2101, Corrado, 1973 - Müüdud
2101, Corrado, 1973 - Müüdud
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Nojah, aga siksil ja eriti 01'l on see pagassilukk võtme keeramisega avatav ja kui see koheselt kesklukuga lahti tuleks siis tahaks näha kes see viitsiks luuki kõikaeg kinni panemas käiia:lol Oli plaanis aretada keskluku mootoriga see avamine, kuna neli tükki üle mootoreid. Aga see veel kauge tulevik.
Hommikul maale jõudsin siis avastasin et võtmeid polnud:ylbe. Teise sigulli võtmega sai sisse aga käima mitte. Süütelukul siis sealt tagand see splint ära ja see junn välja ning sai näppudega käima pandud:lol
Pikapeale sai siis armatuur ära kokku lapitud, noh soojenduse värk veel ootab oma järge kuna trosse poes polnud ja venemaalt tellitakse...
Siis uue rooli peale aretamisega oli suht suur ajudeke**. Signaal oli kõikaeg peal või ei töötand üldse ja siis onu abiga sai midagi aretatud ja nüüd sellega korras.
Siis sai mõned sõidud tehtud ja kiidetud ikka rooli.
Hakkasin siis kesklukku peale aretama. Esimestele ustele panin külge ära, kõrvalistuja omale jõudsin juhtmed ka ära vedada. muidu niisama lahtiselt sai proovitud, siis töötas. Kõrvalistuja ukse akent vaja modida homme, see raudjunn mis seal klaasi küljes on, see käib vastu, proovin äkki saan relakaga natuke lõigata seda plekki. Kui ei saa siis vahetan kollasega klaasid ära.
Täna nagu muud ei jõudnudki.
Homne plaan siis kesklukk ära lõpetada. Sisustust kokku lappida. Käsipiduritross ära vahetada ja seejärel hakata tegema ettevalmistusi el. akende jaoks
Hommikul maale jõudsin siis avastasin et võtmeid polnud:ylbe. Teise sigulli võtmega sai sisse aga käima mitte. Süütelukul siis sealt tagand see splint ära ja see junn välja ning sai näppudega käima pandud:lol
Pikapeale sai siis armatuur ära kokku lapitud, noh soojenduse värk veel ootab oma järge kuna trosse poes polnud ja venemaalt tellitakse...
Siis uue rooli peale aretamisega oli suht suur ajudeke**. Signaal oli kõikaeg peal või ei töötand üldse ja siis onu abiga sai midagi aretatud ja nüüd sellega korras.
Siis sai mõned sõidud tehtud ja kiidetud ikka rooli.
Hakkasin siis kesklukku peale aretama. Esimestele ustele panin külge ära, kõrvalistuja omale jõudsin juhtmed ka ära vedada. muidu niisama lahtiselt sai proovitud, siis töötas. Kõrvalistuja ukse akent vaja modida homme, see raudjunn mis seal klaasi küljes on, see käib vastu, proovin äkki saan relakaga natuke lõigata seda plekki. Kui ei saa siis vahetan kollasega klaasid ära.
Täna nagu muud ei jõudnudki.
Homne plaan siis kesklukk ära lõpetada. Sisustust kokku lappida. Käsipiduritross ära vahetada ja seejärel hakata tegema ettevalmistusi el. akende jaoks
ei ma ei öelnudki et peaks keskluku mootoriga avanema, lihtsalt kuna mul endal neid mootoreid 4tk üle siis ei tahaks esialgu midagi muud osta,
aga sa selle pagassiluku vidinaga mõtlesid seda et kui lukustus peal siis nagu ei saa võtmega keerata et on midagi ees ja kui lukustus maas siis saab keerata?
kui nii siis ma tõesti ei saanud aru
muidu ühe pooliku pildi ka viskan:

aga sa selle pagassiluku vidinaga mõtlesid seda et kui lukustus peal siis nagu ei saa võtmega keerata et on midagi ees ja kui lukustus maas siis saab keerata?
kui nii siis ma tõesti ei saanud aru
muidu ühe pooliku pildi ka viskan:

-
cCozmonauT
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 644
- Liitunud: 20 Okt 2003 21:14
- Asukoht: Saku/Haapsalu
- Autod: BMW V8, Pontiac V8
- Kontakt:
ma usun et mootori installimine sinna on tunduvalt lihtsam kui trossiga jamamine. aga logmani ideed arvestades.. vahel on tunduvalt lihtsam luuk otse avada. muidu tee kõigepealt uksed lahti, siis pagass. aga kui tuled otse toast ala hoovi ja saad kohe luugi lahti teha. teine ja kõige parem variant oleks siiski salongist avatavaks teha.Algselt postitas: MuKi14
Aga samas miks mitte teha see süsteem trossiga? Pole keskluku mootorit vajagi...![]()

- Zetec
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 128
- Liitunud: 30 Mär 2007 21:32
- Asukoht: Tartu
- Autod: Ziguliidest 75a 2101, 85a 2106
Salongist avatav süsteem mulle näiteks ei meeldi. Tulen poest näiteks kast käes, vajutan puldist uksed lahti ja siis lähen kastiga vastu avamise nuppu ja pagassi luuk tõuseb üles, panen kasti pagassi.
Aga kui salongist avatav siis pane veel kast kapotile või katusele, tee uks lahti, tõmba-vajuta nuppu ja mine tagasi pagassijuurde.
Mõnus oleks paigaldada selline nupp nagu on 06tel ja 02tedel ja kindlasti veel teistel sigullidel ja sinna järgi panna samuti kesklukumootor.
Aga kui salongist avatav siis pane veel kast kapotile või katusele, tee uks lahti, tõmba-vajuta nuppu ja mine tagasi pagassijuurde.
Mõnus oleks paigaldada selline nupp nagu on 06tel ja 02tedel ja kindlasti veel teistel sigullidel ja sinna järgi panna samuti kesklukumootor.
-
rRaxo
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 851
- Liitunud: 19 Juul 2002 18:45
- Asukoht: Rakvere
- Autod: 2101 '72 | Chevy '00 | Hornet '01 | Scania '97
- Kontakt:
Mina selles komplektis pulti ei näe...Algselt postitas: Zetec
Salongist avatav süsteem mulle näiteks ei meeldi. Tulen poest näiteks kast käes, vajutan puldist uksed lahti ja siis lähen kastiga vastu avamise nuppu ja pagassi luuk tõuseb üles, panen kasti pagassi.
Mina avan pagasiluuki võtmega ja salongist nupuga, alarm veel juurde hankida ja saab ka puldist.
No mina isiklikult plaanisin teha nii et oleks võimalik avada nii nupust salongis kui ka võtmest.
Igatahes, sai siis eile hulga tööd ära tehtud. Kesklukuga ma lõpule ei jõudnud, esiuksed sain kokku tagasi,juhtmed veetud ja ka juhtploki ära paigaldatud. Tagaust alustasin ka aga juhe jooksis kokku ja edasi teha ei osand. Pean otsima siin kunagi kuskil teemas olid pildid kuidas tagaustel tehtud oli kesklukuga.
Igatahes,esiuksed nüüd siis käivad kesklukuga, tagumised veel näpuvajutusega
Sai siis ära vahetatud käsipiduri tross. Sai terve tagumine ots üles tõstetud ja puupakud alla pandud, rattad maha, trumlid samuti ja seejärel tross. Uue trossiga tuli natuke jamamist küll aga sai hakkama. Sai siis rattad alla tagasi ja proovima kohe, esimese tõmbamisega käis põhja all nõks ja oligi lahti. Uuesti ratas üles ja pakk alla, õnneks oli viga lihtne. See plekist äär mille taga see trossikõri seal all kinni on, seal auk liiga suur ja tuli ära. Ühel pool sai asi lahendatud töö jooksul nii et otsitud paraja suurusega seib ja lõigatud relakaga paras vahe et sinna peale läheks. Sai siis see ka ära ja seekord asi töötas perfekto. Pidur on väga hea ja äkiline. Kolm nõksu tuleb üles kui normaalselt tõmmata, 3-5 viis peab olema, nii ütles raamat
See ära sai siis sai üks kiirem ring tehtud ja veel käsipidurit proovitud(kurvis siis:kuri), seejärel ajasin auto nö parklasse ja oligi päev läbi.
Pilte:
Juhiuks:


Juhtme liikumine kõrvaluksel:

Tagumises ukses oli natukene vett
:

Käsipiduri trossi vahetus:

Ja üks niisama pilt:

Teksti kirjutasin alles täna sest eile hommikust saadik arvuti keeldus töötamast ja nüüd sai tööle:bouncing
Igatahes, sai siis eile hulga tööd ära tehtud. Kesklukuga ma lõpule ei jõudnud, esiuksed sain kokku tagasi,juhtmed veetud ja ka juhtploki ära paigaldatud. Tagaust alustasin ka aga juhe jooksis kokku ja edasi teha ei osand. Pean otsima siin kunagi kuskil teemas olid pildid kuidas tagaustel tehtud oli kesklukuga.
Igatahes,esiuksed nüüd siis käivad kesklukuga, tagumised veel näpuvajutusega

Sai siis ära vahetatud käsipiduri tross. Sai terve tagumine ots üles tõstetud ja puupakud alla pandud, rattad maha, trumlid samuti ja seejärel tross. Uue trossiga tuli natuke jamamist küll aga sai hakkama. Sai siis rattad alla tagasi ja proovima kohe, esimese tõmbamisega käis põhja all nõks ja oligi lahti. Uuesti ratas üles ja pakk alla, õnneks oli viga lihtne. See plekist äär mille taga see trossikõri seal all kinni on, seal auk liiga suur ja tuli ära. Ühel pool sai asi lahendatud töö jooksul nii et otsitud paraja suurusega seib ja lõigatud relakaga paras vahe et sinna peale läheks. Sai siis see ka ära ja seekord asi töötas perfekto. Pidur on väga hea ja äkiline. Kolm nõksu tuleb üles kui normaalselt tõmmata, 3-5 viis peab olema, nii ütles raamat

Pilte:
Juhiuks:


Juhtme liikumine kõrvaluksel:

Tagumises ukses oli natukene vett


Käsipiduri trossi vahetus:

Ja üks niisama pilt:

Teksti kirjutasin alles täna sest eile hommikust saadik arvuti keeldus töötamast ja nüüd sai tööle:bouncing
Täna sai siis kesklukku paigaldamine ära lõpetatud. Tagaustega oli pisut pusimist aga sai hää ja töötab. Juhtmed veetud, salong koristatud ja nüüd on jälle mõnus sõita 
Sain sugulase käest veel kotitäie siksi juppe,kuna väljas pime siis ma eriti ei näind mis seal oli aga usun et sellega ka homne päev sisustatud
Homme siis veel plaan hakata uut keskkonsooli ehitama

[Muudetud: 6-12-2007 corrado]

Sain sugulase käest veel kotitäie siksi juppe,kuna väljas pime siis ma eriti ei näind mis seal oli aga usun et sellega ka homne päev sisustatud

Homme siis veel plaan hakata uut keskkonsooli ehitama


[Muudetud: 6-12-2007 corrado]