
2105, ccve, Rallikross MÜÜDUD!
2105, ccve, Rallikross MÜÜDUD!
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
cccve
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 656
- Liitunud: 01 Apr 2006 16:07
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: Lada Samara Carlota, Lada Samara S1600, Lada VFTS
Täna sai lõpuks valmis asi mida olen ammu tahtnud teha - korralik armatuur ning nuppude konsool.
Armatuur sai kaetud üleni riidega, mõned juhtmed veel ühendada ning siis täiesti valmis.
Eks pildid räägivad iseenda eest:




Plaanisime minna pühapäeval Taali Rahvasprindile kuid jääb sinna minemata. Eestis pole sachsi sidurikorvi ning tellimine 2-4 nädalat...
Lähiajal pean Tuha'ga ühendust võtma väljalaske suhtes ning Kahar'iga sisselaske suhtes.
Armatuur sai kaetud üleni riidega, mõned juhtmed veel ühendada ning siis täiesti valmis.
Eks pildid räägivad iseenda eest:




Plaanisime minna pühapäeval Taali Rahvasprindile kuid jääb sinna minemata. Eestis pole sachsi sidurikorvi ning tellimine 2-4 nädalat...
Lähiajal pean Tuha'ga ühendust võtma väljalaske suhtes ning Kahar'iga sisselaske suhtes.
-
cccve
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 656
- Liitunud: 01 Apr 2006 16:07
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: Lada Samara Carlota, Lada Samara S1600, Lada VFTS
Tuleb tõdeda, et on üpris õudne elada lada-mehe elu.
Täna sain siis tänu SexSix'le sachsi sidurikorvi, tekkis lootus pühap sõitma saada. Kuid see korv ei istu absoluutselt. Korv hooratta külge kinni tõmmates jäävad lamellid kettaga peaaegu samale maale ning sidurisilinder sinnani absoluutselt ei ulatu. Ketas on uus 4 labaga ning sama paks kui muu originaal (9mm). Sobrades sahtlites leidsin ühe peaaegu uue sachs korvi (asja mida ma vahepeal hullumoodi taga otsisin ning peaaegu tehase tellimust vormistama hakkasin). Sellel leitud korvil on lamellid täiesti teise kujuga (tootekoodis ka väike erinevus) kuid ometi on ka see korv vaz'i oma. Panin selle alla ning lamellide ja ketta südamiku vahe jäi ca 1cm. Sidur hakkas väga põhjast ning väga vähe tööle (pedaalile vajutades hakkas põhjast väheke võtma) kuid asi pole absoluutselt õige. Millest see kõik tingitud võib olla? Korv, ketas, survelaager kõik on uued...
Täna sain siis tänu SexSix'le sachsi sidurikorvi, tekkis lootus pühap sõitma saada. Kuid see korv ei istu absoluutselt. Korv hooratta külge kinni tõmmates jäävad lamellid kettaga peaaegu samale maale ning sidurisilinder sinnani absoluutselt ei ulatu. Ketas on uus 4 labaga ning sama paks kui muu originaal (9mm). Sobrades sahtlites leidsin ühe peaaegu uue sachs korvi (asja mida ma vahepeal hullumoodi taga otsisin ning peaaegu tehase tellimust vormistama hakkasin). Sellel leitud korvil on lamellid täiesti teise kujuga (tootekoodis ka väike erinevus) kuid ometi on ka see korv vaz'i oma. Panin selle alla ning lamellide ja ketta südamiku vahe jäi ca 1cm. Sidur hakkas väga põhjast ning väga vähe tööle (pedaalile vajutades hakkas põhjast väheke võtma) kuid asi pole absoluutselt õige. Millest see kõik tingitud võib olla? Korv, ketas, survelaager kõik on uued...
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
ma olen umbes sarnasel põhjusel pidanud survelaagrile osa teisest survelaagrist juurde punktima, et sõita saaks, korviks oli siis miski niva oma valeo toodang.
ma ise arvasin siis, et ehk tuleb korviga koos ka survelaager õigele mudelile tellida - ju sobib see korv peale lada ka fiat, alfa, lancia seltskonnale ja seal mõõdud vähe teised.
imelik, et sa alles nüüd märkasid, et ka enamus uusi varuosi tuleb enne paigaldamist kas kohendada või remontida
edu!
ma ise arvasin siis, et ehk tuleb korviga koos ka survelaager õigele mudelile tellida - ju sobib see korv peale lada ka fiat, alfa, lancia seltskonnale ja seal mõõdud vähe teised.
imelik, et sa alles nüüd märkasid, et ka enamus uusi varuosi tuleb enne paigaldamist kas kohendada või remontida

edu!
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
cccve
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 656
- Liitunud: 01 Apr 2006 16:07
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: Lada Samara Carlota, Lada Samara S1600, Lada VFTS
Antud survelaager mille panime koos teise korviga oligi komplektis! Viga miks see jant praegu on, on sellest ,et hooratas on treitud kohast kuhu kinnitub sidurikorv ehk sidurkorv läheb kaugemale kui originaalis ta minema peaks.. Kas oleks mõeldav panna siduri korvi ja hooratta vahele sama paksud seibid kui palju sealt maha on treitud, et sidurikorv jääks lõppkokkuvõttes samale kohale mis ta peaks olema originaalis? Teen pärastlõunal kui kast jälle maha võetud mõned pildid ka korvidest jms.
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1525
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
Vana nali...aga nagu näha, ikka kogetakse seda veelAlgselt postitas: ccve
Antud survelaager mille panime koos teise korviga oligi komplektis! Viga miks see jant praegu on, on sellest ,et hooratas on treitud kohast kuhu kinnitub sidurikorv ehk sidurkorv läheb kaugemale kui originaalis ta minema peaks.. Kas oleks mõeldav panna siduri korvi ja hooratta vahele sama paksud seibid kui palju sealt maha on treitud, et sidurikorv jääks lõppkokkuvõttes samale kohale mis ta peaks olema originaalis? Teen pärastlõunal kui kast jälle maha võetud mõned pildid ka korvidest jms.

Mina isikilikult seibe ei soovitaks, kuid on kasutatud. See on selline häda abinõu, kuid õigem on teha paksem survelaager, mina lasin teha treialil kohe vastavast materjalist 3mm seinaga toru jupi (1cm pikk) ja punktisime siis survelaagrile otsa, mõte selles, et enne pead sa maas ära mõõtma, kui palju sul konkreetselt juurde vaja lisada on st. et korvi lamellid oleksid ikka kerge pinge all (mitte lõdvad, ega mitte lõpuni välja surutud - et oleks paras mänguruum)
Ja missugustest SACHsi korvidest sa siin hetkel räägid? Mg/Al korvidest (vana nimega MFX200) ? või mingid standard korvid?
...et kust sahtlitest sa neid leiad

Sest kergmetall Sachsi korv+surveplaat maksab ca 15000.-
ja enam ei ole nad nime all MFX200 vaid mingi muu
Festina lente!
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1525
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
- Tymmu23
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 110
- Liitunud: 02 Veebr 2003 11:46
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Lada 05
minul on seal pikkaaega seibid olnud! terasseibidest viilisin öige kujuga välja et ilusti istuks seal ja väga hää!
vahest vaja hooratast üle treida ja ka surveplaatide taastamisega tekivad need erinevused siis saabki seibidega öigeks ajada,ja survelaager on ka treitud muhvi sees mis teeb nende vedrude erinevused öigeks.
[Muudetud: 22-5-2010 Tymmu23]
vahest vaja hooratast üle treida ja ka surveplaatide taastamisega tekivad need erinevused siis saabki seibidega öigeks ajada,ja survelaager on ka treitud muhvi sees mis teeb nende vedrude erinevused öigeks.
[Muudetud: 22-5-2010 Tymmu23]
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1525
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
-
cccve
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 656
- Liitunud: 01 Apr 2006 16:07
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: Lada Samara Carlota, Lada Samara S1600, Lada VFTS
panime ca 2mm paksud seibid vahele ja auto kokku, peale testimist jäi kõik ellu ning seni kõik toimib! Huvitav fakt on see, et eile sai kastile uus õli pandud (TAD 17, tuttav sõitnud sellega rallikrossi juba 4 aastat ning 0 probleemi) ning nüüd töötab kast nagu mingist muust puust vilepill. Käigud käivad pehmelt ja konkreetselt ning pole enam mingit momenti ,et kas läks ta nüüd õigesti sisse või mitte. Või olenes see tõesti nii palju uuest sidurist? Mis korvidega tegu ,saan tuleval nädalal teada, uurin tootekoodide järgi välja. Krt hakka või mõtlema homme sõitma mineku peale.
Ahjaa, uus sachsi sidurkorv ka alles ja müüa mille soetasin SexSix'lt. Hind sama millega ostsin ehk 510.-
Ahjaa, uus sachsi sidurkorv ka alles ja müüa mille soetasin SexSix'lt. Hind sama millega ostsin ehk 510.-
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1525
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
- SexSix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 2509
- Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: 013
Sidurikorv.
Koodi järgi on see korv M 2141 oma, millele paigaldatud VAZ 2106 mootor. Seega VAZ-i sidurikorv.
Siduri kahvli tööala saab muuta ka kahvli kinnitusmuhvi reguleerides.
Siduri kahvli tööala saab muuta ka kahvli kinnitusmuhvi reguleerides.
-
cccve
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 656
- Liitunud: 01 Apr 2006 16:07
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: Lada Samara Carlota, Lada Samara S1600, Lada VFTS
Eile läbis auto edukad 20km testimist. Lõpp küll polnud eriti edukas. Rajalt vaikselt kodupoole sõites tekkis pööramistel tagasillas kolks-kolin. Eriti just parempööretel ning natuke ülespoole kallakul sõites. Nagu justkui midagi pooks tagasillas korraks kinni... Egas midagi, sild jälle lahti vaja kakkuda...
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1525
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt: