Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
eks paigutada pagassi keskele lisapaak ja originaalpaaki juba leiab mida valada
bensiini ja nitrolahustit suhtega 1:1
suurepäraselt mõjub igale automootorile kuhu sisse seda valada
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Vahepeal nii palju uut teemat et võtsin pidurid ette ja vahetasime ära esiklotsid, trumlitele ka uued klotsid + puhastasime trumlid ära ja mõtlen värvkatte üle. arvatavasti must. Ei taha et valge velje tagant mingi kirev värv veel läbi paistaks. Veel plaanis vahetada pidurivedelik terves süsteemis kuna see suhtselt hapu juba. Lisaks veel õõtsa puksid ülemised ja alumised, otustasin kasutada kallimat, vene toodangut (teine valik oli saksa) kuna vene omad olid oluliselt jäigemad. homologeeringutega ja puha. edaspidi üritan kursis hoida, plaane/töid veel palju ees , sooviks kevadeks enamvähem salongi tagasi kokku laduda( juhtmestamist veel palju ees). mõned illustreerivad pildid ka.
ps. se õli läks kogematta supordipeale.
Algselt postitas: fhaust
Kas see radikas on 06 oma? ja kas se mu 05 läheb 1:1?
Ostsin omale kah just samasuguse. 2107-me koodiga pidavat olema kataloogis. Kohalejõudes avastasin samuti, et alumine lõdviku ots teistsugune ning elektrivendi anduri koht hoopis teisel pool. Muidu kinnituste poolest istub ilusti, ainult see alumine lõdvikud tuleb leiutada
Minu riisipõletaja tehasemanualis on kirjas, et piduri ja siduri õli peaks vahetama 2 aastat tagant. Niiskes kliimas või väga karmide sõiduvõtetega (tihti tugevad pidurdused, et vedeliku temp muutub palju), tuleks iga aasta vedelikku vahetada.
Ja nüüd kaas kannatajad millal vahetasite teie oma ladal viimati siduri ja piduri vedelikku???
Ma ausalt julgen kahelda kas minu isendil kunagi üldse vahetatud on mis otseselt "katki" pole läinud - ehk siis sõitu takistanud:D pluss vaadates üldiste tehtud remonditööde kvaliteeti tuleb pisar silma. aga noh peab siis naabrivasja tööd üle tegema:D
Algselt postitas: fhaust
Kas see radikas on 06 oma? ja kas se mu 05 läheb 1:1?
Ostsin omale kah just samasuguse. 2107-me koodiga pidavat olema kataloogis. Kohalejõudes avastasin samuti, et alumine lõdviku ots teistsugune ning elektrivendi anduri koht hoopis teisel pool. Muidu kinnituste poolest istub ilusti, ainult see alumine lõdvik tuleb uus leiutada
Nüüdseks olen asunud 1.st korda elus esisilla remonti tegema, nagu ka kõike muud oma esimese autoga. Kas kellegil on nõuandeid kuidas saada lihtsama vaevaga lahti ?arniire? Peale 28 aastat justkui elaks need mutrid ?arniiride küljes ja mina ei jaksa füüsiliselt neid lahti keerata, ka paljude teiste sarnaste kohtadega on k““pi olnud rohkem kui peaks. olen proovinud seda sprey roostemuundurit mis peaks sinna vahele ronima ja hõlbustama tööd. Ma ei tulnud siia halama, et mai suuda lahti keerata vaid abi otsima, kuna juba mitu korda olen saanud hiljem teada, et olen kilplaslikke töövõtteid kasutanud. Rõhutan veelkord, et autoremondiga kogemused absoluutselt puudusid enne selle masina saamist. Teine küsimus on selline et kas alumise õõtsa saan kätte nii, et keeran pukside kõrvalt mutrid lahti ja peksan selle lati välja sealt? ka see ei tahtnud seal väga liikuda, kuigi ei olnud pinges ega midagi.. tuli nüüd pikk jutt. loodan et vastused ei tule ainult stiilis et "autoremont oleks imelihtne kui kõik käiks nii nagu peab " või et "aeg jõukasse minna"
Meil masuajal toimub lõpureis Võrtsjärve äärde ja oleks tore kui ma jõuaks ikka selle masinaga sinna:) nii et jällegi ootan nõuandeid:P
Tervitustega Karl
?arniiride lahtisaamiseks müüakse vene varuosade poodides pisikest rakist - näeb välja kui 10-ne polt ja mutter, mis nad põhimõtteliselt ongi. Ainult, et kummagis otsas on koonus. Selle keerad ?arniiri poldiotste vahele pingesse - ennem peaksid ?arniiri poldid siiski paar ringi lõdvemaks keerama, ja need peab tõesti jõudu ja korralikke silmusvõtmeid kasutades lahti päästma. Kui see tehtud ja rakis korralikult pingesse keeratud, tuleb asuda erinevaid rauatükke kombineerides ?arniiride koonuste pihta "koputama". Parim oleks mingi 5kg kuvalda ja terava otsaga pikem ja jämedam meisel - koondab löögi jõu kenasti ühte kohta.
Alumist õõtsa sa oma kirjeldatud viisil kätte ei tohiks saada, kuna see on sillatala küljes ka kinni. Kuigi, jällegi on müüa rakis, mille abil saab õõtsapuksid vahetada õõtsa alt võtmata.
Võiksid omale mingit abijõudu ka kutsuda. Vb saab kuskil pika kangiga pinget peal hoida ja siis õigesse kohta selle kuvaldaga ja meisliga lajatada.
[Muudetud: 30.5.10 GTA]
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Algselt postitas: fhaust
Olen proovinud seda sprey roostemuundurit mis peaks sinna vahele ronima ja hõlbustama tööd. Ma ei tulnud siia halama, et mai suuda lahti keerata vaid abi otsima, kuna juba mitu korda olen saanud hiljem teada, et olen kilplaslikke töövõtteid kasutanud. Rõhutan veelkord, et autoremondiga kogemused absoluutselt puudusid enne selle masina saamist.
Spreyks soovitan WD40-t see võtab kõik lahti:P mis peaks lahti käima.
Sarniiri saab peale mutri eemaldust ära selliste asjadega....>Asjad<
okei , aitäh GTA, ma arvan et äkki siis peaks tagasi ootama olaafi kes mind ennegi aidanud jõu ja nõuga (tal ka arvatvasti ju need rakised olemas) ja et ise mitte tühja passida peaks salongi kokku laduma samal ajal.