2101 Coupé, uzzac, 19**? (16v)
2101 Coupé, uzzac, 19**? (16v)
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
uuzzac
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 859
- Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
- Asukoht: prn/tln
- Autod: Volvo S40
ei tea..homme saan pärnusse ja laup hakkame lahkama...kuivalt ringi ajades igatahes saale kolksu pole ja käib kergelt ringi...nüüd juppideks uued saaled sisse ja vänt koos rihmarataste ja hooratta/siduriga igaksjuhuks tasakaalustamisse sest viimased hädad on just vibratsioonist põhjustatud...kardaan sai juba barlanksi
-
uuzzac
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 859
- Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
- Asukoht: prn/tln
- Autod: Volvo S40
õli viga ei saanud olla sest õli ei olnud...
tegelikult see hooaeg hakkasime Castroliga sõitma varem olime Valvoline mehed. Saaled on need mis parajasti kätte satuvad, võin kodus pakid järgi vaadata. Selge see et kõik käib ikka mõõtmisest jne jamast ennem läbi kui päris tegemisse läheb.
õli vahetama ei hakka sest vibratsioonist põhjustatud vead ei saa olla õli asi, nagu osad härrased vihjasid. Särg soovitas Castrolit ja saame hea hinnaga ka seda niiet proovime ära. Kestab Reynardis kestab Ladas ka.
tegelikult see hooaeg hakkasime Castroliga sõitma varem olime Valvoline mehed. Saaled on need mis parajasti kätte satuvad, võin kodus pakid järgi vaadata. Selge see et kõik käib ikka mõõtmisest jne jamast ennem läbi kui päris tegemisse läheb.
õli vahetama ei hakka sest vibratsioonist põhjustatud vead ei saa olla õli asi, nagu osad härrased vihjasid. Särg soovitas Castrolit ja saame hea hinnaga ka seda niiet proovime ära. Kestab Reynardis kestab Ladas ka.
-
uuzzac
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 859
- Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
- Asukoht: prn/tln
- Autod: Volvo S40
taas sai läbitud kokku harjutus. kõik sai lõpuks tööle läbi pisikeste viperuste ja rajale seetõttu ei jõudnud. nimelt ei tahtnud auto kuidagi käivituda. vajutasin nuppu nagu segane aga ei miskit. vahtasin kogu starteri/tõmberelee ja starteri nupu juhtmestiku peale mida imeväel kõik toimima hakkas. see et kõik kenasti kokku sai tähendab et järgmine pühapäev olen 100% platsis ja üritan leida õigeid punkte. kui mu teine pool ei vabane tööst siis vajan kedagi tõenäoliselt kaardilugejaks. see selgub paari päeva jooksul.
-
uuzzac
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 859
- Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
- Asukoht: prn/tln
- Autod: Volvo S40
Kutsutakse seda ka swirl potiks. Vahepaak on see mahuga kusagil 1L. Ettenade pump lööb sinna koguaeg peale ülevalt on ülevool paaki kui täis peaks saama. Skeem ka:

Rehvid pagassis transpordi ajal. Ometi on ju selleks need kohad seal pagasinikus ideaalsed...
Miinumumkaal on 920kg mis võib olla. Meie oleme kusagil 940kg tühja paagi ja tühja kõhuga
[Muudetud: 17-6-2009 uzzac]
Rehvid pagassis transpordi ajal. Ometi on ju selleks need kohad seal pagasinikus ideaalsed...
Miinumumkaal on 920kg mis võib olla. Meie oleme kusagil 940kg tühja paagi ja tühja kõhuga

[Muudetud: 17-6-2009 uzzac]
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
siis peab sulle hularõnga kinkima
20kg ju puha ülekaal veel, 150km/h mahapidurdades võidaksid veerand meetrikest vabalt:D
käigukasti korpus ja mootoriplokk kannataks ka lihvkettaga õhemaks hõõruda veel kindlasti.
edasiseks hooajaks soovin ainult seda, et tehnika sul kestaks - kõige muuga saad hakkama...

käigukasti korpus ja mootoriplokk kannataks ka lihvkettaga õhemaks hõõruda veel kindlasti.
edasiseks hooajaks soovin ainult seda, et tehnika sul kestaks - kõige muuga saad hakkama...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
uuzzac
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 859
- Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
- Asukoht: prn/tln
- Autod: Volvo S40
esmaspäeval sai quiafe kast endale teras sünkrod ja rändas autole alla. käisime teispäeval proovimas ka ja siiani toimib asi ideaalselt. tõstsime pööret ka, soft limit on nüüd 7700 ja hard limiti 7900. sõita on hoopis teine tera kui saab pikemalt lasta. minek on ka peale segu kerget häälestust parem. kippus rikkaks (0.710) kõrgel pöördel peale alumise otsa uuesti kokkupanekut. nüüd oleme tagasi 0.840 peal. nüüd ootab auto ja mina pikisilmi laupäeva et saaks teistega pusida. kõva seguga slikiga tuli teisip 1.04 aeg saugas samas ei olnud rõhud korralikult paigas ja auto oli ohtralt alajuhitav :O varem polegi seda probleemi kohanud, pigem ikka kisub ülejuhitavaks.
kel aega ja mahti on siis vedage end laupäev pühapäev pärnusse. pealtvaatajatele on üritus tasuta ja vaadata peaks üht-teist olema.
http://www.motors24.ee/artiklid/Autospo ... autod.aspx
kel aega ja mahti on siis vedage end laupäev pühapäev pärnusse. pealtvaatajatele on üritus tasuta ja vaadata peaks üht-teist olema.
http://www.motors24.ee/artiklid/Autospo ... autod.aspx