2101, ToM, 1973

2101, ToM, 1973

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Vasta
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Algselt postitas: ToM
...Samuti alustasin doonor 4verkalt viiese käigukasti eemaldamist. Kõik sujus sinnamaani, kuni selgus et gardaan ei tule nuudist välja. Tuleb ilusti 3-4 cm, siis jääb kui kännutaha pidama. Any ideas?
Nou aidiias, bat...
Nokitse rahulikult selle võru kõrvakesed laiemale ja saadki asjanduse nuudist lahti.Pilt
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Not aidiiaas, but.. ;)
Nokitse rahulikult kolm polti kummipuhvri küljest lahti ja ups kardaan ongi käes.
C
Kasutaja avatar
ToM
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
Asukoht: Kohila/Tallinn
Autod: 2107, 2101

Postitus Postitas ToM »

Algselt postitas: motamees
Not aidiiaas, but.. ;)
Nokitse rahulikult kolm polti kummipuhvri küljest lahti ja ups kardaan ongi käes.
See aidii on mul endal ka olnud, aga kui ta peab nuudist välja tulema, siis ta peab tulema:D
Kolmas variant oleks käimar koos gardaaniga ära võtta (üks tark mees pakkus sellise variandi ka:P)
Algselt postitas: logman
Nou aidiias, bat...
Nokitse rahulikult selle võru kõrvakesed laiemale ja saadki asjanduse nuudist lahti.
No selge, eks ma tsekin järgi selle asja. Polegi jõudnud uurida tegelikult, kui välja ei tulnud lõin käega ja nüüd on ta seisnud niimoodi nädalakese. Laiskus:P

Aga intregale ütlen seda, et see varras on pärit mu põhjatutest varuosa tagavaradest:lol Niiet seda, mis ta maksta võiks, ei oska öelda kahjuks.
m'kay
h
hautz
Postitusi: 2275
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Postitus Postitas hautz »

Algselt postitas: intrega
Tore et areneb, :D

Mudu, mis selle põiki varda hind oli?
Mul maksis 100 ja 200 vahel.
Täpset hinda enam ei mäleta:P

Auto areneb:o
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
k
kj
Foorumi kasutaja
Postitusi: 178
Liitunud: 31 Okt 2005 22:35
Autod: BMW E34 TDS, Renault Megane

Postitus Postitas kj »

Mulle tekib selline küsimus, et miks soetasid selle mõraga hooratta, ja katkise siduriketta ? :)
või sain millestki valesti aru

igatahes tore, et vana sigulli veel putitatakse :)
loodame et midagi ilusat lõpuks :)
Kasutaja avatar
corrado
Foorumi kasutaja
Postitusi: 805
Liitunud: 27 Veebr 2006 08:28

Postitus Postitas corrado »

need katkised asjad ta just võttis auto alt ja paneb uued korralikud asemele
Kasutaja avatar
ToM
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
Asukoht: Kohila/Tallinn
Autod: 2107, 2101

Postitus Postitas ToM »

Jap, katki olid 1600'se mootori hooratas ja ketas (selle mootori soetasin ma juba kevadel, siis plaaniga see 04'jale vahele panna, pärit on ta niva pealt ja omab sport nukka). Nüüd läheb sinna külge veel kerge hooratas (-2kg) ja siduri ketas tuleb uus hankida kuskilt.
Auto ikka areneb ja see on ju hea:P Midagi väga ilusat siit kahjuks ei tule, aga loodan et tuleb midagi kiiret:D See kopikas on selline ajutine lahendus, et 04'jakest natukene säästa. Keret on kahjuks mingi Leidur Leo lappinud, igal pool topeltplekk ja mingi jura:( Aga alugatuseks käib küll, loodan.

Niisiis, kardaan on käes. Probleem peituski selles logmani poolt viidatud plekist võrus. Aga sellega jamad alles hakkasid:P
No kurivaim, täitsa võimatu on neid ülemisi kasti kinnituspolte lahti keerata. Nägin sellega ikka päris pikalt vaeva (solex süsteemi voolikud ja värgid tilpnesid ka ees), hullult segasid tõsteaasad, mis olid nende samade poltide all. Lõpuks sain ikka asjast jagu:P Aga värske probleem on see, et kuidas käigukang ära tuleb otsast? Vabatahtlikult ta sealt nõus lahkuma polnud, sikutasin küll:lol Jällegi, any ideas?:D
m'kay
c
ccve
Foorumi kasutaja
Postitusi: 656
Liitunud: 01 Apr 2006 16:07
Asukoht: Viljandimaa
Autod: Lada Samara Carlota, Lada Samara S1600, Lada VFTS

Postitus Postitas ccve »

Algselt postitas: ToM
Jap, katki olid 1600'se mootori hooratas ja ketas (selle mootori soetasin ma juba kevadel, siis plaaniga see 04'jale vahele panna, pärit on ta niva pealt ja omab sport nukka). Nüüd läheb sinna külge veel kerge hooratas (-2kg) ja siduri ketas tuleb uus hankida kuskilt.
Auto ikka areneb ja see on ju hea:P Midagi väga ilusat siit kahjuks ei tule, aga loodan et tuleb midagi kiiret:D See kopikas on selline ajutine lahendus, et 04'jakest natukene säästa. Keret on kahjuks mingi Leidur Leo lappinud, igal pool topeltplekk ja mingi jura:( Aga alugatuseks käib küll, loodan.

Niisiis, kardaan on käes. Probleem peituski selles logmani poolt viidatud plekist võrus. Aga sellega jamad alles hakkasid:P
No kurivaim, täitsa võimatu on neid ülemisi kasti kinnituspolte lahti keerata. Nägin sellega ikka päris pikalt vaeva (solex süsteemi voolikud ja värgid tilpnesid ka ees), hullult segasid tõsteaasad, mis olid nende samade poltide all. Lõpuks sain ikka asjast jagu:P Aga värske probleem on see, et kuidas käigukang ära tuleb otsast? Vabatahtlikult ta sealt nõus lahkuma polnud, sikutasin küll:lol Jällegi, any ideas?:D
Alt kust ta käigukasti otsa läheb on sellised "nägad" vms, neid urgitse kruvikaga.
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Pildi sellest kroonisarnasest düüblist leiad siit:
http://www.autosoft.ru/online/acat/?idg ... =3&atype=0
Pos. 2101-1703111

Pead ta kangi seest välja urgitsema. Täies tükis kättesaamisega on tegu, aga tuleb kasuks ;).
Tagasipanekuks komplekteerid esmalt kangi alumise otsa selliseks nagu ta sul hetkel kasti küljes on ja siis kerge löögiga läheb kõik omale kohale.
Ja jäta aadress meelde. Saad teinekordki vaadata, millest lada koosneb.
http://www.autosoft.ru/online/acat/?atype=0&mark=3
Kasutaja avatar
ToM
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
Asukoht: Kohila/Tallinn
Autod: 2107, 2101

Postitus Postitas ToM »

Kangi sain ka kätte, kasti maha ka.

Ükspäev lasin rehvid peale panna (tuli välja et üks velg on suht kõver, see läheb taha) ja proovisin rattaid alla. Nii ees kui taga on vahel kaks piduritrumlist treitud flantsi, tikkpoldid lähevad mingi päev tegemisse (plokikaane poltidest), niva mutrid on olemas juba. Lisaks sain kroom sumpsi otsa ja leidsin oma kola hulgast ka uue nõukaaegse suusahoidja katusele:P

Pilt


Pilt

Esiots on kõrge, sest mootorit pole peal. Ostsin ka uued piduritorud tagasilla peale ja muud nänni, oma varudest leidsin uued klosid, tagumised töösilindrid, uue õlipumba jms vajalikku kraami;)
Ja suht tutika 07-me karpa leidsin ka. Samas on olemas ka mehaaniline 01 karpa (pole nii korralik, aga küll asja saaks), ei teagi kumbat eelistada.:puzzled

Pilt
m'kay
v
Varblane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 217
Liitunud: 12 Nov 2007 23:06
Asukoht: Tallinn,Nõmme
Autod: 2103

Postitus Postitas Varblane »

Tee see 07 karpa 01 karpa juppidest mehaaniliseks.Auto aga hakkab ilmet võtma juba.
j
jukii
Foorumi kasutaja
Postitusi: 368
Liitunud: 05 Nov 2006 22:39
Asukoht: viljandi
Autod: 2101, 2107

Postitus Postitas jukii »

Algselt postitas: Varblane
Tee see 07 karpa 01 karpa juppidest mehaaniliseks.Auto aga hakkab ilmet võtma juba.
miks siin teistpidi ütled kui minu teemas? mulle ütlesid et pane 01 karpa siin aga et tee 07me oma mehaaniliseks?
v
Varblane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 217
Liitunud: 12 Nov 2007 23:06
Asukoht: Tallinn,Nõmme
Autod: 2103

Postitus Postitas Varblane »

Sellepärast,et temal on 07 oma uus ja ilma lõtkudeta.07 omal võtad selle vaakumi jubina küljest ära ja paned 01 oma või vahetad üldse ülemise osa ära ja alt poolt võtad 01 jupid,et 07 oma mehaaniliselt avanevaks teha.

[Muudetud: 7-7-2008 Varblane]
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

mina soovitan kasutada korras karburaatorit autol - tavaseades karpal pole mingit mõtet 2k mehhaaniliseks teha eriti kui ökonoomsus tähtis...

muuta tuleb karpal - düüsid, segukaevud, liblikad.
tulemust kindlasti hinnata stopperiga - näiteks kiirendus 2000-5000rpm kolmanda käiguga... ma usun, et kopiku karpal pole mingit eelist 2107 karpa ees millel jämedam 2k lõõr ka veel...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
ToM
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
Asukoht: Kohila/Tallinn
Autod: 2107, 2101

Postitus Postitas ToM »

Mina olen vahepeal olnud toimekas!

Eriti paar viimast päeva olen aktiivselt tegutsenud selle nimel, et lõpuks mootor vahele saada.
Algatuseks panen pildi, milline see mootor kevadel välja nägi, vahetult peale ostmist. Tänaseks on see õnneks minevik:lol


Pilt

Mootori juures tehtud siis:
*Korralik survepesu (ka käigukast sai puhtaks)
*Teine klapikambri kaas, ilusti värvisin punaseks ja puha
*"Uus" karteri põhi, terve vähemalt
*Uued vänvõlli otsasimmerid, karteri ja klapikambri kaane tihendid
*Kerge hooratas, uued hooratta poldid ja siduriketas
*Uus õlipump (nii kindluse mõttes, oli olemas ja sai ära vahetatud)
*Uued süüteküünlad (klassiekskursioonilt Perterburgi ostsin:spin)
*Sai tehtud ka lahtine õhufilter
*Uus õli ja filter. Hetkel sees pesuõli (esimene käivitamine on alles ees), pärast läheb sisse Comma õli.

Remont käib

Pilt

Täna ärkasin hommikul üles (no tegelikult kell 11:D) ja seadsin endale eesmärgi et õhtul 11 peab olema mootor paika tõstetud. Mõleldud - tehtud. Osa ajast võttis sellise kaadervärgi ehitamine, mille küljest oleks mõnus mootorit tõsta. Sai seegi tehtud (väga ilusti toimis) ja kella viieks oli mootor peal. Lõpuks:spin Saab vist asjad lõpuks liikuma...;)



Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Ja kohal ta ongi!

Pilt
Punase märgi tegin ka ette.
Pilt

Vedas et suvi lõpuks kohale jõudis, mingi vihmase ilmaga on õues jube sant toimetada. Käigukast ja muud jullad ka veel külge, siis saab mootorit kuulata juba:P

Minu viiene kast, mis külge läheb, seest:

Pilt
Läbisõit peaks asjal olema 90 000km

Sisse sai veel uus konsool ja kellade osa tehtud. Kelle meeldib, kellele mitte, pikemalt räägiks siis kui asi lõplikult valmis.

Pilt
Tagaistme ja punase vaiba pesin ka survepesuriga ära;)
Pilt


Jääge lainele, selle nädala sees peaks mootor esimesed paugud tegema.

[Muudetud: 28-7-2008 ToM]
m'kay
Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2368
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 4 x Lada

Postitus Postitas reiner »

Väga kena kopikaline. Mis plaan uksepolstritega on?
Ega muud midagi, nael kummi ja Campile! :)
Lower your standards and you'll never be disappointed!
c
ccve
Foorumi kasutaja
Postitusi: 656
Liitunud: 01 Apr 2006 16:07
Asukoht: Viljandimaa
Autod: Lada Samara Carlota, Lada Samara S1600, Lada VFTS

Postitus Postitas ccve »

mitte, et ma suur kommenteerija oleks aga pean ära mainima ,et kuradi puhtalt ja ilusti tehtud siiamaani! Keep up the work!
Kasutaja avatar
ToM
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
Asukoht: Kohila/Tallinn
Autod: 2107, 2101

Postitus Postitas ToM »

Algselt postitas: reiner
Väga kena kopikaline. Mis plaan uksepolstritega on?
Ega muud midagi, nael kummi ja Campile! :)
See kenadus lööb pildi peal kahjuks peamiselt välja:D IRL ja lähedalt pole liiga kaunis, aga ega hullu ka pole (mis ma ikka enda autot maha teen:P). Harju keskmine:spin Kusjuures, hiljuti sa vennale ostetud üks 06 (endine jääraja masin, ka siin foorumis oli müügikuulutus) ja nüüd olles kättpidi koguaeg selle sees, tundub enda auto kohe poole ilusam:D
Uksepolstrid tulevad sellised karvased, nagu need uueaja aftermarket lada uksepolstrid ikka on

Pilt

Ja mingi vanem pilt ka, kui sai prooviks pandud sisse


Pilt


Ja kahjuks või õnneks pole see kindel, et see auto kämbile jõuab. Raha seab oma piirid, vaja on teha vormistamine, kindlustus, ÜV + auto veel poolik jne:(
Varuvariant ongi too venna 06, edasi liigub päris eduliselt hoolimatta räämas välimusest ja pealegi on ta 100% tänavalegaalne. Aga never say never, prooviks ikka punasega tulla.;)
m'kay
Kasutaja avatar
ToM
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
Asukoht: Kohila/Tallinn
Autod: 2107, 2101

Postitus Postitas ToM »

Algselt postitas: ccve
mitte, et ma suur kommenteerija oleks aga pean ära mainima ,et kuradi puhtalt ja ilusti tehtud siiamaani! Keep up the work!
Teen nii hästi kui suudan, oleks kõige täpsem öelda:D
Mitu kuud juba nokitsetud ja arengut nagu polegi:D Mootori pealesaamine oli läbimurre;) Kui ma oleks selle pasase mootori kohe järgmine päev kui auto sain vahele tõstnud, sõidaks asi juba ammu. Aga mul oli kindel soov panna peale ilus ja puhas mootor ja kast (hea vaadata ja tööd teha selle kallal, kui pole kogu aeg sõrmede ümber mingi s*ta klombid)
Mis ta ikka nii puhas ja korralik on aga aitäh heade sõnade eest;)



[Muudetud: 28-7-2008 ToM]
m'kay
Kasutaja avatar
ToM
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
Asukoht: Kohila/Tallinn
Autod: 2107, 2101

Postitus Postitas ToM »

Hei-hoo!


Pilt
Pildil siis käigukast, mille ma alla panin (5 käiguline) ja kardaan, mida ma tahtsin alla panna, kuid mis mul kuidagi ei õnnestunud.
Tundub et Leidur Leo-l oli väga igav, kui ta seda autot remontis. Nimelt on kardaan ringi keevitatud:puzzled Ja ta käib pikemaks/lühemaks.


Pilt
Vasakul Leo kardaan ja paremal korralik originaal.
Seda et see kardaan ringi on tehtud, märkasin ma juba seda alt ära võttes kevadel. Mõtlesin et olgu, panen korraliku originaali asemele, on kindlam kui mingi ise keevitatud jura. Aga võta näpust:D Ka tagasilla reduktori äärik on teine keevitatud ja originaal kardaan sinna külge ei lähegi:wow

Pilt

Pilt

No egas midagi, läks see kahtlane asi alla. Törts raskem on kui originaal aga kui ta pooleks ei lähe ega liigselt ei vibreeri siis las olla.

Käigukasti allapanekuks sai veidi üles tõstetud autot.

Pilt

Kollektorite külgepanemine.


Pilt
Väljalaskega oli päris paras jama. Kõik see algas väärakatest ja kõveratest pükstest ja seepärast jäi kogu süsteem veidi vildakalt alla. Üldiselt oleks uusi pükse vaja.

Esimesed käivitused tehtud:spin
Algul ajas masin tagant päris kõva tossu, kui tuure anda. Tühikäigul polnud aga justkui hullu, seepärast kahtlustasin kinnijäänud õlirõngaid. Pärast pisikesi veeprotseduure läks asi tõepoolest paremaks;) Esimene õlivahetus ka tehtud, pesuõli välja ja Comma mineraal sisse.
Mootor teeb küll kõva häält, kuid asi pole päris õige veel. Pööretel pole nagu õiget teravust ega tippu. Süüde proovisin reguleerida, kuid olen sellel alal alles algaja, ja vedas et masin pärast üldse käivitus:D Peal on 01 mehhaaniline karpa, äkki ei saa pööretel niipalju kätte kui tahaks (nukal peaks olema kangemad kraadid kui originaalis)?
Siduriga on ka jama, panin küll uue ketta kuid lahutama hakkas alles siis kui vardast lõpuni peale keerasin ja siis ka päris põhjast kuidagi. Äkki on asi selles, et õhk sees süsteemis? Peaks õhutama.
Suuremaid test sõite teha pole saanud, kuna ühtegi pidurit ei ole veel:D Mootoris klõbin ka päris suur, peaks klappe reguleerima vist:puzzled

Üks esimesi käivitusi:
http://uk.youtube.com/watch?v=-ZrdZ0b0Vp4

ja üks esimesi sõite
http://uk.youtube.com/watch?v=qhwj6pAdjuY

Ja väike foto shuut ka tehtud. Nüüd olen väikese puhkuse ära teeninud, nädal aega jutti on lada ehitamine olnud mu põhitöö:o




Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Sõbrapilt

Pilt


Pilt


Pilt

Pilt

Kapoti alune

Pilt


Pilt


Pilt

Üldiselt kõik praeguseks:D
m'kay
Vasta