2101, Corrado, 1973 - Müüdud

2101, Corrado, 1973 - Müüdud

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Vasta
Kasutaja avatar
IceStorm
Foorumi kasutaja
Postitusi: 254
Liitunud: 20 Nov 2004 21:03
Asukoht: Saaremaa
Autod: 2103 '74, 21063 '89, 21044 '96, VIS 23461-12 '02 & VIS 23464-10 '04

Postitus Postitas IceStorm »

Proovi esiukse mootor(id) "lukustusvardaga" paralleelselt paigaldada. Püsivad kauem.
Iga ilmaga aktsioonis!
Kasutaja avatar
corrado
Foorumi kasutaja
Postitusi: 805
Liitunud: 27 Veebr 2006 08:28

Postitus Postitas corrado »

kle jh,ma ise ka vaatasin et veitsa viltu said,aga noh,las olla praegu... kui streikima hakkab siis uurin :D
Kasutaja avatar
corrado
Foorumi kasutaja
Postitusi: 805
Liitunud: 27 Veebr 2006 08:28

Postitus Postitas corrado »

Nonii...täna siis sai alustatud uue konsooli ehitamist. Aga mingil hetkel sai mõistus,materjal ja viitsimine otsa ja jäi sinnapaika,mingiaeg ehitan edasi.
Siis leidsin veel ühe selle sädeleva äärega raami mis käib 03 armatuuri spidoplokis olevate lülitite ümber. Kuna see oligi just see mida mul vaja siis aretasin kolmanda augu ka sinna juurde, muidu oli kaks lülitit, aga kuna mul oli vaja klaasipesuvedeliku pumba jaoks lülitit siis aretasin selle sinna.
Sai veel niisama istud ja sõidetud mõned tunnikesed ja siis hakkasin tegelema pagassi luugi elektrilise avamisega:rolleyes
Sai otsitud siis kõige normaalsem keskluku mootor ja siis aretama hakatud, puurimist,viilimist ja käiiamist oli küllaga. Põhimõtteliselt süsteem on nagu valmis, mõni asi veel kinnitada ja aretada. Tööpõhimõte seisneb siis selles et mootor tõmbab selle julla sisse ja luuk tuleb lahti, keskluku mootori omapära on see et ta ei lükka välja tagasi, no see asi sai lahendatud vedruga. Otsisin paraja tugevusega vedru mida jõuab mootor tõmmata ja mis tõmbaks selle julla välja ka. Üks pagassiluugi lukustus sai ära ka lammutatud tänu sellele aretamisele :D
Kunagi saab siis jätkan oma tööd. Seniks mõned pildid:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
See plekitükk mille peal need süsteemid on, see tahab veel silumist ja "voolimist" :)

Hetkel kõik siis;)
Kasutaja avatar
corrado
Foorumi kasutaja
Postitusi: 805
Liitunud: 27 Veebr 2006 08:28

Postitus Postitas corrado »

sellega on nüüd nii et kuna oli plaanis osta riidest põrandamatid siis mõtlesin et just siis oleks paras aeg see ära teha.
ma arvan et esialgu nagu kakun seest tühjaks, lasen rooste kõik maha, buvanoli jms õlidega üle ja esijalgu jätaks nii...kui auke leidub siis pahasti, sest hetkel pole keevitusvõimalust ka veel...tuleb loota et auke pole
Kasutaja avatar
corrado
Foorumi kasutaja
Postitusi: 805
Liitunud: 27 Veebr 2006 08:28

Postitus Postitas corrado »

Algselt postitas: GTA
Ees pole sul logareid, soovitan needki poest hankida ja paigaldada (180.- komplekt)
On jäänud mainimatta et ees mul on siiski logarid,lihtsalt seespool koopa äärt nagu väljamaa autodel :)
o
omega
Foorumi kasutaja
Postitusi: 233
Liitunud: 23 Jaan 2005 19:48
Asukoht: Tallinn
Autod: bemmid
Kontakt:

Postitus Postitas omega »

Esistange pane sirgeks, see riivab rõvedalt silma ;) .
Kasutaja avatar
corrado
Foorumi kasutaja
Postitusi: 805
Liitunud: 27 Veebr 2006 08:28

Postitus Postitas corrado »

jah,ka mulle ei meeldi,nii esi- kui ka tagastange on kõverad,otsad on alla,aga ma ei oska välja mõelda kuidas neid sirgeks panna:puzzled
Kasutaja avatar
Zetec
Foorumi kasutaja
Postitusi: 128
Liitunud: 30 Mär 2007 21:32
Asukoht: Tartu
Autod: Ziguliidest 75a 2101, 85a 2106

Postitus Postitas Zetec »

Kui nad õigetest kohtadest kinni ( keskelt 2 st kohast ja äärtest mutritega tiivaküljes) siis nad küll lääpas ei tohiks olla.
Või külgmisi kinnitusi vaata üle, äkki nendest saab liigutada stanget paika.
Kasutaja avatar
corrado
Foorumi kasutaja
Postitusi: 805
Liitunud: 27 Veebr 2006 08:28

Postitus Postitas corrado »

külgedelt kinni nad pole, keskelt aind, aga ma nv kui aega saan siis üritan uurida midagi, tagumisel stangel vist uusi polte vaja, seal vabsje kinni roostetand :D
esimesi ei uurind
Kasutaja avatar
corrado
Foorumi kasutaja
Postitusi: 805
Liitunud: 27 Veebr 2006 08:28

Postitus Postitas corrado »

Oskab keegi ehk midagi soovitada mida peaks üle kontrollima enne tüv'le minemist?:puzzled
Tean et kindlasti kontrollitakse pidureid, tulesid, co'd vms.
Rohkem nagu ei mäleta.
Pidurid on head, tulede ja muu kohta nagu silma järgi ütleks et normaalne :D
Aga jh ehk on midagi üle tsekkida enne. Sest oktoobrikuu lõpus saab läbi üv ja tahaks endale sisse harjutama hakata et käiia kuu aega enne lõppu ära. Kindlustus saab muidugi selle nädala ja kuu lõpuga läbi.
Torkan pilte ka siis viimasest seisust:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Alates tänasest (või ka homsest) kuni nädala lõpuni liigub sigull siis ka linnas :P
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Rool, pidurid ja heitgaasid on kõige alus.
Järgnevad kere seisukord, turvavarustus, valgustusseadmed ja muud elektrit tarbivad asjandused.
Tümpsu ei kuula keegi ja selle eest lisaboonust ei jagata :)
Kasutaja avatar
Zetec
Foorumi kasutaja
Postitusi: 128
Liitunud: 30 Mär 2007 21:32
Asukoht: Tartu
Autod: Ziguliidest 75a 2101, 85a 2106

Postitus Postitas Zetec »

Rool on minumeelest kole.

Aga ülevaatusele minnes, enne kontrolli kindlasti üle et esisillas lõtke poleks, käsipiduri seisukord ja kindlasti mida vaadatakse on pidurivoolikud, need ei tohi mõras olla. Roni autoalla ja liiguta voolikut, kui näed kasvõi pisikest mõra pead enda ja teiste turvalisuse huvides vooliku ära vahetama.

Viimati kui käisin zaziga siis tulesid ei vaadanud keegi, rääkimatta tulekustutitest või sellest nännist, kontrolliti co-d, pidureid, käsipidurit, siis esisilda et seal lõtke poleks ning korraks ka vedrustust.

Kui võrru lähed sinna ehituspoe juures olevale ülevaatusele siis seal kontrollitakse kindlasti tulekustutit ja selle kuupäeva ning tuuritatakse korralikult, samas minu ees oli üks sigull millel pooled tagatuled ei põlenud, seda eivaadanud seal keegi.

Otepääle kui lähed siis helista ette, et lopmani otsa ei satuks, too ütleb kohe et vii ära emeksi ja osta normaalne masin.
Samas otepääl ei tuuritatud ega midagi, auto käis tühikäigul, aga võrus tuuritati ikka mõnuga.
Kasutaja avatar
corrado
Foorumi kasutaja
Postitusi: 805
Liitunud: 27 Veebr 2006 08:28

Postitus Postitas corrado »

krt,tulekustuti kuupäevaga pisuke probleem, aga vaatame,mul ema on käinud üv'l siis juhtub et üldse ei kontrollita sellist asja, tal seal mingi nö tuttav keda tema ei tea aga kes teda teab :D
pidurid on perfekto,sama ka käsipidur aga voolikud võin tõesti üle tsekkida,
eks tuleb siis lõtkud ka üle vaadata,aga seda kõike siis tõesti enne kui üv'le minek, tänud teile siis
ahjaa,logman,ega mul polegi mingit tümpsu :P mingi väike muusika on et sõiduajal igav ei hakkaks :D
Kasutaja avatar
corrado
Foorumi kasutaja
Postitusi: 805
Liitunud: 27 Veebr 2006 08:28

Postitus Postitas corrado »

Niih,täna sai hoolega ehitatud siis. Täpsemalt seda pagassiluugi avamist elektriliselt. Hommikul sai neetimine selgeks saadud ja seda oli mul vaja ka päeva jooksul.
kõigepealt sai igasugu asjad kinnitatud oma kohale ja hakatud uurima vedrusid jms, siis mootor paika ja proovima. No proovimise ajal töötas. Hakkame siis edasi uurima. Küll sai külge proovitud ja aretatud ja sätitud kuni asi jõudis nii kaugele et oli aeg proovida kas ta reaalselt ka luugi lahti teeb, natuke juhtmemajandust ja proovima - funkab :)
Luuk tuli kenasti lahti. Siis otsisin mingi lüliti,mingi kahtlane ohutulede oma on tundmatult autolt. Siis uuritud ja proovitud ja sai juba lülitiga proovida. No siis otsisin pikka juhet, selle sain nö doonor auto juhtmestikust. Natuke istmete tõstmist ja oli juhe ka enamvähem paigas.
Siis tuli suurem probleem - kuhu panna lüliti.
Vaatasin hoolega armatuuri ja siis mõtlesin et kuna ma suitsuvend pole siis kasutan ära tuhatoosi koha. Kruvisin tolle küljest ära, otsisin siis mingi plastiku tüki, natuke lõikamist ja puurimist ja neetimist ja oligi olemas paneel kuhu lüliti panna.
Nüüd siis puurime augukesi hulga ja saabki kandiline auk kuhu lüliti panna, viiliga nihkat-nahkat(:lol) ja ongi ilus.
Sai siis lõpuks paika ära ja proovitud, tahtis mitu korda klõpsamist enne kui luugi lahti tegi, no painutasin seda vastet, mis tagapaneeli küljes on, ülespoole ja proovisin uuesti,nüüd töötab ilusti.
Pilte siis:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Sai tehtud ka üks video pagassi avamisest :)
http://motoclub.pri.ee/2101/0151.MOV

Veel sai proovitud valuvelge alla(virtuaal tuuninguga):
http://motoclub.pri.ee/upload/pildid/lada2101(1).jpg

[Muudetud: 14-10-2007 corrado]
Kasutaja avatar
corrado
Foorumi kasutaja
Postitusi: 805
Liitunud: 27 Veebr 2006 08:28

Postitus Postitas corrado »

täpselt, ka mind häirib see lüliti,kui on raha siis tuleb kas osta või äkki leidub ka maal mingi sobiv lüliti,see sai pandud kuna muud polnud võtta,
peab ju olema selline mis ühendab niikaua kui sõrme peal hoiad;)
sellest ümbrusest niipalju et see läikiv plastik tuleb mul uus osta, kuna varsti nkn venemaale minek siis tuleb vaadata kui satub kuhugi autopoodi ka(ei pruugi sest klassiga minek)
kui sealt ei saa siis tuleb loota et võru poekestes on
tänud:)

[Muudetud: 15-10-2007 corrado]
2
2emty
Foorumi kasutaja
Postitusi: 41
Liitunud: 24 Apr 2007 16:49
Asukoht: Võntküla Taebla v. Läänr mk.
Autod: vaz-21063

Postitus Postitas 2emty »

muidu ilus auto ja luugi süsteem 5+
aga miks vahetada originaal väikse triibu vahega armatuur
sellise vastu? :yllatunud (loe: põlend, auklik(rõve))
Pilt

nullühe armatuuril ju üks koht lisalülititele mõeldud juu.. :lol
nn. raadio augu kate. sinna väga hea igast lülladele auke puurida
ja seda ei pea kruvide ja neetidega "kaunistama"
Kasutaja avatar
corrado
Foorumi kasutaja
Postitusi: 805
Liitunud: 27 Veebr 2006 08:28

Postitus Postitas corrado »

see et armatuuril on natuke neid suland kohti häirib ka mind, no see plastik tuleb ära vahetada ja aukudele ma tahan mingit kleepsu panna kunagi, kui leiab sobiva
vahetasin ma sellel põhjusel et ma ei oska ilma tahhomeetrita sõita
ja pealegi saab armatuuri alati vahetada kui leiab parema ;)

[Muudetud: 15-10-2007 corrado]

[Muudetud: 15-10-2007 corrado]
h
hautz
Postitusi: 2275
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Postitus Postitas hautz »

Algselt postitas: corrado
see et armatuuril on natuke neid suland kohti häirib ka mind, no see plastik tuleb ära vahetada ja aukudele ma tahan mingit kleepsu panna kunagi, kui leiab sobiva
vahetasin ma sellel põhjusel et ma ei oska ilma tahhomeetrita sõita
ja pealegi saab armatuuri alati vahetada kui leiab parema ;)

[Muudetud: 15-10-2007 corrado]

[Muudetud: 15-10-2007 corrado]


Kuidas on võimalik et ei oska tahhomeetrita sõita?:D
Linnaliikluses pole sellest eriti kasu:D
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
Kasutaja avatar
corrado
Foorumi kasutaja
Postitusi: 805
Liitunud: 27 Veebr 2006 08:28

Postitus Postitas corrado »

no linnaliikluses ma niikuinii osaleda ei või veel, ok mitte et päris sõita ei oska ilma tahhomeetrita aga ma alati vaatan pöördeid tahhomeetri pealt, mul see nagu harjumus, teisel sigullil pole peal hetkel ja juba otsin kust saada:P
Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2368
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 4 x Lada

Postitus Postitas reiner »

Nii palju kui ma roolis olen olnud, siis pole nagu aega seda tahhokat vaadata. Mida sealt ikka vahtida? :D
Aga noh, enamus kilomeetreid olen läbinud masinatega millel polegi tahhokat..

Tahtsin veel küsida, et mille tõmberelee sa sinna pagasiluugi avamiseks aretasid?
Lower your standards and you'll never be disappointed!
Vasta