2107, siim789, 1990
2107, siim789, 1990
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
- siim789
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 734
- Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
- Asukoht: Rapla, Alu
- Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a
Lemförderi sillajupid tellisin siitsamast foorumist kasutajalt petz. Õõtsad tulid kuulutuse peale Lõuna-Eestist ja vedrud leidsin juhuslikult Türi poest;) Lugedes siin foorumit, kus mõnel peavad ainult mõni tuhat km vene tükid vastu, siis mõtlesin, et paneks midagi muud, ehk peab kauem vastu. Hind ei olnud kah midagi hirmus suurt, kui nüüd võrrelda, et oma fordile sain sama raha eest 2 puksi esisilda:D
- siim789
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 734
- Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
- Asukoht: Rapla, Alu
- Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a
Tänase seisuga siis uus esisild põhimõtteliselt valmis, vaja veel sillaregullis käia mingi aeg. Külge läksid siis kõik uued roolivardad, uued sarniirid, uued õõtshoovad, kõik pidurisilindrid uued, kõik rattalaagrid, piduriklotsid, uued vedrud. Ülejäänud tükid, mis taaskasutusse läksid, said kõik roostest puhastatud ja värviga üle tõmmatud:spin. Käänmikud natuke lühemad ja alumisi õõtsasid natuke ettepoole nihutatud.
Uute vedrudega nüüd küll nina natuke püsti, aga pole hullu. Küll mõne aastaga ehk ikka vajub ära:P
Pildimaterjali kah natuke, praegu on ilus, aga eks paistab kaua see värv seal püsib.



Uute vedrudega nüüd küll nina natuke püsti, aga pole hullu. Küll mõne aastaga ehk ikka vajub ära:P
Pildimaterjali kah natuke, praegu on ilus, aga eks paistab kaua see värv seal püsib.



- siim789
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 734
- Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
- Asukoht: Rapla, Alu
- Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a
Sai käidud jah stendis. Sa oled üks regullijatest?:rolleyes
Igatahes sai asi enamvähem paika. Natuke jäid rattad altpoolt laiali, kuna õõtsa ja tala vahel polnud enam seibe, mida ära võtta.
Veel keerasin siin vahepeal alla tagumise stabika. See oli, nagu mitmetel siin foorumiski, natuke laiavõitu. Kaasasolevad poldid aga ulatusid parajalt, et sai poolraami ja stabikakinnituse vahele 2cm paksune puks paksuseinaga torust lõigatud ja nii istus päris ilusti.
Peale läks ka natuke suurem Luisi rool, kuna selle üliväikese barankaga ei jõua laia ratast sellise sillaga kuigi hästi keerata ja kinni hoida. Luisi rooli tarbeks tegin ümber ka käigukangi, kuna pikal mehel, nagu ma olen, jäi põlv rooli ja käigukangi vahele kinni teist käiku lülitades. Nüüd asuvad 1 ja 2 käik umbes sealmaal, kus algselt olid 3 ja 4. selle muudatuse tarbeks lõikasin kasti küljes olevale sellele väikesele kõverale kangijupile sälgu sisse paremale poole ja painutasin. Pärast siristasin keevitusega kokku. Sai päris hea mu meelest:D
Igatahes sai asi enamvähem paika. Natuke jäid rattad altpoolt laiali, kuna õõtsa ja tala vahel polnud enam seibe, mida ära võtta.
Veel keerasin siin vahepeal alla tagumise stabika. See oli, nagu mitmetel siin foorumiski, natuke laiavõitu. Kaasasolevad poldid aga ulatusid parajalt, et sai poolraami ja stabikakinnituse vahele 2cm paksune puks paksuseinaga torust lõigatud ja nii istus päris ilusti.
Peale läks ka natuke suurem Luisi rool, kuna selle üliväikese barankaga ei jõua laia ratast sellise sillaga kuigi hästi keerata ja kinni hoida. Luisi rooli tarbeks tegin ümber ka käigukangi, kuna pikal mehel, nagu ma olen, jäi põlv rooli ja käigukangi vahele kinni teist käiku lülitades. Nüüd asuvad 1 ja 2 käik umbes sealmaal, kus algselt olid 3 ja 4. selle muudatuse tarbeks lõikasin kasti küljes olevale sellele väikesele kõverale kangijupile sälgu sisse paremale poole ja painutasin. Pärast siristasin keevitusega kokku. Sai päris hea mu meelest:D
- siim789
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 734
- Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
- Asukoht: Rapla, Alu
- Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a
Peale läks uuesti sigulli karpa, kuna need tühikäigujamad tüütasid ära. Auto liikumises nagu erilist vahet ei tunnetanud küll.
Peale läks karpa koodiga 2107-...midagi. Alumiste klappide mõõdud 28/36, lõõrid 22/25, segukoonused said 4,0/4,5, düüsid õhk 170/170, kütus 135/157, tühikäik 50 ja üleminek 60. Teise kambri avamine sai mehaaniliseks tehtud.
Peale vahetust ikka tühikäik veel jukerdas ja kippus välja surema niikui tuled tööle lükkasin või elektrivent tööle hakkas.
Täna vahetasin ära õli, mis mul 2-3kuud mootoris oli olnud ja asemele läks BP Visco 7000 Sport 5w50. Ja hetkeseisuga täitsa stabiilne tühikäik olemas ning mootor teeb kah kohe poole vaiksemat häält:spin
Tuha ateljees sai üks teistsugune nukkvõll kah peale istutatud:P
[Muudetud: 2-5-2010 siim789]
Peale läks karpa koodiga 2107-...midagi. Alumiste klappide mõõdud 28/36, lõõrid 22/25, segukoonused said 4,0/4,5, düüsid õhk 170/170, kütus 135/157, tühikäik 50 ja üleminek 60. Teise kambri avamine sai mehaaniliseks tehtud.
Peale vahetust ikka tühikäik veel jukerdas ja kippus välja surema niikui tuled tööle lükkasin või elektrivent tööle hakkas.
Täna vahetasin ära õli, mis mul 2-3kuud mootoris oli olnud ja asemele läks BP Visco 7000 Sport 5w50. Ja hetkeseisuga täitsa stabiilne tühikäik olemas ning mootor teeb kah kohe poole vaiksemat häält:spin
Tuha ateljees sai üks teistsugune nukkvõll kah peale istutatud:P
[Muudetud: 2-5-2010 siim789]
Kardan et selliste düüsidega küünlad on mustad, liiga rikkas segu mõlemas kambris. Aga võin eksida, sest päris stock mootor ka eiole.Algselt postitas: siim789
Peale läks karpa koodiga 2107-...midagi. Alumiste klappide mõõdud 28/36, lõõrid 22/25, segukoonused said 4,0/4,5, düüsid õhk 170/170, kütus 135/157, tühikäik 50 ja üleminek 60. Teise kambri avamine sai mehaaniliseks tehtud.
Peale vahetust ikka tühikäik veel jukerdas ja kippus välja surema niikui tuled tööle lükkasin või elektrivent tööle hakkas.
VAZ.ee foorumis leidsin endale sobiva kombi. . Koonused 4,5 mõlemad, düüsid õhk 170/190, kütus 125/162, tühikäik sai valitud mootori töö järgi, üleminek peaks puurima 80 peale, hetkel ka 60, lisaks leidsin 50 markeringug kiirendus pumba tila (stock 40).
ÜV kontrollitud CO normis juba teist aastat, kütuse kulu 9 maantel, 11 linn.
Ja minek minule meeldib!
Kirjutan suvaliselt, kuulmise järgi!
- siim789
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 734
- Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
- Asukoht: Rapla, Alu
- Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a
Hetkel pole üldse olnud aega proovida ja vaadata millised need küünlad välja näevad pärast sõitu. Masin seisab kah hetkel, kuna kooli lõputöö võtab kõik aja ja pole jõudnud isegi niisama sõitmas käia ladaga.
Plaan on mingi aeg lamda andur summuti kusagile ette otsa paigutada ja segukella järgi vaadata mis õhu/kütuse suhe koormustel on ning selle järgi katsuda õiged minu mootorile sobivad düüsid sisse panna.
Hetkel puudu selleks vajalik lamda andur. Ei ole tahtnud kusagilt romulast kah tuua, kuna ei tea ju kas saad korras asja või mitte. Kui kellelgi kindlalt korras suvaline lamda andur odavalt pakkuda, siis võib U2U ühendust võtta
Plaan on mingi aeg lamda andur summuti kusagile ette otsa paigutada ja segukella järgi vaadata mis õhu/kütuse suhe koormustel on ning selle järgi katsuda õiged minu mootorile sobivad düüsid sisse panna.
Hetkel puudu selleks vajalik lamda andur. Ei ole tahtnud kusagilt romulast kah tuua, kuna ei tea ju kas saad korras asja või mitte. Kui kellelgi kindlalt korras suvaline lamda andur odavalt pakkuda, siis võib U2U ühendust võtta
- siim789
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 734
- Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
- Asukoht: Rapla, Alu
- Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a
Täna sain aega natuke proovida ja uurida. Maanteel mõned otsad kiirendust, spido jooksis 160ni välja ja jooksis sinna päris kärmelt... edasi hakkas venima ja suurt rohkem ei läinud. Peale seda vaatasin küünlad üle ja minu meelest on segu lahjavõitu isegi kuna küünlad nägid välja sellised: (Number 23 sealt tabelist) http://www.dansmc.com/Spark_Plugs/Spark ... talog.htmlAlgselt postitas: ROJEV
Kardan et selliste düüsidega küünlad on mustad, liiga rikkas segu mõlemas kambris. Aga võin eksida, sest päris stock mootor ka eiole.
Esimene kamber tundub nagu päris ergas, aga teine pole väga hea, sellega peab katsetama seda düüside värki mingi aeg.
[Muudetud: 4-5-2010 siim789]
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
teise pane 162 vb isegi 165.
kui puurida ei viitsi pane teise õhk 150 ja küte 157, 162, 165.
haapsalu rahvarallil oli mul 07 karpa mis mehhaaniliseks tehtud, võll oli venelane, lõõrid 24x26 ja düüsid 145/170 170+/170
segukoonused 4 ja 4,5 tühikäigul väga ei käinud, kuid 5000+ oli väga hea, mootor lausa laulis vahel kui metsavahel minna andsime.
2k ülemineku düüsi võiks ka puurida 80 peale, kiirenduspumba tila 70 ja proovid puurida nii, et pihustaks kaheks mitte ühe joana alla.
nukki pead võibolla veidi hilisemaks keerama, saad ülemise otsa vähe paremaks
NB! tuuningu edukust mõõda kilomeetrisel lõigul 4 käik 3000-6000 pööret, tagumikuga ei saa midagi aru.
kui puurida ei viitsi pane teise õhk 150 ja küte 157, 162, 165.
haapsalu rahvarallil oli mul 07 karpa mis mehhaaniliseks tehtud, võll oli venelane, lõõrid 24x26 ja düüsid 145/170 170+/170
segukoonused 4 ja 4,5 tühikäigul väga ei käinud, kuid 5000+ oli väga hea, mootor lausa laulis vahel kui metsavahel minna andsime.
2k ülemineku düüsi võiks ka puurida 80 peale, kiirenduspumba tila 70 ja proovid puurida nii, et pihustaks kaheks mitte ühe joana alla.
nukki pead võibolla veidi hilisemaks keerama, saad ülemise otsa vähe paremaks

NB! tuuningu edukust mõõda kilomeetrisel lõigul 4 käik 3000-6000 pööret, tagumikuga ei saa midagi aru.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
uuzzac
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 859
- Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
- Asukoht: prn/tln
- Autod: Volvo S40
Nice. Kui sa varem slikiga ei ole sõitnud siis on sul palju häid ja ka halbu üllatusi
Külmalt ole väga ettevaatlik sest ei ole pidamist üldse ja soojalt kaob pidamise piir äkilisemal tkui tänava rehviga. Tasub kusagil suure tühja platsi peal harjutada
Rõhku soovitan külmalt sisse ajada mitte üle 1,9bar

