2108 France2 1988 (Rahvaralli projekt) MÜÜDUD!
2108 France2 1988 (Rahvaralli projekt) MÜÜDUD!
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Käisin keevituse kursusel ja kui oli kord alumiinjumi käes kasutasin hetke ja valmistasin alukast tulede kronsa. Jube nikerdamine oli ka peale panekuga kuna ei taha, tuled küljest tuleks. Siis sai stange tugevdus talale lisa plekk pandud ja samara peapoldid hoiavad seda kremplit omal kohal. Sai tehtud nii et saab kiirelt eemaldada. Voolu pistik tulede ligidal ja kinnitub siis tikkude otsa. Sai päris hea, kuid kas ka piisavalt tugev näeb saaremaal:lolAlgselt postitas: m6mm
Nende kaugtuledega läbi Narva sõites, venelastel vatijoped hõõguksid seljas:P:D
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
ma ei näe mineraalil küll mingit eelist peale odava hinna,
selline odavam variant on 10w40 või 5w40
suveks kõvemaks kupatamiseks ikka vähemalt 5w50 või 20w50 vastavalt rahakotile. 10w60 ma soovitama esialgu ei hakka, kuna sul rahapuu pole juuri alla võtnud veel.
ma panin 05 mootorisse praegu 10w40 mineraali; sõidan paar päeva ja siis panen ilmselt kas 10w40 või 5w40 poolsündi sisse.
firmat on keeruline valida, valikus ju motul, castrol, mobil1, xado, gulf.
[Muudetud: 3-11-2009 olaaf]
selline odavam variant on 10w40 või 5w40
suveks kõvemaks kupatamiseks ikka vähemalt 5w50 või 20w50 vastavalt rahakotile. 10w60 ma soovitama esialgu ei hakka, kuna sul rahapuu pole juuri alla võtnud veel.
ma panin 05 mootorisse praegu 10w40 mineraali; sõidan paar päeva ja siis panen ilmselt kas 10w40 või 5w40 poolsündi sisse.
firmat on keeruline valida, valikus ju motul, castrol, mobil1, xado, gulf.
[Muudetud: 3-11-2009 olaaf]
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
20w50 jah rohkem suve rida ja kui ilma vaadata siis suvi läbi arvatavasti 10w40 läeb siis sisse. Lugesin siin netis ringi ja soovitavad sissesõiduks uuel mootoril mineraali ja siis seejärel poolsünt või täissünt ise panen teiseks korraks arvatavasti poolsündi 10w40 peaks hea küll olema. 05 sõitsin odava lukoili õliga ja ei olnd kah probleemi kuid eks vaatab mis rahakott ütleb sellejärgi ka otsustab!
Nii esimene rahvaralli seljataga. Kogemusi kui palju kuid tuli ka tunnistada,et tundsin karteri kaitsest puudust ja seega tuli natuke tagasi hoida. Iga teine väitis, et julged mehed
. Nii auto pidas üllatavalt hästi vastu. Kahjudeks katkine väljalaske kolle ja tagumine paun sai suure augu. Kuid õnneks põhi kahjud lõid välja alles kodu teel kui summuti hakkas hirmsasti mölisema ja miski käis põhjaalt läbi (tükk kollest). Samas sai palju ka õigesti tehtud. Eriti tuleb meelde olari katkestamise põhjus Pikkivarda kinnitused, mis ma ise tegin suure vaevaga kuid nagu näha tasus ära. Täna ülevaadates avastasin, et käigukasti poldid ennast lahti kerinud ja kast oli juba otsas lahti. Sai küll hea jõuga kinni kuid võta näpust:yllatunud. Kuskile vastu ei sõitnud ja auto jäi terveks. Järgmine kord karteri kaitse alla ja tuld. Sai ikka liiga tagasihoidlikult sõidetud. Kahju teistest klubilistest kuid eks ikka juhtub. Pilte pole lisada nii et kes olid raja ääres võivad mulle saata pilte või videosid meilile coolfrance@hotmail.com
Üldiselt oli lõbus päev ja mina jäin nii renda tulemuse kui sõiduga rahule esimese korra kohta väga hea! Üld 77 ja omaklassis 17. Jääme ootama järgmist sõitu:)

Üldiselt oli lõbus päev ja mina jäin nii renda tulemuse kui sõiduga rahule esimese korra kohta väga hea! Üld 77 ja omaklassis 17. Jääme ootama järgmist sõitu:)
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
mul on kuskil pilt nendest,
iseenesest teed otsakinnituse ka õõtsapukside peale - alusele keevitad toru kuhu 08 õõtsapuksid sisse pressida saab...
venest saab tellida ka, hinda ma ei mäleta...
Tubli, et lõpuni tulid!
eks rajal näeme
[Muudetud: 29-11-2009 olaaf]
iseenesest teed otsakinnituse ka õõtsapukside peale - alusele keevitad toru kuhu 08 õõtsapuksid sisse pressida saab...
venest saab tellida ka, hinda ma ei mäleta...
Tubli, et lõpuni tulid!
eks rajal näeme

[Muudetud: 29-11-2009 olaaf]
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Ise lasin isal freespingis vajaliku suurusega juppi välja freesida õige suurusega auk sisse ja keevitasin selle juppi 4mm metall plaadile. See järel õige vahega augud sisse ja oligi valmis. Jube nikerdamine kuid tugevad jäid küll.migi paar kilo jälle selle peale magama panna ei näe mõtet. Võin sulle pildi teha minu konstruist. Sisse lähevad õõtsa puksid !
-
oOlari
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 78
- Liitunud: 18 Okt 2009 15:23
- Asukoht: saaremaa
- Autod: mitsubishi outlander/ vaz 2108
- Kontakt:
et siis umbeskombes ideelt sellised: http://www.kardaan.pri.ee/lingitud/sama ... %20ots.jpg