2101, Corrado, 1973 - Müüdud
2101, Corrado, 1973 - Müüdud
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Nonii...täna siis sai alustatud uue konsooli ehitamist. Aga mingil hetkel sai mõistus,materjal ja viitsimine otsa ja jäi sinnapaika,mingiaeg ehitan edasi.
Siis leidsin veel ühe selle sädeleva äärega raami mis käib 03 armatuuri spidoplokis olevate lülitite ümber. Kuna see oligi just see mida mul vaja siis aretasin kolmanda augu ka sinna juurde, muidu oli kaks lülitit, aga kuna mul oli vaja klaasipesuvedeliku pumba jaoks lülitit siis aretasin selle sinna.
Sai veel niisama istud ja sõidetud mõned tunnikesed ja siis hakkasin tegelema pagassi luugi elektrilise avamisega:rolleyes
Sai otsitud siis kõige normaalsem keskluku mootor ja siis aretama hakatud, puurimist,viilimist ja käiiamist oli küllaga. Põhimõtteliselt süsteem on nagu valmis, mõni asi veel kinnitada ja aretada. Tööpõhimõte seisneb siis selles et mootor tõmbab selle julla sisse ja luuk tuleb lahti, keskluku mootori omapära on see et ta ei lükka välja tagasi, no see asi sai lahendatud vedruga. Otsisin paraja tugevusega vedru mida jõuab mootor tõmmata ja mis tõmbaks selle julla välja ka. Üks pagassiluugi lukustus sai ära ka lammutatud tänu sellele aretamisele
Kunagi saab siis jätkan oma tööd. Seniks mõned pildid:











See plekitükk mille peal need süsteemid on, see tahab veel silumist ja "voolimist"
Hetkel kõik siis;)
Siis leidsin veel ühe selle sädeleva äärega raami mis käib 03 armatuuri spidoplokis olevate lülitite ümber. Kuna see oligi just see mida mul vaja siis aretasin kolmanda augu ka sinna juurde, muidu oli kaks lülitit, aga kuna mul oli vaja klaasipesuvedeliku pumba jaoks lülitit siis aretasin selle sinna.
Sai veel niisama istud ja sõidetud mõned tunnikesed ja siis hakkasin tegelema pagassi luugi elektrilise avamisega:rolleyes
Sai otsitud siis kõige normaalsem keskluku mootor ja siis aretama hakatud, puurimist,viilimist ja käiiamist oli küllaga. Põhimõtteliselt süsteem on nagu valmis, mõni asi veel kinnitada ja aretada. Tööpõhimõte seisneb siis selles et mootor tõmbab selle julla sisse ja luuk tuleb lahti, keskluku mootori omapära on see et ta ei lükka välja tagasi, no see asi sai lahendatud vedruga. Otsisin paraja tugevusega vedru mida jõuab mootor tõmmata ja mis tõmbaks selle julla välja ka. Üks pagassiluugi lukustus sai ära ka lammutatud tänu sellele aretamisele

Kunagi saab siis jätkan oma tööd. Seniks mõned pildid:











See plekitükk mille peal need süsteemid on, see tahab veel silumist ja "voolimist"

Hetkel kõik siis;)
sellega on nüüd nii et kuna oli plaanis osta riidest põrandamatid siis mõtlesin et just siis oleks paras aeg see ära teha.
ma arvan et esialgu nagu kakun seest tühjaks, lasen rooste kõik maha, buvanoli jms õlidega üle ja esijalgu jätaks nii...kui auke leidub siis pahasti, sest hetkel pole keevitusvõimalust ka veel...tuleb loota et auke pole
ma arvan et esialgu nagu kakun seest tühjaks, lasen rooste kõik maha, buvanoli jms õlidega üle ja esijalgu jätaks nii...kui auke leidub siis pahasti, sest hetkel pole keevitusvõimalust ka veel...tuleb loota et auke pole
Oskab keegi ehk midagi soovitada mida peaks üle kontrollima enne tüv'le minemist?:puzzled
Tean et kindlasti kontrollitakse pidureid, tulesid, co'd vms.
Rohkem nagu ei mäleta.
Pidurid on head, tulede ja muu kohta nagu silma järgi ütleks et normaalne
Aga jh ehk on midagi üle tsekkida enne. Sest oktoobrikuu lõpus saab läbi üv ja tahaks endale sisse harjutama hakata et käiia kuu aega enne lõppu ära. Kindlustus saab muidugi selle nädala ja kuu lõpuga läbi.
Torkan pilte ka siis viimasest seisust:






Alates tänasest (või ka homsest) kuni nädala lõpuni liigub sigull siis ka linnas
Tean et kindlasti kontrollitakse pidureid, tulesid, co'd vms.
Rohkem nagu ei mäleta.
Pidurid on head, tulede ja muu kohta nagu silma järgi ütleks et normaalne

Aga jh ehk on midagi üle tsekkida enne. Sest oktoobrikuu lõpus saab läbi üv ja tahaks endale sisse harjutama hakata et käiia kuu aega enne lõppu ära. Kindlustus saab muidugi selle nädala ja kuu lõpuga läbi.
Torkan pilte ka siis viimasest seisust:






Alates tänasest (või ka homsest) kuni nädala lõpuni liigub sigull siis ka linnas

- Zetec
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 128
- Liitunud: 30 Mär 2007 21:32
- Asukoht: Tartu
- Autod: Ziguliidest 75a 2101, 85a 2106
Rool on minumeelest kole.
Aga ülevaatusele minnes, enne kontrolli kindlasti üle et esisillas lõtke poleks, käsipiduri seisukord ja kindlasti mida vaadatakse on pidurivoolikud, need ei tohi mõras olla. Roni autoalla ja liiguta voolikut, kui näed kasvõi pisikest mõra pead enda ja teiste turvalisuse huvides vooliku ära vahetama.
Viimati kui käisin zaziga siis tulesid ei vaadanud keegi, rääkimatta tulekustutitest või sellest nännist, kontrolliti co-d, pidureid, käsipidurit, siis esisilda et seal lõtke poleks ning korraks ka vedrustust.
Kui võrru lähed sinna ehituspoe juures olevale ülevaatusele siis seal kontrollitakse kindlasti tulekustutit ja selle kuupäeva ning tuuritatakse korralikult, samas minu ees oli üks sigull millel pooled tagatuled ei põlenud, seda eivaadanud seal keegi.
Otepääle kui lähed siis helista ette, et lopmani otsa ei satuks, too ütleb kohe et vii ära emeksi ja osta normaalne masin.
Samas otepääl ei tuuritatud ega midagi, auto käis tühikäigul, aga võrus tuuritati ikka mõnuga.
Aga ülevaatusele minnes, enne kontrolli kindlasti üle et esisillas lõtke poleks, käsipiduri seisukord ja kindlasti mida vaadatakse on pidurivoolikud, need ei tohi mõras olla. Roni autoalla ja liiguta voolikut, kui näed kasvõi pisikest mõra pead enda ja teiste turvalisuse huvides vooliku ära vahetama.
Viimati kui käisin zaziga siis tulesid ei vaadanud keegi, rääkimatta tulekustutitest või sellest nännist, kontrolliti co-d, pidureid, käsipidurit, siis esisilda et seal lõtke poleks ning korraks ka vedrustust.
Kui võrru lähed sinna ehituspoe juures olevale ülevaatusele siis seal kontrollitakse kindlasti tulekustutit ja selle kuupäeva ning tuuritatakse korralikult, samas minu ees oli üks sigull millel pooled tagatuled ei põlenud, seda eivaadanud seal keegi.
Otepääle kui lähed siis helista ette, et lopmani otsa ei satuks, too ütleb kohe et vii ära emeksi ja osta normaalne masin.
Samas otepääl ei tuuritatud ega midagi, auto käis tühikäigul, aga võrus tuuritati ikka mõnuga.
krt,tulekustuti kuupäevaga pisuke probleem, aga vaatame,mul ema on käinud üv'l siis juhtub et üldse ei kontrollita sellist asja, tal seal mingi nö tuttav keda tema ei tea aga kes teda teab 
pidurid on perfekto,sama ka käsipidur aga voolikud võin tõesti üle tsekkida,
eks tuleb siis lõtkud ka üle vaadata,aga seda kõike siis tõesti enne kui üv'le minek, tänud teile siis
ahjaa,logman,ega mul polegi mingit tümpsu
mingi väike muusika on et sõiduajal igav ei hakkaks 

pidurid on perfekto,sama ka käsipidur aga voolikud võin tõesti üle tsekkida,
eks tuleb siis lõtkud ka üle vaadata,aga seda kõike siis tõesti enne kui üv'le minek, tänud teile siis
ahjaa,logman,ega mul polegi mingit tümpsu


Niih,täna sai hoolega ehitatud siis. Täpsemalt seda pagassiluugi avamist elektriliselt. Hommikul sai neetimine selgeks saadud ja seda oli mul vaja ka päeva jooksul.
kõigepealt sai igasugu asjad kinnitatud oma kohale ja hakatud uurima vedrusid jms, siis mootor paika ja proovima. No proovimise ajal töötas. Hakkame siis edasi uurima. Küll sai külge proovitud ja aretatud ja sätitud kuni asi jõudis nii kaugele et oli aeg proovida kas ta reaalselt ka luugi lahti teeb, natuke juhtmemajandust ja proovima - funkab
Luuk tuli kenasti lahti. Siis otsisin mingi lüliti,mingi kahtlane ohutulede oma on tundmatult autolt. Siis uuritud ja proovitud ja sai juba lülitiga proovida. No siis otsisin pikka juhet, selle sain nö doonor auto juhtmestikust. Natuke istmete tõstmist ja oli juhe ka enamvähem paigas.
Siis tuli suurem probleem - kuhu panna lüliti.
Vaatasin hoolega armatuuri ja siis mõtlesin et kuna ma suitsuvend pole siis kasutan ära tuhatoosi koha. Kruvisin tolle küljest ära, otsisin siis mingi plastiku tüki, natuke lõikamist ja puurimist ja neetimist ja oligi olemas paneel kuhu lüliti panna.
Nüüd siis puurime augukesi hulga ja saabki kandiline auk kuhu lüliti panna, viiliga nihkat-nahkat(:lol) ja ongi ilus.
Sai siis lõpuks paika ära ja proovitud, tahtis mitu korda klõpsamist enne kui luugi lahti tegi, no painutasin seda vastet, mis tagapaneeli küljes on, ülespoole ja proovisin uuesti,nüüd töötab ilusti.
Pilte siis:









Sai tehtud ka üks video pagassi avamisest
http://motoclub.pri.ee/2101/0151.MOV
Veel sai proovitud valuvelge alla(virtuaal tuuninguga):
http://motoclub.pri.ee/upload/pildid/lada2101(1).jpg
[Muudetud: 14-10-2007 corrado]
kõigepealt sai igasugu asjad kinnitatud oma kohale ja hakatud uurima vedrusid jms, siis mootor paika ja proovima. No proovimise ajal töötas. Hakkame siis edasi uurima. Küll sai külge proovitud ja aretatud ja sätitud kuni asi jõudis nii kaugele et oli aeg proovida kas ta reaalselt ka luugi lahti teeb, natuke juhtmemajandust ja proovima - funkab

Luuk tuli kenasti lahti. Siis otsisin mingi lüliti,mingi kahtlane ohutulede oma on tundmatult autolt. Siis uuritud ja proovitud ja sai juba lülitiga proovida. No siis otsisin pikka juhet, selle sain nö doonor auto juhtmestikust. Natuke istmete tõstmist ja oli juhe ka enamvähem paigas.
Siis tuli suurem probleem - kuhu panna lüliti.
Vaatasin hoolega armatuuri ja siis mõtlesin et kuna ma suitsuvend pole siis kasutan ära tuhatoosi koha. Kruvisin tolle küljest ära, otsisin siis mingi plastiku tüki, natuke lõikamist ja puurimist ja neetimist ja oligi olemas paneel kuhu lüliti panna.
Nüüd siis puurime augukesi hulga ja saabki kandiline auk kuhu lüliti panna, viiliga nihkat-nahkat(:lol) ja ongi ilus.
Sai siis lõpuks paika ära ja proovitud, tahtis mitu korda klõpsamist enne kui luugi lahti tegi, no painutasin seda vastet, mis tagapaneeli küljes on, ülespoole ja proovisin uuesti,nüüd töötab ilusti.
Pilte siis:









Sai tehtud ka üks video pagassi avamisest

http://motoclub.pri.ee/2101/0151.MOV
Veel sai proovitud valuvelge alla(virtuaal tuuninguga):
http://motoclub.pri.ee/upload/pildid/lada2101(1).jpg
[Muudetud: 14-10-2007 corrado]
täpselt, ka mind häirib see lüliti,kui on raha siis tuleb kas osta või äkki leidub ka maal mingi sobiv lüliti,see sai pandud kuna muud polnud võtta,
peab ju olema selline mis ühendab niikaua kui sõrme peal hoiad;)
sellest ümbrusest niipalju et see läikiv plastik tuleb mul uus osta, kuna varsti nkn venemaale minek siis tuleb vaadata kui satub kuhugi autopoodi ka(ei pruugi sest klassiga minek)
kui sealt ei saa siis tuleb loota et võru poekestes on
tänud:)
[Muudetud: 15-10-2007 corrado]
peab ju olema selline mis ühendab niikaua kui sõrme peal hoiad;)
sellest ümbrusest niipalju et see läikiv plastik tuleb mul uus osta, kuna varsti nkn venemaale minek siis tuleb vaadata kui satub kuhugi autopoodi ka(ei pruugi sest klassiga minek)
kui sealt ei saa siis tuleb loota et võru poekestes on
tänud:)
[Muudetud: 15-10-2007 corrado]
-
22emty
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 41
- Liitunud: 24 Apr 2007 16:49
- Asukoht: Võntküla Taebla v. Läänr mk.
- Autod: vaz-21063
muidu ilus auto ja luugi süsteem 5+
aga miks vahetada originaal väikse triibu vahega armatuur
sellise vastu?
(loe: põlend, auklik(rõve))

nullühe armatuuril ju üks koht lisalülititele mõeldud juu..
nn. raadio augu kate. sinna väga hea igast lülladele auke puurida
ja seda ei pea kruvide ja neetidega "kaunistama"
aga miks vahetada originaal väikse triibu vahega armatuur
sellise vastu?


nullühe armatuuril ju üks koht lisalülititele mõeldud juu..

nn. raadio augu kate. sinna väga hea igast lülladele auke puurida
ja seda ei pea kruvide ja neetidega "kaunistama"
see et armatuuril on natuke neid suland kohti häirib ka mind, no see plastik tuleb ära vahetada ja aukudele ma tahan mingit kleepsu panna kunagi, kui leiab sobiva
vahetasin ma sellel põhjusel et ma ei oska ilma tahhomeetrita sõita
ja pealegi saab armatuuri alati vahetada kui leiab parema
[Muudetud: 15-10-2007 corrado]
[Muudetud: 15-10-2007 corrado]
vahetasin ma sellel põhjusel et ma ei oska ilma tahhomeetrita sõita
ja pealegi saab armatuuri alati vahetada kui leiab parema

[Muudetud: 15-10-2007 corrado]
[Muudetud: 15-10-2007 corrado]
Algselt postitas: corrado
see et armatuuril on natuke neid suland kohti häirib ka mind, no see plastik tuleb ära vahetada ja aukudele ma tahan mingit kleepsu panna kunagi, kui leiab sobiva
vahetasin ma sellel põhjusel et ma ei oska ilma tahhomeetrita sõita
ja pealegi saab armatuuri alati vahetada kui leiab parema
[Muudetud: 15-10-2007 corrado]
[Muudetud: 15-10-2007 corrado]
Kuidas on võimalik et ei oska tahhomeetrita sõita?:D
Linnaliikluses pole sellest eriti kasu:D
.._____
./_____\ -KOPIKAS
(OIIIIIIO)
.U........U
./_____\ -KOPIKAS

(OIIIIIIO)
.U........U
Nii palju kui ma roolis olen olnud, siis pole nagu aega seda tahhokat vaadata. Mida sealt ikka vahtida? 
Aga noh, enamus kilomeetreid olen läbinud masinatega millel polegi tahhokat..
Tahtsin veel küsida, et mille tõmberelee sa sinna pagasiluugi avamiseks aretasid?

Aga noh, enamus kilomeetreid olen läbinud masinatega millel polegi tahhokat..
Tahtsin veel küsida, et mille tõmberelee sa sinna pagasiluugi avamiseks aretasid?
Lower your standards and you'll never be disappointed!