2104 Pick-Up, SexSix, 1988

2104 Pick-Up, SexSix, 1988

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Vasta
Kasutaja avatar
corrado
Foorumi kasutaja
Postitusi: 805
Liitunud: 27 Veebr 2006 08:28

Postitus Postitas corrado »

oijah....karp vajus lahti kui nägin valmis-auto pilte.....hulga respekti ikka sellise töö eest....nagu keegi kunagi juba ütles et tavaliselt jäävad sellised projektid garaa?i seinte vahele,aga see mitte,
teeks ühe suure kummarduse selle auto eest:D
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Aknavõre materjal 2x2cm toru. Vaba aknapinna kõrgus 7cm.Pilt
C
p
prophecy6-6-6
Suletud kasutaja
Postitusi: 36
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas prophecy6-6-6 »

Küsimus ukse hingede koha pealt siis,nimelt mul on uksed nati ära vajunud,kuna raam paistab korras olevat siis arvan et asi on hingedes.
Mida kõige targem teha oleks?
Kasutaja avatar
Landy
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1053
Liitunud: 03 Mär 2003 22:56
Asukoht: Tallinn
Autod: Oli kunagi Niva 2121
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Ohoo, Motamees oli oma uue imeloomaga pealinna tänavaid väisamas.
Sihuke masin hakkab isegi tihedas liiklusvoolus kohe silma.
Kahju , et nõnna kiiresti mööda sõitis.
Uuri ka Land Roveri klubi tegemisi!
Kristjan (+372)5010599
-----------------------------------------------------------
Oli kord Niva - http://www.landy.ee/niva/
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Algselt postitas: Prophecy6-6-6
Küsimus ukse hingede koha pealt siis,nimelt mul on uksed nati ära vajunud,kuna raam paistab korras olevat siis arvan et asi on hingedes.
Mida kõige targem teha oleks?
Uste hingedest ja ette reguleerimisest on juttu 6/7 leheküljel. Võib kasutada ka vaheplekke.
C
w
wilson
Foorumi kasutaja
Postitusi: 534
Liitunud: 13 Mär 2004 19:45
Asukoht: haapsalu
Autod: 21053
Kontakt:

Postitus Postitas wilson »

Seda masinat sai isegi n'htud t2na kella 6 paiku Tuudi kantis.Vuras kenasti vastu,kohe ei saanud arugi,kuid peeglisse vaadates n2gin kasti ja siis oli selge kellega tegu. Ilus masin :wow
-
-grazy-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 396
Liitunud: 15 Veebr 2006 16:54
Asukoht: Raplamaa või Pärnu
Autod: Bmw 525IA,Toyota Celica
Kontakt:

Postitus Postitas -grazy- »

Mul klassivend nägi seda täna hommikul ristivirtsu maanteel
Bmw 525IA 141 kw 1991.Toyota celica gen3 78kw 1984
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Algselt postitas: Landy
Ohoo, Motamees oli oma uue imeloomaga pealinna tänavaid väisamas.
Nojah. Vahele jäin. :D
Käisin autot eksperdile ette näitamas.
Hommikul sõitma hakates oli õues 16 kraadi külma. Esimesed 20km läks kenasti. Siis hakkas tuba jahedamaks kiskuma. Kuna soenduskraan oli poole peal, siis oli varu veel küllaga. Mida aeg edasi seda rohkem pidi kraani lahti tegema hakkama. Lõpuks oli täitsa lahti. No küll sisemaal oli ikka külma. Kraadiklaasi pole autole jõudnud veel installida (õnneks, muidu oleks äkki tagasi läinud). Kuivastu jõudes tuli välja, et tühikäiku pole. Mõtlesin, et külmunud midagi. Praamile ikka sain.Pilt
C
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Praami pealt maha sõites hakkas päike tõusma. Ka tuba läks soojemaks. Nüüd oli aega väheke rohkem (ei pidanud ju praamile kihutama). Eksperdiga kokkulepitud ajaks jõuan rahulikult Tallinna.
Kastikas päiksetõusus - umbes sama koha peal, kus Wilson vasta tuli.Pilt
C
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Tallinna jõudsin ilusti. Asfaltbetooni peal (Risti - Harutee vahel) tulid välja mõned veakesed. Sileda peal oli tunda, et üks kumm on balantsist väljas ja mingi rattalaager vajab vahetamist.
Ekspert tegi oma töö ära. Roomas, mõõtis, takseeris masinat iga kandi pealt. Masin "rõndgenpilguga" üle vaadatud läksime kohvi jooma (tubane paberitöö). Ja vaba ma olingi. Nüüd tuleb vaid oodata, millal asjad ARKis korda saab ja siis ümberregistreerima. Mõned külastused Tallinnas ja kodupoole.
Rahulik sõit kestis kuskil Kolovereni. Siis hakkasid tagantulejad tempot üles ajama. Mõne aja pärast hakkas jälle tuba külmaks minema. Veel veidi aega ja jahutusvedeliku temperatuur hakkas tasapisi ülespoole minema. Siis hakkasin jagama, et asi pole õige. Pole see hommikul niiiiii külm ka olnud. Nagu tempot annad kisub külmaks toa. Virtsu alevi vahel oli seier juba punase ääre all. Veidi aega oli ja siis järsku kukkus alla ja tuba läks ka soojaks. Virtsus asja uurides tulin järeldusele, et plokikaane tihend hakkab otsa saama. Suurema koormusega lööb kusagilt läbi ja pressib jahutussärki õhu sisse.
Nii, et lähiajal igav ei hakka. :P


ARK ümberehitusloaga anti kaasa ka nende poolt tunnustatud ekspertide (8 tk) nimekiri. Sealt nimekirjast esimene mees (Jaan-Peeter Taklaja tel. 5203764) roomab parasjagu minu auto all. :wow Mina olen siiani igati rahul. Tundub, et ka tema. Loodame, et ka ARK.

[Muudetud: 23-2-2007 motamees]Pilt
C
Kasutaja avatar
Suska
Foorumi kasutaja
Postitusi: 340
Liitunud: 25 Juul 2006 10:59
Asukoht: Eesti
Autod: 2103

Postitus Postitas Suska »

Algselt postitas: motamees
Kastikas päiksetõusus - umbes sama koha peal, kus Wilson vasta tuli.
Kullamaa, tuttav koht- Kooli! :D
Loodan, ehk jääd minule ka vahele seal Risti-Virtsu maanteel.
c
CozmonauT
Foorumi kasutaja
Postitusi: 644
Liitunud: 20 Okt 2003 21:14
Asukoht: Saku/Haapsalu
Autod: BMW V8, Pontiac V8
Kontakt:

Postitus Postitas CozmonauT »

aga kuda ARKis sellesse ehitusse suhtuti ? kas umbes et ah las tuleb siia, mõõdame ära ja korras või kiideti ja uuriti miks ja milleks jne ?
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

See mees on oma elus näinud niipalju erinevaid masinaid/ümberehitusi, nagu sibi si*ajunne. Ei jõua tema ülevoolavalt iga masina puhul respekti jagada ja kummardada.
Tema jutust (ridade vahelt) aimasin rahulolu.
C
w
w2rk
Foorumi kasutaja
Postitusi: 135
Liitunud: 21 Jaan 2006 14:35
Asukoht: Tartu
Autod: VAZ 2101

Postitus Postitas w2rk »

Aga kus sa hakkad varurattaid hoidma? Samamoodi kastis? Ja siis peab sul olema kaks erineva veljega ratast kaasas?!
Lada on see mis JÄÄB !
c
CozmonauT
Foorumi kasutaja
Postitusi: 644
Liitunud: 20 Okt 2003 21:14
Asukoht: Saku/Haapsalu
Autod: BMW V8, Pontiac V8
Kontakt:

Postitus Postitas CozmonauT »

Algselt postitas: w2rk
Aga kus sa hakkad varurattaid hoidma? Samamoodi kastis? Ja siis peab sul olema kaks erineva veljega ratast kaasas?!
Algselt postitas: motamees
Kuna autol tagavararatast ei tule, siis pidin täiendama originaal võtmekomplekti mõningate lisadega. Hiljem ostan veel kummivahu pudeli ka. Käsipump on nüüd alati kaasas (teistel autodel selline vidin puudub).
Esi ja tagarattad on erinevate mutrite/poltidega...



[Muudetud: 24-2-2007 CozmonauT]
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Varurattad ja kärukonks said spetsiaalselt kaaluks pandud. Lumesodi sees siis parem läbivus.
Plokikaane tihendi viga pole tihendi pealt eriti näha. Teiste sümptoomide järgi võis neljanda silindri juurest tihendil mingi aimatava vea leida. Ehk ikka tihendi vahetus aitab seda veesärgi anomaaliat kõrvaldada.

Arvatava vea viited: Neljanda silindri põlemiskamber on teist värvi. Klapid kontrollisin diiselküttega ära.Pilt
C
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Ilmselt on leke juba ammune häda. Pika seismise ajal on ka sissepoole vedelikku vajunud. Aeg ajalt keerasin väntvõlli - kahjustuste ja tihendite kinnijäämise vältimiseks.

Pildilt on näha silindriseinal roostekohti. Need väga pindmised ja kahjutud, kuid ikkagi plekid.Pilt
C
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Kapitaalremondi käigus on sisse pandud rihmaga mootori kolvid. Remontmõõt 79,4mm. Silindri puurimine ei ole olnud kõige kvaliteetsem. Üksikud puurimise jäljed on veel siiani näha. Tundub, et need on hadoga täitunud. Mingi kollane ollus seal kriimude sees.Pilt
C
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

kaas oleks hea lihvimisse ka viia - ei maksa palju ning pärast vähemalt tehtud..
muidu hakka jälle ringi tegema..
ise võtaks 05 kolbide puhul kaanest tänavasõiduks 0,8-1,0mm maha.. saab kenasti hea 95-ga sõita ning samas töötab mootor effektiivsemalt..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Algselt postitas: olaaf
ise võtaks 05 kolbide puhul kaanest tänavasõiduks 0,8-1,0mm maha.. saab kenasti hea 95-ga sõita ning samas töötab mootor effektiivsemalt..
Mõtlesin sama.
Vaatan kas viitsin mässama hakata. Siis peaks juba kogu kaane üle vaatama/tegema. See aga piisavalt hea veel, et jälle üle teha.

Lisan: Ei hakka praegu tegema. Saan homme kokku panna. Siin igatsugu muid mõtteid olnud - ootan kas hakkavad idanema.

[Muudetud: 24-2-2007 motamees]
C
Vasta