Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Eelmisest postitusest juba omajagu möödas,mõtlesin et pajatan mõned pildid ja veits ka juttu,kuigi ega masinat eriti pole nokkinudgi
Sai siis tagaistme alune pigi ära kistud ja ....
Avastatud sai selline auguke paremal pool tagaistme all rattakoopa servas
Teiselpool samakohapeal eelmine omanik juba selle augukese likvideerinud
Veel jäi silma selline asi vasakpoolsel rattakoopal
Muidu on tagaistme alune rahuldavas olukorrras
Pigi tuli kokku salongist ämbri täis
Tere kaasfoorumlased !
Vahepeal sai masin suuremasse garaazi viidud kus vähe etem teha teda.
Plaan siis homme või kui ei jõua homme,siis kindlasti lähipäevil moto ja käimakast maha võtta,et oleks masinat kergem küllili lükata ja töödega pihta hakata,muidugi mootorit ei võta aint sellepärast maha sest nagunii mootoriruumi tuleb ka korrastada
moto ja käigukast maas
mootoriruum
armatuur maas,rooli võtan ära siis kui värvimisse läheb
-----
-----
põhi(pindmine rooste)
esipõll läheb vahetusse selliste kohtade pärast
teisepoolt põll samasugune
Siin siis sai juba masin küllili,et saaks hakata põhja mastiksist puhtaks lihvima/käiiama
-----
tagaosa(põll,pagasiruumipõhi,tagavararatta-ja bensiinipaagi alune)alt poolt
-----
differ
Hetkel käib põhja mastiksist puhtaks lihvimine ja vanade plekkide ära lõikamine;)
Mõtlesin,et teeks ka mõne pildi mootorist kui ta maas
-----
käigukast ka siis
Siin siis alustatud vanade tetailide ära võtmisega
differ puhtamas seisus
Tagumine põll läheb vahetusse sealt maalt kus pildil ära lõigatud
põhja-all lihvimistööd veel on
avastasin,et eelmise omaniku poolt on kundepoolse ukse alumine serv vahetatud
-----
-----
-----
Enne kui nüüd täitsa puhtaks rappida tagaots, siis tuleks luuk külge panna uuesti. Muidu pole hiljem millegi järgi vahesid paika ajada ja detaile sobitada.
Ostan ükskõik mis seisukorras "Togliatti" kirjaga esiebleeme.
Algselt postitas: iisak
Enne kui nüüd täitsa puhtaks rappida tagaots, siis tuleks luuk külge panna uuesti. Muidu pole hiljem millegi järgi vahesid paika ajada ja detaile sobitada.
Mis pole millegi järgi ajada...ma alati terve perse maha löönud ja hakkasin tegema 0st.luuk külge,ja tiivad tangidega külge ja põll.vahepeal liigutad,mõõdad,vaatad loodiga ,vaatad üldilmet,mõõdad vahesi konstantse pulgaga igalt poolt(5mm).kui väline ring koos ,siis sisu on on juba kökimöki teha.Mu arust pole küll lihtsam jupikaupa teha.mõõdad 100x ja liigutad detaile ja vähe haaval punktid...elastne tald ja vasar ning kummihaamer ka headsõbrad.Põll vaheta muidugi tervenisti ära,see poolik vahetamine on pask ja lisatöö.Kui siin juba lahmimiseks läks,siis juba piltide järgi ütleks ära et tagatiivad ja ilmselt ka poolraamid võiks teha.karpidesse ja esiotsa ei viitsi süveneda piltide põhjal.Lada kerega nii,et kui natuke roostes kuskilt siis tegelt on asi miljon korda hullem.olen iga ladaga sedasi näind.väike täpp peal,sõelapõhi all.Edu.
Eks see ikka nii ole,et igal inimesel omad viisid kuidas plekke vahetada,üks räägib et nii lihtsam,teine vaidleb teisiti vastu,eks igaüks ise teab kuidas oma masinat teeb ja korrastab;)mitte et ma siin kellegi tegemisi maha teen aga nii ta on
Edu läheb tarvis
Tagaistme alune parem serv siis keevitatud ja krunditud
Juhikoha pedaalide alt nurgast keevitatud ja krunditud
Juhi istme alune koht ka keevitatud ja krunditud
.....
Veel jääb põhjal keevitada kõrvalistuja poolt,sama koha pealt kus juhikohalgi ja siis põhi korras:)