2101 Coupé, uzzac, 19**? (16v)
2101 Coupé, uzzac, 19**? (16v)
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Õnnitlused ka minu poolt!
Mul on küsimus nende tõste silindrite kohta mis auto külge paigaldasite. Selle tõste süsteemi kogu kaal on vist 10-15kg:puzzled lisa raskust autole?! Kas auto oli liiga kerge? Vaadates teiste autode teemasi kus puuritakse piduripedaale, ukselingi taguseid jne:P, et auto kaal väiksem oleks.
Mul on küsimus nende tõste silindrite kohta mis auto külge paigaldasite. Selle tõste süsteemi kogu kaal on vist 10-15kg:puzzled lisa raskust autole?! Kas auto oli liiga kerge? Vaadates teiste autode teemasi kus puuritakse piduripedaale, ukselingi taguseid jne:P, et auto kaal väiksem oleks.
-
uuzzac
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 859
- Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
- Asukoht: prn/tln
- Autod: Volvo S40
Riias peale sõitu oli auto kaal koos minuga 980kg mis on +20kg lubatust. Võiks ju need tunksid välja kruttida, aga see 10kg mis sealt kokku hoian ei tee mind enam kiiremaks
ega aeglasemaks. Uute ratastae ja kastiga tuleb ennem korralikult sõitma õppida ja küll siis on aega kergemaks teha. Vahetada saab veel esimesed poritiivad plastikute vastu ja kapoti ka plastiku vastu. Samas on meil vihmakad Estonia velgedel (magneesium), mis omakorda tähendab seda, et kui kuivailma konditsioonis on auto ideaalis näiteks, siis vihmakatega on jälle alakaalus. Pole kunagi seal piiripeal mängida meeldinud, ennem olgu 5-10kg üle ja ei pea põdema.

-
uuzzac
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 859
- Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
- Asukoht: prn/tln
- Autod: Volvo S40
Täna lahkasime mootorit, sest Riias ja ka ennem treeni tehes neelas masin õli. Viga on juba teada ja kuulub likvideerimisele. Nimelt on õlirõngad valed. Tuleb oma lollust tunnistada ja ära vahetada. Detailidesse ei hakka vast laskuma, sest see ei ole oluline. Tunni ajaga sai töötav mootor lammutatud nii kaugele, et kaks käigukasti polti lahti, mootori padjad lahti ja ongi käes alumine ots. Kurb oli mu pilt kui eemaldasin kollektori, sest sisselaskel on üks kõrv ära murdunud ja alumiiniumi me koduste vahenditega ei keevita isegi parema tahtmise juures 
Kui keegi teab kedagi, kes Pärnus homme/ülehomme saaks alu keevitamisega hakkama võib ühendust võtta või kontakti edastada.

Kui keegi teab kedagi, kes Pärnus homme/ülehomme saaks alu keevitamisega hakkama võib ühendust võtta või kontakti edastada.
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1525
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
asi ei ole selles et see aretus seal piisavalt tugev ei oleks, vaid selles, et seal esineb vibratsioon, mis oleks vaja leevendada (mitte tugevdada - selleks ongi leiutatud kaut?ukist materjale, mis seda teha võimaldavad)
Või oli valu/materjali praak või mitte piisav materjali paksus antud kohas (võis ka mutter lahti olla ja vibras seda kõrva jne jne)
Varras, tugi pannakse sellepärast, et karpad/pritse just oma raskusega kollet ei vajutaks ning et neid tugiplaadiga kenasti sünkroonis hoida
edu
Või oli valu/materjali praak või mitte piisav materjali paksus antud kohas (võis ka mutter lahti olla ja vibras seda kõrva jne jne)
Varras, tugi pannakse sellepärast, et karpad/pritse just oma raskusega kollet ei vajutaks ning et neid tugiplaadiga kenasti sünkroonis hoida
edu
Festina lente!
-
uuzzac
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 859
- Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
- Asukoht: prn/tln
- Autod: Volvo S40
Nv panime lõplikult kokku ära masina. Kõik oli tore kuni käivitamise hetkeni, mil mootori töös oli kuulda mingi tiksumine. Esimene asi mis pähe turgatas oli ühe teise klubilise õlivarda/vända kurioosum
Peale mõningast brainstormingut võtsime klapikaane maha ja mõõtsime üle klapivahed. Oh rõõmu küll kui esimese silindri SL klapi vahe oli lubatust 0.35 suurem. Võtsime nuka maha ja eelmise pea tõukurite hulgast hakkasime sobivat otsima. Ei leidnudki, õnneks on aga isal puhkus ja ta saab nädala jooksul õige tüki välja raalida. Päris kole lugu peaks mainima. Esimese asjana mõõtsime ära kompressiooni mis peale õlirõngast vahetamist õigete vastu on 12 pealt kobinud 16 peale. (Y) Kõik muu tundub töötavat. Õnneks on reede õhtul veel aega kräunutada, ennem lõpliku treila peale ära pakkimist. Ei taha Kaunasest tagasi sõita katkise autoga.

- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1525
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
-
uuzzac
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 859
- Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
- Asukoht: prn/tln
- Autod: Volvo S40
Kes neid düüse enam mäletab. Sellest 2 aastat möödas. Pean uurima vb on kusagil kirjas. Liiter maksab nii palju kui tornis hind on. Neste 98 käib sisse. Sissesõidu kohta on Ligur öelnud kuldsed sõnad. Kui ei kesta stendis siis ei kesta ka sõidus. Aga eks tuleb auto vist treila peal käima panna ja siis saab Kaunase otsa peale kõva 6 töötundi. Muudmoodi ei ole aega 
See aasta on kuidagi kehva algusega. Kui nüüd mitte arvestada Riia edu. Üldiselt on pealehakkamine kehvapoolne ja sõidu kilomeetreid ja tunde on vähevõitu. Peab seda viga parandama.

See aasta on kuidagi kehva algusega. Kui nüüd mitte arvestada Riia edu. Üldiselt on pealehakkamine kehvapoolne ja sõidu kilomeetreid ja tunde on vähevõitu. Peab seda viga parandama.
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1525
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1525
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
Ja aga huvitav, miks ka kõik ülejäänd tõsisemad pu?ka/samaari vennad L100 või kangema kraamiga sõidavad? Kõigil "pilud" valed 
Kui sa siksil tõstad originaalil surveastme 10-ne peale ei saa enam 95-ga sõita (detoneerib)
tõstad 10-ne pealt 11.5 -> ei saa enam 98-ga sõita
98-mehi on ka olnud, aga mitte kauaks, kolvid jäävad kinni ja augud tulevad sisse millegipärast...meie ja teiste kogemused.
98-ga saad aind vaikselt 50-ga poes käija jah, aga mitte võidusõita. Et ma ei usu sind ikkagi, et sa lähed suvalisse tanklasse ja võtad paljast 98-t oma kopikale ja kõik...
Siis ei saa surveaste olla üle 11.5-le lihtsalt
aga ok. võibolla pritsega asi teine või on teil püstolis mingi eri 98 ja meil aind kirjas 98 aga saame 95-e

Kui sa siksil tõstad originaalil surveastme 10-ne peale ei saa enam 95-ga sõita (detoneerib)
tõstad 10-ne pealt 11.5 -> ei saa enam 98-ga sõita
98-mehi on ka olnud, aga mitte kauaks, kolvid jäävad kinni ja augud tulevad sisse millegipärast...meie ja teiste kogemused.
98-ga saad aind vaikselt 50-ga poes käija jah, aga mitte võidusõita. Et ma ei usu sind ikkagi, et sa lähed suvalisse tanklasse ja võtad paljast 98-t oma kopikale ja kõik...
Siis ei saa surveaste olla üle 11.5-le lihtsalt
aga ok. võibolla pritsega asi teine või on teil püstolis mingi eri 98 ja meil aind kirjas 98 aga saame 95-e
Festina lente!
-
uuzzac
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 859
- Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
- Asukoht: prn/tln
- Autod: Volvo S40
Sõitsime karpaga ka püstoli 98-ga
Meil on isegi tehnilises kirjas, et peame kasutama jaemüügi kütet. Kontrollitud küll kunagi pole, aga ei taha riskida. Reeglid on reeglid. No mis teha kui ei usu, ega vägisi ei saa uskuma ka panna. Surveaste arvutamine käib meil läbi exeli tabeli ja paps on sellega tõsist teadust teinud, seega ei saa ka olla arvutamisel viga. Vb on samaari mootor sellesuhtes parem kui kett mootor. Mine tea :S
Kui dünoma lähem ükskord siis ostame kankuga reissing bensu ka et näha kas reaalsetl ka mingit vahet on. Tegelikult saaks Lätist osta ka Futura Green Racingut. Vanasti oli Riias üks jaam kus seda sai otse püstolist paaki lasta. Väidetavalt vahepeal seda ei olnud, aga nüüd pidi jälle kusagitl saama. Kaunasest tulles ostame kankutäie seda, et oleks lisaks päris reissing kütusele ka Green Racingu võrdlus. Kes seda Neste Green Racingut on varem kasutanud on küll kiitnud, et mootor jääb seest puhtamaks ja põleb kenasti ära ja on "märjem" kui näitesk Elf-i rallibena.
Küttesüsteem on meil ettenägelikult E85 taluvate detailidega tehtud, ehk kui ükskord jälle kusagilt saab E85-te osta saame selle peale üle minna. Teisi pihusteid on vaid vaja.

Kui dünoma lähem ükskord siis ostame kankuga reissing bensu ka et näha kas reaalsetl ka mingit vahet on. Tegelikult saaks Lätist osta ka Futura Green Racingut. Vanasti oli Riias üks jaam kus seda sai otse püstolist paaki lasta. Väidetavalt vahepeal seda ei olnud, aga nüüd pidi jälle kusagitl saama. Kaunasest tulles ostame kankutäie seda, et oleks lisaks päris reissing kütusele ka Green Racingu võrdlus. Kes seda Neste Green Racingut on varem kasutanud on küll kiitnud, et mootor jääb seest puhtamaks ja põleb kenasti ära ja on "märjem" kui näitesk Elf-i rallibena.
Küttesüsteem on meil ettenägelikult E85 taluvate detailidega tehtud, ehk kui ükskord jälle kusagilt saab E85-te osta saame selle peale üle minna. Teisi pihusteid on vaid vaja.