210V8, berg, 1977 (täiend 29.03.11)

210V8, berg, 1977 (täiend 29.03.11)

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Vasta
k
kriisa
Suletud kasutaja
Postitusi: 408
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas kriisa »

Ei jõudnud ära imestada kui nägin siin teemas sõna TURBO, loodan et sul plaanid õnnestuvad, ise veel nii suuri plaane pole teinud, esialgu tahaksin tavalisi varuosasid kasutades võimalikult võimsa mootori ehitada. Aga tuult tiibadesse, nagu seda ka turbost mootorisse hakkab minema ;)
Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

Algselt postitas: berg
mis doonorit kasutada kui on vaja panna Lada 110 (peaks olema 08/09 analoog) kolb fiati kepsu otsa, nimelt jääb kolvi sõrm kepsu sees liialt lõdvaks ja taob arvatavasti kepsu silma ellipsisse :( niisiis kas kepsu silmas olev sõrmepuks tuleb lasta ise teha või on sobilik mõne auto margi oma??? Tänud!!!
No aga kui lõdvalt see on seal siis? Kukub kohe pesast välja kui kepsu kallutada? Parem mõõda mõlemad ära ja küsi näiteks motamehelt nõu, äkki polegi vaja leiutama hakata seal.
Kasutaja avatar
berg
Foorumi kasutaja
Postitusi: 751
Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
Asukoht: pealinnas
Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
Kontakt:

Postitus Postitas berg »

MOSS: sain turbsi kätte täna! teen õhtul pilte numbritest ja panen üles siia!!! :cool:

To Kriisa: Plaanid on suuremad kui arvata oskad! kahjuks ei ole sellist raha (ca60000 EEK) et ehitada enamvähemgi õige dragster ladast!

EDIT TO MOSS: lõtku ei ole, aga piisavalt lõdva et ellipsisse taguda siiski!!! idee järgi ei ole see eriti tähtis probleem hetkel, kuna mootor seisab edasi ja turbsi prooviks esialgu siiski 1200/1300 mootori peale!!! sain veel teada, et turbol vist isegi ei ole puksid kõige hullemad, ja algul kannatab vurada küll!
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
k
kriisa
Suletud kasutaja
Postitusi: 408
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas kriisa »

Dragster ja väga kallis, aga võimas turbomootoriga tänavasõiduk pole utoopia ja on teostatav väiksema rahasummaga.
Kasutaja avatar
berg
Foorumi kasutaja
Postitusi: 751
Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
Asukoht: pealinnas
Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
Kontakt:

Postitus Postitas berg »

selgitan veelkord... ei tule tänavasõiduk, vastaseljuhul ei hakkaks turbot peale ajama, vaid paneks 1,7 timmitud mootori peale ja sõidaks sellega! eesmärk siiski kiirendus...
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
k
kriisa
Suletud kasutaja
Postitusi: 408
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas kriisa »

Ok selge :cool:
y
yellowboost
Foorumi kasutaja
Postitusi: 60
Liitunud: 24 Mär 2004 21:31
Asukoht: Talinn,Haapsalu
Kontakt:

Postitus Postitas yellowboost »

Projekt : Eesti Kiirem Lada ? :spin
Kasutaja avatar
berg
Foorumi kasutaja
Postitusi: 751
Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
Asukoht: pealinnas
Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
Kontakt:

Postitus Postitas berg »

Lubatud pildid siis:

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
j
jeejee
Foorumi kasutaja
Postitusi: 371
Liitunud: 14 Jaan 2003 21:06
Asukoht: Tallinn
Autod: 21051

Postitus Postitas jeejee »

Ja kuna ma siis saan hakata juba vahetükki tegema, et peale panna:D
Sa ju tead, et mul tööl kogu aeg igav on :rolleyes
Kasutaja avatar
berg
Foorumi kasutaja
Postitusi: 751
Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
Asukoht: pealinnas
Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
Kontakt:

Postitus Postitas berg »

kohe kui moss on leidnud flow mapi, ja kinnitanud, et antud turbo karpamootorile sobib, st on mõtekas panna!:D
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
v
Valdz
Aasta Projekt
Postitusi: 612
Liitunud: 04 Mai 2002 17:33
Asukoht: Jüri
Autod: 1971 BA3-2101
Kontakt:

Postitus Postitas Valdz »

Edu sulle berg!

Moditud 1,3 liitrise a-seeria turbomootoriga on saadud 190hj 7000rpmi juures. (17.2 psi boost, intercooler, blow-throw, CR=7.5/1) Ülikõva. :o

Turbo panemisel üks tagasilöök on mootori temperatuuri järsk tõus...

Kuidas sa turbo mõtled panna, kas blow-throw või suck-trough?
Kasutaja avatar
berg
Foorumi kasutaja
Postitusi: 751
Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
Asukoht: pealinnas
Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
Kontakt:

Postitus Postitas berg »

seda veel ei tea... oleneb kuidas parem on... idee järgi ise täielik võhik ja turbo alane harimine alles käsil, kuid hetkeline moraalne jumal on Moss, kes lubas aidata! nii et kui ta on flow mapi üles leidnud, eks siis selgub lähemalt kas see turbo üldse sobib ladale, kuna on üsna suur, seega ka uimane ja viivitusega võib probleeme tulla!!! :(

Edit: algselt hakkab turbo töötama väga madalal rõhul, et üldse aimu saada, mida ja kui palju lada mootor kannatab, et siis edasi vaadata, mis juppe vaja paremaid! moss juba hirmutas siin 20000eek-iga, aga algul prooviks stocki jooksma saada...
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

Berg, sa ära mind nii üles ka kiida...vähemalt mitte enne kui esimene mootor tööle hakkab ;)

Üks jubin puudu turbolt või pole seda lihtsalt viitsinud pildile panna?

Valdz räägi, mis (a-seeria?)mootorist jutt? On sul kuskil mõni hea raamat või netiaadress, mida Sa varjad meie eest? :D
v
Valdz
Aasta Projekt
Postitusi: 612
Liitunud: 04 Mai 2002 17:33
Asukoht: Jüri
Autod: 1971 BA3-2101
Kontakt:

Postitus Postitas Valdz »

Valdz räägi, mis (a-seeria?)mootorist jutt? On sul kuskil mõni hea raamat või netiaadress, mida Sa varjad meie eest? :D [/quote]

Raamat muidu olemas. A-seeria on Mini mootor, idee järgi suht sarnane siksile (kaanes klappide asetus, mõlemad kolled samal pool)

Tegelt tekkis mul selle idee vastu huvi (olen ka suht palju otsinud selle kohta), võiks kuskil kokku saada(Moss, berg) ja vahetada teadmisi.
Kasutaja avatar
berg
Foorumi kasutaja
Postitusi: 751
Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
Asukoht: pealinnas
Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
Kontakt:

Postitus Postitas berg »

võib kokku saada küll, mossi juttu kuulates harin ennastki, kuna paraku jääb ingliskeelsetest tekstidest tihti paljutki arusaamatuks, kuna ei ole tenilist keelt omandanud!
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
m
Mikk
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1026
Liitunud: 13 Mär 2004 11:10
Asukoht: Harjumaa, Kose vald
Autod: VIS 23464-10

Postitus Postitas Mikk »

no nii, see vist see sama turbo ja siin astub auto küll väledalt edasi või mis.
http://www.zone.ee/mikktalv/
k
kriisa
Suletud kasutaja
Postitusi: 408
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas kriisa »

Berg, kuidas turboprojekt edeneb? Kas oled midagi teinud ka või seisab?
j
jeejee
Foorumi kasutaja
Postitusi: 371
Liitunud: 14 Jaan 2003 21:06
Asukoht: Tallinn
Autod: 21051

Postitus Postitas jeejee »

Algselt postitas: Kriisa
Berg, kuidas turboprojekt edeneb? Kas oled midagi teinud ka või seisab?
Esialgu seisab.
r
revolutsionäär
Foorumi kasutaja
Postitusi: 511
Liitunud: 19 Mai 2003 19:40
Asukoht: -
Kontakt:

Postitus Postitas revolutsionäär »

kas arvan valesti kui ütlen et te otsite veidi sobivamat väiksemat turbot?
Kasutaja avatar
berg
Foorumi kasutaja
Postitusi: 751
Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
Asukoht: pealinnas
Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
Kontakt:

Postitus Postitas berg »

Tervist! tänu oma lollile mõistusele ja teiste soovitustest võibolla valestiarusaamisele on mu ladakesel varsti tee emexi poole! Loomulikult kisun välja kõik mis oma kätega tehtud, samuti ka selle legendaarse käreda mootori, mis juba on nii hästi kokku sattunud tehases (olen vahepeal kuulnud targemate käest inffi, et omal ajal oli lada tehases iga kvartali tagant pinkide hooldus ja paika timmimine! Kui said kvartali esimese mootori, mis tuli timmitud pingist, siis see käiski hästi, kuid kui said kvartali viimase mootori, mil pingid juba kulunud, siis oli ka sitem see moto!)! Loomulikult ei välju minust Ladamehe hing, see mis juhatab mind iga päev ikka seda vana ja pisut põdurat Zigulid, mis on üks väga hingega auto, ning piilub iga kord tõsise näoga, nagu mõistmaks meie igapäevaprobleeme! Loodan et ta mõistab ka minu masendavat ja kurvameelset otsust saata Ta ümbertöötlemisse! Kuid sügaval hinges ma siiski loodan, et Temast tehakse üks tore ja omapärane uus auto, mis leiab endale väga head omanikud, ning Ta teenib oma uusi peremehi sama hästi kui ta mind on teeninud! Lada on auto, mis ei ole mind kunagi teele jätnud, ta on mind viinud kooli ja tööle ka kõige pakaselisema ilmaga talvehommikul, ning ta on lubanud mulle ka kõige palavamate ilmadega kiirendamist klubiüritustel! See on auto, mille üle ma olen uhke, ning ei kahetse ühtegi krooni, ega ühtegi töötundi, mis ma temasse olen pannud, ning neid lõputuid ümberehitusi! Loodan et ka teie kallid klubikaaslased ei pane mulle mu otsust pahaks, ning jääte ikka mõistvaks ja sallivaks!

Siit ka väike küsimus: Kas mõni hoolas ja ettevõtlik klubikaaslane hoopis sooviks endale sümboolse tasu eest ühte vanakest ehitamiseks, tingimusel et mootor ja sisu on puudu?

Jäägu autojumal temaga... :(
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
Vasta