvita rehvide ventiilide jaoks. Rehvitöökojas pandi need aga silikooniga ja nüüd paistab, et jäid pidama. Teistkordse ületegemise eest võeti kah kõigest nende uute ventiilide raha.
Miinused - mingi imelik elektrikala on ikka sees, nimelt plõksib raadio end välja ja mute re?iimi, eriti kui salong on külm. Sooja salongiga reeglina ei jukerda. On kellelgi ideid? Kondents? Pingekõikumine? Siis käib närvidele undav käiguosa, peamiselt tagadiffer, mida pole senini odava raha eest leidnud - eks sõidan siis oma kõrvakuulmise hinnaga edasi kuni mõne leian:D Käigukast plõksib ka kolmandat välja, uus kast on küll olemas aga ootan juppe et siis kõik korraga vahetada - käigukast, hooratas, sidur, vbolla korv ja survekas kah. Pole veel maininud et suve lõpus mõlgiti vasak esitiib ka ära - aga no ega ta väga hull pole, kust värvi maha kriipis, sinna panin parandusvärvi peale ja las ta siis olla. Alles sai värvida, pole nagu erilist tahtmist jälle neidsamu kohti tegema hakata. Elan talve üle siis vaatab, mis kerega teha annab, parem tagumine koopaserv on kahtlane ja natuke tahaks ka põhi tegemist. Kevadel - suvel ehk leiab finantse et Sikstiinat (jah, see ON selle auto hellitusnimi:D)konserveerida.
"Tuuningu" koha pealt on katusele ilmunud antenn - raadio mängib ikka vähe paremini nüüd. Olid ka punased tagatuled paar nädalat aga kuna need ikka üsna küsitava suunatule värvusega olid siis võtsin need igaks juhuks ära. Ega nad ei sobinud ka nagunii... Praegu hakkasin ajaviiteks tagatulesid edasi nokkima, doonoriks vanad punase lakiga 05 tagatuled ja 07 tagatuleklaasid (tänud Priidicule). Asi on algusjärgus, valmis on üks klaas ja see ka lõpuni viimistlemata. Aega leian siis teen nad lõpuni.
