21051 Marduss 1982
21051 Marduss 1982
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Kuna väljas on juba suur kevad ja ilmad soojad, on paras aeg talviseid uuendusi tutvustada.
Esiteks, said veljed endale uue ning värske värvkatte.Samuti sai üle värvitud aknaraamid, millelt oli värv juba päris koledasti maha kulunud ning riivas silma.
Taustal paistmas ka minu daily drive.




Lisaks sai auto vahepeal uue summuti, kuna vana oli auklik nagu sõelapõhi.Siinkohal aga tõstataksi küsimuse teadjamatele- kas tegin säärase "otseläbi" pütiga karuteene, ehk kas sellest võib mootorijõudlus pigem langeda?? Vahele lisandus veel üks reso, mida enne polnud.Ehk on sel summutijooksul ikka piisavalt takistust, mida üks lada mootor vajab?!


Salongi lisandusid mõned kellad/kulinad

...Ja kapoti alla elektriventikas

Esiteks, said veljed endale uue ning värske värvkatte.Samuti sai üle värvitud aknaraamid, millelt oli värv juba päris koledasti maha kulunud ning riivas silma.
Taustal paistmas ka minu daily drive.
Lisaks sai auto vahepeal uue summuti, kuna vana oli auklik nagu sõelapõhi.Siinkohal aga tõstataksi küsimuse teadjamatele- kas tegin säärase "otseläbi" pütiga karuteene, ehk kas sellest võib mootorijõudlus pigem langeda?? Vahele lisandus veel üks reso, mida enne polnud.Ehk on sel summutijooksul ikka piisavalt takistust, mida üks lada mootor vajab?!
Salongi lisandusid mõned kellad/kulinad
...Ja kapoti alla elektriventikas
if the sparks don't fly, it rides too high!
Piduri peasilinder on hetkel maas, sisse läks remontkomplekt.Potsiku võtsin ka puhastamiseks jalust ära.Algselt postitas: ladasaeabz
Näidikute lahendus on lahe:spin, endal käis ka selline idee mõtetest läbi;)(kolm suurt kella). Kuid jäi tegemata:puzzled Punane auto ja valge velg on lihtsalt ülikena:o.
Sul pidurivedeliku potsikuid polegi:puzzled?
Toruläbimõõdud peab siis lähiajal kontrolliks üle mõõtma, pole selle pütiga veel korralikult sõita saanudki, et oskaks vahet tunda.
if the sparks don't fly, it rides too high!
-
rraunts92
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 75
- Liitunud: 13 Dets 2009 13:23
- Asukoht: palivere
- Autod: VAZ 2107 91', Audi 80 2.0 doch
millised need rummuplaadid välja näevad? pilt oleks hea.Algselt postitas: Marduss
.....otsustasin, et ei kavatse flantside eest rohkem maksta kui velgede endi eest ja läksin linnapeale originaal rummuplaate kokku ostma.Armeenlase, Veerenni ja Volga neist tühjaks ostnud, sain kokku 8.Õnneks piisas ning nende tulemusena sain tagumised rattad 16,5 mm trumlist ja esimesed 5,5 mm eemale ning veljed rõõmsalt alla....
Tõsi, rooste hammustab tagumise põlle alt end läbi juba.Tegin kõik endast oleneva, et seda ära hoida, aga lada plekk on ikka lada plekk.Eks ükskord tuleb see vist välja vahetada...
Rummuplaadid on need samused, mis igal ladal ees originaalis vahel on.
Summuti sai ka tavaline.
Rummuplaadid on need samused, mis igal ladal ees originaalis vahel on.
Summuti sai ka tavaline.
if the sparks don't fly, it rides too high!
Teisipäevast on auto siis "street legal" ja liikvel igapäevaselt.Ülevaatusel nuriseti natuke kahe detaili kallal, kuid üllataval kombel on gaasid nende düüside ja selle väljalaskega normi piires.Jube lehk oli üleval küll, aga normis
Täna vihastasin lõplikult bensiinipumba peale, mis lihtsalt ei lõpetanud lekkimist.Proovisin nii hea, kui kurjaga, aga sellest järelturu "master sport" pumbast asja ei saanud.Õnneks oli garaa?is kasutet originaal kohe võtta, mille ka pikemalt mõtlemata külge panin.Esialgu tundub, et sain pidama.

Täna vihastasin lõplikult bensiinipumba peale, mis lihtsalt ei lõpetanud lekkimist.Proovisin nii hea, kui kurjaga, aga sellest järelturu "master sport" pumbast asja ei saanud.Õnneks oli garaa?is kasutet originaal kohe võtta, mille ka pikemalt mõtlemata külge panin.Esialgu tundub, et sain pidama.
if the sparks don't fly, it rides too high!
Sai siin üks nädalajagu päevi originaalseades 2107 karbussiga ringi uhatud ja polnud ikka päris õige see asi, kütusekulu ka nii märkimisväärselt ei kukkunud.
Seega panin täna oma õige karpa tagasi, 2107-...midagi koodiga, 2k mehaaniline.
Sisse läks õhk 170/150, bensiin 130/162.Segukoonused mõlemad 4,0
Üleminek jäi originaal, ja siit ka üleskutse, kellel vedeleb 50 märgisega üleminekudüüsi, võiks selle mulle loovutada:)
pöördesse läheb maiamalt ja astub edasi ikka tunduvalt mehisemalt.Lähitulevikus peaks nukka vähe sättima, klappe regullima ja teisi küünlaid ka proovima.Äkki saab veel parema!
Seega panin täna oma õige karpa tagasi, 2107-...midagi koodiga, 2k mehaaniline.
Sisse läks õhk 170/150, bensiin 130/162.Segukoonused mõlemad 4,0
Üleminek jäi originaal, ja siit ka üleskutse, kellel vedeleb 50 märgisega üleminekudüüsi, võiks selle mulle loovutada:)
pöördesse läheb maiamalt ja astub edasi ikka tunduvalt mehisemalt.Lähitulevikus peaks nukka vähe sättima, klappe regullima ja teisi küünlaid ka proovima.Äkki saab veel parema!
if the sparks don't fly, it rides too high!
Pärast nädalapäevi pakkudel seistes on auto eilsest jälle liikvel.Alla läks terve täiega teine reduktor, 4,3 ülekandega.Vanal suutsin liigse agarusega sateliitidel enamus hambaid maha sõita
Aga nagu juba tavaks on saanud, ei jäänud see üritus mul piisavalt tihe ja sillakorpuse vahelt lekib.Ei tea, kas õli sai liiga vedel sisse, või pind ebakorrektselt puhastatud.
Lähiajal ka pildid kosmeetilistest uuendustest.

Lähiajal ka pildid kosmeetilistest uuendustest.
if the sparks don't fly, it rides too high!