Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Päris hea projekt, isegi 2,0 peaks seda keret päris hästi liigutama, mõelda vaid mida see kahepoolene teeb kui ringi vahetad kunagi
edit: kui jõudu väheks jääb, siis rootsist saab 1200 dollariga(koos eestisse saatmisega) turbokiti mis lubab stock m50b20 motost ligemale 300 heppa, koos chipiga tuleb mingi 320+. m50b25 motol siis vastavalt 350 heppa ilma chipita ja chipiga ligemale 380+ heppa. Komplektis sisaldub siis väljalaske kolle, turbo, cooler, wastegate, bov, chip ja midagi vist oli veel
[Muudetud: 13-12-2009 -grazy-]
Bmw 525IA 141 kw 1991.Toyota celica gen3 78kw 1984
Loodan, et liigutab kenasti. Plaanis ikkagi suveks liikuma saada, kas just tulevase värvkatte all, aga liikuma siiski.
Nüüd tuleb õhtuti mootori käppade ning muude kinnituste aretamisega tegelema hakata. Radiaatori jätan ikkagi ette kuid mootori enda sundjahutusega, minimaalne võimsusekadu sellega küll kaasneb kuid alati on võimalik asju ümber teha.
Täna sain ka tänu kasutajale miki puudu olnud kollektori nii et tööd esiotsa kallal võivad täie hooga edasi minna. Aasta lõpuks on plaanis ikkagi esiots suht kokku saada.
Nüüdseks on mootor käppade peal ja homme alustan kasti paigaldamisega. Käppade valmistamisega oli ikka tükk tegemist kuna no ei ole seda ruumi seal ikka nii palju, et normaalselt aretada saaks. Aga valmis nad said, üks keerulisema ehitusega kui teine. Padjad kinnituvad nagu originaaliski sillatala külge.
sillatalast saad ju vajadusel ruumi juurde varastada,
sillatala kuju saaks päris palju muuta vajadusel.
patjadele saaks keevitada ümarad süvendid sillatala äärtesse - võidad kohe ca 4-5cm
tee ikka nii, et asju saaks vahetada ja mootorit hooldada ilma maha võtmata...
edu!
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kusjuures kõik saigi nii tehtud, et ikka normaalselt hooldada ka saaks, seepärast ka käppade veider kuju.
Täna selgus töö käigus, et keskmist roolivarrast ei saa päris originaalkujul kasutada. Rooli keerates tõuseb ta nii palju, et äärmistes asendites liigub vastu karterit. Samuti ei ole kasu ka mootori tõstmisest kun siis on karter juba roolikarbile liiga lähedal. Tähendab tuleb teha custom roolivarras.
Samuti on generaatori ja piduri peapumba vahel ca. 5mm ainult vahet. Tuleb piduri ja siduri süsteemi asukohta muuta, sest salongis on pedaalidele vaja ruumi tekitada.
Tänan kõiki heade soovide eest.
Käigukastist ka üks pilt. Mootori karter jääb kõige madalamast kohast ca 1cm sillatalast ainult alla poole, algselt arvasin, et jääb madalamale. Kui kasti hoovad lühemaks teha siis jääb ka käigukang õnneks normaalse koha peale, ei ole vaja seal enam mingit ratast leiutama hakata.
Armatuuri sisse teed augu kust saad õli mootorisse kallata paistab suht salongi jäävat see õlikork.
Aga küsimus selline et miks üldse mootori nii taha tõid? Nagu isegi nägid siis ees ruumi jagub, kas lihtsalt ei tahtnud hakata mootorikäppasid veel imelikumaks ajada või oli kindel plaan mootor esisillast tahapoole saada, et kaalujaotus väga hulluks ei läheks?
Nagu sa viimaselt pildilt näha võid siis mootorit ette ma rohkem tuua ei saagi. Karteri vann on niigi lähedal roolikarbile, ette viies peaksin ma hakkama ka kogu karterit ning õlivõttu ümber ehitama. Samuti liiguks ka väljalaske kollektor pendel hoovale liiga lähedale. Plaanis on algselt asi nii teha ikkagi, et mootori juures ma väga midagi ei muudaks.
Õli valamise koha pealt nii palju, et vajadusel saan lasta õli korgi ette tuua või siis panen teise tüübi kaane, millel pidavat õlikork eespool olema.
Kaalujaotus tuleb kindlasti tasakaalukam kui originaalis.
Algselt postitas: corrado
Armatuuri sisse teed augu kust saad õli mootorisse kallata paistab suht salongi jäävat see õlikork.
Aga küsimus selline et miks üldse mootori nii taha tõid? Nagu isegi nägid siis ees ruumi jagub, kas lihtsalt ei tahtnud hakata mootorikäppasid veel imelikumaks ajada või oli kindel plaan mootor esisillast tahapoole saada, et kaalujaotus väga hulluks ei läheks?
Väga positiivne, et seda Ladat ei ehitata suure saladuskatte all kuskil pimedas garaa?inurgas, vaid lisatakse siia teistele infot ning pilte selle mootori peale aretamisest ning muudest ebatavalistest nüanssidest.
Jälgin huviga teemat ning soovin sulle edu, palju vaba aega ning paksu rahakotti, et saaksid selle projekti lõpule viia!