2104 Pick-Up, SexSix, 1988
2104 Pick-Up, SexSix, 1988
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
pprophecy6-6-6
- Suletud kasutaja
- Postitusi: 36
- Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00
- Landy
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1053
- Liitunud: 03 Mär 2003 22:56
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Oli kunagi Niva 2121
- Kontakt:
Ohoo, Motamees oli oma uue imeloomaga pealinna tänavaid väisamas.
Sihuke masin hakkab isegi tihedas liiklusvoolus kohe silma.
Kahju , et nõnna kiiresti mööda sõitis.
Sihuke masin hakkab isegi tihedas liiklusvoolus kohe silma.
Kahju , et nõnna kiiresti mööda sõitis.
Uuri ka Land Roveri klubi tegemisi!
Kristjan (+372)5010599
-----------------------------------------------------------
Oli kord Niva - http://www.landy.ee/niva/
Kristjan (+372)5010599
-----------------------------------------------------------
Oli kord Niva - http://www.landy.ee/niva/
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2864
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Nojah. Vahele jäin.Algselt postitas: Landy
Ohoo, Motamees oli oma uue imeloomaga pealinna tänavaid väisamas.

Käisin autot eksperdile ette näitamas.
Hommikul sõitma hakates oli õues 16 kraadi külma. Esimesed 20km läks kenasti. Siis hakkas tuba jahedamaks kiskuma. Kuna soenduskraan oli poole peal, siis oli varu veel küllaga. Mida aeg edasi seda rohkem pidi kraani lahti tegema hakkama. Lõpuks oli täitsa lahti. No küll sisemaal oli ikka külma. Kraadiklaasi pole autole jõudnud veel installida (õnneks, muidu oleks äkki tagasi läinud). Kuivastu jõudes tuli välja, et tühikäiku pole. Mõtlesin, et külmunud midagi. Praamile ikka sain.

C
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2864
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Tallinna jõudsin ilusti. Asfaltbetooni peal (Risti - Harutee vahel) tulid välja mõned veakesed. Sileda peal oli tunda, et üks kumm on balantsist väljas ja mingi rattalaager vajab vahetamist.
Ekspert tegi oma töö ära. Roomas, mõõtis, takseeris masinat iga kandi pealt. Masin "rõndgenpilguga" üle vaadatud läksime kohvi jooma (tubane paberitöö). Ja vaba ma olingi. Nüüd tuleb vaid oodata, millal asjad ARKis korda saab ja siis ümberregistreerima. Mõned külastused Tallinnas ja kodupoole.
Rahulik sõit kestis kuskil Kolovereni. Siis hakkasid tagantulejad tempot üles ajama. Mõne aja pärast hakkas jälle tuba külmaks minema. Veel veidi aega ja jahutusvedeliku temperatuur hakkas tasapisi ülespoole minema. Siis hakkasin jagama, et asi pole õige. Pole see hommikul niiiiii külm ka olnud. Nagu tempot annad kisub külmaks toa. Virtsu alevi vahel oli seier juba punase ääre all. Veidi aega oli ja siis järsku kukkus alla ja tuba läks ka soojaks. Virtsus asja uurides tulin järeldusele, et plokikaane tihend hakkab otsa saama. Suurema koormusega lööb kusagilt läbi ja pressib jahutussärki õhu sisse.
Nii, et lähiajal igav ei hakka.
ARK ümberehitusloaga anti kaasa ka nende poolt tunnustatud ekspertide (8 tk) nimekiri. Sealt nimekirjast esimene mees (Jaan-Peeter Taklaja tel. 5203764) roomab parasjagu minu auto all.
Mina olen siiani igati rahul. Tundub, et ka tema. Loodame, et ka ARK.
[Muudetud: 23-2-2007 motamees]
Ekspert tegi oma töö ära. Roomas, mõõtis, takseeris masinat iga kandi pealt. Masin "rõndgenpilguga" üle vaadatud läksime kohvi jooma (tubane paberitöö). Ja vaba ma olingi. Nüüd tuleb vaid oodata, millal asjad ARKis korda saab ja siis ümberregistreerima. Mõned külastused Tallinnas ja kodupoole.
Rahulik sõit kestis kuskil Kolovereni. Siis hakkasid tagantulejad tempot üles ajama. Mõne aja pärast hakkas jälle tuba külmaks minema. Veel veidi aega ja jahutusvedeliku temperatuur hakkas tasapisi ülespoole minema. Siis hakkasin jagama, et asi pole õige. Pole see hommikul niiiiii külm ka olnud. Nagu tempot annad kisub külmaks toa. Virtsu alevi vahel oli seier juba punase ääre all. Veidi aega oli ja siis järsku kukkus alla ja tuba läks ka soojaks. Virtsus asja uurides tulin järeldusele, et plokikaane tihend hakkab otsa saama. Suurema koormusega lööb kusagilt läbi ja pressib jahutussärki õhu sisse.
Nii, et lähiajal igav ei hakka.

ARK ümberehitusloaga anti kaasa ka nende poolt tunnustatud ekspertide (8 tk) nimekiri. Sealt nimekirjast esimene mees (Jaan-Peeter Taklaja tel. 5203764) roomab parasjagu minu auto all.

[Muudetud: 23-2-2007 motamees]

C
-
cCozmonauT
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 644
- Liitunud: 20 Okt 2003 21:14
- Asukoht: Saku/Haapsalu
- Autod: BMW V8, Pontiac V8
- Kontakt:
Algselt postitas: w2rk
Aga kus sa hakkad varurattaid hoidma? Samamoodi kastis? Ja siis peab sul olema kaks erineva veljega ratast kaasas?!
Algselt postitas: motamees
Kuna autol tagavararatast ei tule, siis pidin täiendama originaal võtmekomplekti mõningate lisadega. Hiljem ostan veel kummivahu pudeli ka. Käsipump on nüüd alati kaasas (teistel autodel selline vidin puudub).
Esi ja tagarattad on erinevate mutrite/poltidega...
[Muudetud: 24-2-2007 CozmonauT]
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2864
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Varurattad ja kärukonks said spetsiaalselt kaaluks pandud. Lumesodi sees siis parem läbivus.
Plokikaane tihendi viga pole tihendi pealt eriti näha. Teiste sümptoomide järgi võis neljanda silindri juurest tihendil mingi aimatava vea leida. Ehk ikka tihendi vahetus aitab seda veesärgi anomaaliat kõrvaldada.
Arvatava vea viited: Neljanda silindri põlemiskamber on teist värvi. Klapid kontrollisin diiselküttega ära.
Plokikaane tihendi viga pole tihendi pealt eriti näha. Teiste sümptoomide järgi võis neljanda silindri juurest tihendil mingi aimatava vea leida. Ehk ikka tihendi vahetus aitab seda veesärgi anomaaliat kõrvaldada.
Arvatava vea viited: Neljanda silindri põlemiskamber on teist värvi. Klapid kontrollisin diiselküttega ära.

C
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
kaas oleks hea lihvimisse ka viia - ei maksa palju ning pärast vähemalt tehtud..
muidu hakka jälle ringi tegema..
ise võtaks 05 kolbide puhul kaanest tänavasõiduks 0,8-1,0mm maha.. saab kenasti hea 95-ga sõita ning samas töötab mootor effektiivsemalt..
muidu hakka jälle ringi tegema..
ise võtaks 05 kolbide puhul kaanest tänavasõiduks 0,8-1,0mm maha.. saab kenasti hea 95-ga sõita ning samas töötab mootor effektiivsemalt..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2864
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Mõtlesin sama.Algselt postitas: olaaf
ise võtaks 05 kolbide puhul kaanest tänavasõiduks 0,8-1,0mm maha.. saab kenasti hea 95-ga sõita ning samas töötab mootor effektiivsemalt..
Vaatan kas viitsin mässama hakata. Siis peaks juba kogu kaane üle vaatama/tegema. See aga piisavalt hea veel, et jälle üle teha.
Lisan: Ei hakka praegu tegema. Saan homme kokku panna. Siin igatsugu muid mõtteid olnud - ootan kas hakkavad idanema.
[Muudetud: 24-2-2007 motamees]
C