Mina olen vahepeal olnud toimekas!
Eriti paar viimast päeva olen aktiivselt tegutsenud selle nimel, et lõpuks mootor vahele saada.
Algatuseks panen pildi, milline see mootor kevadel välja nägi, vahetult peale ostmist. Tänaseks on see õnneks minevik:lol
Mootori juures tehtud siis:
*Korralik survepesu (ka käigukast sai puhtaks)
*Teine klapikambri kaas, ilusti värvisin punaseks ja puha
*"Uus" karteri põhi, terve vähemalt
*Uued vänvõlli otsasimmerid, karteri ja klapikambri kaane tihendid
*Kerge hooratas, uued hooratta poldid ja siduriketas
*Uus õlipump (nii kindluse mõttes, oli olemas ja sai ära vahetatud)
*Uued süüteküünlad (klassiekskursioonilt Perterburgi ostsin:spin)
*Sai tehtud ka lahtine õhufilter
*Uus õli ja filter. Hetkel sees pesuõli (esimene käivitamine on alles ees), pärast läheb sisse Comma õli.
Remont käib
Täna ärkasin hommikul üles (no tegelikult kell 11:D) ja seadsin endale eesmärgi et õhtul 11 peab olema mootor paika tõstetud. Mõleldud - tehtud. Osa ajast võttis sellise kaadervärgi ehitamine, mille küljest oleks mõnus mootorit tõsta. Sai seegi tehtud (väga ilusti toimis) ja kella viieks oli mootor peal. Lõpuks:spin Saab vist asjad lõpuks liikuma...
Ja kohal ta ongi!

Punase märgi tegin ka ette.
Vedas et suvi lõpuks kohale jõudis, mingi vihmase ilmaga on õues jube sant toimetada. Käigukast ja muud jullad ka veel külge, siis saab mootorit kuulata juba:P
Minu viiene kast, mis külge läheb, seest:

Läbisõit peaks asjal olema 90 000km
Sisse sai veel uus konsool ja kellade osa tehtud. Kelle meeldib, kellele mitte, pikemalt räägiks siis kui asi lõplikult valmis.

Tagaistme ja punase vaiba pesin ka survepesuriga ära;)
Jääge lainele, selle nädala sees peaks mootor esimesed paugud tegema.
[Muudetud: 28-7-2008 ToM]