2105, Fhaust, 1982

2105, Fhaust, 1982

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

eks paigutada pagassi keskele lisapaak ja originaalpaaki juba leiab mida valada
bensiini ja nitrolahustit suhtega 1:1
suurepäraselt mõjub igale automootorile kuhu sisse seda valada :)
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
f
fhaust
Foorumi kasutaja
Postitusi: 77
Liitunud: 08 Sept 2008 22:01
Asukoht: tallinn
Autod: 2105

Postitus Postitas fhaust »

Kas see radikas on 06 oma? ja kas se mu 05 läheb 1:1?

Tänan

Pilt

[Muudetud: 24-11-2009 fhaust]

[Muudetud: 24-11-2009 fhaust]
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

kinnituste poolt sa pilti ei teinud, aga kui laius ja kõrgus sobivad siis õnnestub see ilmselt paigaldada küll.

alumine lõdvik tuleb selle radikaga samuti poest uus osta - teise paindega!
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
f
fhaust
Foorumi kasutaja
Postitusi: 77
Liitunud: 08 Sept 2008 22:01
Asukoht: tallinn
Autod: 2105

Postitus Postitas fhaust »

Vahepeal nii palju uut teemat et võtsin pidurid ette ja vahetasime ära esiklotsid, trumlitele ka uued klotsid + puhastasime trumlid ära ja mõtlen värvkatte üle. arvatavasti must. Ei taha et valge velje tagant mingi kirev värv veel läbi paistaks. Veel plaanis vahetada pidurivedelik terves süsteemis kuna see suhtselt hapu juba. Lisaks veel õõtsa puksid ülemised ja alumised, otustasin kasutada kallimat, vene toodangut (teine valik oli saksa) kuna vene omad olid oluliselt jäigemad. homologeeringutega ja puha. edaspidi üritan kursis hoida, plaane/töid veel palju ees , sooviks kevadeks enamvähem salongi tagasi kokku laduda( juhtmestamist veel palju ees). mõned illustreerivad pildid ka.
ps. se õli läks kogematta supordipeale.

Pilt
Pilt

[Muudetud: 17-1-2010 fhaust]
Kasutaja avatar
siim789
Foorumi kasutaja
Postitusi: 734
Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
Asukoht: Rapla, Alu
Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a

Postitus Postitas siim789 »

Algselt postitas: fhaust
Kas see radikas on 06 oma? ja kas se mu 05 läheb 1:1?
Ostsin omale kah just samasuguse. 2107-me koodiga pidavat olema kataloogis. Kohalejõudes avastasin samuti, et alumine lõdviku ots teistsugune ning elektrivendi anduri koht hoopis teisel pool. Muidu kinnituste poolest istub ilusti, ainult see alumine lõdvikud tuleb leiutada

[Muudetud: 21-1-2010 siim789]
Kasutaja avatar
zajetz
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1086
Liitunud: 14 Nov 2002 15:31
Asukoht: Tallinn, Nõmme(Pääsküla)
Autod: 4x 2101x ; 626 ; Auris hybrid

Postitus Postitas zajetz »

Minu riisipõletaja tehasemanualis on kirjas, et piduri ja siduri õli peaks vahetama 2 aastat tagant. Niiskes kliimas või väga karmide sõiduvõtetega (tihti tugevad pidurdused, et vedeliku temp muutub palju), tuleks iga aasta vedelikku vahetada.

Ja nüüd kaas kannatajad millal vahetasite teie oma ladal viimati siduri ja piduri vedelikku???

OT lõpp
t
Tarts
Ladaklubi Liige
Postitusi: 482
Liitunud: 06 Nov 2003 17:39
Asukoht: valga
Autod: Vaz 2101
Kontakt:

Postitus Postitas Tarts »

Savi
Trossiga sidur ja puupidur ;)
Aga Sankt-Peterburis pidi selline vinge minetitegija baba elama,et imeb Lada kasvõi -30C juures sumbutitoru kaudu käima.
f
fhaust
Foorumi kasutaja
Postitusi: 77
Liitunud: 08 Sept 2008 22:01
Asukoht: tallinn
Autod: 2105

Postitus Postitas fhaust »

Ma ausalt julgen kahelda kas minu isendil kunagi üldse vahetatud on mis otseselt "katki" pole läinud - ehk siis sõitu takistanud:D pluss vaadates üldiste tehtud remonditööde kvaliteeti tuleb pisar silma. aga noh peab siis naabrivasja tööd üle tegema:D
f
fhaust
Foorumi kasutaja
Postitusi: 77
Liitunud: 08 Sept 2008 22:01
Asukoht: tallinn
Autod: 2105

Postitus Postitas fhaust »

Algselt postitas: siim789
Algselt postitas: fhaust
Kas see radikas on 06 oma? ja kas se mu 05 läheb 1:1?
Ostsin omale kah just samasuguse. 2107-me koodiga pidavat olema kataloogis. Kohalejõudes avastasin samuti, et alumine lõdviku ots teistsugune ning elektrivendi anduri koht hoopis teisel pool. Muidu kinnituste poolest istub ilusti, ainult see alumine lõdvik tuleb uus leiutada
aitäh, tuleb siis järgi minna:P
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

Algselt postitas: zajetz

Ja nüüd kaas kannatajad millal vahetasite teie oma ladal viimati siduri ja piduri vedelikku???

OT lõpp
kevadel uus sisse alati :)
f
fhaust
Foorumi kasutaja
Postitusi: 77
Liitunud: 08 Sept 2008 22:01
Asukoht: tallinn
Autod: 2105

Postitus Postitas fhaust »

vahepeal huumorit : vanad klotsid olid digimuutunud, näpuvahel nagu loomanahk. eelmine suvi sõitsin autoga:D

Pilt
f
fhaust
Foorumi kasutaja
Postitusi: 77
Liitunud: 08 Sept 2008 22:01
Asukoht: tallinn
Autod: 2105

Postitus Postitas fhaust »

Nüüdseks olen asunud 1.st korda elus esisilla remonti tegema, nagu ka kõike muud oma esimese autoga. Kas kellegil on nõuandeid kuidas saada lihtsama vaevaga lahti ?arniire? Peale 28 aastat justkui elaks need mutrid ?arniiride küljes ja mina ei jaksa füüsiliselt neid lahti keerata, ka paljude teiste sarnaste kohtadega on k““pi olnud rohkem kui peaks. olen proovinud seda sprey roostemuundurit mis peaks sinna vahele ronima ja hõlbustama tööd. Ma ei tulnud siia halama, et mai suuda lahti keerata vaid abi otsima, kuna juba mitu korda olen saanud hiljem teada, et olen kilplaslikke töövõtteid kasutanud. Rõhutan veelkord, et autoremondiga kogemused absoluutselt puudusid enne selle masina saamist. Teine küsimus on selline et kas alumise õõtsa saan kätte nii, et keeran pukside kõrvalt mutrid lahti ja peksan selle lati välja sealt? ka see ei tahtnud seal väga liikuda, kuigi ei olnud pinges ega midagi.. tuli nüüd pikk jutt. loodan et vastused ei tule ainult stiilis et "autoremont oleks imelihtne kui kõik käiks nii nagu peab " või et "aeg jõukasse minna" :D
Meil masuajal toimub lõpureis Võrtsjärve äärde ja oleks tore kui ma jõuaks ikka selle masinaga sinna:) nii et jällegi ootan nõuandeid:P
Tervitustega Karl
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

Postitus Postitas GTA »

?arniiride lahtisaamiseks müüakse vene varuosade poodides pisikest rakist - näeb välja kui 10-ne polt ja mutter, mis nad põhimõtteliselt ongi. Ainult, et kummagis otsas on koonus. Selle keerad ?arniiri poldiotste vahele pingesse - ennem peaksid ?arniiri poldid siiski paar ringi lõdvemaks keerama, ja need peab tõesti jõudu ja korralikke silmusvõtmeid kasutades lahti päästma. Kui see tehtud ja rakis korralikult pingesse keeratud, tuleb asuda erinevaid rauatükke kombineerides ?arniiride koonuste pihta "koputama". Parim oleks mingi 5kg kuvalda ja terava otsaga pikem ja jämedam meisel - koondab löögi jõu kenasti ühte kohta.

Alumist õõtsa sa oma kirjeldatud viisil kätte ei tohiks saada, kuna see on sillatala küljes ka kinni. Kuigi, jällegi on müüa rakis, mille abil saab õõtsapuksid vahetada õõtsa alt võtmata.

Võiksid omale mingit abijõudu ka kutsuda. Vb saab kuskil pika kangiga pinget peal hoida ja siis õigesse kohta selle kuvaldaga ja meisliga lajatada.

[Muudetud: 30.5.10 GTA]
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Kasutaja avatar
Viin
Foorumi kasutaja
Postitusi: 856
Liitunud: 22 Aug 2008 21:35
Asukoht: Pärnumaa/Tallinn
Autod: BA3 2105 & Riva Junior
Kontakt:

Postitus Postitas Viin »

Algselt postitas: fhaust
Olen proovinud seda sprey roostemuundurit mis peaks sinna vahele ronima ja hõlbustama tööd. Ma ei tulnud siia halama, et mai suuda lahti keerata vaid abi otsima, kuna juba mitu korda olen saanud hiljem teada, et olen kilplaslikke töövõtteid kasutanud. Rõhutan veelkord, et autoremondiga kogemused absoluutselt puudusid enne selle masina saamist.
Spreyks soovitan WD40-t see võtab kõik lahti:P mis peaks lahti käima.
Sarniiri saab peale mutri eemaldust ära selliste asjadega....>Asjad<

Edu pusimisel!:spin

[Muudetud: 30-5-2010 ladasaeabz]
f
fhaust
Foorumi kasutaja
Postitusi: 77
Liitunud: 08 Sept 2008 22:01
Asukoht: tallinn
Autod: 2105

Postitus Postitas fhaust »

okei , aitäh GTA, ma arvan et äkki siis peaks tagasi ootama olaafi kes mind ennegi aidanud jõu ja nõuga (tal ka arvatvasti ju need rakised olemas) ja et ise mitte tühja passida peaks salongi kokku laduma samal ajal.
Vasta