2107, siim789, 1990

2107, siim789, 1990

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Vasta
Kasutaja avatar
siim789
Foorumi kasutaja
Postitusi: 734
Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
Asukoht: Rapla, Alu
Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a

Postitus Postitas siim789 »

Lemförderi sillajupid tellisin siitsamast foorumist kasutajalt petz. Õõtsad tulid kuulutuse peale Lõuna-Eestist ja vedrud leidsin juhuslikult Türi poest;) Lugedes siin foorumit, kus mõnel peavad ainult mõni tuhat km vene tükid vastu, siis mõtlesin, et paneks midagi muud, ehk peab kauem vastu. Hind ei olnud kah midagi hirmus suurt, kui nüüd võrrelda, et oma fordile sain sama raha eest 2 puksi esisilda:D
i
iisak
Foorumi kasutaja
Postitusi: 351
Liitunud: 19 Aug 2008 11:14
Asukoht: Tallinn
Autod: 3.0 tdi Q '05

Postitus Postitas iisak »

Vedrud täiesti tavalised?

[Muudetud: 9-4-2010 iisak]
Ostan ükskõik mis seisukorras "Togliatti" kirjaga esiebleeme.
Kasutaja avatar
siim789
Foorumi kasutaja
Postitusi: 734
Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
Asukoht: Rapla, Alu
Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a

Postitus Postitas siim789 »

Vedrud täitsa tavalised jah, 2101 koodiga olid. Kuskilt foorumist silma jäänud, et kollase märgiga pidavat jäigemad olema. Mõtlen veel, kas lõikan natuke lühemaks või mitte;)
j
JX
Foorumi kasutaja
Postitusi: 301
Liitunud: 20 Aug 2007 17:28
Asukoht: võru- tallinn
Autod: 21023, 2101 jx edition, bmw 525e ja volvo v70 t5
Kontakt:

Postitus Postitas JX »

kui lõikad lõigu vanu...
Auto audio on nagu seks, ei loe kui pikk sul on vaid peab olema hea...
Kasutaja avatar
siim789
Foorumi kasutaja
Postitusi: 734
Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
Asukoht: Rapla, Alu
Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a

Postitus Postitas siim789 »

Tänase seisuga siis uus esisild põhimõtteliselt valmis, vaja veel sillaregullis käia mingi aeg. Külge läksid siis kõik uued roolivardad, uued sarniirid, uued õõtshoovad, kõik pidurisilindrid uued, kõik rattalaagrid, piduriklotsid, uued vedrud. Ülejäänud tükid, mis taaskasutusse läksid, said kõik roostest puhastatud ja värviga üle tõmmatud:spin. Käänmikud natuke lühemad ja alumisi õõtsasid natuke ettepoole nihutatud.
Uute vedrudega nüüd küll nina natuke püsti, aga pole hullu. Küll mõne aastaga ehk ikka vajub ära:P

Pildimaterjali kah natuke, praegu on ilus, aga eks paistab kaua see värv seal püsib.

Pilt

Pilt

Pilt
Kasutaja avatar
Thor
Foorumi kasutaja
Postitusi: 48
Liitunud: 10 Okt 2009 10:59
Asukoht: Saue
Autod: 2105 #7

Postitus Postitas Thor »

Sillaregullis käidud ja puha. :)

Thor.
Üks test on väärt rohkem kui 1000 ideed.
Kasutaja avatar
siim789
Foorumi kasutaja
Postitusi: 734
Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
Asukoht: Rapla, Alu
Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a

Postitus Postitas siim789 »

Sai käidud jah stendis. Sa oled üks regullijatest?:rolleyes

Igatahes sai asi enamvähem paika. Natuke jäid rattad altpoolt laiali, kuna õõtsa ja tala vahel polnud enam seibe, mida ära võtta.

Veel keerasin siin vahepeal alla tagumise stabika. See oli, nagu mitmetel siin foorumiski, natuke laiavõitu. Kaasasolevad poldid aga ulatusid parajalt, et sai poolraami ja stabikakinnituse vahele 2cm paksune puks paksuseinaga torust lõigatud ja nii istus päris ilusti.

Peale läks ka natuke suurem Luisi rool, kuna selle üliväikese barankaga ei jõua laia ratast sellise sillaga kuigi hästi keerata ja kinni hoida. Luisi rooli tarbeks tegin ümber ka käigukangi, kuna pikal mehel, nagu ma olen, jäi põlv rooli ja käigukangi vahele kinni teist käiku lülitades. Nüüd asuvad 1 ja 2 käik umbes sealmaal, kus algselt olid 3 ja 4. selle muudatuse tarbeks lõikasin kasti küljes olevale sellele väikesele kõverale kangijupile sälgu sisse paremale poole ja painutasin. Pärast siristasin keevitusega kokku. Sai päris hea mu meelest:D
Kasutaja avatar
Thor
Foorumi kasutaja
Postitusi: 48
Liitunud: 10 Okt 2009 10:59
Asukoht: Saue
Autod: 2105 #7

Postitus Postitas Thor »

Olin jah üks nendest tüüpidest, kes su auto all oli ja polte kruttis.:spin
Üks test on väärt rohkem kui 1000 ideed.
a
ando
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1166
Liitunud: 07 Dets 2005 22:12
Asukoht: Tartu
Autod: 2101, 2102, 2108, Niva; Skif

Postitus Postitas ando »

Sinu allkiri on väga hästi konteksti sobiv :D Siim, vaata hoolika pilguga üle auto. Kena esisild, nüüd peaks küll natuke aega hooleta olema...
Jõud taga, peab minema.
Kasutaja avatar
Thor
Foorumi kasutaja
Postitusi: 48
Liitunud: 10 Okt 2009 10:59
Asukoht: Saue
Autod: 2105 #7

Postitus Postitas Thor »

Algselt postitas: ando
Sinu allkiri on väga hästi konteksti sobiv :D
Haha, ega see asi nüüd nii hull ka ei ole.
Klientidele tuleb teha korralikult :D

Thor.
Üks test on väärt rohkem kui 1000 ideed.
Kasutaja avatar
siim789
Foorumi kasutaja
Postitusi: 734
Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
Asukoht: Rapla, Alu
Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a

Postitus Postitas siim789 »

Peale läks uuesti sigulli karpa, kuna need tühikäigujamad tüütasid ära. Auto liikumises nagu erilist vahet ei tunnetanud küll.
Peale läks karpa koodiga 2107-...midagi. Alumiste klappide mõõdud 28/36, lõõrid 22/25, segukoonused said 4,0/4,5, düüsid õhk 170/170, kütus 135/157, tühikäik 50 ja üleminek 60. Teise kambri avamine sai mehaaniliseks tehtud.
Peale vahetust ikka tühikäik veel jukerdas ja kippus välja surema niikui tuled tööle lükkasin või elektrivent tööle hakkas.
Täna vahetasin ära õli, mis mul 2-3kuud mootoris oli olnud ja asemele läks BP Visco 7000 Sport 5w50. Ja hetkeseisuga täitsa stabiilne tühikäik olemas ning mootor teeb kah kohe poole vaiksemat häält:spin
Tuha ateljees sai üks teistsugune nukkvõll kah peale istutatud:P

[Muudetud: 2-5-2010 siim789]
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

võll sai see venelane või soomlane? :d
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
siim789
Foorumi kasutaja
Postitusi: 734
Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
Asukoht: Rapla, Alu
Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a

Postitus Postitas siim789 »

Soomlane pidavat olema kui mul nüüd õigesti meelde jäi.
Kasutaja avatar
ROJEV
Postitusi: 307
Liitunud: 27 Apr 2007 11:40
Asukoht: Viljandi linn.
Autod: Ноль шесть, была(((

Postitus Postitas ROJEV »

Algselt postitas: siim789

Peale läks karpa koodiga 2107-...midagi. Alumiste klappide mõõdud 28/36, lõõrid 22/25, segukoonused said 4,0/4,5, düüsid õhk 170/170, kütus 135/157, tühikäik 50 ja üleminek 60. Teise kambri avamine sai mehaaniliseks tehtud.
Peale vahetust ikka tühikäik veel jukerdas ja kippus välja surema niikui tuled tööle lükkasin või elektrivent tööle hakkas.
Kardan et selliste düüsidega küünlad on mustad, liiga rikkas segu mõlemas kambris. Aga võin eksida, sest päris stock mootor ka eiole.
VAZ.ee foorumis leidsin endale sobiva kombi. . Koonused 4,5 mõlemad, düüsid õhk 170/190, kütus 125/162, tühikäik sai valitud mootori töö järgi, üleminek peaks puurima 80 peale, hetkel ka 60, lisaks leidsin 50 markeringug kiirendus pumba tila (stock 40).
ÜV kontrollitud CO normis juba teist aastat, kütuse kulu 9 maantel, 11 linn.
Ja minek minule meeldib!
Kirjutan suvaliselt, kuulmise järgi!
Kasutaja avatar
siim789
Foorumi kasutaja
Postitusi: 734
Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
Asukoht: Rapla, Alu
Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a

Postitus Postitas siim789 »

Hetkel pole üldse olnud aega proovida ja vaadata millised need küünlad välja näevad pärast sõitu. Masin seisab kah hetkel, kuna kooli lõputöö võtab kõik aja ja pole jõudnud isegi niisama sõitmas käia ladaga.
Plaan on mingi aeg lamda andur summuti kusagile ette otsa paigutada ja segukella järgi vaadata mis õhu/kütuse suhe koormustel on ning selle järgi katsuda õiged minu mootorile sobivad düüsid sisse panna.
Hetkel puudu selleks vajalik lamda andur. Ei ole tahtnud kusagilt romulast kah tuua, kuna ei tea ju kas saad korras asja või mitte. Kui kellelgi kindlalt korras suvaline lamda andur odavalt pakkuda, siis võib U2U ühendust võtta
Kasutaja avatar
siim789
Foorumi kasutaja
Postitusi: 734
Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
Asukoht: Rapla, Alu
Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a

Postitus Postitas siim789 »

Algselt postitas: ROJEV

Kardan et selliste düüsidega küünlad on mustad, liiga rikkas segu mõlemas kambris. Aga võin eksida, sest päris stock mootor ka eiole.
Täna sain aega natuke proovida ja uurida. Maanteel mõned otsad kiirendust, spido jooksis 160ni välja ja jooksis sinna päris kärmelt... edasi hakkas venima ja suurt rohkem ei läinud. Peale seda vaatasin küünlad üle ja minu meelest on segu lahjavõitu isegi kuna küünlad nägid välja sellised: (Number 23 sealt tabelist) http://www.dansmc.com/Spark_Plugs/Spark ... talog.html
Esimene kamber tundub nagu päris ergas, aga teine pole väga hea, sellega peab katsetama seda düüside värki mingi aeg.

[Muudetud: 4-5-2010 siim789]
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

teise pane 162 vb isegi 165.

kui puurida ei viitsi pane teise õhk 150 ja küte 157, 162, 165.

haapsalu rahvarallil oli mul 07 karpa mis mehhaaniliseks tehtud, võll oli venelane, lõõrid 24x26 ja düüsid 145/170 170+/170
segukoonused 4 ja 4,5 tühikäigul väga ei käinud, kuid 5000+ oli väga hea, mootor lausa laulis vahel kui metsavahel minna andsime.
2k ülemineku düüsi võiks ka puurida 80 peale, kiirenduspumba tila 70 ja proovid puurida nii, et pihustaks kaheks mitte ühe joana alla.
nukki pead võibolla veidi hilisemaks keerama, saad ülemise otsa vähe paremaks :)

NB! tuuningu edukust mõõda kilomeetrisel lõigul 4 käik 3000-6000 pööret, tagumikuga ei saa midagi aru.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
siim789
Foorumi kasutaja
Postitusi: 734
Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
Asukoht: Rapla, Alu
Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a

Postitus Postitas siim789 »

Täna said siis kiirema sõidu rehvid velgedele peale venitatud. Nädalavahetusel ehk saab ära proovida, kuda siis slikiga sõita on asfaltil :spin

Ja väike proov kah, et kas ikka istuvad alla ja kusagile vastu ei käi. Kõik tundus sobivat:D

Pilt

Pilt

Pilt
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

Nice. Kui sa varem slikiga ei ole sõitnud siis on sul palju häid ja ka halbu üllatusi :) Külmalt ole väga ettevaatlik sest ei ole pidamist üldse ja soojalt kaob pidamise piir äkilisemal tkui tänava rehviga. Tasub kusagil suure tühja platsi peal harjutada :) Rõhku soovitan külmalt sisse ajada mitte üle 1,9bar
t
tann
Foorumi kasutaja
Postitusi: 251
Liitunud: 18 Mär 2009 09:52
Asukoht: viljandimaa/jõgevamaa
Autod: vaz 21063 91a.(müüdud), golf 3 97 a., vaz 2107 92a.

Postitus Postitas tann »

ehhh päris norm... aga mis jälle uksel viga on? ja klaasiraami alus serval?
mats maalt:D
Vasta