Siin mõned pildid:




Hetkel pole vaadanud, kuid enne Laitse tripi olid valged.Vaalo kirjutas:Mis värvi küünlad on?
Plaanis polnud oma 21063 kallale minna, kuna see suht heas seisus, ja ei tahtnud seda rikkuma hakata, vaid soetada endale 2105 ja millest ehitada VTFS sugemetega masinat 100€ rajale. Paar VAZ 2105-e oli silmapiiril, hind ka enam-vähem odav. Käisin siis Tallinnast väljas mõlemat vaatamas. Üks oli Tabasalus ja teine Loksal. Esimene tüüp, kes Tabasalu kandis oma ronti müüs, tahtis samuti 350€ saada. Seda käisin enne Loksa oma vaatamas. Auto võtmest käima ei läinud, sisu oli muidu korralik, relee pealt sain auto käima. Sellel tahtsid mõlemad karbid, tagatiivad, tagavararatta all ja kütusepaagi all olevad plekid vahetust saada. Lisaks juhiuks tuli ka välja vahetada. Tüüp ütles, et anab teise ukse kaasa. Leppisime kokku, et paari päeva pärast võtame siis poolhaagise ja toome auto Tallinna ära. Tuli siis see päev, kui pidime auto ära tooma, tüüp ei vastanud terve päev telefonile ja siis kui kätte sain, ütles, et müüs auto maha. Eriline vend ikka. Kui ma nüüd ei eksi, siis tüübi nimi oli Hannes Teras.hevi kirjutas:Turvapuuri plaani järgi tekib kohe küsimus, et kas auto jääb tulevikus 100 % treilal veetavaks rajamasinaks? Igastahes turvapuuriga enam tehnoülevaatusele küll pole mõtet minna.
Selle lahendus oleks muidugi vajadusel eemaldatav poltpuur, aga siis peab jälle liikluspolitseiga väga ettevaatlik olema.
Palju selline komplekt ka maksta võiks? Endal ka plaan osta.Tony_2106 kirjutas:Eile sai ostetud piduritorude valmistamise komplekt:
12,90€ Tööriistamarketis, kuid seal ka veidi kallim komplekt ka saadaval, mille hinda ei oska peast öelda. Antud komplekt oli odavaim, seega töökindlust ei oska kommenteerida.Vazmjorka kirjutas:Palju selline komplekt ka maksta võiks? Endal ka plaan osta.