Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Tagaklaas tuleb toon siis kui raha rohkem tuleb, ja tagatuledele sai toonlakki peale pantud,tegelt lootsin et jääb heledab aga ei jäänud ,kuigi pildipeal ta jäi eriti must veel tegelt ta tsipake heledam
Sa seda tagastanget ei saa mingil põhjusel sirgeks rihtida, ripub kuidagi kahtlaselt? Ega ma paha pärast, ise ka nendega mässanud, 05-e stanged ei tahtnud küll sõna kuulata, eriti kui kuhugi nurka kõksu ka saanud.
Sebi esimene stange ka must 07 oma, ja kroomliistud peale, vot sinu auto värviga sobiksid need päris kenasti.
[Muudetud: 29.12.07 GTA]
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
tagumine stange kroomliistuga olemas aga tööd nii palju et pole aega tööjuures seda autot ehitada koguaeg ,esimene ka korralik olemas 07 pealt võetud aga see alukast.
Sai soetatud Sachsi siduri komplekt (ketas,korv ja survelaager),muidu mootor peale pandud nüüd ,ainult ühendada vaja veel ja klapid regullida siis saab jälle minu ona tänavate vahel liikumas näha ,kui tööle lähen teen veel mõned pildid põhja alt ka.
Ma ei viitsi hakkata kardinat panema,kuna auto nagunii hetkel veel ei liigu ,lihtsam võtta klaas maha ja maksta 300.- ja tehakse ära ,kuigi mul kardinad olemas aga 2 tükkis ,kui keegi tahab saab 2 nelipaki eest endale
On see klaasi ära võtmine ja tagasipanemine siis nii lihtne töö?
Omal oleks kah vaja välja vahetada tagumine kuna soojenduse triibud purud (3tk ainult töötavad) Ja esimesel kah suur pragu sees. Aga ise pole sellega tegelenud ja ei tahaks ära kah klaasi lõhkuda külge panemisel.
ei ole midagi raske töö. alguses teed kruvikeerajaga ringi peale klaasile tihendi all, väljastpoolt autot ja siis seest hakkad kruvikaga tihendit väljapoole suruma, läheb sinna metall randi taha vms. ja kui üle poole tehtud umbes siis peaks juba lahti tulema. ja tagasi paned nii, et võtad mingi nööri, niipika et teeks tihendile ringi peale ja natukene jääks üle. paned nööri tihendi soonde,ja asetad klaasi õigele kohale. ja siis hakkad vaikselt nööri tõmbama, algul ühest otsast ja siis teisest, ühtlaselt. kõigeparem on seda 2heski teha, üks surub väljast teine tõmbab sees nööri. ja kruvikeerajaks sobiks lai lapik kruvikeeraja. loodan et mingi ettekujutuse said
Täna sai siis kõrvaldatud veepumba vahelt tosooli leke,läksin siis sõitma,ja järsku lõi kolina sisse ja suri välja,võtsin klapikambrikaane maha ja avastasin et nukaratta polt lahti jooksnud ja väljalaske klapid peas ja kõvedad aga ega see sega uuesti teha siis,sai uued jupid tellitud soomest kohe ,ja eks varsti saab ta liikuma jälle
Pigem siis panna juba ilma stopperseibita - pikemalt polt sees, ning mõistusega kinni keerata. Endal pole küll sedasi veel rihma-ketirattad minema jopanud.
Muidugi omal vastutusel, mina ei tea millega seostub erinevatel inimestel "mõistusega" pingutamine:rolleyes
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme