2105, Fhaust, 1982
2105, Fhaust, 1982
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
hetkel tekkis mul plaan tagastange, salongi metallist iluliistud ja ka välised ukselingid viia liivapritsi ja siis pulbervärvimisse viia...
seoses sellega tekkis selline küsimus, et värvimisega tegelevast firmast vastati mulle et neil on kroomtooni võimalik värvida.. aga kas see jääb ka enda nime eest seisma? (mõtlen just sõna KROOM) ehk siis blingima ja läikima..või pigem just tuhmim ja hallikat tooni.
seoses sellega tekkis selline küsimus, et värvimisega tegelevast firmast vastati mulle et neil on kroomtooni võimalik värvida.. aga kas see jääb ka enda nime eest seisma? (mõtlen just sõna KROOM) ehk siis blingima ja läikima..või pigem just tuhmim ja hallikat tooni.
NONII!
Nüüdseks on töö käinud jälle mõni nädal ja olen jõudnud niikaugele et peaaegu sisu koos ( mõned iluliistud veel nahatada) . Uued saabi istmed ka sees, uus vaip samuti.taga aknalaud mattmustaks värvitud ja hertzid paigas, makk konsoolis ja ka veljed all ning kõige tähtsam, et ka ülevaatus läbitud
üks illustreeriv pilt ka

See stange sinna kauaks ei jää, mulle meeldib ilma rohkem, agressiivsem või nii.
Varsti tuleb muidugi rohkem pilte ja parema valgusega.
Kuid peale ülevaatust ilmnes et genekas ei lae , kuid sellest sain tabletti vahetades jagu õnneks ning ka mootoriga on midagi täiesti korrast ära , tuttav mõõtis kompressiooni ära ja tuli välja nii :
1. 6,5
2. 9,5
3. 10
4. 7
kuna ise sellest peaaegu üldse ei jaga oleks vaja teada vähemalt et mida se tähendada võib ja ma pöörduksin siis juba konkreetselt kellegi tuttava poole kes mind aidata/õpetada viitsiks. Kordan ennast taas et tegemist on mu enese harimisprojektiga ja nagu kõik vanad mehhaanikud ütlevad:" praktikas õpitakse".
Igastahes viskab sinist ja sööb ni kütet kui ka õli..
aitäh kõigile abistajatele ette ära.
Nüüdseks on töö käinud jälle mõni nädal ja olen jõudnud niikaugele et peaaegu sisu koos ( mõned iluliistud veel nahatada) . Uued saabi istmed ka sees, uus vaip samuti.taga aknalaud mattmustaks värvitud ja hertzid paigas, makk konsoolis ja ka veljed all ning kõige tähtsam, et ka ülevaatus läbitud


See stange sinna kauaks ei jää, mulle meeldib ilma rohkem, agressiivsem või nii.
Varsti tuleb muidugi rohkem pilte ja parema valgusega.
Kuid peale ülevaatust ilmnes et genekas ei lae , kuid sellest sain tabletti vahetades jagu õnneks ning ka mootoriga on midagi täiesti korrast ära , tuttav mõõtis kompressiooni ära ja tuli välja nii :
1. 6,5
2. 9,5
3. 10
4. 7
kuna ise sellest peaaegu üldse ei jaga oleks vaja teada vähemalt et mida se tähendada võib ja ma pöörduksin siis juba konkreetselt kellegi tuttava poole kes mind aidata/õpetada viitsiks. Kordan ennast taas et tegemist on mu enese harimisprojektiga ja nagu kõik vanad mehhaanikud ütlevad:" praktikas õpitakse".
Igastahes viskab sinist ja sööb ni kütet kui ka õli..
aitäh kõigile abistajatele ette ära.
-
mMikk
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1026
- Liitunud: 13 Mär 2004 11:10
- Asukoht: Harjumaa, Kose vald
- Autod: VIS 23464-10
Rõngad kulunud.... remont on igal juhul mõtekas, kui mootor on siiani täiesti standard mõõdus ja ennast harida tahad.... Olenevalt mootori seiskukorrast tuleb vahetada kas ainult rõngad ja kepsusaaled... kui soovitavalt kui juba tegemiseks läheb võtta terve mootor lahti ja kõik saaled ning muud asjad nagu näiteks õlikanalid üle käia.
hmm, okei aga kas mõtekam poleks siis mingit spetsiaalset vahendit sinnna valada ? näiteks mingit karburaatori puhastamiseks mõeldud vedelikku või siis selle ja vee segu? kas keegi tallinnast saaks tulla tondile, kotka staadioni kõrvale, mu mootori hääli ja seadistust üle vaatama ? äkki probleem on üldse karpas vms? oleks super tänulik 

-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
katkusin kaane maha, oli kasutusel topelttihend et saaks odava bensiiniga sõita - tulemus 2-3 silindri vahelt tihendi ära põletanud, plokikaas keskelt üle kahe kümnendiku kõver - äärtest veidi rohkem.
ketileevendi vedeles niisama keti ja mootoriploki vahel,
asemele kolib asendusplokikaas.
ketileevendi vedeles niisama keti ja mootoriploki vahel,
asemele kolib asendusplokikaas.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
mMikk
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1026
- Liitunud: 13 Mär 2004 11:10
- Asukoht: Harjumaa, Kose vald
- Autod: VIS 23464-10
vahemärkuseks öeldes, et veega rõngaste lahti ehmatamine on ainult ajutine lahendus... endal sai nii tehtud... sai kompressiooni enam-vähem normaalseks, kuid paari nädalaga hakkas juba see langema ja varsti hakkas ka mootor tossama... peale rõngaste vahetust tuli välja, et rõngad väga kulunud 0.35 mm max luku vahe asemel oli 3 mm paisumisvahe.
Kuid kui peale rändas asendus kaas... siis järelikult läheb praegune kaas lihvimisse, kas siis plaanis ka rohkem mahavõtta kui ainult sirgeks ajamiseks?
Kuid kui peale rändas asendus kaas... siis järelikult läheb praegune kaas lihvimisse, kas siis plaanis ka rohkem mahavõtta kui ainult sirgeks ajamiseks?
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
Mõned pildid ka üritusest:

kapotialune

asenduskaas pulkadeks

kanalid ajame ka tihendiga paika

kaane komplekteerimine
vahetatud sai veel juhipoolne mootoripadi ning
õlifilter ja õli mille eest tänud ronnile kes hea hinnaga õli müüs.
kuna tehtud sai ainult kaas siis õlikulu ilmselt ikkagi, kuna sinine taga - kahtlus on 4 silindri õlirõngas, kuna 4 kolb oli selgelt õline - teised olid ilusad...
nukkvõll ei tahtnud ka nukaraamis üldse ringi käia - sai natuke töödeldud kiirelt asja ja lõpuks sai päris käega juba ringi ajada nukka...
lisaks sellele veel kindlasti lugematu hulk muid asju mida siin kirjutada ei mäleta.
edukaid kilomeetreid...

kapotialune

asenduskaas pulkadeks

kanalid ajame ka tihendiga paika

kaane komplekteerimine
vahetatud sai veel juhipoolne mootoripadi ning
õlifilter ja õli mille eest tänud ronnile kes hea hinnaga õli müüs.
kuna tehtud sai ainult kaas siis õlikulu ilmselt ikkagi, kuna sinine taga - kahtlus on 4 silindri õlirõngas, kuna 4 kolb oli selgelt õline - teised olid ilusad...
nukkvõll ei tahtnud ka nukaraamis üldse ringi käia - sai natuke töödeldud kiirelt asja ja lõpuks sai päris käega juba ringi ajada nukka...
lisaks sellele veel kindlasti lugematu hulk muid asju mida siin kirjutada ei mäleta.
edukaid kilomeetreid...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."