
21011, -speedmaker-, 1981
21011, -speedmaker-, 1981
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
- -speedmaker-
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 22
- Liitunud: 09 Veebr 2009 18:32
- Asukoht: antsla
- Autod: VAZ 21011
-
kkaimz
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 17
- Liitunud: 08 Mär 2009 15:24
- Asukoht: viljandimaa-tarvastu vald
- Autod: vaz mõtetes :)
mingeid rataid pole ju vaja võtta ja uksi? ja aknaid? millex? ega six papist pole, vana reff ukse piida kohale alla, sõbrad külla ja külili ta ongi. Tavaliselt olen võtnud 2 sõpra:spinAlgselt postitas: -speedmaker-
Kuidas oleks võimalik auto külje peale keerata ilma kallutus raudadeta. Kas panen ühele poole mingi asja alla ning siis rattat sealt poolt alt ära ning teiselt pool tõstan külje üles ?:P ja kas esi-ja tagaklaasi peab ka ära võtma või saab niisama ka hakkam piisab ainult ustest.![]()
kaimz
- -speedmaker-
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 22
- Liitunud: 09 Veebr 2009 18:32
- Asukoht: antsla
- Autod: VAZ 21011
- -speedmaker-
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 22
- Liitunud: 09 Veebr 2009 18:32
- Asukoht: antsla
- Autod: VAZ 21011
- -speedmaker-
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 22
- Liitunud: 09 Veebr 2009 18:32
- Asukoht: antsla
- Autod: VAZ 21011
no sain teada miks bensiini välja tuli karpast , mingi membraan läbi , siis märkasin et nõelklapp ei pea ning kiskusin karpa täitsa laiali . eile pesin natuke ning seejärel puhusin kompressoriga läbi .
veel avastasin et ühe düüsi asemel tavaline polt . leidsin garaazi alt uue tihendi ka karpa kaane jaoks . nüüd jääbki asi uue nõelklappi taha kinni , kas neid müüakse kuskil poodides eraldi või peab terve karpa ära vahetama .










veel avastasin et ühe düüsi asemel tavaline polt . leidsin garaazi alt uue tihendi ka karpa kaane jaoks . nüüd jääbki asi uue nõelklappi taha kinni , kas neid müüakse kuskil poodides eraldi või peab terve karpa ära vahetama .










- -speedmaker-
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 22
- Liitunud: 09 Veebr 2009 18:32
- Asukoht: antsla
- Autod: VAZ 21011
eile tõi sõber enda karpa ning aku , siis selgus et veel pole sädet ning kiskusin jagaja kaane pealt millel teine küünla juhtme pesa mustaks põlenud ja juhtme ots ka poolenisti põlenud. Õnneks leidsin garaazi alt mõned vanad jagaja kaaned mis paremas korras kui siksi peal olev , sai veel kontaktid ka puhastatud ning käima ta läkski . kohe sai ka proovisõit tehtud , ning pean ütlema ,et siksil ikka võimas minek võrreldes mõne lääne masinaga. täna sai jälle proovi tiir tehtud , kuid nüüd juba lasin julgemalt. taga kummidel muster puudub kuid see ei takistanud heinamaal mulda välja kraapimast , tegin paar sõõrikut ja andsin sõbrale ka tiiru , kuid too sõitis läbi rööpa ja esi ratta koopast lõi mingi pleki ja plastiku minema ja teibiga kinnitatud õhufilter pani ka pealt minema . täna kiskusin esi pidurid lahti ning järgmine nädal saab vist uued alla . Väljalaske peab ka ümber tegema , kuna seal see toru liiga peenike ning sidur tahab ka õhutamist kuna käiguvahetuse ajal on selline tunne nagu sõidaks veoautoga .
mõned pildid :






mõned pildid :






- -speedmaker-
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 22
- Liitunud: 09 Veebr 2009 18:32
- Asukoht: antsla
- Autod: VAZ 21011
tekkis selline mure, et genekas ei lae ja see tõttu ei saa mägistarterit kasutada.
nüüd ongi küsimus selles mis genekal viga võib olla ?
ega eriti põllule ei tahagi minna aga raha tahab kõvasti sel juhul kui korda teen.
veel avastasin sellise probleemi , et kuskilt mootorist tuleb vett välja aga kust seda ei tea ,sest ronisin auto alla ja katsusin et välja laske toru lömmis ning märg. siis vaatasin karterit ,et too ka jube mõlgiline ning tekkis selline küsimus ,et miks karteri kaitse ära võetud juba vanast ajast.
nüüd ongi küsimus selles mis genekal viga võib olla ?
ega eriti põllule ei tahagi minna aga raha tahab kõvasti sel juhul kui korda teen.
veel avastasin sellise probleemi , et kuskilt mootorist tuleb vett välja aga kust seda ei tea ,sest ronisin auto alla ja katsusin et välja laske toru lömmis ning märg. siis vaatasin karterit ,et too ka jube mõlgiline ning tekkis selline küsimus ,et miks karteri kaitse ära võetud juba vanast ajast.
Üldiselt väljalasketorustikus on kondents ja kui on auk sees siis imbub see ka välja poole.
Ja oled sa kindel, et karterikaitse üldse olnud on sel masinal?
Hetkel igatahes sel masinal mingit tulevikku küll ei paista:(kui leiad, et tahad temaga põldu künda ja ei leia raha tema korda tegemiseks, siis müü maha ja muretse mingi niigi surnud ront millest kellelgi kahju pole. Selliseid peaks küllalt leiduma, kuna suurem osa vähemalt sigullidest vist sellised ongi. Isegi kui välja ei paista siis reaalselt võivad ikka rondid olla(mu roheline 01 näiteks osutus täielikuks rappeks mille kordategemisega ma ei hakka ennast vaevamagi, arvestades, et mul on teine palju palju parema kerega kopikas olemas).
Aga kui ikka plaanid sellest elulooma teha siis mis muud kui edu soovida:puzzled
Ja oled sa kindel, et karterikaitse üldse olnud on sel masinal?
Hetkel igatahes sel masinal mingit tulevikku küll ei paista:(kui leiad, et tahad temaga põldu künda ja ei leia raha tema korda tegemiseks, siis müü maha ja muretse mingi niigi surnud ront millest kellelgi kahju pole. Selliseid peaks küllalt leiduma, kuna suurem osa vähemalt sigullidest vist sellised ongi. Isegi kui välja ei paista siis reaalselt võivad ikka rondid olla(mu roheline 01 näiteks osutus täielikuks rappeks mille kordategemisega ma ei hakka ennast vaevamagi, arvestades, et mul on teine palju palju parema kerega kopikas olemas).
Aga kui ikka plaanid sellest elulooma teha siis mis muud kui edu soovida:puzzled
- -speedmaker-
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 22
- Liitunud: 09 Veebr 2009 18:32
- Asukoht: antsla
- Autod: VAZ 21011
kirjutan üle pikka aja jälle ning seekord tekikis selline küsimus nag kuidas saab kõige kiiremini ja kõige tõhusamalt autolt värvi maha võtta ?! Mõtlesin algul relaka traat harja või livimis kettaga aga siis komistasin liivapritsi otsa . Veel avastasin ,et vett ajab välja mootori plokist, paremalt küljelt kust on keevitatud, ning arvatavasti on mootor lõhki külmanud kunagi või on kepsu välja löönud. Ilmselt võtan talveks auto laiali ning hakkan vaikselt nokitsema. Praegu on silmapiiril üks 05 millel põhi läbi ning mõtlesin ,et põllu peale igati hea masin.
- -speedmaker-
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 22
- Liitunud: 09 Veebr 2009 18:32
- Asukoht: antsla
- Autod: VAZ 21011
Väike areng üle pika aja.
Sain lõpuks mootori maha. Algul ei tulnud käigukasti küljest lahti, kuid siis lõpuks andis ikka järgi. Mootori tõstsin maha üksinda, ei kasutanud mingit tali ega konksu laes. Kasutasin ainult selliseid laua juppe nagu pildil näha. Peab tunnistama ,et ega seljale see üksi tõstmine head ei teinud.
Nüüd pean vaatama kuskilt uue mootori, ise mõtlesin ,et ikka 06-e mootori, aga peab mõtlema.
Proovisin krunti esitiiva peal, sest algul peab proovima. Praegu paistab nii, et mõlemad esitiivad lähevad esialgu vahetusse.
Veel selline loll küsimus, et mille abiga saab uksed küljest võtta, proovisin tavalise kruvikeerajaga lahti keerata kruvisid mis uksi kinni hoiavad, kuid asjatult.






Sain lõpuks mootori maha. Algul ei tulnud käigukasti küljest lahti, kuid siis lõpuks andis ikka järgi. Mootori tõstsin maha üksinda, ei kasutanud mingit tali ega konksu laes. Kasutasin ainult selliseid laua juppe nagu pildil näha. Peab tunnistama ,et ega seljale see üksi tõstmine head ei teinud.
Nüüd pean vaatama kuskilt uue mootori, ise mõtlesin ,et ikka 06-e mootori, aga peab mõtlema.
Proovisin krunti esitiiva peal, sest algul peab proovima. Praegu paistab nii, et mõlemad esitiivad lähevad esialgu vahetusse.
Veel selline loll küsimus, et mille abiga saab uksed küljest võtta, proovisin tavalise kruvikeerajaga lahti keerata kruvisid mis uksi kinni hoiavad, kuid asjatult.





