Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Algselt postitas: m2rtu
nii oli jah, käisin sõbral järgi. Tänud.
Sammuti tõin ka pagasiniku plastikud. Aga nende paigaldamist kaalun veel, sest hakkavad kindlasti seal plärisema kui neid ümber ei töötle..
Ei hakkan nad midagi, kui korralikult paigaldad;). Endal need sees ning ennem hakkavad tiivad plärisema, kui need plastikud;).
Aga edu ja jõudu masinaga;)
Selge, nuputan nendega miskit, ehk võimalus mõnda kohta liimi ka panna plastiku ja pleki vahele kui peaksid seal plärisema hakkama. Ei tea veel, mõtlen mis nendega teha, võimalik et võtan nende pealt mõõda ja miskit muud meisterdama.
Täna pidin ikkagi ukse kasti nuputama hakkama, aga tööni ei jõudnutki, kuna koristasin terve aja töökuuri et seal midagi tulevikus teha saaks.
[quote]
Ei hakkan nad midagi, kui korralikult paigaldad;). Endal need sees ning ennem hakkavad tiivad plärisema, kui need plastikud;).
Aga edu ja jõudu masinaga;) [quote]
Krt mõte tüürib hetkel sellini... et sult võimalusel auto tagasi osta !
Häid mälestusi siiski sellega. Ja väga meeldib mulle see sigla
Saab ehk lõpuks need mõned tiivanurgad ära keevitada. Ja keretöödesse saata. Siis ju peaks saama 5+ olukorda kere ? Siis jäävad ainult need pisikesed mõlgikesed kerel !
Pakusin sulle seda ka juba ju mitmeid kordi tagasi;D
Aga kõik on võimalik:)
ise ei ole viitsinud neid tiivanurki veel ette võtta, kuna liiklemist naad ei sega ja välja ei paista:D:) Võibolla kui kunagi vabaaega ja igavust olema peaks saaks need ise ka ära tehtud, aga usun et seda nii pea ei juhtu.
Põhjavaiba tõin täna ära, oli veel veidi niiske, kuivab päikese käes. Tundub ikka tegelt natuke rääbakas ka, aga eks siis paistab kui ta kinnitatud on.
Täna sain siis lõpude lõpuks autosse põhjavaiba sisse. Päris kena ikka. Tuleb veel tolmuimejaga vähe puhstada, ja puudu veel kässerilingi ymber olev plastik. Veel sain kätte keevitusest oma 17" valuvelje. Nüüd ootama kui kuskilt raha saab, et kummid osta ning peale panna. Samas ka seisab masin hetkel kindkustuse läbisaamise tõttu.
Kui homme ilma on ja aega saab siis pagasnikuga tegelema.
Kas ma ütlesin kuskil, et see pole minu jaox hea masin? vastupidi antud isend on olnud super vastupidav. Arvestades mu ülisuurt ,,jalaraskust`` on masin kestnud igapäeva sõitudena septembrist saadik siiani ja vahetama olen pidanud ainult esipiduriklotsid ja ühe sarniiri aga seda ka sügisel enne ülevaatusele minekut. Siiamaani pole autol ühtegi juppi ära vahetanud mis oleks ära lagunenud tehnika kohapealt. Odavaid autosi on olnud mul kuhjaga aga see on siiamaani kõigevastupidavam olnud, läänekaid oleks selle kasutus ajaga juba 2 sellist metalli pressialla läinud.
Algselt postitas: carl93
Njh milleks masinat ehitada ,kui ta pole sinu jaoks hea masin.
Sai siis eile igavusest Grimse käest sixiga kaasa saadut koonus õhuvilter peale lükatud. Vana originaal vilter oli väga läbi ja otsustasin huvipärast proovida seda koonust. Suht viisakalt jäi. Viltri asukoht siis seal ees kus signaalid on. Saab ilusti külma õhku. Samas tahab ta nüüd rohkem kütet ka saada vist. Poob kohati korraks hinge kinni kui järsult kiirendades gaas põhjavajutada. Kuna polnud vastava pikusega lõdvukuid tuli vastav vaheflants ise teha.
Ültse on masin palju viisakamaks muutunud. Täna installisin pagassi teise võimu ovaalidele(realselt 100rmsi 4oomil ühte ovaali). Ovaalid teevad nüüd 2 korda paremat häält(Y) Nüüd ka mõlemad võimud pagassipõhja kyljes. Juhtmed vedasin ka pagassis osad uued ja sobiva läbimõõduga. Lahtistest juhtmetest on näha ainult rca-d. Kõik juhtmed vedasin selle plaadi alt millele võimud kinnituvad. Plaadi alla tekitasin 10mm tühimiku. Bensupaagi poolse plastiku paigaldasin ka. Supaka kasti viimistlesin ka natuke. Homme edasi nokitsema. Kui teitur homme läbi viitsib hüpata ja mõned pildid teeks, saaks ka pildimaterjali. Ise olen tehtud töö ja soundiga suht rahul. Hakkab vaikselt juba looma. Aga väga palju veel ees ja mõteid jagub.
Kusjuures kast vägev jep:sein. Vähemalt on õhutihe ja vastavate mõõtudega. Kasutasin seda kasti kodus algselt plaatimisel tööpukina, seleks ka kast segune. Aga nüüd töövalmis ja kast leidis peale väikest modimist asukoha sixi pagassis. Olge mureta, võtan ka selle kasti viimislus töö kunagi ette kui jõuan ja vajadus tekib. Täna vähemalt pesin ja kraapisin selle segu sealt kastipealt maha, ja saagisin selle ülearuse otsa maha.
@kevin, salongis kenake vaip juba sees:) puudu ainult juhi jalge poolne see esimene papp ja kässeri ümber käiv plastik kate.
Täna siis juhtus kurb lugu. Hommikul oli kõik puhuvad reid, ja naabrimees politseinik võtis rajalt maha. Promilli loomulikult polnud aga kokku sain 3 asja mis ära pean tänasepäeva jooxul likvideerima. Kõige kurvem muidugi xenon tuled:( Septembrist saadik nendega sõitnud ja politsei on vägapalju koguaeg kontrollimiseks kinni võtnud, ja ei ole yhtegi märkust tehtud nende kohta aga täna siis sain kõva peatäie, et kaua võib nendega sõita:D. Veel pidin ära liviteerima ilma raamita tagumise vahtralehe, ja raamiga panema, sammuti pidin tagaaknalt ära võtma éuro tähistusega nimesildi/numbri m2rtu. On see siis keelatud ka tagaaknal seespool? Rekameestel olen neid suhtpalju kohanud.
Täna sain lõpuks ka 17" veljed alla:P taga on 225.45.17:D ees 215.40.17:D
homme hakkan pagassi veel nokistema ja suppari kasti, ja sõber lubas kaameraga läbi hypata. Nii et homme saab kaua kaua oodatud pildid:P
Eile siis kiskusin xenonid maha, kuna hiiumaal tunnevad põhimõteliselt kõik kõiki ja politseinike kes silma kinni pigistavad on ka väga vähe. Xenonid läevad müügiks, kes tahab võib omapoolse pakumise teha. (komplekt pm. nagu uus)
Sisse lükasin xenonide asemel H4 bluvisonid. Need ka ei näita halli haisugi, sest tuled on nii alla keeratud, homme vaatama mis teha annab. sammuti kaugtuled kuhugi kadunud. Eile kui proovisin töötasid nii lähi kui kaugtuled. Kui jonxile näidata tahtsin enam ei põlenud. Ei lõõ armatuuris ka seda sinist märgutuld ka põlema.
sai siis täna ka küljekarbid uuesti mastiksiga üle värvitud, ennem oli selline
nyyd siis selline
kapotialune:
lihtsalt paar pilti
kui sõber kohale jõudis olin juba pagassi tühjaks jõudnud visata ja avanes selline pilt
kast ise oli peale mõningast pahteldamist selline:
pärast pahtli lihvimist siis selline:
ja pimedaks läks õues ja lõpp tulemusest saab pildi homme, muidu jäi tulemus väga kena minumeelest.
Selle kivi villa sealt kastist viskasin ka nahui. hebemeid oli terve elemendi tagumine külg paksult täis.
homme siis uued pildid.
Peab veel käigukasti vahetusele mõtlema hakkama. (4 käiguseid kaste kodus küll, aga tahaks 5käigulist)
Sügisel jäin hoovi mudasse kinni ja sidur andis suht otsad. Sai olude sunnil vahepeal käike raginaga sisse lükatud, nüüd siis tulemus see, et teine käik ei seisa sees. Vahepeal sai käiku sees hoitud polnud probleemi, aga nüüd suht jokk. Lõõb käigu pauguga välja. Vaatab kui viitsimist on siis ka kasti ära vahetama. Muidu sõbral on tutikas 4ne kast kodus vedelemas. Vaatab kas viitsib 4 kastiga jamada, või sõidab ilma 2 käiguta nii kaua kui kuskilt 5 leiab.
veel vaja need ukse kõllide rõngad ära nahatada ja väga palju muud.
Nii pole tükkaega enam kribanud. Jõutsin just garaazist koju, täna sai siis käigukasti vahetus käsile võetud (kasutaja Teituri tagantässitamisel) Tänud talle igaljuhul abiks olemises nii praktiliselt kui ka moraalselt.
Välja vahetan ka kogu väljalaske süsteemi uue vastu. Kuna juhtus tasuta kätte kogu jooks ja oli mitmeid auke vanal sees alustades pükstest kapotiall. Peale keeran ka tuttuue starteri. Sai ka üks 4 käigukast puhtaks nühitud ja alla keeratud kuna vanal kastil puudus 2käik. Ise ilma selleta nii ära harjunud, et isegi teituri sixil unustasin seda mitmeid kordi kasutada.
Homme peale minu auto kokku lapimist siis vahetame teituri omal ära paar sarniiri ja nokitseme muud.
Enda autos enam vinget bassi pole. müüsin lahjema võimu maha ja võimsam paranduses. Juhtus siis võimsamal võimul lõputoite transitorid maha põlema ja põletasid ka spl dynamicsi supaka läbi. Hetkel pagassis samade näitajatega boschman 12", aga seda spl dynamicisga ikka võrrelda ei sa. Nüüd ka plaan ikka kõvema spl dynamicis poole vaadata:P
Homme siis kindlasti pildid, ja loodame et Teitur, ehk lauri pajatab kõigile oma tänasest päevast sixiga mis polnud küll väga edukas, aga küll homme eed väiksed vead parandame;)
Need veljed tunduvad ikka natuke liig olevat. Võibolla see ainult piltidelt nii ja tegelikkuses sobivad paremini, ei oska täpselt öelda. Liiga suured tunduvad.
Küljekarbi oleks võinud ikka kerevärvi teha. Mastiksi asemel kasvõi kivikaitset kasutada ja see siis värviga üle teha. Muidu see must värvus petab silma natuke ja visuaalselt tundub auto kõrgem kui tegelikult on.
Lihtsalt väikesed tähelepanekud minu poolt Muidu korralik eksemplar
@siim789 täitsa õige märkus sul. Värvisin mustaks selleks, et ilma värvimata oli veel jubedam, nagu seal esimsel pildil, ja aerosool mastiks/kivikaitse(mis vahe on kivikaitsmel ja mastiksil?) oli ilma poest ostmata võtta. Kindlasti oleks ilusam kui kerega ühte värvi oleks, aga eelnevalt oli juba värv selle mastiksiga rikutud. Samas on sellel mastiksil ka kasulik otstarve hetkel. Hoiab vähekegi roostet eemal. Suvi tulekul ja vabaaega rohkem tekib siis usun, et saab need küljekarbi otsad ära vahetaud ja siis ka kergemad värvitööd teha.
Sõber sai täna ka hea värvimiseks sobiliku kompressori korda nii, et võib nii ühtkui teist siit tulla veel. Sammuti sain enda käsutusse isikliku garaazi kus nyyd üht teist teha saab. Veel sain täna veenduda, et peale talve on isegi põhjaalune nagu uus.
@muki, tänud.