21013 loonik 1983
21013 loonik 1983
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
mMikk
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1026
- Liitunud: 13 Mär 2004 11:10
- Asukoht: Harjumaa, Kose vald
- Autod: VIS 23464-10
See must krunt tuleb ka nitrolahusti ja karukeelega üpris hõlbsasti maha. Tõsi ta on, et see must krunt enda alla erinevadi roostekoldeid võib peita. Pinna täielik puhastamine hoiab ära ka hilisemad mullitamised ja "keemised". Juhul muidugi kui kõik peale kantavad kemikaalid on õigesti valitud ja õigesti ka peale kantud.
Praegune tehtud töö tundub üpris viisakas. Edu edasiseks!
Praegune tehtud töö tundub üpris viisakas. Edu edasiseks!
-
lloonik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 142
- Liitunud: 30 Dets 2011 20:33
- Asukoht: Aruküla, Harjumaa
- Autod: Vaz 21013
Tänu abivalmitele inimestele olen vahepeal leidnud mõistliku hinnaga 3 uut ust. Kerge rooste on muidugi neil kõigil selle kahekümne aastaga peale tulnud. Seega tuleb pärast musta mahalihvimist kõik uksed ja tiivad ka roostesurmaga üle pintseldada. Puudu veel esimene parem uks. Üks tagumistest oli 2103-e oma. Keevitasin düübliaugud seest ja väljast kinni.
Täna üritasin seda ehituslikku kattematerjali põrandale kinni kuumutada. See üritus läks aga aiataha. Kasutada on nii Rothenbergeri multigaasiga väiksem gaasipõleti kui ka korralik kuumaõhupuhur. Lisaks küttis ruumi 29 kW otseküttega diiselpuhur. Kinni aga pigimatti ei saanud. Vähemalt mitte nii, et rahul oleksin olnud. Ilmselt on ikkagi garaaz liiga jahe kuna väljas -25 kraadi. Ootan soojemad ilmad ära ja proovin uuesti. Või peaks tõesti propaani ballooni otsas käiva katusepõletiga hullama hakkama. Liigne kuumus tegelikult ka sellele rullmaterjalile ei meeldinud.
Saabumas on veel uued tagatiivad aga enne ei julgenud praeguseid küljest ära raiuma hakata kui uued kohal. Siis saan tagapõlle, tiivad ja tagavararatta,- ning paagialuse välja vahetada. Alguses plaanisin ainult esitiivad uued panna. Üks asi viis aga teiseni ning keegi tõi mingi plekkdetaili...... Sellisel moel on siis saanud auto terve plekiringi uue.
Teen väikse kokkuvõtte oma auto uuest "lihakehast":
Parem esitiib ja tagapõll 50 Euri
Karbid, vasak esitiib, esimene risttala, pagassiluuk 60 Euri
Esimesed põhjaplekid koos poolraamidega ja tagavararatta alune plekk 25 Euri
Esimene põll 16 Euri
Tagumised uksed 15 Euri kmpl.
Parem esiuks 20 Euri
Tagatiivad parem ja vasak 15 Euri kmpl.
Täna üritasin seda ehituslikku kattematerjali põrandale kinni kuumutada. See üritus läks aga aiataha. Kasutada on nii Rothenbergeri multigaasiga väiksem gaasipõleti kui ka korralik kuumaõhupuhur. Lisaks küttis ruumi 29 kW otseküttega diiselpuhur. Kinni aga pigimatti ei saanud. Vähemalt mitte nii, et rahul oleksin olnud. Ilmselt on ikkagi garaaz liiga jahe kuna väljas -25 kraadi. Ootan soojemad ilmad ära ja proovin uuesti. Või peaks tõesti propaani ballooni otsas käiva katusepõletiga hullama hakkama. Liigne kuumus tegelikult ka sellele rullmaterjalile ei meeldinud.
Saabumas on veel uued tagatiivad aga enne ei julgenud praeguseid küljest ära raiuma hakata kui uued kohal. Siis saan tagapõlle, tiivad ja tagavararatta,- ning paagialuse välja vahetada. Alguses plaanisin ainult esitiivad uued panna. Üks asi viis aga teiseni ning keegi tõi mingi plekkdetaili...... Sellisel moel on siis saanud auto terve plekiringi uue.
Teen väikse kokkuvõtte oma auto uuest "lihakehast":
Parem esitiib ja tagapõll 50 Euri
Karbid, vasak esitiib, esimene risttala, pagassiluuk 60 Euri
Esimesed põhjaplekid koos poolraamidega ja tagavararatta alune plekk 25 Euri
Esimene põll 16 Euri
Tagumised uksed 15 Euri kmpl.
Parem esiuks 20 Euri
Tagatiivad parem ja vasak 15 Euri kmpl.
-
lloonik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 142
- Liitunud: 30 Dets 2011 20:33
- Asukoht: Aruküla, Harjumaa
- Autod: Vaz 21013
Mõningad tööd on taas auto kallal tehtud. Leidub Eestimaal veel CCCP-i väärtusi. Sain Türilt tagatiivad, Anijalt tagauksed ning Tartust parema esiukse. Kahjuks päris uusi uksi on ainult kolm. Juhiuks saab ilmselt Viljandist uue pleki. Eeldatust suurem töö oli tagatiibade vahetus. Minusugusel soss-sepal võttis terve päev ühe tiiva eemaldamine ja uue külge sobitamine. Just vana tiiva lahti puurimine/meiseldamine on paras vaev. Sinna sisse kuulus ka sisepinna eelnev kruntimine ja lõpuks keevituskärnade käiamine. Uued said ka paagi ja tagavararatta alused. Algsed detailid on katus ja kapott. Niipalju siis algselt planeeritud "kergest" kereremondist 
http://public.fotki.com/loonik/vaz-21013/kere-001.html
Nuud asun tõsisemalt roostesurma, krundi ja liivapaberiga auto kallale. Kuna enamus uusi plekke on 20 aastat oma õiget aega oodanud, siis pea kõigil neil kerged roostealged tekkinud. Haljaks lastud plekk saab roostesurmaga kaetud ning happekrundi lasen samuti täitekrundi alla.
Soojemate ilmade saabudes proovin uuesti müramatti (katuse rullmaterjali) salongi põhjale sulatada. Võib-olla peaks proovima katusel kasutatavat põletit selleks tööks.
Püüan leida ka kallutusrauad, et põhi ära puhastada ja korrosioonitõrje peale lasta.

http://public.fotki.com/loonik/vaz-21013/kere-001.html
Nuud asun tõsisemalt roostesurma, krundi ja liivapaberiga auto kallale. Kuna enamus uusi plekke on 20 aastat oma õiget aega oodanud, siis pea kõigil neil kerged roostealged tekkinud. Haljaks lastud plekk saab roostesurmaga kaetud ning happekrundi lasen samuti täitekrundi alla.
Soojemate ilmade saabudes proovin uuesti müramatti (katuse rullmaterjali) salongi põhjale sulatada. Võib-olla peaks proovima katusel kasutatavat põletit selleks tööks.
Püüan leida ka kallutusrauad, et põhi ära puhastada ja korrosioonitõrje peale lasta.
-
lloonik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 142
- Liitunud: 30 Dets 2011 20:33
- Asukoht: Aruküla, Harjumaa
- Autod: Vaz 21013
Täna katsin haljad plekid Buvaloliga (roostemuunduriga) ja lähiaja saab esimene krundi kiht peale. Haljale pinnale läheb alla happekrunt. Seda soetasin ühe liitri millega loodan vajalikud kohad üle kruntida. Peale seda kohe "märg märjalt" tavakrunt. Leidsin Loksa kandist ka uue toorik-juhiukse mille puudumise taga töö toppas.
http://public.fotki.com/loonik/vaz-21013/p2290012.html
http://public.fotki.com/loonik/vaz-21013/p2290009.html
Kruntimiseks on vana Tšehhi 2,0 mm düüsiga Kovofiniš RD14 krundipüstol olemas. Värvimise tarbeks aga soetasin ebay.de oksionilt Sata LM2000K RP püstoli. See oluliselt kaasaegsem töövahend ja düüsi mõõt 1,3 mm. http://www.kawanlama.com/pdf/0910.pdf
Kui roostesurm on oma töö teinud tuleb kere korra veel karukeelega üle käia. Targemad räägivad, et muunduri jäägid pidid krundi all hakkama muidu pahandust tegema.
http://public.fotki.com/loonik/vaz-21013/p2290012.html
http://public.fotki.com/loonik/vaz-21013/p2290009.html
Kruntimiseks on vana Tšehhi 2,0 mm düüsiga Kovofiniš RD14 krundipüstol olemas. Värvimise tarbeks aga soetasin ebay.de oksionilt Sata LM2000K RP püstoli. See oluliselt kaasaegsem töövahend ja düüsi mõõt 1,3 mm. http://www.kawanlama.com/pdf/0910.pdf
Kui roostesurm on oma töö teinud tuleb kere korra veel karukeelega üle käia. Targemad räägivad, et muunduri jäägid pidid krundi all hakkama muidu pahandust tegema.
-
kkristjan666
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 247
- Liitunud: 15 Dets 2009 23:23
- Asukoht: Haapsalu
- Autod: Lada 2106
-
lloonik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 142
- Liitunud: 30 Dets 2011 20:33
- Asukoht: Aruküla, Harjumaa
- Autod: Vaz 21013
Hommikul lasin DeBeeri happekrundi haljale osale peale. Ei laabunud kõik nii nagu olin arvanud. Ikaldus kurat. Kas oli happekas liiga jahe, värvipüstoli rõhk liig madal, Tšehhi püssi düüs liiga suur või kõik need asjaolud kokku. Ebay-st ostetud värvipüssi pole veel Saksamaalt kätte saanud. Happekrunt kippus olema klimpis
ja lisaks lasin ka mõne koha pealt ta jooksma (Ei-ei - töömees pole kindlasti vilets
) Nüüd oli mul kaks valikut. Jätta nii nagu on või lahustiga happekas maha pesta ja uus osta. Seega teha polnud enam aga midagi. Seejärel kohe ka täitekrunt (filler) märjalt sellele peale. Tööd sain nüüd muidugi kõvasti juurde selle tekkinud ebarahuldava aluspinnaga. Happekrunt kuivab kaua ja homme proovin vibraga jooksud maha lihvida. Siis pahteldus ja lihvimine, lihv ja pahtel, pahtel ja lihv - paras vaev.
Krunt kuivas ja garaaz oli nii vänget värvihaisu täis, et endal võttis ka silmad punni pähe. Väljas aga külm ning ust lahti ei saa hoida. Mehed ei nuta!
Pooleli oli jäänud põhja katmine salongi poolt kattematerjaliga. Sain kasutamiseks ka korraliku katusepõleti mis käib propaani ballooni külge. Selle abil laabus töö kiirelt, sai seegi asi lõpule viidud. Kuigi päris igalt poolt ikkagi ei nakku see ruberoid põhjapleki külge. Panin kahekordselt seda müratõket. Esimese kihi panin musta kattematerjali ja teiseks kihiks kivipuruga analoogi.


Krunt kuivas ja garaaz oli nii vänget värvihaisu täis, et endal võttis ka silmad punni pähe. Väljas aga külm ning ust lahti ei saa hoida. Mehed ei nuta!
Pooleli oli jäänud põhja katmine salongi poolt kattematerjaliga. Sain kasutamiseks ka korraliku katusepõleti mis käib propaani ballooni külge. Selle abil laabus töö kiirelt, sai seegi asi lõpule viidud. Kuigi päris igalt poolt ikkagi ei nakku see ruberoid põhjapleki külge. Panin kahekordselt seda müratõket. Esimese kihi panin musta kattematerjali ja teiseks kihiks kivipuruga analoogi.
-
lloonik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 142
- Liitunud: 30 Dets 2011 20:33
- Asukoht: Aruküla, Harjumaa
- Autod: Vaz 21013
Ettevalmistus värvimiseks käib ning hetkeseisuga on käsil kontroll-lihvimine tahmaga ja pahtli urbsete kohtade kaotamine. Tööd olen teinud valdavalt STC, Dinitroli ja 4CR materjalidega. Erinevalt tavapärasest plaanin teha ka vahevärvimise. Ehk katan 1 kihi (kollase) pinnavärvi peale ja lasen sellel ära kuivada. Krundi pealt on raske kõiki ebatasasusi märgata kuna see on matt. Läikiv pinnakas ja päikeseline ilm aga ei jäta midagi peitu. Siis uuesti auto vesipaberiga matiks, viimased korrigeerimised ja võib uksevahesi ning kapotialuseid värvima hakata. Viimistlusööde järjekord on järgmine
happekrunt
täitekrunt
pahtel
täitekrunt
pahtel (kuhu veel oli vaja)
pritspahtel
täitekrunt
kontrollvärv
lõppvärv
Aianduspoest ostsin 3,5x5m katteloori. Selle panen garaazi lakke , et värvimise ajal tolmu ja muud jama laest autole ei pudeneks.
Sain kasutamiseks keeramisrauad ja pärast värvimist võtan põhja käsile. See kahurimäärdega kaetud ning tahab puhastamist.
Muretsesin korraliku portsu nõuka-aegseid sillapukse, sarniire ja kummidetaile mis tunduvad oluliselt kvaiteetsemad tänapäeval poes pakutavatest. Lisaks tuliuued samast perioodist tagumised amordid.
happekrunt
täitekrunt
pahtel
täitekrunt
pahtel (kuhu veel oli vaja)
pritspahtel
täitekrunt
kontrollvärv
lõppvärv
Aianduspoest ostsin 3,5x5m katteloori. Selle panen garaazi lakke , et värvimise ajal tolmu ja muud jama laest autole ei pudeneks.
Sain kasutamiseks keeramisrauad ja pärast värvimist võtan põhja käsile. See kahurimäärdega kaetud ning tahab puhastamist.
Muretsesin korraliku portsu nõuka-aegseid sillapukse, sarniire ja kummidetaile mis tunduvad oluliselt kvaiteetsemad tänapäeval poes pakutavatest. Lisaks tuliuued samast perioodist tagumised amordid.
-
lloonik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 142
- Liitunud: 30 Dets 2011 20:33
- Asukoht: Aruküla, Harjumaa
- Autod: Vaz 21013
Maasikast on asi kaugel. Tõehetk saabub alles pärast lõppvärvimist. Aga eks ma püüan. Isetegemise rõõm on selle projekti puhul põhiväärtus.antonio kirjutas:Siit valmib üks korralik maasikas! Hea vaadata kohe
Korralikku värvikambrit kasutades võiks kenas tulemuses kindlam olla. Kuid püüan siiski kodugaraazis hakkama saada.
Kas kellegil pole 011-ne esimest paremat ristkülikukujulist suunatuld pakkuda? Samuti olen huvitatud korralikust armatuurlauast (või sellel paiknevast puitimmitatsioonist) ning põhja matist/vaibast.
-
lloonik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 142
- Liitunud: 30 Dets 2011 20:33
- Asukoht: Aruküla, Harjumaa
- Autod: Vaz 21013
Igati tark küsimus. Lihtsalt kollast pinnavärvi on eelnevatest aegadest olemas. Korralik kahekomponentne veokavärv. Lõpptulemus saab olema ikkagi Corrida. Teoorias on mida tumedam värv - seda paremini katab.iisak kirjutas:Miks eelvärv kollane tuleb? Kollane katab teatavasti kõige halvemini värvidest...
Kui see auto sündis Corrida karva, siis selliseks ta ka jäägu. Pealekauba on see ilus värv:):
-
lloonik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 142
- Liitunud: 30 Dets 2011 20:33
- Asukoht: Aruküla, Harjumaa
- Autod: Vaz 21013
Mõnda aega on saanud autot pahteldada ja nühkida ning täna saan paar pilti ka juurde lisada. http://public.fotki.com/loonik/vaz-21013/krunt-001.html
Ikkagi ei jäänud ma peale krunti tulemusega 100% rahule ning otsustasin kasutada täiendavalt pritspahtlit. Foorumeid sirvides küll paljud väidavad, et täitekrunt teeb pea sama töö ning pritspahtlit keegi ei kasuta. Nii see aga kindlasti pole. Soovitan soojalt pritsi viimase lihvi andmiseks ja tahmaga ebatasasuste likvideerimiseks. Pritspahtli jaoks on vaja püstolit min. 2,0 mm düüsiga. Sealti tuleb ta üsna vaevaliselt läbi. Väiksema düüsiga ei õnnestu see pihustamine. Tegu üsna paksu massiga mis meenutab veidi mannavahtu.
Kui pritspahtel öö läbi kuivanud oli hõõrusid detaili tahmaga kokku. Pika klotsiga ning 180-se paberiga mul täna terve päev see töö käis. Suuri kumerusi muidugi sedasi teha ei õnnestu.
http://public.fotki.com/loonik/vaz-21013/krunt-005.html
Seda pinda lihvdes jätab tahm tumedad kohad mis tuleb korra veel kergelt üle pahteldada. Hoolega vaadates on need ka pildilt näha. Mina märgin need kohad veel markeriga, et mõni neist kahe silma vahele ei jääks. Mina ostsin tumehalli krundi. Helehallilt oleks tahma musta parem märgata. Prits oli valge ja sealt pealt seletas silm palju paremini tahmalaiku.
http://public.fotki.com/loonik/vaz-21013/krunt-009.html
Kui see lõpp-pahteldus tehtud, siis taas täitekrunt. Seejärel 600-se vesipaberiga krunt matiks. Siiani on kuivalt kõik lihvimised tehtud. Kui kõik tundub tip-top siis vahevärv. Kontrollvärvimist tavaliselt eriti kasutada ei viitsita. Lisakulu ajaliselt ja rahaliselt. See liiter värvi kontrollkihi jaoks on mul olemas ning aega leian ka. Viivitus võib tekkida sellest, et ebay-st ostetud värvipüstol pole veel saabunud.
Ikkagi ei jäänud ma peale krunti tulemusega 100% rahule ning otsustasin kasutada täiendavalt pritspahtlit. Foorumeid sirvides küll paljud väidavad, et täitekrunt teeb pea sama töö ning pritspahtlit keegi ei kasuta. Nii see aga kindlasti pole. Soovitan soojalt pritsi viimase lihvi andmiseks ja tahmaga ebatasasuste likvideerimiseks. Pritspahtli jaoks on vaja püstolit min. 2,0 mm düüsiga. Sealti tuleb ta üsna vaevaliselt läbi. Väiksema düüsiga ei õnnestu see pihustamine. Tegu üsna paksu massiga mis meenutab veidi mannavahtu.
Kui pritspahtel öö läbi kuivanud oli hõõrusid detaili tahmaga kokku. Pika klotsiga ning 180-se paberiga mul täna terve päev see töö käis. Suuri kumerusi muidugi sedasi teha ei õnnestu.
http://public.fotki.com/loonik/vaz-21013/krunt-005.html
Seda pinda lihvdes jätab tahm tumedad kohad mis tuleb korra veel kergelt üle pahteldada. Hoolega vaadates on need ka pildilt näha. Mina märgin need kohad veel markeriga, et mõni neist kahe silma vahele ei jääks. Mina ostsin tumehalli krundi. Helehallilt oleks tahma musta parem märgata. Prits oli valge ja sealt pealt seletas silm palju paremini tahmalaiku.
http://public.fotki.com/loonik/vaz-21013/krunt-009.html
Kui see lõpp-pahteldus tehtud, siis taas täitekrunt. Seejärel 600-se vesipaberiga krunt matiks. Siiani on kuivalt kõik lihvimised tehtud. Kui kõik tundub tip-top siis vahevärv. Kontrollvärvimist tavaliselt eriti kasutada ei viitsita. Lisakulu ajaliselt ja rahaliselt. See liiter värvi kontrollkihi jaoks on mul olemas ning aega leian ka. Viivitus võib tekkida sellest, et ebay-st ostetud värvipüstol pole veel saabunud.
-
lloonik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 142
- Liitunud: 30 Dets 2011 20:33
- Asukoht: Aruküla, Harjumaa
- Autod: Vaz 21013
Kindlasti ei saa prits rohkem vett imada kui tava poyester. Minul on oma arvamus sellest asjast. Eks elukutselised peavad võimalikult kiiresti auto valmis saama, et palk välja teenida. Pritspahtel lisab aga sinna 1-2 päeva sest kuivamisaeg on juba 6 tundi. Siis kõva lihvimistöö ja krunt sinna peale. Ja jälle matistamine. Seepärast ei kasutata ka vahevärvi. Mõlke on kerge leida. Lainetavat ust või kapotti aga palju raskem tasa saada.
Armatuuri polnud vaja välja võtta. Iseasi kui kusagilt leiaks heas korras armatuuri, siis vahetaks välja. Nimelt on väike kild puiduimmitatsioonist autol seal lahti.
Armatuuri polnud vaja välja võtta. Iseasi kui kusagilt leiaks heas korras armatuuri, siis vahetaks välja. Nimelt on väike kild puiduimmitatsioonist autol seal lahti.
-
lloonik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 142
- Liitunud: 30 Dets 2011 20:33
- Asukoht: Aruküla, Harjumaa
- Autod: Vaz 21013
Teised tegemised on osa ajast ära võtnud ning väga palju aega pole saanud garaazi matta.
Auto ajasin kallutusraudadele ning keerasin külili. Enne värvimist tundub mõistlik kõhualune ära kasida. See on teadupärast üsna ebameeldiv töö aga pääsu pole. Põhi oli nõukaajal üle lastud mingi bituumenit sisaldava mastiksiga.
Võtsin kaabitsa ja asusin kraapima. Lisaks kasutasin bituumeni pehmendamiseks pigieemaldus-ainet. See hõlbustas veidi seda tööd.
Kõva päev ja põhi sai puhtaks. Esiistmete jalgealused olid varem vahetatud seega päris kogu põhja pinda ei pidanud ära kraapima. Lisaks vahetasin ära tagumised tungraua kronsteinid. Tõenäoliselt ei kasuta ma originaal tungi kunagi, aga kuidas sa ikka pool-pehmed osad külge jätad. Ei tahaks, et lõpptulemusel miskit enese laiskusest kriipima jääb.
http://public.fotki.com/loonik/vaz-2101 ... i-003.html
Ühe väikse roostepesa leidsin samuti pigi alt. Lõikasin selle tüki välja ja keevitasin lapi peale. Kuid üldist seisukorda võib hinnata heaks. Kui põhi puhas, siis tegin roostemuunduriga selle üle. Kas sellest ka reaalset kasu on ei oska öelda. Küll on Buvanol piisavalt odav vahend, et võib ka oma südamerahuks kasutada.
Järgmisena krundin millalgi pinna odava ühekomponentse metallikrundiga. Korrostopile eelistan sakslaste Alpina-t. Seda leidub kõigis suuremates ehitusmaterjalide kauplustes. Seejärel odavam metallivärv. Peale auto värvimist loomulikult korrosioonitõrje.
Auto ajasin kallutusraudadele ning keerasin külili. Enne värvimist tundub mõistlik kõhualune ära kasida. See on teadupärast üsna ebameeldiv töö aga pääsu pole. Põhi oli nõukaajal üle lastud mingi bituumenit sisaldava mastiksiga.
Võtsin kaabitsa ja asusin kraapima. Lisaks kasutasin bituumeni pehmendamiseks pigieemaldus-ainet. See hõlbustas veidi seda tööd.
Kõva päev ja põhi sai puhtaks. Esiistmete jalgealused olid varem vahetatud seega päris kogu põhja pinda ei pidanud ära kraapima. Lisaks vahetasin ära tagumised tungraua kronsteinid. Tõenäoliselt ei kasuta ma originaal tungi kunagi, aga kuidas sa ikka pool-pehmed osad külge jätad. Ei tahaks, et lõpptulemusel miskit enese laiskusest kriipima jääb.
http://public.fotki.com/loonik/vaz-2101 ... i-003.html
Ühe väikse roostepesa leidsin samuti pigi alt. Lõikasin selle tüki välja ja keevitasin lapi peale. Kuid üldist seisukorda võib hinnata heaks. Kui põhi puhas, siis tegin roostemuunduriga selle üle. Kas sellest ka reaalset kasu on ei oska öelda. Küll on Buvanol piisavalt odav vahend, et võib ka oma südamerahuks kasutada.

Järgmisena krundin millalgi pinna odava ühekomponentse metallikrundiga. Korrostopile eelistan sakslaste Alpina-t. Seda leidub kõigis suuremates ehitusmaterjalide kauplustes. Seejärel odavam metallivärv. Peale auto värvimist loomulikult korrosioonitõrje.
-
lloonik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 142
- Liitunud: 30 Dets 2011 20:33
- Asukoht: Aruküla, Harjumaa
- Autod: Vaz 21013
Põhi krunditud ja värvitud. Kahjuks ei saa keeramisraudadega külili olevalt masinalt silla osasid kätte. Sillad seda masinat külili hoiavadki. Need tuleb hiljem lahti keerata, puhastada, värvida ning kõik kummipuksid uute vastu vahetada. Piduritorude saatus on esialgu veel teadmata. Võimalik, et tuleb needki uutega asendada.
Kuna värv oli veel värske, siis värvisin punaseks uued tagumised amordid ja kardaani.
http://public.fotki.com/loonik/vaz-2101 ... i-001.html
Kuna värv oli veel värske, siis värvisin punaseks uued tagumised amordid ja kardaani.
http://public.fotki.com/loonik/vaz-2101 ... i-001.html
- Black-Pearl
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 67
- Liitunud: 29 Apr 2008 08:59
- Asukoht: Kuusalu
- Autod: 21063
-
lloonik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 142
- Liitunud: 30 Dets 2011 20:33
- Asukoht: Aruküla, Harjumaa
- Autod: Vaz 21013
Üsna suurt vaeva sai nähtud esisilla lahti komplekteerimisega. Plaanis vahetada kõik kummipuksid ja munakad-liigendid. Palju polte läks lahtikeeramisel pooleks. Appi selle töö juures tuli võtta kuvalda, tuli ja vesi.
Sai selgeks, et ka kõik piduritorud tuleb lasta uued pressida. Vanad on pudedad. Kinni roostetanud on piduriregulaator. See tuleb poest uus osta. Üks esimene rattalaager teeb häält.
Võimalik, et Veerenni VAZ-putiigist saab ka valmis torusid osta. On kellegil teada kas torude tegemine tuleb odavam või mitte?
Milline näeb välja tõmmits roolotste lahti pressimiseks? Milline kaupmees sellist abivahendit mõistliku hinnaga müütab?
Sai selgeks, et ka kõik piduritorud tuleb lasta uued pressida. Vanad on pudedad. Kinni roostetanud on piduriregulaator. See tuleb poest uus osta. Üks esimene rattalaager teeb häält.
Võimalik, et Veerenni VAZ-putiigist saab ka valmis torusid osta. On kellegil teada kas torude tegemine tuleb odavam või mitte?
Milline näeb välja tõmmits roolotste lahti pressimiseks? Milline kaupmees sellist abivahendit mõistliku hinnaga müütab?