21053 , 2M62 , 1994
21053 , 2M62 , 1994
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
22M62
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 33
- Liitunud: 12 Juun 2008 10:55
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Lada 21053,Moskvich 408 Elite De Luxe
- Kontakt:
Autol on jah paljud plekid kõverad,kaasaarvatud katus,klaasid enam sisse ei mahu,ilmselt läheb masin mahakandmisele.
Aga avarii oli isenesest õnnelik,postist jäi puudu vist kaks meetrit,ilmselt teistest autodest veelgi vähem,liiklus oli tol hetke äärmiselt tihe.
Vedas ka et vastas suunda ei lennand.
Kaks ja pool tiiru üle katuse jä pärast omal jalal sõitmine,pole paha,õlid on silindrites..
Aga avarii oli isenesest õnnelik,postist jäi puudu vist kaks meetrit,ilmselt teistest autodest veelgi vähem,liiklus oli tol hetke äärmiselt tihe.
Vedas ka et vastas suunda ei lennand.
Kaks ja pool tiiru üle katuse jä pärast omal jalal sõitmine,pole paha,õlid on silindrites..
- Rannamäe
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 152
- Liitunud: 15 Okt 2007 17:14
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 21061 '99 & 21063 '84
Avaldan kaastunnet.
Sellisest prillikivist on ääretult kahju, neid ei ole nii lihtne leida. Sõitsin ka ise sellest õnnetuskohast mööda vahetult peale selle juhtumist, libe oli seal tõesti. Tundsin kohe ka tuttava auto ära. Päris nukker vaatepilt oli.
Loo moraal on, et ei tasu enda ilusat autot talvel tänavatele tuua! See toob ainult paksu pahandust.
Arvan, et kohe registrist eemaldamine ja vanametalliks viimine ei ole õige tee. Võib-olla suudab keegi veel temast midagi teha või vähemalt uue elu anda varuosadoonorina.
[Muudetud: 25-3-2010 hyper7]
Sellisest prillikivist on ääretult kahju, neid ei ole nii lihtne leida. Sõitsin ka ise sellest õnnetuskohast mööda vahetult peale selle juhtumist, libe oli seal tõesti. Tundsin kohe ka tuttava auto ära. Päris nukker vaatepilt oli.
Loo moraal on, et ei tasu enda ilusat autot talvel tänavatele tuua! See toob ainult paksu pahandust.
Arvan, et kohe registrist eemaldamine ja vanametalliks viimine ei ole õige tee. Võib-olla suudab keegi veel temast midagi teha või vähemalt uue elu anda varuosadoonorina.
[Muudetud: 25-3-2010 hyper7]
Venemaa tööstus- ja kaubandusministeeriumi autotööstusosakonna juhataja Aleksei Rahmanov: "Tegelikult toodetakse Venemaal väga häid autosid, [---] üksnes nende töökindlus jätab soovida."
-
aArvos
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1110
- Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
- Asukoht: Tallinn, Saue
- Autod: 2105, Volvo V70, Mazda 6 BMW 740Individual, mõned Transitid, mõned JAWA-d ja MF70-d ja ZIL-131
Käisin täna vaatamas seda 05.-te. Huviks olid 03 mootor ja viiene kast. Kohapeal autot uurides selgus, et asi pole üldse nii hull. Keegi saaks omale sealt hoopis auto. Vahetada on vaja katus ja parempoolsed uksed. Katuse saab mõne kere pealt, mil suund kuusakoskisse. Parem esitiib on sees, selle saab välja tõmmata ja pahtliga sirgeks. parema tagatiiva pealt on löönud kellegi pahtlitöö lahti. Nina ja tagaots korras. Ainult parema tagatule klaasi on uut vaja. Esiluuk hästi kergelt lohkus, taga on 07 luuk, see veid rohkem lohkus. Lisaks on vaja vahetada sillatala ja ilmselt on ära venitanud parema esimese poolraami sillatala poldid. Keevitajal päev-poolteist tööd.
On keegi sellest autona huvitatud? Hinnaga 2200.- krooni annab peremees ära.
On keegi sellest autona huvitatud? Hinnaga 2200.- krooni annab peremees ära.

Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.