Algselt postitas: mats
Nagu piltidelt näha olid tõsiselt "pasas":D ja lõpuks saabus "kiirabi":bouncing. Tuttav ja vägagi tuttav tunne! Küsimus Sulle- kumb rohkem "uppunud" oli kas Sina või uazik? Arvan ise et uazik, sest ei paista tal vastavaid rehve all olevat. Ja miks Sinu masinal kapott pidevalt lahti oli? Mis juhtus?
Niva ja UAZ otustasid veidi kätt harjutada ühel seni TR1 jaoks veel läbitval rajal . Kella 11 paiku alanud "välasõit" lõppes üheksa tundi hiljem 3 päästeuto abil. Kui päevavalges liikus Niva üsna edukalt ja kaugele, siis UAZ ründas raevukalt maapõue ja liikus kuue tunni jooksul peamiselt vaid käsivintsi abil. Ühel hetkel selgus, et algpunktist ollakse vaid kilomeetri jagu edasi liikunud ja on aeg ots ringi keerata. See ostutus Nivale, mis oli UAZ'ist selleks hetkeks kõvasti ette jõudnud, saatuslikuks ja viimane takerdus püdelas mudas totaalselt. Seega oli õige aeg teha viimane abikõne Petsile, et et oma Mitsu koos Handymanni vintsiga kohale veeretaks. Saabus ta veel koos kahe saateautoga. Seega jagus lustimist veel kolmeks tunniks, et kõik viis autot taas kõvale pinnasel tagasi tuua. Pimedas mööda õõtsikut liikumine pole just kergete tegevuste killast. Tõsi rada on nüüd koos sügisvihmadega pigem TR2 masinale sobiv või siis väga hea vastustusega TR1 isendile.
Kapott polnud pidevalt lahti, lihtsalt need olid hingetõmbe hetked, mil pilti tehti

. Tegelik põhjus oli niiskuse kiiremaks eraldumiseks paremte tingimuste loomine.