Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
OT aga kas su auto veidi liiga uus ei ole Talveralli jaoks? Kui lisada piiridest väljas olevale vanusele ka selline räsitud välimus ja fakt et tegu on vene autoga, siis minuteada vaatavad ralli korraldajad sellele vähe viltu.
Kytt@loodab korraldajate valikusõelast 78 aasta 011-ga läbi pääseda (küll mitte juhina vaid tagaistmel lisaraskusena ).
Arvestades seda et vaz 2101te hakati tootma kuskil 70ndate algul, ja 21013 on 01 modifikatsioon, siis auto ei ole liiga uus.Vene autode puhul oli vist ainuke kriteerium, et mudeli esmamainimine peab olema enne 1982aastat.
eelmine aasta võtsime probleemideta osa rallist AZLK 2140SL-iga mis pärines samuti 86ndast aastast.
Mis puutub välimusse, siis olen arvamusel et minu sigull on selline "Harju keskmine"
Mitte mingil juhul ei läheks ma talverallile otsast lõpuni taastatud autoga, sest soolased teed mõjuvad vene liikuritele rängalt.Leian, et just sellises korras auto on üsna ideaalne talveralliks,paremas konditsioonis liikuriga osavõtt tundub olema patt.
Täna käisin Rakveres ja kirjutasin autu oma nimele.Samuti külastasin Pohla poodi ja soetasin mõned vidinad sigullile.Ostsin ma siis uued esituled(tõsi küll, gaz 53, moskvits jm omad) ainsaks erinevuseks et polnud seda väikese pirni pesa.Eriti ei tunne sellest puudust ka.samuti ostsin uued küünlad, jagajakaane ja küünlajuhtmed, viimased osutusid küll praagiks kahjuks.
Kruvisin uued tuled ette-nüüd on nagu valgust ka ikka,vanad tuled andsid samapalju valgust kui küünal.
Regullisin tuled silmajärgi paika, näitasid teised täpselt keskele kokku.Tuleb veel mingiaeg täpselt üle vaadata mis ja kuidas.Lähiajal veel õlivahetused ka.
Kuidas lahendad gabariidi-tuled kui väikese pirni avad puuduvad?
Talverallil on hetkel tootmisaasta lagi minu arusaamist mööda 84 või vanem.
Kojamehe relee on must plastist ristküliku kujuline ese. Lühikese juhtmejupi otsas 4 klemmiga valge pistik. Asub umbes kapoti avamise hoova kõrval vasakul.
Ehh, ei oska hetkel pakkuda...Tõmbasin hetkel lihtsalt klemmidele teibi ümber ja jäid tule taha lahtiselt.
Ons väga hull kui neid ei panekski?
Relee leidsin üles sel juhul, must karbik oli küll, aga juhtmed olid ära lõigatud ja omavahel ühendatud.Proovin tagasi karbi külge panna, ehk saab toimima.
Mina sain aru nii, et 84 kehtib läänekatele.vene omad piirideta.Aga kui reaalselt tekib probleeme žiguliga, siis varuvariandiks on 82a mosse.
Niisiis, sigulli juures üht teist jälle tehtud.õli on vahetatud, sisse panin žiguli õli, kartes et läänekas peseb mingi sodi mootorist lahti ning ummistab õlikanalid.Kuid nüüd kahetsen et ziguli õli panin, sest see oli vedel nagu kusi(vabandust väljenduse pärast) ja nüüd võtab soojast peast tühikäigul õlitule põlema.
Üleeile käisin sõbra 06te rappimas,sain sealt omale karbiliistud, korralikuma peegli ning veel nipet, näpet.Ma pole elus nii mäda kerega sigulli näinud kui see 06.
Sigulli kohta ei saa ühtegi halba sõna öelda, kõik toimib suurepäraselt.Ainult et kardaani keskmine rist on läbi, peab selle mingiaeg ära veel vahetama.Ees vahetatud veel kord reflektorid H4 omade vastu.Samuti ka uued küünlajuhtmed.
Hetkel tundub kõik suht lill olema, sõbra käest sain taha orginaal porilapid ka veel.
Mina kasutan mõlemas šigullis 10w-40 õli ja ei ole küll probleeme, et õlituli põlema lööks või kanalid ära ummistaks. See õlitule põlema löömine ehk milleski teisest tingitud.
www.autokleebised.ee - Läbi minu saab kleepse soodsamalt ja võite saada ka oma kujundatud kleepse jne.
Ma peaks ka ikka lääneka sisse panema...
Enne õlivahetust tuli ei põlenud.Ei taha nüüd uskuda et mootoris sees miskit viga.Enne ju töötas.
Ma miskipärast arvan et asi on siiski selles õlilögas
Ma arvan, et see õlivahetus ei aita siinkohal. Siksil ongi õlitus tühikäigul suht vaene nagu ma olen aru saanud, nukkvõll ei saa õli vms. Võibolla ajan häma ka praegu aga mõnelt inimeselt olen nii vähemalt kuulnud.
www.autokleebised.ee - Läbi minu saab kleepse soodsamalt ja võite saada ka oma kujundatud kleepse jne.
Kindel, et sinna ikka "žiguli õli" valasid ? See nüüd nii vedel ka ei ole. Pigem arvan, et kallasid sisse loputusõli, mis on suhteliselt sarnase pakendisildiga. Seda võib küll vedelaks nagu "märapiss" pidada. Ehk kui sooja mootoriga õlituli põlema hakkab, siis soovitan õli uuesti ära vahetada.
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...
Pole pikemat aega miskit kirjutanud.Põhjus lihtne-kõik toimib!
Tegelikult teha on küll, aga tehniline pool on super, kõik käib ja toimib.
Tahaks küsida sellist asja, et kas oleks mõtet 5käigulise kasti allapanekule mõelda?hetkel on normaalkiiruseks 80km/h ja pöörded sellejuures suht kõrged.kas 5s käik suurendaks kiirust ning viiks pöördeid alla?