2101 Coupé, uzzac, 19**? (16v)
2101 Coupé, uzzac, 19**? (16v)
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1525
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
-
uuzzac
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 859
- Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
- Asukoht: prn/tln
- Autod: Volvo S40
Pisaraid pühkides tuleb tõdeda et eelkõnelejatel on hea luureinfo.
Alustan siis algusest. Raadioside mida autosse tuunisin ei töötanud mitte üks põrm, seega feilisin. Vabatrennis ei saanud tänu sellele nõmedale sidele korralikutl sõita, sest tropp oli ainult ühes kõrvas ja müra hakkas häirima. Aeg oli 1.36,1** . Kvallis hakkas sadama ja tuli vihmaseades peale minna. Aeg suurepärane ja auto samuti. Minu ette jäid vaid 2 kaheliitrise klassi masinat ja põhikonkurent Hall oli rivis alles 8.dal kohal. 4.dal ringil suutis üks Läti mees oma BMW betooni põrkest keset rada ära parkida ja sõidule anti punane lipp, ehk katkestati. Tollel hetkel olin liidrikohal ja Hall meie klassis alles 5.dal. Oleks nii lõppenud poleks pidanud teist sõitu sõitma minemagi. Uus start anti uuesti 12 ringi, ning kõik tuli otsast peale teha. Sõit läks hästi, olin taas esikohal ja kõik kulges kenasti. 4 ringi ennem lõppu pidurdustee alguses tuli ilge vibra sisse autosse. Mõtlesin, et äkki läks rehv vms. Panin edasi natsa, kuid siis nägin, et õlirõhk hakkas langema ja keerasin süüte välja. Autost välja tulles nägin, et juhipoolne esiratas oli õline ja kapoti avades ilutses plokis kena rusika suurune auk. Poleks too latõ?? seina sõitnud oleks kõik kena, sest need puudujäänud 4 ringi sõitin ju esimeses sõidus ära. Aga teadupärast igast oleksid ja poleksid on halvad asjad.
Esialgne hinnang on järgmine. Järgi andis kas kepsu polt või mutter, sest läbi augu paistab ilus sile vända kael, mis viitab mitte kinni jäämisele. Arvatavasti sai saatuslikuks tääsgaasilt mootori vabastamine, mille käigus vänt rebis inertsiga kepsu alumise paku koos poltide/mutritega kus see ja teine. Kuna sõit oli vihmas, siis vahetasin niigi käike tiba varem kui kuivas ja üle 7200 pöörde väga ei lasknud. Pole midagi parata, aga vene tehnika ei sobi võidusõiduks. Tuleb tellida korralikud kepsud koos korralike ARP poltidega. Sinna otsa veel kobedad kolvid ja seejärel ehk tiba kõrgem surveaste, mis omakorda tähendab ehk isegi pisikest võimsuse kasvu.
Kahju, et selle suhteliselt võiduka hooaja lõppu jääb meenutama selline kibe kaotus ja samuti jääb ära nii Motoshow kui ka plaanitud sponsotite/toetajate/tuttavate sõidutamine Ladakese kõrvalistmel.
Youtube natsa veel töötleb videot, seega mõne aja pärast on ta vaatamiseks valmis.
Esimese sõidu esimene katse
Alustan siis algusest. Raadioside mida autosse tuunisin ei töötanud mitte üks põrm, seega feilisin. Vabatrennis ei saanud tänu sellele nõmedale sidele korralikutl sõita, sest tropp oli ainult ühes kõrvas ja müra hakkas häirima. Aeg oli 1.36,1** . Kvallis hakkas sadama ja tuli vihmaseades peale minna. Aeg suurepärane ja auto samuti. Minu ette jäid vaid 2 kaheliitrise klassi masinat ja põhikonkurent Hall oli rivis alles 8.dal kohal. 4.dal ringil suutis üks Läti mees oma BMW betooni põrkest keset rada ära parkida ja sõidule anti punane lipp, ehk katkestati. Tollel hetkel olin liidrikohal ja Hall meie klassis alles 5.dal. Oleks nii lõppenud poleks pidanud teist sõitu sõitma minemagi. Uus start anti uuesti 12 ringi, ning kõik tuli otsast peale teha. Sõit läks hästi, olin taas esikohal ja kõik kulges kenasti. 4 ringi ennem lõppu pidurdustee alguses tuli ilge vibra sisse autosse. Mõtlesin, et äkki läks rehv vms. Panin edasi natsa, kuid siis nägin, et õlirõhk hakkas langema ja keerasin süüte välja. Autost välja tulles nägin, et juhipoolne esiratas oli õline ja kapoti avades ilutses plokis kena rusika suurune auk. Poleks too latõ?? seina sõitnud oleks kõik kena, sest need puudujäänud 4 ringi sõitin ju esimeses sõidus ära. Aga teadupärast igast oleksid ja poleksid on halvad asjad.
Esialgne hinnang on järgmine. Järgi andis kas kepsu polt või mutter, sest läbi augu paistab ilus sile vända kael, mis viitab mitte kinni jäämisele. Arvatavasti sai saatuslikuks tääsgaasilt mootori vabastamine, mille käigus vänt rebis inertsiga kepsu alumise paku koos poltide/mutritega kus see ja teine. Kuna sõit oli vihmas, siis vahetasin niigi käike tiba varem kui kuivas ja üle 7200 pöörde väga ei lasknud. Pole midagi parata, aga vene tehnika ei sobi võidusõiduks. Tuleb tellida korralikud kepsud koos korralike ARP poltidega. Sinna otsa veel kobedad kolvid ja seejärel ehk tiba kõrgem surveaste, mis omakorda tähendab ehk isegi pisikest võimsuse kasvu.
Kahju, et selle suhteliselt võiduka hooaja lõppu jääb meenutama selline kibe kaotus ja samuti jääb ära nii Motoshow kui ka plaanitud sponsotite/toetajate/tuttavate sõidutamine Ladakese kõrvalistmel.
Youtube natsa veel töötleb videot, seega mõne aja pärast on ta vaatamiseks valmis.
Esimese sõidu esimene katse
-
uuzzac
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 859
- Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
- Asukoht: prn/tln
- Autod: Volvo S40
Nv sai mootor laiali kistud. Karterist leidsime ühe pooliku poldi ja mutri millel teine osa poldist küljes. Kepsust ei olnud jälgegi. Lisaks oli katki veel sidurikoda, nimelt ühe poldi pesa oli täitsa lahti sidurikojast. Ülejäänud elu tundub, et jäi terveks. I silindri sisselaske klapp on kõver, aga väljalase paistab vähe paremas seisus. Pea tundub et pääses.
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1525
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
ja siit loo moraal oleks?Algselt postitas: uzzac
Nv sai mootor laiali kistud. Karterist leidsime ühe pooliku poldi ja mutri millel teine osa poldist küljes. Kepsust ei olnud jälgegi. Lisaks oli katki veel sidurikoda, nimelt ühe poldi pesa oli täitsa lahti sidurikojast. Ülejäänud elu tundub, et jäi terveks. I silindri sisselaske klapp on kõver, aga väljalase paistab vähe paremas seisus. Pea tundub et pääses.
(et mis võis põhjustada kepsu poldi purunemise?)
Festina lente!
Stroker 20VT Audidel kasutatakse BMW M50B20TU(318-518) kepse. Pikkus 140mm, sõrm 22mm, kepsukael peab vändal olema 46-koma-midagi mm. Vähemalt pikkus ja peaaegu ka vändakaela mõõt langeb Ladaga kokku. Teisalt, H-profiil custom kepse saab ka ju tellida, kuigi maksavad need palju $$$.Algselt postitas: uzzac
Ära usalda vene tükke? Nüüd pisut kuulates ja uurides siis ega teistel samaari kone meestel ka poldid pea kui pööre 7500 lähedale ajada. Moraal on selles, et tellime korralikud kepsud. Veel ei tea täpselt kuskohast aga varjante on mitmeid. Sama setupiga ei ole mõtet aega kulutada.
EDIT: Unustasin ära, et sul ju Samaari kone. Kas seal ka samad mõõdud on, ei tea. Tuli ka meelde, et Audi keps on Lada(klassiku) omast pea 2mm kitsam.
[Muudetud: 22-10-2010 twist]
Jutu iva oli siiski BMW kepsu kasutamine. Audi oma on ~4mm Lada kepsust pikem, kuid alumine kepsusilm on läbimõõdult kõigest ~0,5mm väiksem, kui klassiku oma. Kolvisõrm on jah palju väiksem kui kopika oma.Algselt postitas: JX
kui hakata audi kepsu kasutama võiks juba kolbi vahetama hakata( oleneb muidugi mis läbimõõduga kolbi vaja aga jh sobivad bmw kolvid sinna otsa)...
IMO on võimalused hinnaskaala järgi sellised:
1) BMW keps ja sobiva mõõduga BMW, Toyota vms kolb.
2) BMW keps ja tellitud custom kolb
3) Custom keps ja kolb.
Kõik see muidugi juhul, kui Samara keps on samade mõõtmetega, mis klassikul.
[Muudetud: 23-10-2010 twist]
-
uuzzac
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 859
- Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
- Asukoht: prn/tln
- Autod: Volvo S40
Tulevad custom kepsud koos sepis kolviga. Mingeid ristaretisi ei taha enam teha. Põhimõtteliselt saaks audi kepse kasutada aga seal tekkisid mingid ebakõlad. See et keps on peenem ei ole mure, sest võidusõidumasinatel tsentreeritakse keps kolviga mitte vändast. Saab kasutada ka Opeli tükke, siis tuleks lihtsalt vänt peenemaks lihvida ja kasutada Opeli saalesid kepsudel. Paari kuuga selgub mis saab ja palju raha kulutada kavatseme. Kepsud on Venemaal 12000 rubla, mis ei ole üldse õudne.
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1525
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
Kuidas võidusõidumasinatel kolbide juurest tsentreeritakse?Algselt postitas: uzzac
Tulevad custom kepsud koos sepis kolviga. Mingeid ristaretisi ei taha enam teha. Põhimõtteliselt saaks audi kepse kasutada aga seal tekkisid mingid ebakõlad. See et keps on peenem ei ole mure, sest võidusõidumasinatel tsentreeritakse keps kolviga mitte vändast. Saab kasutada ka Opeli tükke, siis tuleks lihtsalt vänt peenemaks lihvida ja kasutada Opeli saalesid kepsudel. Paari kuuga selgub mis saab ja palju raha kulutada kavatseme. Kepsud on Venemaal 12000 rubla, mis ei ole üldse õudne.
Moraali küsisin selleks, et tihtilugu ei vahetata saalde vahetusel kepsupolte ja mutreid - seda viga aga ei tohiks teha, sest poldid on juba veninud (sama ka plokikaanel jms.)
Pole Vazi asjadel ka häda midagi, kuigi jah praagi vastu ei saa, samas uusi detaile peab hoolikalt valima.
Kepse tõesti venest jm saada, eriti samaaridele saab igasugust nodi
Festina lente!
-
uuzzac
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 859
- Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
- Asukoht: prn/tln
- Autod: Volvo S40
Tsentreeritakse sedasi, et kepsu ja kolvi vahele tehakse seibid või kui kolbe tellitakse siis on kepsu vahe täpselt õige tellitud.
Polte ja mutreid oleme oksendamiseni vahetanud, aga nende tükkide piir on 7500 juures juba käes. Võid peale igat starti uued panna, kuid katki lähevad nad ikka. Pole mõeldud sellise lisakoormuse väljakannatamiseks need poldikesed. Mutriga kepse ei teagi kas olen näinud racingus. Valdavalt ikka poldiga.
Polte ja mutreid oleme oksendamiseni vahetanud, aga nende tükkide piir on 7500 juures juba käes. Võid peale igat starti uued panna, kuid katki lähevad nad ikka. Pole mõeldud sellise lisakoormuse väljakannatamiseks need poldikesed. Mutriga kepse ei teagi kas olen näinud racingus. Valdavalt ikka poldiga.
-
uuzzac
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 859
- Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
- Asukoht: prn/tln
- Autod: Volvo S40
Kas ka Sina oled kõva kihutaja? Kas oled kursis ütlusega, tegijal juhtub? Kui oled tegija ja sul 16v peaga midagi juhtus, peale mida see muutus kasutuskõlbmatuks, siis ole hea ja võta minuga ühendust. Vajame siis 16v pead, mida keegi teine enam ei vaja ja vanarauda pole veel tassinud. Tähtis on see, et saaks teda veel plokile peale kruvida ja et kolle augud oleks piisavalt head, et sinna kapoti alla sobitamiseks saaks kollesid külge kruvida. Kontaktid profiilis või PS.