2104 Pick-Up, SexSix, 1988

2104 Pick-Up, SexSix, 1988

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Vasta
Kasutaja avatar
Landy
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1053
Liitunud: 03 Mär 2003 22:56
Asukoht: Tallinn
Autod: Oli kunagi Niva 2121
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

1)Värvide virr-varr tuleneb olemasolevatest materjalidest (paljud asjad kodustest tagavaradest). Ei ole jah eriti disaineri tööga tegelenud. :puzzled Olen ju lukksepp.
Ühesõnaga - odavam.
Autodega on õnneks see hea asi, et alati võimalik üle ja ümber värvida :-)
2) Mida ma nende kastide ja panipaikadega tegema hakkan? Pole ju mõtet tühja autot täislasti ehitada ja siis tühja kastiga ringi sõita.Ühesõnaga - kaaluprobleemid.
Krt. See vist isiklik kiiks, aga mulle meeldib, kui saab asju kenasti ära panna. See jällegi isiklik seisukoht, mida teistele peale ei suru.
Pealegi poleks need alaumiinumlehest kastid ka eriti kaalu juurde andnud. Külla aga väljanägemist.
3) Käisin poest tulesid vaatamas. Ei olnud kallid. Udulamp ja tagurdustuli ühesugused. Ei meeldinud aga üldse nende ehitus. No täielik porno - sellist klassi tuled, mis aasta pärast väljavahetamist vajavad, kuna enam ei põle/kõlba. Korralikud tuled aga maksavad palju. Ka mängis oma rolli "e". E'd jälgimata oleks valik vähe teisem olnud.
Saare peal ilmslet valik kesisem. Väike külaskäik mandrile pealinna ja siin poodides (eriti veoauto juppide poodides) valik, nii et võtab silme eest kirjuks. Hinnad ka igati taskukohased.

[Muudetud: 5-2-2007 Landy]

[Muudetud: 5-2-2007 Landy]

[Muudetud: 6-2-2007 Landy]
Uuri ka Land Roveri klubi tegemisi!
Kristjan (+372)5010599
-----------------------------------------------------------
Oli kord Niva - http://www.landy.ee/niva/
s
six06sl
Foorumi kasutaja
Postitusi: 69
Liitunud: 04 Juul 2006 23:47
Asukoht: Paide vald
Autod: Lada 2106 SL
Kontakt:

Postitus Postitas six06sl »

Minu arust väga ilus auto. Endal oli 04 kastikas originaalina.Pilt
Kasutaja avatar
Suska
Foorumi kasutaja
Postitusi: 340
Liitunud: 25 Juul 2006 10:59
Asukoht: Eesti
Autod: 2103

Postitus Postitas Suska »

Mota kas sul algupärane plaan polnud selline? Vähemalt tundus joonistelt, vb ajan midagi sassi.
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Ei aja sa midagi sassi. Plaanid aga muutusid töö käigus. Ise arvan, et minu variant on kõvasti praktilisem.

Mis tehtud, mis teoksil.
Sai auto ära kaalutud. Üllatus oli suur. Ei saa mina aru, kuskohast see kaal ikkagi tuli. Tühikaal (täis paagiga) on 920kg. Sai ju pidevalt jälgitud seda kaaluprobleemi.:puzzled
Täna käisin ülevaatuspunktis ja lasin teha autole eriti range kontrolli. Ülevaatust enne teha ei saa, kui paberid uued on.
Leiti palju pisivigu, mis äkki Tallinnas võivad saatuslikuks saada. Tavalisel igapäevaülevaatusel oleks masin ilmselt ülevaatuse läbinud.
Vead:
Üks esipidur natuke nõrgem - lubatrud piiri ääre peal. Tallinna sõit võib selle korda teha (töötab sisse, masin ju kaua seisnud). Kui aga muutub natuke negatiivses suunas, siis enam läbi ei saa.
Suunarelee ütles oma töölepingu üles poole ülevaatuse pealt.
Üks esipidurivoolik oli nati kahtlane.
Tagapidurid on natuke liiga tugevad. Tegelikult ei ole pidurid tugevad, vaid tagumine ots on kerge. Rõhuregulaatorit tuleb timmida. Mahtus jälle napilt lubatud piiridesse.
Üks käsipidur tiba nõrgem.
Esistabilisaatori varda üks välimine puks ülemäära kulunud.
Üks sumbuti tripp oli juba oma teed läinud.
Üks esiamordi alumine kinnituspolt juba ammu katki. See nurk oli lihtsalt kinni keevitatud. Nii ei sobi.
CO tase liialt kõrge. Näidu nr oli 3. Keskonnaministri käskirjaga lubatud sellel autol 3,5. Autodata aga lubab 1,5. Kes seda nüüd teab, mis Tallinnas aluseks võetakse. Vaja ikka asi üle vaadata.
Ühel esirehvil saab Mai kuus 10 aastat täis. Kas selline asi võib seal saatuslikuks saada?
Pika seismise tagajärjel on lekkima hakanud väntvõlli esimene simmer.
Seismise tagajärjel tuleb piduripedaal raskelt tagasi. Peale piduri lahtilaskmist põlevad tuled veel mõne sekundi. Näete, isegi piduripedaal tahab hoolet.
Enamus veakestest juba korras. Kui kõik vead on kõrvaldatud, ehk lähen veel "kordusülevaatusele". Ei maksa saatust narrida.
Käsipiduriga muidugi peab lootma, et asi sisse töötab. See sai ju kõik korda tehtud - ei oska seal midagi teha. Esisilla ja mootori osaga teine lugu. Seal pole ehituse käigus midagi tehtud.
C
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Tekkis küsimus vaadates 10.lk-l kastita pilti.
Miks ei kasutanud juhtmete ümber plastkõri sarnast isolatsiooni? Lihtsam hiljem katkestusi otsida?
Rekkamehed on kõik kärujuhtmed sellise sisse peitu pannud, sest nad on tüdinenud igaastasest juhtmestiku vahetusest. Mõnel on nad ikka alasti jäetud kah, aga kestavad siis vaid mõne talve tavaliselt.

Pilt
s
six06sl
Foorumi kasutaja
Postitusi: 69
Liitunud: 04 Juul 2006 23:47
Asukoht: Paide vald
Autod: Lada 2106 SL
Kontakt:

Postitus Postitas six06sl »

Mis siis järgmine projekt on?:D
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Algselt postitas: six06sl
Mis siis järgmine projekt on?:D
Algselt postitas: motamees
Kärukonksu pole praegu vaja - pole ju kärugi. See vast järgmine projekt.
Juhtmetest.
Väga levinud on vea otsimine juhtmerüüsi rikkumise teel. Kas noa või nõelaga/teravaotsalise kontrolllambiga. Sealt ka juhe katki läheb. Kui isolatsioon on terve, ei juhtu temaga midagi. Ei pea vajalikuks neid rohkem isoleerida.

Leidsin ka kõrge CO põhjuse.
Karbast viga ei leidnud. Siis hakkasin kahtlustama lisabensiini saamist kusagilt mujalt. Nagu õhupuhasti kaane peale panin, tõusis CO tase 3-4 pügalat - lihtlabane bensiinipumba rike. Bensiin imbus membraane kooshoidvat võlli pidi alla karterisse. Karterituulutust kaudu jälle karbasse, aurude näol.
C
t
tuhajuhe
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 859
Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
Asukoht: türi
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas tuhajuhe »

Oi,küll sa mota viitsid ikka jännata.Aga muidugi väga head tulemused tarkust koguda!!!
56506878
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Viitsin küll, jah. Huvitav on, kas saan hakkma? Sain. :)
C
Kasutaja avatar
Suska
Foorumi kasutaja
Postitusi: 340
Liitunud: 25 Juul 2006 10:59
Asukoht: Eesti
Autod: 2103

Postitus Postitas Suska »

Tõesti, nii..tänavasõidu auto on olemas (2102), metsa traktor on olemas (2121), kastikas on olemas (2104). Tuleb nüüd ainult parandamine või mõlgub mõttes uus projekt. Kõik autod eluksvajalikud on olemas :D
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

Postitus Postitas GTA »

Algselt postitas: motamees
CO tase liialt kõrge. Näidu nr oli 3. Keskonnaministri käskirjaga lubatud sellel autol 3,5. Autodata aga lubab 1,5. Kes seda nüüd teab, mis Tallinnas aluseks võetakse. Vaja ikka asi üle vaadata.
Igal pool kus mina olen käinud, Rakvere ja Türi kandis, on aluseks võetud see 3,5, see kehtib kõigile karburaatoritega autodele aastani vist '86. Viimasel korral oli näit küll üsna lubatu piiril (3,2 ja selle reguleeris ülevaataja ise paika), kuid see sellest, et kasutan 2101 mehhaanilist karpat. Ja ei saanud enne ülevaatust pikka sõitu teha. Rakvere ÜV-punkt elukohast, kus auto seisab, 50km kaugusel, sellega saab kenasti "torud punaseks" ja sellega näidud heaks.
2105 heitgaaside mürgisuse vähendamisega süsteemiga karpaga on mitu korda kiitagi saanud, miinimumrekord oli vist isegi CO=0,2. Nii et katsu otse laevalt ÜV garaa?i kimada:)

[Muudetud: 8.2.07 GTA]
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Panen eksperdi jaoks siia mõned andmed.

VIS 2105-series - VIS-2345 Pick-Up VIS-2345-1 - 1.5 Carb.

Number of seats 2
Overview
VIS 2345-10 - Pick-Up
VIS 2345-12 - Pick-Up with Box
Engine
Engine code VAZ 2103
Engine type Otto, Front longitudinal
Number of cylinders 4, In-line
Engine capacity 1452 cm3
Number of valves 8 OHC
Fuel Petrol, Carburetor
Bore 76.0 mm
Stroke 80.0 mm
Compression ratio 8.5
Max Power 51-53 kW (DIN) 5600 rpm
Max torque 110 Nm (rpm) 3400 rpm
Transmission & Drive
Drive rear-wheel drive
GearBox 5 Manual
Steering type Mechanic
Brakes & Tyres
Wheels 5Jx13
Front tyres 185/75 R13
Rear tyres 185/75 R13
Front brakes Disc
Rear brakes Drum
Suspensions
Front Suspension Coil spring, Beam axle, semi-trailing arm
Rear Suspension Stabilizer bar, leaf spring
Dimensions
Wheelbase 2800 mm
Length 4308 mm
Width 1660 mm
Height 1800 mm
Track (front) 1365 mm
Curb weight 1150 kg
Max. weight 1790 kg
Cargo area 3.2-3.5 (pick-up box) m3
Max. payload 640 kg
Cargo dimentions
Cargo length 1850 mm
Cargo width 1610 mm
Cargo height 400 (1100 - box) mm
Performance
Top speed 110 km/h
Consumption
Advertisement


[Muudetud: 8-2-2007 motamees]Pilt
C
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

VIS 2105-series - VIS-2345 Pick-Up Chassis Box VIS-23452-10 - 1.5 Carb.

Number of seats 2
Engine
Engine code VAZ-2103
Engine type Otto, Front longitudinal
Number of cylinders 4, In-line
Engine capacity 1451-1452 cm3
Number of valves 8 OHC
Fuel Petrol, Carburetor
Supercharging None
Bore 76.0 mm
Stroke 80.0 mm
Compression ratio 8.5
Max Power 51.5-52.5 kW (DIN) 5600 rpm
Max torque 110 Nm (rpm) 3400 rpm
Transmission & Drive
Drive rear-wheel drive
GearBox 5 Manual
Steering type Hydraulic power
Brakes & Tyres
Front brakes Disc
Rear brakes Drum
Suspensions
Front Suspension Coil spring, Trailing-arm
Rear Suspension Coil spring, axle shaft, spring
Dimensions
Wheelbase 2800 mm
Length 4308 mm
Width 1660 mm
Curb weight 1440 kg
Max. weight 1790 kg
Cargo area 3.2 m3
Max. payload 350 kg
Cargo dimentions
Cargo length 1800 mm
Cargo width 1600 mm
Cargo height 1100 mm
Performance
Top speed 110 km/h
Consumption
AdvertisementPilt
C
f
fanatt
Foorumi kasutaja
Postitusi: 309
Liitunud: 22 Jaan 2006 20:10
Asukoht: saaremaa
Autod: VAZ 2101, 21063, Mitsubishi ECLIPSE

Postitus Postitas fanatt »

Igal pool kus mina olen käinud, Rakvere ja Türi kandis, on aluseks võetud see 3,5, see kehtib kõigile karburaatoritega autodele aastani vist '86.

See oleneb kuidas neil arki kodanikel tuju oli ja mis valmimis aja nad passi märkisid. Kas siis selle 04 väljalaske aasta (88) või kui tahavad susserdada siis võivad nad ka 2007 panna (valminud ju ikkagi 2007).
Mota kas sul jääti 04 pass alles või muudeti ümber?
pidur = kiiruse surm
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Ülevaatusel reeglina ikka võetakse 3,5 aluseks. Kui aga ülevaatuspunkti mehel päevad on aja tuju paha, siis võib ka autodata aluseks võtta (pretsedent olemas). Sellega aga mul enam muret polegi. Võetagu kumb tahes aluseks.
Passiga ei susserda keegi. Paberimajandus alles kõik minu käes (vana teh pass, ümberehitusluba). Nüüd vaja masin eksperdile ära näidata (võib ka saarele kutsuda). Ekspert kontrollib masina üle, teeb vajalikud arvutused, joonised ja läheb nendega siis ARKi selgitusi jagama (nagu väitekirja kaitsmine). Tema oskustest oleneb, mis sealt välja tuleb. Leppisime eksperdiga kokku, et läheb ümberehitusena (nii on lihtsam ja odavam) kirja. Järelikult jääb siis väljalaske aastaks 88. Kandevõime on juba tema "doktorikraadi" kaitsmine. Kui saab ARKis selgitada, et VISi (mida minu auto praktiliselt on) täismass võib olla ka 1790kg, siis tuleb kandevõimet minu autole normaalselt. Eks aeg näitab.
Peale "doktorikraadi" kaitsmist eksperdi poolt saan mina temalt paberi, millega lähen ARKi ümberehitust vormistama. Sealt uued paberid saanuna on mul alles võimalik minna ülevaatusele. Ennem ei ole see lihtsalt võimalik, kuna paberitel on "Ferrari" ja tegelikkuses hoopis "Kamaz".
C
Kasutaja avatar
Landy
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1053
Liitunud: 03 Mär 2003 22:56
Asukoht: Tallinn
Autod: Oli kunagi Niva 2121
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Algselt postitas: motamees
VIS 2105-series - VIS-2345 Pick-Up VIS-2345-1 - 1.5 Carb.
Äkki seletad lühidalat, mille poolset sinu auto sellet erineb. Jättes kõrvale teise tagasilla. Millised tehnilised lahendused on sul paremad,kui tehase omal?

[Muudetud: 8-2-2007 Landy]Pilt
Uuri ka Land Roveri klubi tegemisi!
Kristjan (+372)5010599
-----------------------------------------------------------
Oli kord Niva - http://www.landy.ee/niva/
Kasutaja avatar
Landy
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1053
Liitunud: 03 Mär 2003 22:56
Asukoht: Tallinn
Autod: Oli kunagi Niva 2121
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Võrdluskes sinu oma:Pilt
Uuri ka Land Roveri klubi tegemisi!
Kristjan (+372)5010599
-----------------------------------------------------------
Oli kord Niva - http://www.landy.ee/niva/
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Kui tagasild välja jätta, ega siis suurt vahet polegi.
Iseenesest pole tagasillas mingit paremust. Paremuse annab just see laius. Tehase kastika rattakoobaste vahe kastis oli minu mäletamist mööda mingi 80cm. Mul aga on sileda põhja laiuseks 123cm (tagaluugi ava puhas mõõt). See ongi kõige tähtsam ja suurem erinevus. Katsu sa kipsplaati (muud eurogabariidis asja ei tule praegu ette) üle rattakoobaste panna. Selleks peaks siis ehitama eraldi kipsplaadi vedamise rakise.
Teine asi on ülearuse kabiini ruumi ärakasutamine kasti pinnaks. Sealt sain mingi 15cm kasti pikemaks. Ka raskuskese tuleb sellega ettepoole. Muidu sõidad nina taevapoole.
Kolmas on kasti pikkus. 185cm tehase omal 220cm vastu. Ruutmeetrites pisut kaotasin - tehase 2,98m* minu 2,7m* vastu.
Tühikaalus on minu võit 230kg. Kui nüüd saaks passi VISi täismassi, siis teeks minu masina kandevõimeks 870kg. See oleks suur erinevus VISi 640kg vastu.
Rääkisin ühe tehase kastika juhiga. Tema ütles, et tagumine ots väga kõva tühjalt aga praegu pole viga. Kongi vaadates imestasin, mida ta kaasa veab (seal oli igasugust tarbetut rauda kuskil poole tonni jagu). Muiates vastas, et sellepärast veabki kaasa kola.
Tagaosa tahtsin teha oluliselt pehmema, kui tehase omal. Sellest ka selline vedrude asetus. Tahad paremat, läks aga nagu alati. Praegu on tagaosa liialt kõva. Amortisaator on arvestatud suuremale koormusele/vedrule. Sellega üritan midagi ette võtta, kui saab ametlikult liikuma hakata. Siis saab katsetada. Pregusel hetkel on lihtsalt võit selles, et koorem jaguneb raamile rohkem laiali (tagumine koormus kaheksale punktile).
Soendusmootor ka vaiksem. Rohkem nagu praegu ei meenugi.
Tegelikult ei pea ta tehase omast parem olemagi. Olen ka siis väga rahul, kui ta tehase omale alla ei jää.
Mõõdan ka oma masina üle ja panen siis teh andmed siia kirja.Pilt
C
s
samara_i
Suletud kasutaja
Postitusi: 49
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas samara_i »

Sarnasust leidub oma silmi ka selle Izhiga :P
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Siin siis minu auto andmed, võrdluseks tehase omaga.

VIS 2105-series - Lada Pick-Up Motamees. .......VIS 2345

Number of seats ........2 ......................................2

Engine
Engine code ...............VAZ 21011 .......................2103
Engine type .........................Otto, Front longitudinal
Number of cylinders ......................4, In-line
Engine capacity ..........1300 cm3 ..........................1452 cm3
Number of valves ............................8 OHC
Fuel .........................................Petrol, Carburetor
Bore .............................79.0 mm ...........................76,0 mm
Stroke ..........................66.0 mm .............................80,0 mm
Compression ratio .................................8.5
Max Power ....................51 kW ..(DIN) 5600 rpm ....51-53 KW
Max torque 96 Nm ......(rpm) 3400 rpm ......110 Nm

Transmission & Drive
Drive ...........................................rear-wheel drive
GearBox ....................4 Manual .................................5 Manual
Steering type .............Hydraulic power .....................Mechanic

Brakes & Tyres
Wheels .......................Front 4,5/5Jx13 Rear 5Jx14 .....5Jx13
Front tyres .................155/R13 .............................185/75 R13
Rear tyres ................175/ ?R14 .............................185/75 R13
Front brakes .......................................Disc
Rear brakes ........................................Drum

Suspensions
Front Suspension .....Coil spring, Beam axle, semi-trailing arm
Rear Suspension ...................Stabilizer bar, leaf spring

Dimensions
Wheelbase ..................2815 mm ..............................2800 mm
Length .........................4400 mm ..............................4308 mm
Width ...........................1690 mm ..............................1660 mm
Height ..........................1410 mm ......................(box)1800 mm
Track (front) ..................1370 mm .............................1365 mm
Track (rear) ...................1500 mm
Curb weight ..................920 kg ..................................1150 kg
Max. weight ..................1790 kg ??? ..........................1790 kg
Cargo area ....................2,8 m2 ..................................3 m2
...............................................................................3,2-3,5 m3
Max. payload ..................870 kg ??? ............................640 kg

Cargo dimentions
Cargo length .................2180 mm .............................1850 mm
Cargo width .................1230 mm .............................1610 mm
Cargo height .................380 mm ...............................400 mm
................................................................................(1100 box)
Performance
Top speed .....................110 km/h ............................110 km/h

Advertisment
Andmed on minu mõõdetud/pandud ja võivad muutuda ametliku asjaajamise käigus.
C
Vasta