Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Heh, et driftida peab auto kole jäik olema sillad samuti väga jäigad, siis saab juba normaalset fiilingut, nii et puur on igal juhul vajalik. Autot siledaks pole küll mõtet ajada, esimise poole aastaga sõidad juba enam vähem kõik plekid korra kõveraks.
silda pesin survekaga aga pask maha ei tulnud ju siis lahja survekas:Dmingi hobi riist on:D.Peab traatharjaga puhtaks tegema ja siis punaseks värvima.Veel tuleks vardad puhtaks teha ja mõningad toed neile ja siis ka ära värvida.Siis põhja tegema,Känd ja muud asjad ära tugevdada,osta amordid ja uued vedrud ja vedrud lühemaks,ning siis plokk differ valmis teha.Ja siis tegeleda sisuga ,ning hakata kere tegema ja siis mootori kallale.Mootorile vaja osta turbo rõhukell,BOV jne.
Ennem pole vast mõtet midagi värvida kui KÕIK vajalikud tugevdused tehtud. Mitte ainult kerele vaid ka sillaosadele. Tugevdamatta vardad lähevad nagu makaronid.
Kõigepealt jah teha ikka kõik keevitustööd ja tugevdused ära, värvimine jätti üheks viimaseks asjaks!
Sellise projekti mootori peaks ikka korralikult üle käima, et moto kannataks ca 8000 pööret ja sellist pööret pidevalt! Ja ka võimsus ei tohiks oluliselt sellisel pöördel kukkuda, kuid selleks on vaja istuda dyno pingis ja timmida nükkvõlli asendit, segu jne.
Aga mis puutub karpaga turbotamisse, siis pole seal mingit raketiteadust. Lihtsalt proovimist on rohkem kui pritsega. Kuid jah ega ei saa segu nii heaks kui pritse puhul.
Karpal tuleb lihtsalt arvestada karpa omapärasi, nt. külmat segu lahja. Võib ka olla, et madalatel pööretel tahab täis käia aga suurtel pööretel võib ikkagi puudus tulla.
Ja pole vaja ka WB segukella komplekti osta, selle kas segu on või pole saab teada ka küünalde värvi järgi. Ja sobib ka täiest tavaline segukelle ja lambda, et gramm täpsemalt segu määrata.
WB komplekti kasutatakse ikka pritse seadistamisek.
Soovitan projektipealikul asja rahulikult võtta ja kõik oma sammud läbi korralikult mõelda ja paha ei tee kui on kellegiga konsuldeerida, kes jaga nii möndagi sellistes asjadest.
Soovitan ka läbilugeda teemad milles on juttu mootori edasiarendamisest, kere tugevdamiset, kergendamisest ja hoolikalt uurida siinses foorumis olevaid projekte.
See ongi kogu karbussiga mootori kederniit, et ideaalne töörezhiim on väga kitsas vahemikus ning äärmiselt limiteeritud.
Saab ehitada väga piiratud variandi.
Niisama naljalt kogu värki kokku ei klapita.
Kui ikka vaja sportautot, siis karbuss jääb ilmselgelt kõrgematel pööretel lahjaks.
Eksisteerib loomulikult võimalus piirata pöördeid juba 4000rpm juures, kuid lada mootorist 2500-3500rpm töövahemiku juures korraliku väände saavutamine on juba omaette teema (täiesti uus gaasijaotus).
Kahte "otsa" (kõrgeid ja madalaid pöördeid) korraga kätte ei saa - see seabki terve projekti mõtekuse suure küsimärgi alla. Drift - seda enam. See ei ole kiirendusvõistlus, kus tallad ainult peale ega ka ringrada kus tarvis rooli-pedaalidega juba rohkem mängida. See on veel keerulisem, kus tarvis üliergast ja tundlikku mootorit, rooli ning pidureid ja loomulikult väga taibukat pilooti kõige sellega toime tulema.
mille pärast on vaja turbot toppida? parem pane oma rahad tugevdustele ja kere korrastamisse ja siis vaata kusagilt fiati 2.0 mootor ja timmi seda aga ilma turbota....räägit et selle projekti teed lõpuni,aga miks siis lased sõpradel autot sodida vms ja tee siis jba asja katuse all
Algselt postitas: logman
See ongi kogu karbussiga mootori kederniit, et ideaalne töörezhiim on väga kitsas vahemikus ning äärmiselt limiteeritud.
Saab ehitada väga piiratud variandi.
Niisama naljalt kogu värki kokku ei klapita.
Kui ikka vaja sportautot, siis karbuss jääb ilmselgelt kõrgematel pööretel lahjaks.
khm khm...
mu karpad saadaval 6500.- eest...käisid nii 5000 pöörde kui ka 8000 juures...ja ergsusest ei ütleks et puudu jäi karpadega...raplas sai seda trihvti asja ka proovitud ja ei jäänud jänni isegi slikkidega
To tann:ma tahan, et oleks siks mitte fiat kui ma tahaksin fiatiga sõita siis ostan endale parem fiati.Ja turbo sain odavalt.Ja las poisid sodivad pole ju veekindel marker:D.Ja värvimn loomulikult viimane.
mu karpad saadaval 6500.- eest...käisid nii 5000 pöörde kui ka 8000 juures...ja ergsusest ei ütleks et puudu jäi karpadega...raplas sai seda trihvti asja ka proovitud ja ei jäänud jänni isegi slikkidega
Khm-khm jah, aga pane nüüd need oma weberid turboga kah koos sedasi laulma. Jutt ikkagi kõvast karbussiga turbotamisest siin teemas.
Ainult weberid, ainult pritsung või pritsung+turbo ja laseme rock'n rolli, aga karbuss ja turbo - oo õudust .
Täna sai siis sild lammutatud ja homme keevitus.Veel sai alustatud esimeste vedrude ja amortide eemaldusega ning veel nende puhastusega.Tagumine sild sai ka puhtaks roogitud
Nii täna sai siis differ keevitatud ja peale selle esimest "silda" lammutatud.Taha tulevad KYB gaasiamordid ja volga vedrud peale selle sai esimesi vedrusi lühemaks lõigatud kuna need olid korras pildid: