21013export, -lada-, 1985

21013export, -lada-, 1985

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Kasutaja avatar
Viin
Foorumi kasutaja
Postitusi: 856
Liitunud: 22 Aug 2008 21:35
Asukoht: Pärnumaa/Tallinn
Autod: BA3 2105 & Riva Junior
Kontakt:

Postitus Postitas Viin »

 
-lada- kirjutas:Järgmine kuu ma peangi ülevaatusele minema. Siis kui minek panen ülevaatuseks oranzid külge. See kordusülevaatuse asi päris huvitav jah 2 korda järjest ühest uksest sisse:lol.
Arvos rääkis erakorralisest ülevaatusest, mille määrab politsei.
Korduva ülevaatuse määrab ülevaataja korralise ülevaatuse tulemusena, võimaldamaks Sul eemaldada ilmnenud puudused. Korduva ja korralise ülevaatuse eest ei maksta sama summat kuigi tuleb samast uksest 2 korda sisse sõita lähima kuu aja jooksul. Kui läheb aeg üle või lähed teise punkti korduvale maksad täis hinna. Enne ülevaatust võiks auto korda teha, pole mõtet ülevaataja tähelepanelikust kontrollima minna.

Ei tea, kas roheline ja punane just õige värvi annab... aga kui tuli põleb kollaselt pole vahet, mis värvi klaas on.
Kasutaja avatar
-lada-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 509
Liitunud: 03 Jaan 2010 17:05
Asukoht: muhu/tallinn
Autod: lada 2103, 2106, 21013

Postitus Postitas -lada- »

Hetkel on oranzid küljes, olid ka ülevaatuse ajal. Ainukesed asjad mille pärast oleks võinud nokkida olid laiendatud veljed, aga ei õeldud sõnagi ja sain puhtalt läbi.
Kasutaja avatar
-lada-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 509
Liitunud: 03 Jaan 2010 17:05
Asukoht: muhu/tallinn
Autod: lada 2103, 2106, 21013

Postitus Postitas -lada- »

Vahepeal midagi erilist toimunud pole.
Kõik tõõtab väga hästi ainult kalla ja talla:). Siiski vahepeal tuleb mõningaid viperusi ette.
Ühe rehvi suutsin ribadeks sõita, ega see mootor nalja ei mõista:D, lihtsalt rajal sõitmisega läks, ei ole burnouti teind ega midagi.
Ette panin topeltstabika, selle panekuga keerasin puruks kõik 4 õõtsa küljes olevat kinnitus polti. Täna läks, aga radikas puruks, see ülemine toru kuhu lõdvik läheb tuli lihtsalt küljest. Ja tegu oli veel suht uue radikaga, paar aastat vana. Õnneks oli uus radikas kohe võtta.
Kasutaja avatar
undu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 311
Liitunud: 04 Apr 2010 21:22
Asukoht: Viljandi/ Tartu
Autod: Audi 100 C4

Postitus Postitas undu »

Ära siis seda mootorit enne kokku lase teise auto peal kui õige projektikas valmis. Sel kopikal on ju õõtsad ja värgid ka tugevdamatta. Või annab enne kere järgi ;).
Kasutaja avatar
-lada-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 509
Liitunud: 03 Jaan 2010 17:05
Asukoht: muhu/tallinn
Autod: lada 2103, 2106, 21013

Postitus Postitas -lada- »

Ega ma nüüd siis seda mootorit ja kere nüüd nii väga ka ei piina;), vahest paar kiiremat ringi. Hüpped ja sellised asjad ei tule kõne allagi.
Tegelikult oligi ainult sissesõiduks siia peale tõstetud.
Ei taha seda kere väga ära ka ruunata, päris korralik teine veel. Kui rallikas valmis, siis saab sellega tegelema hakata.
Kasutaja avatar
-lada-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 509
Liitunud: 03 Jaan 2010 17:05
Asukoht: muhu/tallinn
Autod: lada 2103, 2106, 21013

Postitus Postitas -lada- »

Pole ka siia ammu midagi kirjutanud :lol, ei leidnud algul teematki ülesse.
Autoga midagi erilist toimunud ei ole, nii palju olen teinud, et ikka sõidaks. Enne talve sai rallika mootor vahelt ära tõstetud, et see siis õige kere vahele panna. Siia peale läks aga remonditud 1,5 jääradade tarvis. Päris hästi kerib edasi originaal mootori kohta.
Eile sai autole korralik pesu üle pika aja tehtud, väljast eriti küürima ei hakanud, kuna sellise ilmaga pole eriti mõtet, aga seest küürisin küll tükk aega, päris palju paska oli ajapikku kogunenud. Vähe turvalisemad turvavööd kruttsin ka külge.
Panen paar pilti ka :
Pilt
Pilt
Pilt
Kasutaja avatar
tjux
Foorumi kasutaja
Postitusi: 110
Liitunud: 04 Dets 2010 10:37
Asukoht: muhu/tallinn
Autod: lada 2106

Postitus Postitas tjux »

salong küll päris puhas:)
Kasutaja avatar
-lada-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 509
Liitunud: 03 Jaan 2010 17:05
Asukoht: muhu/tallinn
Autod: lada 2103, 2106, 21013

Postitus Postitas -lada- »

Kuule jah, mitu tundi küürisin seda :P, ei anna võrreldagi sellega mis enne oli. Aga noh vahelduseks on hea puhta autoga ka sõita:)
Kasutaja avatar
tjux
Foorumi kasutaja
Postitusi: 110
Liitunud: 04 Dets 2010 10:37
Asukoht: muhu/tallinn
Autod: lada 2106

Postitus Postitas tjux »

on on :cool:
Kasutaja avatar
-lada-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 509
Liitunud: 03 Jaan 2010 17:05
Asukoht: muhu/tallinn
Autod: lada 2103, 2106, 21013

Postitus Postitas -lada- »

Kuna varsti on vaja ülevaatlusele minna ja tahaks ikka kindlalt läbi saada siis selle tarvis sai poes "väike arve" tehtud ja mõningad uued jupid ostetud :P, noh ja endal ka ikka kindel sõita kui auto korrras on.
Ostetud sai siis:
*alumised ja ülemised õõtsad(loomulikult keevitame vähe tugevamaks ka)
*hunnik õõtsa pukse
*4x sarniirid
*kõik rooliotsad
*pidurikettad
*piduri suportid 4tk
*piduri klotsid
*piduri voolikud
*tagusilla vardad 5tk
*uus sumbuti terve jooks, püksid plus keskmine osa, tagumise püti meisterdan ise midagi vähe vägevamat
*ja veel igasugu vidinaid

Pilt

Asjad läksid kokku maksma poole rohkem kui auto ise :lol, a noh midagi pole teha kui tahta korraliku autoga sõita ;). Kui tegemiseks läheb siis plaanis alumise õõtsa kinnitused esilla talal veits ette poole ka viia, kui muidugi viitsimist on(loodan et on). Vahepeal panin autosse mingi suvaka maki ja 130w pioneeri ovaalid sisse, parem kui mitte midagi :D, midagi vähemalt saab kuulata, mudu see mootorimürin tüütas juba ära.
k
kriss-sten
Foorumi kasutaja
Postitusi: 213
Liitunud: 15 Aug 2011 14:36
Asukoht: Keila
Autod: lada 21063 85a

Postitus Postitas kriss-sten »

Kus sumpsi ostsid ja mis hind oli? :)
Saada psi.
Kasutaja avatar
-lada-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 509
Liitunud: 03 Jaan 2010 17:05
Asukoht: muhu/tallinn
Autod: lada 2103, 2106, 21013

Postitus Postitas -lada- »

Nii, jõudsin siis oma silla remondiga lõpuni. Vahetatud sai siis kõik asjad mis ostsin ja lisaks veel pidurikettad, pidurivoolikud ja enamus piduritorud. Õõtsad keevitsin igaksjuhuks vähe tugevamaks ka. Summuti jäi ainult vahetamatta kuna ei pääsenud kanalile ligi. Nüüd millalgi peab sillaregullis ära käima, siis peaks natukeseks ajaks selle autoga mureta olema. Kui juba kõik lahti kakkusin, siis mõtlesin et võiks natuke vedrusid lõikuda :P, mõeldud tehtud.

Pilt

Selle rehviga eest enam madalamaks lasta ei saa, isegi pidin eest veits koobast suuremaks lõikama. Tagant saab veel lasta selle velje ja rehviga, aga kuna sinna läheb ka lai plekk, siis ei hakka igaksjuhuks rohkem alla laskma, pärast on rehv koopas kinni.

Pilt

Lõpuks panin ette ka 03 stange, nüüd vähemalt ühest komplektist stanged.

Pilt

Pilt
Kasutaja avatar
MuKi14
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1149
Liitunud: 01 Veebr 2007 21:41
Asukoht: Pärnu
Autod: 2106

Postitus Postitas MuKi14 »

palju vedrult maha võtsid?
Kasutaja avatar
-lada-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 509
Liitunud: 03 Jaan 2010 17:05
Asukoht: muhu/tallinn
Autod: lada 2103, 2106, 21013

Postitus Postitas -lada- »

Nii eest kui ka tagant 2,5 keerdu
Kasutaja avatar
siim789
Foorumi kasutaja
Postitusi: 734
Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
Asukoht: Rapla, Alu
Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a

Postitus Postitas siim789 »

Siis sul kannab eest puhvrite peal ja enam vedrukäiku pole? Minul eest 1,5 keerdu lõigatud praktiliselt uutel vedrudel ja umbes 1-2cm on puhvrini maad. Algul peale lõikamist oli rohkem maad puhvrini, aga natukese ajaga vajus madalamaks.
Kasutaja avatar
-lada-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 509
Liitunud: 03 Jaan 2010 17:05
Asukoht: muhu/tallinn
Autod: lada 2103, 2106, 21013

Postitus Postitas -lada- »

Jap jäi puhvrite peale, ega see hea pole, varsti lansed punnis, põrkab jubedalt, peab oma sportlikust sõidustiilist lahti saama. Reede kui maale lähen, ilmselt lõikan natuke väiksemaks need puhvrid.
a
antonio
Foorumi kasutaja
Postitusi: 25
Liitunud: 22 Veebr 2012 20:53
Asukoht: Tallinn / Valga
Autod: Opel Meriva 1,7 masuut 2006
Kontakt:

Postitus Postitas antonio »

Kas sellel madalakslaskmisel on mõtet, kui sõitmine muutub suht ebamugavaks?
Kasutaja avatar
-lada-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 509
Liitunud: 03 Jaan 2010 17:05
Asukoht: muhu/tallinn
Autod: lada 2103, 2106, 21013

Postitus Postitas -lada- »

Mkm, teed ainult oma elu raskemaks :D
l
loonik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 142
Liitunud: 30 Dets 2011 20:33
Asukoht: Aruküla, Harjumaa
Autod: Vaz 21013

Postitus Postitas loonik »

Vedrude lõikamine on saatanast. Sõidumugavus peale seda olematu. Lisaks hakkab lansekatele ja kui veel auto rahvast täis panna, siis on päris puuvanker.
Kasutaja avatar
Kytt
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 2067
Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
Asukoht: Tallinn
Autod: 4x2102, Jeep & Toyota

Postitus Postitas Kytt »

 
loonik kirjutas:Vedrude lõikamine on saatanast. Sõidumugavus peale seda olematu. Lisaks hakkab lansekatele ja kui veel auto rahvast täis panna, siis on päris puuvanker.
Nii üheselt ei tasuks seda asja ikka võtta, mõistlik madaldus ja jäik amort annavad teelpüsivusele asfaldil ikka palju juurde
Vasta