2101 Coupé, uzzac, 19**? (16v)
2101 Coupé, uzzac, 19**? (16v)
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
uuzzac
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 859
- Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
- Asukoht: prn/tln
- Autod: Volvo S40
Kirjas ei ole. Rekord on Kulli ajast 1:00,5**. Andres on sellele juba väga lähedale saanud. See aasta enam ametlike võistlusi Pärnus ei ole, seega ei saagi teada.
PS. Selleks korraks muutsin sisekaamera asukohta, et saaks parema ülevaate sellest, mis ma seal roolitaga askeldan. Õnnestus päris hästi IMO.
PS. Selleks korraks muutsin sisekaamera asukohta, et saaks parema ülevaate sellest, mis ma seal roolitaga askeldan. Õnnestus päris hästi IMO.
-
uuzzac
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 859
- Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
- Asukoht: prn/tln
- Autod: Volvo S40
See nädalavahetus sai natuke auto kallal tööd tehtud. Vahetasin ära ühe klõbiseva tõukuri, kinnitasin õhutungraudade vollad korralikult, nipet, näpet hooldustöid ja lõpuks sai auto iluvõrele musta taustaga Lada märgi. See klapib sinna veidi etemalt kui punase taustaga. Pole ju autol peale tooli ja rihmade enam ühtegi silmatorkavat punast detaili. Sai korra teda käivitatud ka, lasin ilusti soojaks, kontrollisin lekkeid peale tõukuri vahetust. Nüüd ootan tuleva nv kui opentracki raames saab ennem Riiat veel viimased näpuharjutused teha.
-
ssamara1500
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 42
- Liitunud: 05 Jaan 2009 22:20
- Asukoht: viljandimaa
- Autod: lada samara 1.5 97a
-
vValdz
- Aasta Projekt
- Postitusi: 612
- Liitunud: 04 Mai 2002 17:33
- Asukoht: Jüri
- Autod: 1971 BA3-2101
- Kontakt:
Väga hea tulemus ju 8 klapi 1.6 mootorist. Oleks dünomax'is käinud siis oleks 30% parema tulemuse saanud, niiet pea 190hj mootorist 
Siiski huvitav jõnks 5500-6000 pöördel, kuidas segu oli selles vahemikus?
Esirattad jooksid ka kaasa rullide peal? Sellest vast graafiku väike lainetus...
[Muudetud: 2/9/2010 Valdz]

Siiski huvitav jõnks 5500-6000 pöördel, kuidas segu oli selles vahemikus?
Esirattad jooksid ka kaasa rullide peal? Sellest vast graafiku väike lainetus...
[Muudetud: 2/9/2010 Valdz]
-
cccve
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 656
- Liitunud: 01 Apr 2006 16:07
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: Lada Samara Carlota, Lada Samara S1600, Lada VFTS
Aga keegi ei olegi ju seda väitnudAlgselt postitas: an12dukas
Ega alati asi mootoris kinni ei ole. Quiafe kast ja uued slikid on palju parem kooslus kui 115 kw mootor.


-
uuzzac
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 859
- Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
- Asukoht: prn/tln
- Autod: Volvo S40
Ise lootsin ka enamat, kuid on mis on. Liguri stendis oli 162hj mootorist. TKTK kutid ütlesid et tulemus korrutada läbi 1.18 siis saab mootori kw. Ehk siis 99x1,18x1,36=158,8 HJ. Tulemus ju laias laastus sama. Moment 141x1,18=167nm. Liguri stend hakkas lõpus hüppama ka, mis võib tulemust oluliselt mõjutada. Siin on ilus sile graafik ja hea vaadelda.
Segu on peale 5000 pööret stabiilselt 0,840 mingit jõnksu seal ei ole. Samas seda jõnksu ei ole ma kunagi sõites ka tajunud, ega ka dünos seda tundnud. Imelik. Esirattad jooksid ka kaasa jah. Kui surveaste ajada 12 ligidale ja üle selle, eks siis saab juurde ka pauku, iseasi kas see viimase piiri peal mängimine tulemust annab. Antud komplekt töötab väga hästi ja kannatab kihutada küll. Selge see, et 180+hj Volkaritega läheb sirgetel keeruliseks, aga õnneks ei koosne rajad vaid sirgetest. Tuleb ise paremini sõita lihtsalt
Segu on peale 5000 pööret stabiilselt 0,840 mingit jõnksu seal ei ole. Samas seda jõnksu ei ole ma kunagi sõites ka tajunud, ega ka dünos seda tundnud. Imelik. Esirattad jooksid ka kaasa jah. Kui surveaste ajada 12 ligidale ja üle selle, eks siis saab juurde ka pauku, iseasi kas see viimase piiri peal mängimine tulemust annab. Antud komplekt töötab väga hästi ja kannatab kihutada küll. Selge see, et 180+hj Volkaritega läheb sirgetel keeruliseks, aga õnneks ei koosne rajad vaid sirgetest. Tuleb ise paremini sõita lihtsalt

-
uuzzac
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 859
- Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
- Asukoht: prn/tln
- Autod: Volvo S40
Eelmine laupäev käisin Pärnus opentracki raames veel oskusi lihvimas ennem Riiat, polnud ju teisega juba jupp aega sõitnud. Igatahes paari kolme ringiga tuli kõik ilusti meelde ja parimaks ringiajaks jäi 1.01,3 Ainus kes minust kiirem oli, oli Dodge Viper GTS millel üle 800hj.
Tulemused siin!
Samal üritusel sain proovida ka õhutunkse rajaääres kasutades. Toimub kenasti ja äraütlemata mugav lahendus
Pühapäeval vahetasime ära veel hammasrihma, õlifiltri ja mõõtsime kompressioonid. Kõigis silindrites külma mootoriga üle 12. 12,2 madalaim number ja 12,8 kõrgeim. Nüüd jäi auto aianurka kurvalt Riia etappi ootama. Lisaks sai ka autosse side, et boksist nõu küsida või ise infot jagada.
Tulemused siin!
Samal üritusel sain proovida ka õhutunkse rajaääres kasutades. Toimub kenasti ja äraütlemata mugav lahendus

- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1525
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
Graafikust: Jah, neid numbreid pole mõtet vaadata (sai ka juba mainitud), siin on natuke kehvem lihtsalt kõveraid koos lugeda, peab ise need kokku panema, siis pilt selgem/loetavam.
Liguri stend räägib sellest aastast MOOTORIst tulevaid andmeid (ehk siis stendi riistavara arvutab kao välja ja näitab paberil mootori karakteristikat)
Samas need stendid ei ole ühesugused ja näitavad erinevaid andmeid.
See selleks, graafikut ja kõveraid vaadates, siis nagu "Valdz" mainis, häirib ka mind see "jõnks" ehk jõu-kadu just kõige magusamas alas (huvitav on aga see, et see "jõnks" on sünkroonis momendi ja võimsuse vahel) järelikult on seal mingi "kala", see, et sa seda ei tunne on iseasi, kuna kadu on marginaalne ja hetk hiljem asi juba korras ja läheb lõpuni kenasti.
Soovitan uurida Liguri graafikut kui Sul see alles on ja siis seda ning mis muutunud on vahepeal mootoris, siis saad parema ettekujutuse. Samas on su numbrid samad sisuliselt mis sa juba ütlesid (Liguri stendis-graafikut ei tea aga paistab sama sugune)
Momenti sa 1600-st enam rohkem ei saagi kuid võimsust ehk natuke, et see suht lagi isegi. Siksi konest ehk saaks tänapäeval ehk veel juurde aga samara kone kestvam ja hooldevabam ja ega see vahe nii suur ei ole.
Mina arvan, et kui oskused juba vaikselt autost paremad on, siis tuleks ratsut/klassi vahetada või 16klappi Kalina peale minna (kas see ka massi limiiti mõjutab ei tea) - vahest summuti süsteem ülevaadata/paremaks teha...
Aga kui asi kestab niimoodi ja probleeme ei ole (kütus, segud jne), siis selle graafikuga saab kenasti sõita (lõpu osa 6000....ja edasi jookseb ju ilusti! Auto ikka tahab käija;)
Nüüd aind tihedamini trenni teha ja ka mujal maailmas võistlustel, siis näeb maailma ka.
Edu ja paksu rahakotti!
Liguri stend räägib sellest aastast MOOTORIst tulevaid andmeid (ehk siis stendi riistavara arvutab kao välja ja näitab paberil mootori karakteristikat)
Samas need stendid ei ole ühesugused ja näitavad erinevaid andmeid.
See selleks, graafikut ja kõveraid vaadates, siis nagu "Valdz" mainis, häirib ka mind see "jõnks" ehk jõu-kadu just kõige magusamas alas (huvitav on aga see, et see "jõnks" on sünkroonis momendi ja võimsuse vahel) järelikult on seal mingi "kala", see, et sa seda ei tunne on iseasi, kuna kadu on marginaalne ja hetk hiljem asi juba korras ja läheb lõpuni kenasti.
Soovitan uurida Liguri graafikut kui Sul see alles on ja siis seda ning mis muutunud on vahepeal mootoris, siis saad parema ettekujutuse. Samas on su numbrid samad sisuliselt mis sa juba ütlesid (Liguri stendis-graafikut ei tea aga paistab sama sugune)
Momenti sa 1600-st enam rohkem ei saagi kuid võimsust ehk natuke, et see suht lagi isegi. Siksi konest ehk saaks tänapäeval ehk veel juurde aga samara kone kestvam ja hooldevabam ja ega see vahe nii suur ei ole.
Mina arvan, et kui oskused juba vaikselt autost paremad on, siis tuleks ratsut/klassi vahetada või 16klappi Kalina peale minna (kas see ka massi limiiti mõjutab ei tea) - vahest summuti süsteem ülevaadata/paremaks teha...
Aga kui asi kestab niimoodi ja probleeme ei ole (kütus, segud jne), siis selle graafikuga saab kenasti sõita (lõpu osa 6000....ja edasi jookseb ju ilusti! Auto ikka tahab käija;)
Nüüd aind tihedamini trenni teha ja ka mujal maailmas võistlustel, siis näeb maailma ka.
Edu ja paksu rahakotti!
Festina lente!
-
uuzzac
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 859
- Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
- Asukoht: prn/tln
- Autod: Volvo S40
Homme hommikul stardime Riia poole, kus leiab aset selle hooaja viimane võidusõit nimega Dzintara Volga (Merevaigust Volga). Peale tavalisete klasside on stardis ka Volgad, vanad VAZ-id ja historical vormelid. Laupäev on puhtalt trennide päev ja põhisõidud leiavad aset pühapäeval. Kel vähegi mahti tasub end kohale vedada, sest üritus saab olema lahe. Rahvale on erinevaid meelelahutusi peale võidusõidu. Nostalgiahõngu igatahes paistab et koguneb omajagu.
Mina lähen ära tooma Eesti Meistrivõistluste kõrgeimat kohta. Oleks vääriline tasu Lada 40.da juubeli puhul
Võimalused võita on head, sest juhin meistrivõistluste arvestust 17 punktiga (I koht 25p, II 20p, III 16p). Loodame parimat
INFO
Mina lähen ära tooma Eesti Meistrivõistluste kõrgeimat kohta. Oleks vääriline tasu Lada 40.da juubeli puhul

INFO
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1525
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt: