2103 turbo, carl, 1976 drifter

2103 turbo, carl, 1976 drifter

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Suletud
Kasutaja avatar
MuKi14
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1149
Liitunud: 01 Veebr 2007 21:41
Asukoht: Pärnu
Autod: 2106

Postitus Postitas MuKi14 »

Heh, et driftida peab auto kole jäik olema sillad samuti väga jäigad, siis saab juba normaalset fiilingut, nii et puur on igal juhul vajalik. Autot siledaks pole küll mõtet ajada, esimise poole aastaga sõidad juba enam vähem kõik plekid korra kõveraks. :P

Igaljuhul, Edu ! :)

[Muudetud: 1-4-2009 MuKi14]
c
carl93
Foorumi kasutaja
Postitusi: 487
Liitunud: 10 Jaan 2007 21:23
Asukoht: loo alevik
Autod: vaz 2103

Postitus Postitas carl93 »

Ma arvan ,et algusel harjutan platside peal mitte puude vahel:D tänased pildid, sõbrad sodisid veits autot ,tõmbasin roppused maha,:kuri

[Muudetud: 08.12.2008 carl93]Pilt
carl-steven berg
c
carl93
Foorumi kasutaja
Postitusi: 487
Liitunud: 10 Jaan 2007 21:23
Asukoht: loo alevik
Autod: vaz 2103

Postitus Postitas carl93 »

silda pesin survekaga aga pask maha ei tulnud ju siis lahja survekas:Dmingi hobi riist on:D.Peab traatharjaga puhtaks tegema ja siis punaseks värvima.Veel tuleks vardad puhtaks teha ja mõningad toed neile ja siis ka ära värvida.Siis põhja tegema,Känd ja muud asjad ära tugevdada,osta amordid ja uued vedrud ja vedrud lühemaks,ning siis plokk differ valmis teha.Ja siis tegeleda sisuga ,ning hakata kere tegema ja siis mootori kallale.Mootorile vaja osta turbo rõhukell,BOV jne.

[Muudetud: 08.12.2008 carl93]

[Muudetud: 08.12.2008 carl93]

[Muudetud: 08.12.2008 carl93]Pilt
carl-steven berg
r
Raxo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 851
Liitunud: 19 Juul 2002 18:45
Asukoht: Rakvere
Autod: 2101 '72 | Chevy '00 | Hornet '01 | Scania '97
Kontakt:

Postitus Postitas Raxo »

Algselt postitas: carl93
Ma arvan ,et algusel harjutan platside peal mitte puude vahel:D
Vastupidi ikka, sest "raske õppustel, kerge lahingus" ;)
c
carl93
Foorumi kasutaja
Postitusi: 487
Liitunud: 10 Jaan 2007 21:23
Asukoht: loo alevik
Autod: vaz 2103

Postitus Postitas carl93 »

Kui ma puudevahele algul läheks siis siksist poleks midagi vist alles:D
carl-steven berg
r
Raxo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 851
Liitunud: 19 Juul 2002 18:45
Asukoht: Rakvere
Autod: 2101 '72 | Chevy '00 | Hornet '01 | Scania '97
Kontakt:

Postitus Postitas Raxo »

No ega siis kohe ei pea täisgaasil ja silmad kinni metsa lendama :D
c
carl93
Foorumi kasutaja
Postitusi: 487
Liitunud: 10 Jaan 2007 21:23
Asukoht: loo alevik
Autod: vaz 2103

Postitus Postitas carl93 »

Algselt postitas: Raxo
No ega siis kohe ei pea täisgaasil ja silmad kinni metsa lendama :D
Seda jah aga ma parem ei lähe ,hiljem kui asi käppas:D

[Muudetud: 08.12.2008 carl93]
carl-steven berg
w
Walter
Ladaklubi Liige
Postitusi: 497
Liitunud: 03 Veebr 2006 18:39
Asukoht: Tallinn, Kohila
Autod: 2x2105,Y60,Paskaak.

Postitus Postitas Walter »

Ennem pole vast mõtet midagi värvida kui KÕIK vajalikud tugevdused tehtud. Mitte ainult kerele vaid ka sillaosadele. Tugevdamatta vardad lähevad nagu makaronid.
MännikuLaiali.
Kasutaja avatar
juss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 171
Liitunud: 07 Jaan 2008 19:14
Asukoht: põlva
Autod: 2106/2101/2X21011/VTR1000(streetfighter)

Postitus Postitas juss »

Kõigepealt jah teha ikka kõik keevitustööd ja tugevdused ära, värvimine jätti üheks viimaseks asjaks!
Sellise projekti mootori peaks ikka korralikult üle käima, et moto kannataks ca 8000 pööret ja sellist pööret pidevalt! Ja ka võimsus ei tohiks oluliselt sellisel pöördel kukkuda, kuid selleks on vaja istuda dyno pingis ja timmida nükkvõlli asendit, segu jne.

Aga mis puutub karpaga turbotamisse, siis pole seal mingit raketiteadust. Lihtsalt proovimist on rohkem kui pritsega. Kuid jah ega ei saa segu nii heaks kui pritse puhul.
Karpal tuleb lihtsalt arvestada karpa omapärasi, nt. külmat segu lahja. Võib ka olla, et madalatel pööretel tahab täis käia aga suurtel pööretel võib ikkagi puudus tulla.

Ja pole vaja ka WB segukella komplekti osta, selle kas segu on või pole saab teada ka küünalde värvi järgi. Ja sobib ka täiest tavaline segukelle ja lambda, et gramm täpsemalt segu määrata.
WB komplekti kasutatakse ikka pritse seadistamisek.


Soovitan projektipealikul asja rahulikult võtta ja kõik oma sammud läbi korralikult mõelda ja paha ei tee kui on kellegiga konsuldeerida, kes jaga nii möndagi sellistes asjadest.

Soovitan ka läbilugeda teemad milles on juttu mootori edasiarendamisest, kere tugevdamiset, kergendamisest ja hoolikalt uurida siinses foorumis olevaid projekte.
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

See ongi kogu karbussiga mootori kederniit, et ideaalne töörezhiim on väga kitsas vahemikus ning äärmiselt limiteeritud.
Saab ehitada väga piiratud variandi.
Niisama naljalt kogu värki kokku ei klapita.
Kui ikka vaja sportautot, siis karbuss jääb ilmselgelt kõrgematel pööretel lahjaks.
Eksisteerib loomulikult võimalus piirata pöördeid juba 4000rpm juures, kuid lada mootorist 2500-3500rpm töövahemiku juures korraliku väände saavutamine on juba omaette teema (täiesti uus gaasijaotus).
Kahte "otsa" (kõrgeid ja madalaid pöördeid) korraga kätte ei saa - see seabki terve projekti mõtekuse suure küsimärgi alla. Drift - seda enam. See ei ole kiirendusvõistlus, kus tallad ainult peale ega ka ringrada kus tarvis rooli-pedaalidega juba rohkem mängida. See on veel keerulisem, kus tarvis üliergast ja tundlikku mootorit, rooli ning pidureid ja loomulikult väga taibukat pilooti kõige sellega toime tulema.
t
tann
Foorumi kasutaja
Postitusi: 251
Liitunud: 18 Mär 2009 09:52
Asukoht: viljandimaa/jõgevamaa
Autod: vaz 21063 91a.(müüdud), golf 3 97 a., vaz 2107 92a.

Postitus Postitas tann »

mille :kuri pärast on vaja turbot toppida? parem pane oma rahad tugevdustele ja kere korrastamisse ja siis vaata kusagilt fiati 2.0 mootor ja timmi seda aga ilma turbota....räägit et selle projekti teed lõpuni,aga miks siis lased sõpradel autot sodida vms ja tee siis jba asja katuse all
mats maalt:D
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

Algselt postitas: logman
See ongi kogu karbussiga mootori kederniit, et ideaalne töörezhiim on väga kitsas vahemikus ning äärmiselt limiteeritud.
Saab ehitada väga piiratud variandi.
Niisama naljalt kogu värki kokku ei klapita.
Kui ikka vaja sportautot, siis karbuss jääb ilmselgelt kõrgematel pööretel lahjaks.
khm khm...:)

mu karpad saadaval 6500.- eest...käisid nii 5000 pöörde kui ka 8000 juures...ja ergsusest ei ütleks et puudu jäi karpadega...raplas sai seda trihvti asja ka proovitud ja ei jäänud jänni isegi slikkidega
c
carl93
Foorumi kasutaja
Postitusi: 487
Liitunud: 10 Jaan 2007 21:23
Asukoht: loo alevik
Autod: vaz 2103

Postitus Postitas carl93 »

To tann:ma tahan, et oleks siks mitte fiat kui ma tahaksin fiatiga sõita siis ostan endale parem fiati.Ja turbo sain odavalt.Ja las poisid sodivad pole ju veekindel marker:D.Ja värvimn loomulikult viimane.

[Muudetud: 08.12.2008 carl93]
carl-steven berg
c
carl93
Foorumi kasutaja
Postitusi: 487
Liitunud: 10 Jaan 2007 21:23
Asukoht: loo alevik
Autod: vaz 2103

Postitus Postitas carl93 »

Nüüd sild lahti võetud ja homme viin keevitusse siis saab kokku panna.Kuid milliseid vedrusi kasutada taga?
carl-steven berg
Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2368
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 4 x Lada

Postitus Postitas reiner »

Algselt postitas: carl93
Kuid milliseid vedrusi kasutada taga?
http://ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=2330
Lower your standards and you'll never be disappointed!
Kasutaja avatar
corrado
Foorumi kasutaja
Postitusi: 805
Liitunud: 27 Veebr 2006 08:28

Postitus Postitas corrado »

Sportvedrusid muidugi..ja gaasiamorte

Jään huviga ootama mis siit tuleb :P
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Algselt postitas: uzzac

khm khm...:)

mu karpad saadaval 6500.- eest...käisid nii 5000 pöörde kui ka 8000 juures...ja ergsusest ei ütleks et puudu jäi karpadega...raplas sai seda trihvti asja ka proovitud ja ei jäänud jänni isegi slikkidega
Khm-khm jah, aga pane nüüd need oma weberid turboga kah koos sedasi laulma. Jutt ikkagi kõvast karbussiga turbotamisest siin teemas.

Ainult weberid, ainult pritsung või pritsung+turbo ja laseme rock'n rolli, aga karbuss ja turbo - oo õudust :P.

[Muudetud: 2-4-2009 logman]
Kasutaja avatar
ToM
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
Asukoht: Kohila/Tallinn
Autod: 2107, 2101

Postitus Postitas ToM »

Turbo VFTS-il kasutati ka weber karpat?
m'kay
c
carl93
Foorumi kasutaja
Postitusi: 487
Liitunud: 10 Jaan 2007 21:23
Asukoht: loo alevik
Autod: vaz 2103

Postitus Postitas carl93 »

Täna sai siis sild lammutatud ja homme keevitus.Veel sai alustatud esimeste vedrude ja amortide eemaldusega ning veel nende puhastusega.Tagumine sild sai ka puhtaks roogitud
carl-steven berg
c
carl93
Foorumi kasutaja
Postitusi: 487
Liitunud: 10 Jaan 2007 21:23
Asukoht: loo alevik
Autod: vaz 2103

Postitus Postitas carl93 »

Nii täna sai siis differ keevitatud ja peale selle esimest "silda" lammutatud.Taha tulevad KYB gaasiamordid ja volga vedrud peale selle sai esimesi vedrusi lühemaks lõigatud kuna need olid korras pildid:

[Muudetud: 08.12.2008 carl93]Pilt
carl-steven berg
Suletud