
2101, ToM, 1973
2101, ToM, 1973
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
- ToM
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1069
- Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
- Asukoht: Kohila/Tallinn
- Autod: 2107, 2101
Hea mõte, tasub uurida. Minu arust täitsa võimalik et see nukk ongi dr.Tuha tehtud (pidi olema pealekeevitamisega tehtud, aga see on eelmise omaniku jutt).Algselt postitas: logman
Klapilagin vist tiba vali. Tasub üle vaadata ja timmida.
Samas, kui "tehtud nukk", siis mina sinu asemel käiks sellega (koos masinaga) dr. Tuhal ühe tiiru külas. Saad kõvasti targemaks.
Kokkuleppeküsimus loomulikult.
See külaskäik eeldaks muidugi, et auto on sõidukorras ja paberitega. Esialgu katsun veidi omalkäel uurida... Suht kahtlane värk tundub:puzzled
m'kay
-
aAlfist
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 349
- Liitunud: 03 Okt 2007 20:36
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Vaz 21011,Audi 100 2.3E -89,Alfa Romeo 166 3.0 Twin Spark
Väga kena kopikaline:rolleyes
Kuid ühest asjast ei saa ma aru,miks kõik topivad neid karvaseid uksepolstreid oma ladasse,see karvane materjal ei jäta seal sisemusel küll midagi viisakat,originaal termantiin on minu arust ülekõige,aga kui see originaal nii defka on,siis kärab see ka.Sorry for OT
[Muudetud: 2-8-2008 Alfist]
Kuid ühest asjast ei saa ma aru,miks kõik topivad neid karvaseid uksepolstreid oma ladasse,see karvane materjal ei jäta seal sisemusel küll midagi viisakat,originaal termantiin on minu arust ülekõige,aga kui see originaal nii defka on,siis kärab see ka.Sorry for OT
[Muudetud: 2-8-2008 Alfist]
"Alfa Romeo ei ole lihtsalt autotehas... See on nagu haigus... Või eluviis... Seda ei saagi defineerida. See kuulub tunnete ja kirgede valda, allub südame, mitte mõistuse kontrollile".
Insener ja disainer Orazio Satta Puglia
Insener ja disainer Orazio Satta Puglia
- ToM
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1069
- Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
- Asukoht: Kohila/Tallinn
- Autod: 2107, 2101
Mina neid polstreid ise ei hankinud, tulid autoga kaasa. Mind nad ei häiri (kuigi pole veel sisse pannud korralikult), oleks mul korralikud originaalid, võimalik et siis isegi paneks need.Algselt postitas: Alfist
Väga kena kopikaline:rolleyes
Kuid ühest asjast ei saa ma aru,miks kõik topivad neid karvaseid uksepolstreid oma ladasse,see karvane materjal ei jäta seal sisemusel küll midagi viisakat,originaal termantiin on minu arust ülekõige,aga kui see originaal nii defka on,siis kärab see ka.Sorry for OT
Ja üks asi mis mul meelde tuli. Proovisin panna 03e radikat koos el.vendiga, aga see lihtsalt ei mahu! Läkski tavaline vent külge. Kas 01el peab radika eest midagi väiksemaks lõikama, et el. venti panna?
[Muudetud: 3-8-2008 ToM]
m'kay
- ToM
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1069
- Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
- Asukoht: Kohila/Tallinn
- Autod: 2107, 2101
Plaan oli, aga selle autoga ei jõua. Tuleb tulla venna 06/03ega;)Algselt postitas: ando
Jep. Tõmba võrdluseks 04 kapott lahti, erinevus on silmaga näha. Edu ehitamisel! Plaan Summercampile jõuda?
Edu tarvis:D
Jah, umbes selline plaan mul on, nii neid jätta ei saa!Algselt postitas: CozmonauT
armatuuri need puitimitatsiooniga liistud värvi mattmustaks või kata musta/tumehalli kunstnahaga ära, jääb palju viisakam![]()
m'kay
- ToM
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1069
- Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
- Asukoht: Kohila/Tallinn
- Autod: 2107, 2101
No selge siis:PAlgselt postitas: olaaf
sportnukiga jääbki klõbisema mootor - klapivahe peaks panema tihe 0,20 mitte 0,15 nagu tavaliselt...
Mootori töö sain ka palju paremaks, tänud GTA-le hüva nõu eest (ise ka kahtlustasin seda). Nimelt tõstsin ketti kaks hammast ringi, päris märke kokku ei saanud, aga mootor tundub kohe teine

Aga mootor tundub nüüd päris hea kohe, järgmine etapp on pidurite ehitamine:rolleyes
m'kay
- ToM
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1069
- Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
- Asukoht: Kohila/Tallinn
- Autod: 2107, 2101
3 kuud möödas, aga....
..Pole midagi põrutavat sündinud:P Üldiselt võib selleks aastaks joone alla tõmmata, ehitus jätkub kevadel.
Kahjuks jäi kopikas sügisel vaeslapse rolli, ehitasin kogu aeg venna autot:D kukkus kuidagi nii lollilt välja...
Midagi ikka toimus ka..:
Augusti algul suutsin võtmed ära kaotada. Ise olin jumala kindel, et jätsin võtmed autosse, aga kuskilt ei leia. Mis siis ikka, puurisin läbi süüteluku (andis ikka puurida:D). Sõitsin kohalt ära ja esimese asjana märkasin võtmeid. Olid auto all. Aasta ämber:D
Läbi käigukangi ava olid siis märkamatult põhja alla kadunud...
Stange sai ette löödud:

Sai keret lapitud. "Kõva kere" nii kõva polnudki, selgus aja möödudes. Oleks pidanud ikka enne ostu rohkem puurima ja uurima.... Selline jubedus peitis end siis mastiksi ja mingi pleki lataka all:

Kevadel, kui ma selle avastasin, tuli küll ahastus peale. Sai see kere just nimelt ostetud, kuna endal keevitamise võimalust ei ole ja lubati head keret. A võta näpust.
Õnneks aitas siinkohal sõber Siim (seitse-kaheksa-üheksa). SUUR aitäh talle, et viitsis mu käru natuke lappida.
ENNE (või noh pärat veidikest lõikamist:D):



Töö käib:


Ja tulemus. Parem kui varem.

Seest sai põrand ka mehekätt tunda:





Eks ta veidi selline lipp-lapi peal jäi, aga vähemalt on asi nüüd KEEVITATUD, enne oli selline jura ikka, et mu noor pea tõmbus kohe silmaga nähtavalt hallimaks:spin Sellele eelmisele remondimehele tuleks kohe mingi auhind anda, ta on ikka korralikult käkerdanud. Kevadel tuleb vist veel üks keevituspäev ette võtta. Plaan masin külili keerata, paari kohta tean ma seal kindlalt mis vajavad lappimist, kuid raudselt on neid veel...
Piduritega jõudsin ma niikaugele, et mõlemad pooled taga on molekulideks võetud, taga on uued torud ja silindrid küljes. Vaja uut regulaatorit.... Esimesed kettad sai ka treipingis üle lastud. Põhja-alune pikk toru vaja ka välja vahetada.
Kast tuleb korra alt ära võtta. Lolli peaga sai vigane korv sisse pandud, sealt ka mittelahutamise põhjus. Korralik olemas. Samuti on lekkima hakanud mu isetehtud käigukasti-põhjatihend ja ära tuleb vahetada k.kasti padi (uued olemas).
Tulevik (järgmine aasta):
* Seest pigimatiga üle, veidi vilti ka peale
* Alarmi tahaks kangesti
* 02 differ
* Valude asemele vist tulemas laiad plekid (või siis lisaks)

* Ette põllelisa, võibolla ka sirm
* Salong ära lõpetada. Natuke olen juba uut näidikute blokki ja konsooli kunstnahaga katnud.
* Pidurid ära lõpetada
* Värviparandused. Ei taha see kiht seal peal püsida kahjuks:(
Jne jne jne. Uuel aastal uue hooga....
Kahjuks jäi kopikas sügisel vaeslapse rolli, ehitasin kogu aeg venna autot:D kukkus kuidagi nii lollilt välja...
Midagi ikka toimus ka..:
Augusti algul suutsin võtmed ära kaotada. Ise olin jumala kindel, et jätsin võtmed autosse, aga kuskilt ei leia. Mis siis ikka, puurisin läbi süüteluku (andis ikka puurida:D). Sõitsin kohalt ära ja esimese asjana märkasin võtmeid. Olid auto all. Aasta ämber:D
Läbi käigukangi ava olid siis märkamatult põhja alla kadunud...

Stange sai ette löödud:

Sai keret lapitud. "Kõva kere" nii kõva polnudki, selgus aja möödudes. Oleks pidanud ikka enne ostu rohkem puurima ja uurima.... Selline jubedus peitis end siis mastiksi ja mingi pleki lataka all:

Kevadel, kui ma selle avastasin, tuli küll ahastus peale. Sai see kere just nimelt ostetud, kuna endal keevitamise võimalust ei ole ja lubati head keret. A võta näpust.
Õnneks aitas siinkohal sõber Siim (seitse-kaheksa-üheksa). SUUR aitäh talle, et viitsis mu käru natuke lappida.
ENNE (või noh pärat veidikest lõikamist:D):



Töö käib:


Ja tulemus. Parem kui varem.

Seest sai põrand ka mehekätt tunda:





Eks ta veidi selline lipp-lapi peal jäi, aga vähemalt on asi nüüd KEEVITATUD, enne oli selline jura ikka, et mu noor pea tõmbus kohe silmaga nähtavalt hallimaks:spin Sellele eelmisele remondimehele tuleks kohe mingi auhind anda, ta on ikka korralikult käkerdanud. Kevadel tuleb vist veel üks keevituspäev ette võtta. Plaan masin külili keerata, paari kohta tean ma seal kindlalt mis vajavad lappimist, kuid raudselt on neid veel...
Piduritega jõudsin ma niikaugele, et mõlemad pooled taga on molekulideks võetud, taga on uued torud ja silindrid küljes. Vaja uut regulaatorit.... Esimesed kettad sai ka treipingis üle lastud. Põhja-alune pikk toru vaja ka välja vahetada.
Kast tuleb korra alt ära võtta. Lolli peaga sai vigane korv sisse pandud, sealt ka mittelahutamise põhjus. Korralik olemas. Samuti on lekkima hakanud mu isetehtud käigukasti-põhjatihend ja ära tuleb vahetada k.kasti padi (uued olemas).
Tulevik (järgmine aasta):
* Seest pigimatiga üle, veidi vilti ka peale
* Alarmi tahaks kangesti
* 02 differ
* Valude asemele vist tulemas laiad plekid (või siis lisaks)

* Ette põllelisa, võibolla ka sirm
* Salong ära lõpetada. Natuke olen juba uut näidikute blokki ja konsooli kunstnahaga katnud.
* Pidurid ära lõpetada
* Värviparandused. Ei taha see kiht seal peal püsida kahjuks:(
Jne jne jne. Uuel aastal uue hooga....

m'kay
- ToM
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1069
- Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
- Asukoht: Kohila/Tallinn
- Autod: 2107, 2101
Tuunisin veidi virtuaalselt oma masinat:rolleyes
Enne ja pärast:


Minu jaoks on pilt selge, plekid vaja korda teha (madalamaks teeme ka). Ega kellelgi 185/60 R13 kumme ei vedele? Samuti tunnen puudust korraliku 011 armakast (just see must katteosa peab terve olema, liistudest ja muust on savi).
Mootoriga tekkisid ka teised plaanid, aga sellest hakkame siis rääkima kui doonor õues on.
Enne ja pärast:


Minu jaoks on pilt selge, plekid vaja korda teha (madalamaks teeme ka). Ega kellelgi 185/60 R13 kumme ei vedele? Samuti tunnen puudust korraliku 011 armakast (just see must katteosa peab terve olema, liistudest ja muust on savi).
Mootoriga tekkisid ka teised plaanid, aga sellest hakkame siis rääkima kui doonor õues on.
m'kay
- Jonx
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1409
- Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
- Asukoht: Kärdla
- Autod: 2101
- Kontakt:
Kusjuures plekkvelg sobib paremini
Olen seda ka enda autol täheldanud. Ilma valuta ja ilusa plekiga on auto palju ilusama välimusega.

Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
- ToM
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1069
- Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
- Asukoht: Kohila/Tallinn
- Autod: 2107, 2101

Masina kohta niipalju, et aasta viimasel päeval võtsin end kokku ja käisin vormistasin masina enda nimele. See tegevus oli juba kevadest saadik veninud, lõpuks saan öelda et: tehtud! Ja vana hinnaga veel.....

Loodame et uuel aastal siis ikka uue hooga.... ideid on.
Jääme siis kevadet ootama, et auto juures midagi ka teha saaks (suured muutused tulekul.... ) stay tuned
m'kay
- kristjan92
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 854
- Liitunud: 08 Jaan 2007 22:14
- Asukoht: Tamsalu
- Autod: Lada Nova 21053 92' , Seat Cordoba 01'
- ToM
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1069
- Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
- Asukoht: Kohila/Tallinn
- Autod: 2107, 2101
Nii, kuna õues on külm, tuunime lada-t toas. Armaka tegemine on teemaks...
Õigemini küsiks nüüd rahva arvamust, kuidas teha. Kas nii, et kellad on paneeli peal (nagu algul tehtud sai ja nagu lihtsam on)
NII:

Või siis nagu mulle nüüd tegemise ajal pähe turgatas ja meeldima hakkas nüüd. Uputatud variant:

Konsoolis sama teema:

Ja üldmulje:

Kellade pealpoole jätmise pluss oleks ainult see, et kroom rõngad jääks paistma ja kinnitamise lihtsus. Aga vist on minek ikka teist teed, uputatuna tundub asi kuidagi professionaalsem.
Võite ka oma arvamust avaldada....
NB! Armkat ennast ärge vaadake, see on räbal, ma tean. Olen huvitatud korralikust (must katteosa peab terve olema)
Õigemini küsiks nüüd rahva arvamust, kuidas teha. Kas nii, et kellad on paneeli peal (nagu algul tehtud sai ja nagu lihtsam on)
NII:

Või siis nagu mulle nüüd tegemise ajal pähe turgatas ja meeldima hakkas nüüd. Uputatud variant:

Konsoolis sama teema:

Ja üldmulje:

Kellade pealpoole jätmise pluss oleks ainult see, et kroom rõngad jääks paistma ja kinnitamise lihtsus. Aga vist on minek ikka teist teed, uputatuna tundub asi kuidagi professionaalsem.

NB! Armkat ennast ärge vaadake, see on räbal, ma tean. Olen huvitatud korralikust (must katteosa peab terve olema)
m'kay