Teen lõpuks selle enne ringrada toimunud tööde ja praegu toimuvate tööde kokkuvõtte ära.
2 päevaga enne ringraja sõitu sai tehtud siis sellised asjad:
* Mootori sisepesu (LiquyMoly)
* Uus mootoriõli (Mobil 1)
* Uus õlifilter (Master Sport)
* Uus piduri peasilinder
* Uus rool (Luisi)
* Uued esimesed pidurikettad (Brembo)
* Uued esimesed piduriklotsid (Ferodo)
* Kõik uued esimesed pidurisilindrid (Master Sport)
* Uus pidurivedelik (Motul 600)
* Kõik uued tikkpoldid ja mutrid (
www.racingexpert.ee)
* Tagumised trummelpidurid vahetatud ketaspidurite vastu
* Uued tagumised pidurisupportid
* Uued tagumised piduriklotsid
* Poolteljed ümber treitud ketaste jaoks (ketasteks samara esimesed)
* Uus reduktoriõli (LiquyMoly LS)
* Kõik uued pidurivoolikud ja torud
* Uus paisupaak
* Vedrud vahetatud madalamate vastu
* Rool sai tehtud "puki" otsa
* Keevitatud turvapuurile katuse diagonaal
* Uus esilisa tagasi pandud
* Uued Superkrossi ringrajarehvid Master Steel Sport
* Ja kindlasti veel asju mille nimetamine pähe ei tule!
Kõige selle üüratu summa ning magamata ööde tulemuseks saime päev enne võistlust pidureid sisse sõites kohtuda härradega Eesti Politseist ning võistlustel sõita 10km treeningsõite ning meie hulgast lahkus tagareduktor (käbil hambad maas) ning sidur andis väsimusmärke.
Ega siis midagi, kodupoole tagasi.
Nüüdseks seis selline:
* Reduktor lahti ning Nuias Hr.Liguri käes. Sealt peaksin ta kätte saama homme ning koos täiesti uue sisuga.
* Kast maas ning sisse läheb 4 labaga sachsi ketas ning sachsi korv.
* Plaanis vahetada kastil õli (nii igaksjuhuks). Timmu ehk oskad öelda mis Silver Kütt'i müüdava otsekasti õli liitri hind on?
* Armatuur välja võetud ning teeme nuppude ja näidikute süsteemi ümber, ehk selle mida ei jõudnud ennem ringrada teha. Armatuuri katame riidega.
* Käigukang plaan ümber teha laagritele.
Ehk kõik raha läks nüüd parandustöödele. Sisse- ja väljalase peavad jällegi ootama oma korda..
Mõned pildid ka:
Pidurite,õlide ja pea kõige eest jällegi tänud Markole @
www.atoy.ee
Päikest ning kohtumiseni!