Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Lisan siis mõningad pildid, mis on mõned päevad vanad, kuid praeguseks on masin ratastel ja isegi mõned sajad meetrid omal jõul liikunud. Sel nädalal on kolm-neli viimast päeva 12 tunni pikkuseks veninud, kuna plaan ikkagi Tallinnas peal olla. Kaardilugejaga on vähe sandisti, kuid usun et leian ka selleks lahenduse.
Kas paagil on originaal svamm sees? Jaz paagis olev svamm on hakanud mõnel ringi liikuma kütusesüsteemis ja pihustid ummistanud. ei tea kas karpapillil ei või seda jama tulla?
Tagavararatas tuleb salongi. Ei taha sinna pagaasnikusse nii palju kola panna, kuna siis inerts kurvides ju palju suurem. Ohutuse mõttes oleks see muidugi mõistlik. Svamm on sees küll 150x150mm tükkidena üks jupp liigub küll seal ringi, kuid ummistada ta küll ei tohiks kui just kütusega see reageerima ei hakka mingi aja möödudes.
mootor jookseb tõesti hästi.differ oli originaal ja lihtsalt lendas pilbasteks.ja eks oli omajagu sõitnud ka juba.kuulsin et hakkavad volvo silda alla ehitama kuna lada sild suht mõtetu.probleeme rohkem kui asi väärt.
Auto liikus tõesti hästi, mootor on ideaalne ja see käigukast on lausa super- loodud sellele autole. Ja mootori ja kasti hea kooslus selle silla ka lõpetas. Endalgi oli suu lahti kui tundsin kuidas asi astus. Volvo sillast ei saa üle ega ümber ja kui ülekanne ka vähe kiiremaks saab siis ei kujutagi ette mis tegusid see masin võiks teha. Siis on kõik ainult endas kinni.
Tänud ka ilusate piltide eest.
See katkestamiste jada on tõesti mind nüüdseks ära tüüdanud, lausa häbi on:D.