21011, -speedmaker-, 1981

21011, -speedmaker-, 1981

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Kasutaja avatar
-speedmaker-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 22
Liitunud: 09 Veebr 2009 18:32
Asukoht: antsla
Autod: VAZ 21011

Postitus Postitas -speedmaker- »

Kuidas oleks võimalik auto külje peale keerata ilma kallutus raudadeta. Kas panen ühele poole mingi asja alla ning siis rattat sealt poolt alt ära ning teiselt pool tõstan külje üles ?:P ja kas esi-ja tagaklaasi peab ka ära võtma või saab niisama ka hakkam piisab ainult ustest.:rolleyes
k
kaimz
Foorumi kasutaja
Postitusi: 17
Liitunud: 08 Mär 2009 15:24
Asukoht: viljandimaa-tarvastu vald
Autod: vaz mõtetes :)

Postitus Postitas kaimz »

Algselt postitas: -speedmaker-
Kuidas oleks võimalik auto külje peale keerata ilma kallutus raudadeta. Kas panen ühele poole mingi asja alla ning siis rattat sealt poolt alt ära ning teiselt pool tõstan külje üles ?:P ja kas esi-ja tagaklaasi peab ka ära võtma või saab niisama ka hakkam piisab ainult ustest.:rolleyes
mingeid rataid pole ju vaja võtta ja uksi? ja aknaid? millex? ega six papist pole, vana reff ukse piida kohale alla, sõbrad külla ja külili ta ongi. Tavaliselt olen võtnud 2 sõpra:spin
kaimz
Kasutaja avatar
-speedmaker-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 22
Liitunud: 09 Veebr 2009 18:32
Asukoht: antsla
Autod: VAZ 21011

Postitus Postitas -speedmaker- »

ja veel üks asi , millise aku ma pean ostma , originaalis on siksi aku 55Ah aga garaazi alt leidsin kaks vana siksi akut mis 60Ah või pean ültse mingi võimsama aku ostma, millist akut ise kasutate ja peate siksile kõige sobivamaks .
k
kaimz
Foorumi kasutaja
Postitusi: 17
Liitunud: 08 Mär 2009 15:24
Asukoht: viljandimaa-tarvastu vald
Autod: vaz mõtetes :)

Postitus Postitas kaimz »

Algselt postitas: -speedmaker-
ja veel üks asi , millise aku ma pean ostma , originaalis on siksi aku 55Ah aga garaazi alt leidsin kaks vana siksi akut mis 60Ah või pean ültse mingi võimsama aku ostma, millist akut ise kasutate ja peate siksile kõige sobivamaks .
endal 55ah mulle jagub
kaimz
i
iisak
Foorumi kasutaja
Postitusi: 351
Liitunud: 19 Aug 2008 11:14
Asukoht: Tallinn
Autod: 3.0 tdi Q '05

Postitus Postitas iisak »

Miks istmeid pole siiani välja võtnud?
Ostan ükskõik mis seisukorras "Togliatti" kirjaga esiebleeme.
Kasutaja avatar
-speedmaker-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 22
Liitunud: 09 Veebr 2009 18:32
Asukoht: antsla
Autod: VAZ 21011

Postitus Postitas -speedmaker- »

istmed olid juba korra väljas kuid panin sisse tagasi sest ei tea ju millal sõitma saab minna ja siis ju läheb kiireks ja ei viitsiks mingite istmetega jamada
h
hautz
Postitusi: 2275
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Postitus Postitas hautz »

Pole just eriti midagi loota?:puzzled
Põllule edasi sõitma?
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
Kasutaja avatar
-speedmaker-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 22
Liitunud: 09 Veebr 2009 18:32
Asukoht: antsla
Autod: VAZ 21011

Postitus Postitas -speedmaker- »

no sain teada miks bensiini välja tuli karpast , mingi membraan läbi , siis märkasin et nõelklapp ei pea ning kiskusin karpa täitsa laiali . eile pesin natuke ning seejärel puhusin kompressoriga läbi .
veel avastasin et ühe düüsi asemel tavaline polt . leidsin garaazi alt uue tihendi ka karpa kaane jaoks . nüüd jääbki asi uue nõelklappi taha kinni , kas neid müüakse kuskil poodides eraldi või peab terve karpa ära vahetama .

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
e
Edel
Foorumi kasutaja
Postitusi: 454
Liitunud: 28 Dets 2007 22:28
Asukoht: Lehola
Autod: VAZ-21061`84, Moskvits-2140`81, Audi A4 1.8 `99
Kontakt:

Postitus Postitas Edel »

Karburaatorite nõelklappe eraldi saab ka poest aga hinnast pole aimugi.
Minul on Ziguli, aga mis on sinul?
Kasutaja avatar
-speedmaker-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 22
Liitunud: 09 Veebr 2009 18:32
Asukoht: antsla
Autod: VAZ 21011

Postitus Postitas -speedmaker- »

eile tõi sõber enda karpa ning aku , siis selgus et veel pole sädet ning kiskusin jagaja kaane pealt millel teine küünla juhtme pesa mustaks põlenud ja juhtme ots ka poolenisti põlenud. Õnneks leidsin garaazi alt mõned vanad jagaja kaaned mis paremas korras kui siksi peal olev , sai veel kontaktid ka puhastatud ning käima ta läkski . kohe sai ka proovisõit tehtud , ning pean ütlema ,et siksil ikka võimas minek võrreldes mõne lääne masinaga. täna sai jälle proovi tiir tehtud , kuid nüüd juba lasin julgemalt. taga kummidel muster puudub kuid see ei takistanud heinamaal mulda välja kraapimast , tegin paar sõõrikut ja andsin sõbrale ka tiiru , kuid too sõitis läbi rööpa ja esi ratta koopast lõi mingi pleki ja plastiku minema ja teibiga kinnitatud õhufilter pani ka pealt minema . täna kiskusin esi pidurid lahti ning järgmine nädal saab vist uued alla . Väljalaske peab ka ümber tegema , kuna seal see toru liiga peenike ning sidur tahab ka õhutamist kuna käiguvahetuse ajal on selline tunne nagu sõidaks veoautoga .

mõned pildid :

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
m
martti
Foorumi kasutaja
Postitusi: 204
Liitunud: 19 Juul 2008 20:14
Asukoht: Hiiumaa
Autod: kopikas

Postitus Postitas martti »

Jaa põllule ikka sõitma. Ja oli nii raske kopsikut kinni kruvida?
Kasutaja avatar
-speedmaker-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 22
Liitunud: 09 Veebr 2009 18:32
Asukoht: antsla
Autod: VAZ 21011

Postitus Postitas -speedmaker- »

tekkis selline mure, et genekas ei lae ja see tõttu ei saa mägistarterit kasutada.
nüüd ongi küsimus selles mis genekal viga võib olla ?
ega eriti põllule ei tahagi minna aga raha tahab kõvasti sel juhul kui korda teen.
veel avastasin sellise probleemi , et kuskilt mootorist tuleb vett välja aga kust seda ei tea ,sest ronisin auto alla ja katsusin et välja laske toru lömmis ning märg. siis vaatasin karterit ,et too ka jube mõlgiline ning tekkis selline küsimus ,et miks karteri kaitse ära võetud juba vanast ajast.
Kasutaja avatar
corrado
Foorumi kasutaja
Postitusi: 805
Liitunud: 27 Veebr 2006 08:28

Postitus Postitas corrado »

Üldiselt väljalasketorustikus on kondents ja kui on auk sees siis imbub see ka välja poole.
Ja oled sa kindel, et karterikaitse üldse olnud on sel masinal?

Hetkel igatahes sel masinal mingit tulevikku küll ei paista:(kui leiad, et tahad temaga põldu künda ja ei leia raha tema korda tegemiseks, siis müü maha ja muretse mingi niigi surnud ront millest kellelgi kahju pole. Selliseid peaks küllalt leiduma, kuna suurem osa vähemalt sigullidest vist sellised ongi. Isegi kui välja ei paista siis reaalselt võivad ikka rondid olla(mu roheline 01 näiteks osutus täielikuks rappeks mille kordategemisega ma ei hakka ennast vaevamagi, arvestades, et mul on teine palju palju parema kerega kopikas olemas).

Aga kui ikka plaanid sellest elulooma teha siis mis muud kui edu soovida:puzzled
Kasutaja avatar
erxx
Foorumi kasutaja
Postitusi: 388
Liitunud: 18 Nov 2007 15:36
Asukoht: Konguta vald
Autod: BMW 316 110kW, Vaz 2101

Postitus Postitas erxx »

Parem autole, et genekas ei lae ;)
Jääb auto põllul retsimata..
Kasutaja avatar
-speedmaker-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 22
Liitunud: 09 Veebr 2009 18:32
Asukoht: antsla
Autod: VAZ 21011

Postitus Postitas -speedmaker- »

kirjutan üle pikka aja jälle ning seekord tekikis selline küsimus nag kuidas saab kõige kiiremini ja kõige tõhusamalt autolt värvi maha võtta ?! Mõtlesin algul relaka traat harja või livimis kettaga aga siis komistasin liivapritsi otsa . Veel avastasin ,et vett ajab välja mootori plokist, paremalt küljelt kust on keevitatud, ning arvatavasti on mootor lõhki külmanud kunagi või on kepsu välja löönud. Ilmselt võtan talveks auto laiali ning hakkan vaikselt nokitsema. Praegu on silmapiiril üks 05 millel põhi läbi ning mõtlesin ,et põllu peale igati hea masin.
f
france2
Postitusi: 543
Liitunud: 17 Nov 2006 21:18
Asukoht: Märjamaa
Autod: Lada Vfts

Postitus Postitas france2 »

Minu arust korduvalt öeldud, et põllurallikate koht see foorum ei ole!!
Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

Liivapritsiga ei saa tervet autot lasta, suuremad plekkpinnad võtab lainetama. Värvi eemaldamiseks vastav keemia olemas. Kannad peale, lased seista natuke ja pärast kraabid väikse labidaga maha.

Sellest nullviiest, mis põllule ostad, pole jah vaja eraldi teemat siia foorumisse teha.
Kasutaja avatar
-speedmaker-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 22
Liitunud: 09 Veebr 2009 18:32
Asukoht: antsla
Autod: VAZ 21011

Postitus Postitas -speedmaker- »

Väike areng üle pika aja.
Sain lõpuks mootori maha. Algul ei tulnud käigukasti küljest lahti, kuid siis lõpuks andis ikka järgi. Mootori tõstsin maha üksinda, ei kasutanud mingit tali ega konksu laes. Kasutasin ainult selliseid laua juppe nagu pildil näha. Peab tunnistama ,et ega seljale see üksi tõstmine head ei teinud.
Nüüd pean vaatama kuskilt uue mootori, ise mõtlesin ,et ikka 06-e mootori, aga peab mõtlema.
Proovisin krunti esitiiva peal, sest algul peab proovima. Praegu paistab nii, et mõlemad esitiivad lähevad esialgu vahetusse.
Veel selline loll küsimus, et mille abiga saab uksed küljest võtta, proovisin tavalise kruvikeerajaga lahti keerata kruvisid mis uksi kinni hoiavad, kuid asjatult.


Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Kasutaja avatar
marzer
Foorumi kasutaja
Postitusi: 162
Liitunud: 06 Aug 2006 21:13
Asukoht: võru-tartu
Autod: vaz2103,74a

Postitus Postitas marzer »

Kitsas ei ole sul sääl we? Kuhugi vastu lähed, kukub midagi pähe:P. Löökkruvikeerajaga peaks uksekruvid lahti tulema, kui seda pole, siis puurid otsad maha ja pärast pead uued kruvid panema. Edu ehitamisel:cool:
k
kaimz
Foorumi kasutaja
Postitusi: 17
Liitunud: 08 Mär 2009 15:24
Asukoht: viljandimaa-tarvastu vald
Autod: vaz mõtetes :)

Postitus Postitas kaimz »

uksekruvid sain ma lahti kui kõvasti kuuma andsin.
kaimz
Vasta