Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
VäikeMägilane kirjutas:mis sidur enne oli ja milline uus tuleb?
jõudu!
ja kommentaarid/muljed R-E 2011'lt?
Aegade põhjal ei sujunud seal miskit...
Ega aegasid ei olegi seal midagi vaadata? Esimene päev on igalt katselt saadud 5.00 kaotust, ehk SR peaks see siis tähendama.
Teisel päeval kahjuks siis kohe esimesel katsel off. Kuidas autoga lood on?
Esimes päeva stardis ütles uus bensiinipump üles ja teisel päeval sõitsin väheke välja jah. Kaardilugejat ei kuule üldse olen proovinud ka teisi kiivreid ja sidet-põhimõtteliselt sõisin pimesi. Auto on liiga vali peab uue sumbuti ehitama. Väljasõit toimus nii, et oli mäkke tõus ja eriti ei tahtnud maha ka võtta ja kohe oli vasak kolm. Taguots libises kuhjatud pehmele vallile ja see tiris nina vastu teeäärset looduslikku valli, mis paiskas nina püsti ja auto oli küljepeal ja tegi tiiru külg vastu maad ära. Siis olime risti keset teed ja auto külili. Kui auto ratastele lükkasime proovisin uuesti käivitada, et edasi sõita siis läks auto põlema. Esimese korraga ei saanudki tulest jagu aga teisel korral olime üle. Hiljem proovisin süüdet sisse panna ja kõik tundus ok, kuid pulbrit olid karpad täis ja ei soovinud mootorit selle liivapuru taolise pulbriga küpsetada.
Midagi väga hullu ei ole kuid plekitööd tuleb küll ette, kuna katuse nurk on sees ja koobast ja tagatiiba on ka sisse poole muljunud ukse juurest. Natuke on keeruline see asi kuna koobast kooos tiivaga vähe rakse välja taguda. Mõtlen mõned päevad asja üle järele vaatab mis teha annab. Lihtsam vb on uued plekid ja katus panna. Praeguseks rallidele enam ei tiku, kuna asi ei ole enam normaalne. Teen mõned sprindid vaatab kuidas selle pisikese asjaga tome tuleme siis ehk Mulgi ralli ja kindlasti Saarema ralli.
Rahulikult ikka edasi, püüdke masin enne ikka soojaks sõita enne rallit ja koostööd harjutada.
Viga ei ole aga summutis teil vaid ikka sides, mingi kamm sees seal (proovige patarei pealt sidet)....pole veel keegi summuti mürina tõttu suhtlemist katki jätnud;)
Meil oli ka kuulmisega päris tihti väiksed probleemid: juht kuulis halvasti ja minul oli alati peale rallit hääl ära. Tuli välja et kõige odavam side (meil kasutuses Stilo Trophy) on s#tt võrreldes Stilo WRC ga ja arvatavasti ka teiste kallimatega (Teisi isiklikult pole proovida saanud). Meie masina db olid piiripeal: 102-103 db, 3500 rpm i.
Auto näeb umbes täpselt samasugune välja, nagu 12-ndal lehel olev arvutis tehtud pilt. Ei hakka enne rallit heietama, vb toob halba õnne. Väga ilus näeb asi välja küll, endal ka hea meel. Seest ei ole jõudnud veel ilusaks teha, aga Saaremaa Rallil peaks auto olema seest ka valmis, nii nagu olen endale seda ette kujutanud.
Tehniliselt ei ole muutunud midagi, peale uue bensiinipumba. Soetatud sai vahepeal uued kiivrid ja side. Nüüd tuleb sisse ka kaamera, pika sõidu puhul saab ehk ka mõne hea video siia üles riputada. Mulgis sõidan E-cup-i, kuna plaan endiselt lõpetada, sest see ju oluliselt lühem.
Seekordne E-Cup siis päris see õige ei ole, kuna stardite ikka tagaotsas ja rööpad ikka sees, kuid jah paralleele saab tõmmata II-liiga süsteemiga sellel rallil. Hiiumaal siis taas õige E-cup kus saab taas puhtal rajal sõita.
Kuid mis sellel rallil väga poitiivne on, on see et saab 3x rada kirjutada - niiet andke tuld!
Võistlus saab aga teil põnev olema, kuna 3 saare puškat on stardis.
ei loe mina kuskilt välja, et E-cup esimestena laupäeval lastakse.
Väidan, et seekord peavad e-kapi sõitjad ikkagi kusagil keskel-tagaotsas olema, need kes juba reede sõidavad, need vastavalt oma pingereale.
Üks sõbralik soovitus poistele: Pöörake rohkem tähelepanu tehnikale, mitte välimusele! Masin näeb väga kena välja küll, aga kahjuks rallis välimuse eest punkte ei saa.
Vooludaga hakkas mingi jama jah. Ise olen kõik voolud sinna teinud ja asi tundus minulegi tol hetkel mõistusevastane. Kellad näitasid aiateibaid, laadimist voltmeetri järgi ei olnud, konsooli raputades midagi nagu hetkeks muutus. Visuaalselt tundus kõik normaalne. Vb eelmisest rallist kui auto põlema läks jäi mingi pisike vimka sisse, mis nüüd mingite asjaolude pärast tunda andsid.
Tänud härradele, kes meid aitasid nii lükkamisel kui transportimisel. Ise olime käima lükkamistest suht väsinud juba ja jõud ei hakanud enam peale ja meie õnneks tulid pealtvaatajatest ladamehed ja aitasid väheke. Muud asjad toimetasid korralikult. Varsti on lootust katkestamistega ajalukku minna:D
Täitsa mõistetav isegi,sest ega Mesikäpp pole sellise mašiinaga ja sellisel rallil ju sõitnud ennem ...vähemalt minuteada. Aga tundub ,et teie Lada liigub tõesti nobedalt! Mina igatahes hoian teile pöialt koguaeg