21011, Alfist, 1978
21011, Alfist, 1978
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
mmanhunt16
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 56
- Liitunud: 16 Okt 2007 21:04
- Asukoht: Kohtla-Järve
- Autod: LADA 1300SL
Mul oli endal ükskord sama asi,mitte küll ladaga vaid volksuga, lappasin pidurisilindri lahti ja panin kokku tagasi, aga õli tuli ainult esimestest silindritest.nii tegin ma umbes 5 korda jutti, kasu ei midagi,siis lõpuks sõber pumpas pedaali ja mina puhusin suuga õhku pidurivedeliku anumasse(andsin õlile natuke survet,niipalju kui jaksasin puhuda). Samal ajal keerasin peasilinri küljes olevaid piduritorusid ja sain nii endal õhu välja. Võid nii proovida vähemalt minul oli selline probleem:)
-
aAlfist
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 349
- Liitunud: 03 Okt 2007 20:36
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Vaz 21011,Audi 100 2.3E -89,Alfa Romeo 166 3.0 Twin Spark
Keerasin tagumised niplid lahti ja õli hakkas anumast ära kaduma, st et õli ikka tuleb, kuid väga vaevaliselt, nagu miski ikkagi takistaks teda.Algselt postitas: manhunt16
Mul oli endal ükskord sama asi,mitte küll ladaga vaid volksuga, lappasin pidurisilindri lahti ja panin kokku tagasi, aga õli tuli ainult esimestest silindritest.nii tegin ma umbes 5 korda jutti, kasu ei midagi,siis lõpuks sõber pumpas pedaali ja mina puhusin suuga õhku pidurivedeliku anumasse(andsin õlile natuke survet,niipalju kui jaksasin puhuda). Samal ajal keerasin peasilinri küljes olevaid piduritorusid ja sain nii endal õhu välja. Võid nii proovida vähemalt minul oli selline probleem:)
Lõpuks keerasin niplid kinni(õli oli ikka paagis, tühjaks ei lasknud joosta) ja hakkasin õhutama, kuid pedaal ei vaju ikka alla kui niplid avada ja ma pedaalil survet peal hoian.
Nüüd siis ei tule ei õhku ega ka õli tagumistest torudest kui survet hoida, kuid kui niisama niplid lahti keerata, siis tuleb õli küll, kuid väga vaevaliselt.

Ühesõnaga täiesti arusaamatu, pole veel ühelgi teisel masinal mul nii olnud.

Aga tänud vastamast!

[Muudetud: 12-3-2010 Alfist]
"Alfa Romeo ei ole lihtsalt autotehas... See on nagu haigus... Või eluviis... Seda ei saagi defineerida. See kuulub tunnete ja kirgede valda, allub südame, mitte mõistuse kontrollile".
Insener ja disainer Orazio Satta Puglia
Insener ja disainer Orazio Satta Puglia
-
aAlfist
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 349
- Liitunud: 03 Okt 2007 20:36
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Vaz 21011,Audi 100 2.3E -89,Alfa Romeo 166 3.0 Twin Spark
Sel masinal võimendiga piduri peasilindrit pole, täitsa tavaline piduri peasilinder on.Algselt postitas: olaaf
proovi peasilindrit veidi vaakumvõimendist eemale asetada (juhul kui on vaakumvõimendi) ma omal jätsingi seibid alla viimati - töösilinder ei liikunud lõpuni tagasi...

"Alfa Romeo ei ole lihtsalt autotehas... See on nagu haigus... Või eluviis... Seda ei saagi defineerida. See kuulub tunnete ja kirgede valda, allub südame, mitte mõistuse kontrollile".
Insener ja disainer Orazio Satta Puglia
Insener ja disainer Orazio Satta Puglia
-
aAlfist
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 349
- Liitunud: 03 Okt 2007 20:36
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Vaz 21011,Audi 100 2.3E -89,Alfa Romeo 166 3.0 Twin Spark
Piduripedaali vabakäik on jah normaalne.Algselt postitas: olaaf
prooviks võid jah enne ja pärast rõhuregulaatorit toru lahti päästa ja jälgida pealevoolu - vedelik peab ilusti sirinal jooksma...
kas piduripedaalil vabakäik on normaalne?
Aga viga vist tundub siis pidurirõhuregulaatoris olema, sest see on tagasillal ühe asendi peale kinni jäänud ja seetõttu võib pidurivedeliku läbivool nõrk olla.
On seda väga raske maha saada, peab kõvasti leotama polte ennem, et korralikult maha saada, nii et pärast saaks puhtaks teha ja uuesti peale panna?

[Muudetud: 12-3-2010 Alfist]
"Alfa Romeo ei ole lihtsalt autotehas... See on nagu haigus... Või eluviis... Seda ei saagi defineerida. See kuulub tunnete ja kirgede valda, allub südame, mitte mõistuse kontrollile".
Insener ja disainer Orazio Satta Puglia
Insener ja disainer Orazio Satta Puglia
-
aAlfist
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 349
- Liitunud: 03 Okt 2007 20:36
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Vaz 21011,Audi 100 2.3E -89,Alfa Romeo 166 3.0 Twin Spark
Oleks küll, kuid TÜV-iga tuleb siis probleeme, nii et ei taha seda maha kiskuda, sest see mis autole ette on nähtud see peab ka olema.Algselt postitas: karl01
lihtsam varjant oleks vahelt ära võtta...
Teine variant oleks osta uus, kuid vaatab mis sellest saab.

"Alfa Romeo ei ole lihtsalt autotehas... See on nagu haigus... Või eluviis... Seda ei saagi defineerida. See kuulub tunnete ja kirgede valda, allub südame, mitte mõistuse kontrollile".
Insener ja disainer Orazio Satta Puglia
Insener ja disainer Orazio Satta Puglia
-
aAlfist
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 349
- Liitunud: 03 Okt 2007 20:36
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Vaz 21011,Audi 100 2.3E -89,Alfa Romeo 166 3.0 Twin Spark
Viga siis leitud, ning vea põhjustajaks oligi piduri rõhuregulaator.
Käisin eile Pae tänava ladapoes, ning mõtlesin et ostan selle piduri rõhuregulaatori, kuid hind oli üle mõistuse kallis, mingi vene jublaka eest 330 eeku on liig, mujalt saaks Itaalia oma 166 eeguga aga hetkel ei viitsi tellima hakata, üritan selle korda teha.
Hakkasin siis vana regulaatorit täna puhastama, ning see osa kuhu varras käib oli kinni jäänud, ime pole miks see ei töötanud, kuid selle tegin korda ja nüüd käib nagu õlitatult.
Järgmine osa mis tahaks lahti saada on seal kus kolb sees on, kuid seda vindi osa ei oska kuidagi lahti keerata, panin 2 polti sinna sisse, kus see pealmine osa on ja nende vahele heebli ja üritasin siis keerata kuid ei liigu, jätsin täna töö pooleli ja panin regulaatori tervenisti poldiavamis lahuse sisse ligunema, ning homme vaatan edasi.
[Muudetud: 14-3-2010 Alfist]
Käisin eile Pae tänava ladapoes, ning mõtlesin et ostan selle piduri rõhuregulaatori, kuid hind oli üle mõistuse kallis, mingi vene jublaka eest 330 eeku on liig, mujalt saaks Itaalia oma 166 eeguga aga hetkel ei viitsi tellima hakata, üritan selle korda teha.
Hakkasin siis vana regulaatorit täna puhastama, ning see osa kuhu varras käib oli kinni jäänud, ime pole miks see ei töötanud, kuid selle tegin korda ja nüüd käib nagu õlitatult.
Järgmine osa mis tahaks lahti saada on seal kus kolb sees on, kuid seda vindi osa ei oska kuidagi lahti keerata, panin 2 polti sinna sisse, kus see pealmine osa on ja nende vahele heebli ja üritasin siis keerata kuid ei liigu, jätsin täna töö pooleli ja panin regulaatori tervenisti poldiavamis lahuse sisse ligunema, ning homme vaatan edasi.

[Muudetud: 14-3-2010 Alfist]
"Alfa Romeo ei ole lihtsalt autotehas... See on nagu haigus... Või eluviis... Seda ei saagi defineerida. See kuulub tunnete ja kirgede valda, allub südame, mitte mõistuse kontrollile".
Insener ja disainer Orazio Satta Puglia
Insener ja disainer Orazio Satta Puglia
- ToM
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1069
- Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
- Asukoht: Kohila/Tallinn
- Autod: 2107, 2101
Osta uus.Algselt postitas: Alfist
Viga siis leitud, ning vea põhjustajaks oligi piduri rõhuregulaator.
Käisin eile Pae tänava ladapoes, ning mõtlesin et ostan selle piduri rõhuregulaatori, kuid hind oli üle mõistuse kallis, mingi vene jublaka eest 330 eeku on liig, mujalt saaks Itaalia oma 166 eeguga aga hetkel ei viitsi tellima hakata, üritan selle korda teha.
Hakkasin siis vana regulaatorit täna puhastama, ning see osa kuhu varras käib oli kinni jäänud, ime pole miks see ei töötanud, kuid selle tegin korda ja nüüd käib nagu õlitatult.
Järgmine osa mis tahaks lahti saada on seal kus kolb sees on, kuid seda vindi osa ei oska kuidagi lahti keerata, panin 2 polti sinna sisse, kus see pealmine osa on ja nende vahele heebli ja üritasin siis keerata kuid ei liigu, jätsin täna töö pooleli ja panin regulaatori tervenisti poldiavamis lahuse sisse ligunema, ning homme vaatan edasi.
[Muudetud: 14-3-2010 Alfist]

m'kay
-
aAlfist
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 349
- Liitunud: 03 Okt 2007 20:36
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Vaz 21011,Audi 100 2.3E -89,Alfa Romeo 166 3.0 Twin Spark
Kui seest halb üllatus tuleb, siis ostan uue.Algselt postitas: ToMOsta uus.Algselt postitas: Alfist
Viga siis leitud, ning vea põhjustajaks oligi piduri rõhuregulaator.
Käisin eile Pae tänava ladapoes, ning mõtlesin et ostan selle piduri rõhuregulaatori, kuid hind oli üle mõistuse kallis, mingi vene jublaka eest 330 eeku on liig, mujalt saaks Itaalia oma 166 eeguga aga hetkel ei viitsi tellima hakata, üritan selle korda teha.
Hakkasin siis vana regulaatorit täna puhastama, ning see osa kuhu varras käib oli kinni jäänud, ime pole miks see ei töötanud, kuid selle tegin korda ja nüüd käib nagu õlitatult.
Järgmine osa mis tahaks lahti saada on seal kus kolb sees on, kuid seda vindi osa ei oska kuidagi lahti keerata, panin 2 polti sinna sisse, kus see pealmine osa on ja nende vahele heebli ja üritasin siis keerata kuid ei liigu, jätsin täna töö pooleli ja panin regulaatori tervenisti poldiavamis lahuse sisse ligunema, ning homme vaatan edasi.
[Muudetud: 14-3-2010 Alfist]Ise olin ka üllatunud kui poes uue vene oma hind teatati.
Siis ostab selle jupi ladu24-ee'st, sest seal on sama jupp 166 eeguga saada ja tootjaks peaks Itaalia või Soome olema.
Aga hetkel nagunii on ühendatud torud otse tagumistesse piduritesse, nii et aega on, nokitsen niikaua selle kallal, ning kui korda ei saa siis ostan uue.

[Muudetud: 14-3-2010 Alfist]
"Alfa Romeo ei ole lihtsalt autotehas... See on nagu haigus... Või eluviis... Seda ei saagi defineerida. See kuulub tunnete ja kirgede valda, allub südame, mitte mõistuse kontrollile".
Insener ja disainer Orazio Satta Puglia
Insener ja disainer Orazio Satta Puglia
-
aAlfist
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 349
- Liitunud: 03 Okt 2007 20:36
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Vaz 21011,Audi 100 2.3E -89,Alfa Romeo 166 3.0 Twin Spark
Sain pidurirõhu regulaatori kolvi sees liikuma, nii et uut ei pea ostma.
Seest tuli palju pa*ka välja, ning nüüd hakkab asi vaikselt puhtamaks minema, natuke veel puhastan seest, siis võib uuesti alla panna, kuid siis panen selle jublaka paksult määrde sisse, nii et roostet ei tohiks enam tekkida nii kergelt!

Seest tuli palju pa*ka välja, ning nüüd hakkab asi vaikselt puhtamaks minema, natuke veel puhastan seest, siis võib uuesti alla panna, kuid siis panen selle jublaka paksult määrde sisse, nii et roostet ei tohiks enam tekkida nii kergelt!

"Alfa Romeo ei ole lihtsalt autotehas... See on nagu haigus... Või eluviis... Seda ei saagi defineerida. See kuulub tunnete ja kirgede valda, allub südame, mitte mõistuse kontrollile".
Insener ja disainer Orazio Satta Puglia
Insener ja disainer Orazio Satta Puglia
-
aAlfist
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 349
- Liitunud: 03 Okt 2007 20:36
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Vaz 21011,Audi 100 2.3E -89,Alfa Romeo 166 3.0 Twin Spark
Lisan siis mõned uuemad pildid autost.








Pole Sadolinil häda midagi, läigib väga hästi, 25 aastat vana värvi kohta väga hea!
Nagu tuttav automaaler ka mainis, siis Sadolin on tegelt hea värv, nõuab ainult maalrilt kogemusi ja oskusi, mis paneb automaalri proovile!


[Muudetud: 16-3-2010 Alfist]








Pole Sadolinil häda midagi, läigib väga hästi, 25 aastat vana värvi kohta väga hea!

Nagu tuttav automaaler ka mainis, siis Sadolin on tegelt hea värv, nõuab ainult maalrilt kogemusi ja oskusi, mis paneb automaalri proovile!



[Muudetud: 16-3-2010 Alfist]
"Alfa Romeo ei ole lihtsalt autotehas... See on nagu haigus... Või eluviis... Seda ei saagi defineerida. See kuulub tunnete ja kirgede valda, allub südame, mitte mõistuse kontrollile".
Insener ja disainer Orazio Satta Puglia
Insener ja disainer Orazio Satta Puglia
-
aAlfist
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 349
- Liitunud: 03 Okt 2007 20:36
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Vaz 21011,Audi 100 2.3E -89,Alfa Romeo 166 3.0 Twin Spark
Ostsin siis lõpuks ikka uue piduri rõhuregulaatori ära, kuna vana ei saanud liikuma, kuid igavusest kisun selle vana millalgi lahti.
Hinna erinevus Pae poe ja selle Itaalia omaga on nüüd teada, nimelt see Itaalia oma on alumiiniumist aga Vene oma on malmist, ning sellest ka nii suur hinnavahe.
Pildid ka siis:


Hinna erinevus Pae poe ja selle Itaalia omaga on nüüd teada, nimelt see Itaalia oma on alumiiniumist aga Vene oma on malmist, ning sellest ka nii suur hinnavahe.
Pildid ka siis:


"Alfa Romeo ei ole lihtsalt autotehas... See on nagu haigus... Või eluviis... Seda ei saagi defineerida. See kuulub tunnete ja kirgede valda, allub südame, mitte mõistuse kontrollile".
Insener ja disainer Orazio Satta Puglia
Insener ja disainer Orazio Satta Puglia
-
aAlfist
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 349
- Liitunud: 03 Okt 2007 20:36
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Vaz 21011,Audi 100 2.3E -89,Alfa Romeo 166 3.0 Twin Spark
Need augud mis vanal on, on selle pealmise osa lahti keeramiseks, vanal on mingi spets võti selle jaoks, kuid Itaalia omal kuuskant võti.Algselt postitas: 03
otsad ei ole päris ühesugusedvanal on kaks väikest auku uuel aga üks suur kas see ei loe midagi
Kuuskant võtmega on tulevikus lihtsam seda kaant maha saada.

Tänu nendele kahele väiksele augule mis vanal on, ma seda regulaatorit lahti ei saanudki.
[Muudetud: 22-3-2010 Alfist]
"Alfa Romeo ei ole lihtsalt autotehas... See on nagu haigus... Või eluviis... Seda ei saagi defineerida. See kuulub tunnete ja kirgede valda, allub südame, mitte mõistuse kontrollile".
Insener ja disainer Orazio Satta Puglia
Insener ja disainer Orazio Satta Puglia
-
aAlfist
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 349
- Liitunud: 03 Okt 2007 20:36
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Vaz 21011,Audi 100 2.3E -89,Alfa Romeo 166 3.0 Twin Spark
No malm on tugevam materjal kui alumiinium, ning alumiinium on suht levinud tänapäeval, tehakse alumiiniumist radikaid ja muud tavaari!:-DAlgselt postitas: ToMKindlasti:DAlgselt postitas: Alfist
Hinna erinevus Pae poe ja selle Itaalia omaga on nüüd teada, nimelt see Itaalia oma on alumiiniumist aga Vene oma on malmist, ning sellest ka nii suur hinnavahe.
Kuid ega need kaupmehed panevad seal lada poes hindadel poole juurde.
Lada juhtidel muid valikuid ju pole kui sealt ära osta, sest ega neid poode pole ka nii palju kus Lada juppe müüakse!:-D
[Muudetud: 22-3-2010 Alfist]
"Alfa Romeo ei ole lihtsalt autotehas... See on nagu haigus... Või eluviis... Seda ei saagi defineerida. See kuulub tunnete ja kirgede valda, allub südame, mitte mõistuse kontrollile".
Insener ja disainer Orazio Satta Puglia
Insener ja disainer Orazio Satta Puglia
-
aAlfist
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 349
- Liitunud: 03 Okt 2007 20:36
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Vaz 21011,Audi 100 2.3E -89,Alfa Romeo 166 3.0 Twin Spark
Sai siis täna pidurirõhu regulaator ära vahetatud, ning nüüd on sellega asjad ühel pool.
Vana kaitsekumm, mis regulaatori otsas käib oli päris suureks veninud, kuid õnneks oli uus olemas, ning lasin selle kummi seest ESSO määret täis, nii et peaks suht korrosiooni kindel olema see alumine osa nüüd.
Pidurid töötavad nüüd normaalselt, vajaks veel õhutamist ja siis peaks päris hea jääma.
Vana kaitsekumm, mis regulaatori otsas käib oli päris suureks veninud, kuid õnneks oli uus olemas, ning lasin selle kummi seest ESSO määret täis, nii et peaks suht korrosiooni kindel olema see alumine osa nüüd.
Pidurid töötavad nüüd normaalselt, vajaks veel õhutamist ja siis peaks päris hea jääma.

"Alfa Romeo ei ole lihtsalt autotehas... See on nagu haigus... Või eluviis... Seda ei saagi defineerida. See kuulub tunnete ja kirgede valda, allub südame, mitte mõistuse kontrollile".
Insener ja disainer Orazio Satta Puglia
Insener ja disainer Orazio Satta Puglia