Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
täna hakkasin plokki sulatama ehk hommikuks selgub kas on vaja uus plokk teha:kuri kui väliselt ei tundu võib veel sisemine vigastus olla. Jääme parimat lootma:puzzled
nii esialgu tundub et pääsesin kuid eks homme panen käima ja siis on näha. Esialgu kuskilt ei leki ja tosool nüüd eriti kange praktiliselt konsentraat sees!
Nii paistab, et pääsesin. Auto käivitus peale kuuaega seismist poolest pöördest. valget tagant ei tule ja õli on puhas. Samuti ei kao tosool. Õpetus kõigile hoidke korralik vedelik sees!
Täna sai autole tellitud ridamisi uusi juppe E.rattalaagrid, Sarniirid, kommutaator, bensiini pump, õlifilter ja lisaks said ette ja taha tikkpoldid valmistatud. Varsti ka pildimaterjali!
Kurb:(!
Sul läksid ainult pulgad, trumm jäi. Ise läksin 5 märts naisega sünnitusmajja, peale mida võtsin nädala isapuhkust ja kui 10 päeva hiljem jalle tööle läksin oli pere auto töö juurest jalga lasknud seitsme tuule suunas:kuri!
Algselt postitas: uve6
Kas turvapoldid olid?Tõmbab selline asi suht jahedaks.
Turvapoldid ei päästa eriti. Mu ühel tuttaval oli 7nda seeria BMWl 2 komplekti neid ratastel. Lüüakse see auk seal supekluud täis ja keeratakse ikka lahti(praegustes tingimustes ei tea, kas see nipp neil töötab). Kallimatel turvasüsteemidel on ju andurid selle vastu, et kui auto kalle muutub. Ka see ei päästa. Pannakse tellised alla ja igast küljest tõstetakse kuidagi kiilude vahele löömisega nii palju, et saaks tühja rehvi alt kätte.
Sellistel puhkudel on hea, kui on kasko. Sellel minu tuttaval on neil velgi vist 3 jooksu juba ära viidud.
Kaldeandurite vastu saavad nad nii, et panevad tellised alla ja lasevad rehvid tühjaks, kõik neli korraga. Auto langeb ilusti stabiilselt tellistele ja ongi korras.
ei aita mingid poldid selle vastu kl mõtlevad siis midagi uut välja! Kuna miskipärast on samarilo starter vahepeal otsad andnud ei saa ka sellega sõita. Peab kuualgust ootama ja siis uue starteri ostma. Eks vaatab mis kindlustus teeb peale selle tõmmati metsikud kraapsud kah autole nii et veel kindlustusele tööd . Olen juba 2 kohast värvimise pakkumise võtnud (üleni värv). Samas kuna autol jäid kraapsudetta stanged siis neid ei taheta värvida krt pärast nagu sebra:puzzled:kuri. Kogu kahju suurusjärk 80k raha. Samas kui keegi foorumis tegeleb veel värvitöödega siis võib u2u saata. Firmade pakkumised on olnud 25-35 000.- Töö kvaliteet peab olema väga hea ja peab olema firma pakkumine mille saan edastada kindlustusele!
Algselt postitas: Suska
Fakt on see, et Sind hakkavad saatma alguses negatiivsed vastused. Võib-olla isegi lootusetult palju. Nõua oma õigusi ja ära anna alla. Edu!
Kuna tegemist Swedbank Varakindlustusega siis lootust, et laheneb natuke kiiremini kui teistega. Siiani pole nendega probleemi olnud!
Nii kui nüüd ükskord soojaks läheb saab auto natuke disaini juurde. Samas on starteriga huvitavad lood, nimelt kord lihtsalt plõkisb ja siis järgmine päev kõik korras! Ei tea peab ikka igaks juhuks uue ostma nii, et kellel pakkuda nadku teada. Saabusid ka uued juppid kohale ja sai ka veel üks mootoripea juurde soetatud mis on tuha juures tegemisel. Siis peab veel uue käigukasti kätte saama olaafi käest ja peakski hooajaks valmis olema. Muidugi tuleb veel kruusakad soetada 2tk 14`ja 2tk 13`. Nii, et kellel taas pakkuda võib teada anda. Ei pea uued olema kuid korralikud. Uus disaini näidis kah:lol