Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Sai siis istmed ka vahetatud, kuna vanad olid määrdunud ja katki, taha läks siis kuueka vana iste ja ette juhiistme asemele opel ascona iste. Kundepoolsele installisin esialgu ainult peatoe. Sai ka sirdurit regullitud ja karpast vaakumi vedru välja võetud, tagumikudüno järgi just väga ei saanud aru kas vahet on, aga madalal pöördel liikus seeeest jõudsamalt.
Edit: natuke määrdunud on praegugi, aga ilmselt lähevad mingid katted peale või proovin puhastada.
Järgmiseks tahaks tahomeetrit installida, aga enda varude seast pole veel leidnud, küsimus oleks et kuhu tahomeetri tross kinnitada mootori küljes ja mismoodi, et asi ka õigesti töötaks.
MuKi14 kirjutas:Kui E märgistus puudub siis nende tuledega üvlt läbi ei saa. Endal olid tuledel katted eest üvl ja on praegugi ei öelnud nemad midagi ega politseid.
Need tuled on suhteliselt vene ajast jäänud. E- märgistust pole kontrollinud, aga kuna tegu vene kaubaga ei usu küll et seda oleks. Kui muud üle ei jää, siis tuleb järelikult üv ajaks maha kruvida nad.
Vahepeal midagi erilist toimunud pole, kopikas toimib nagu kellavärk, ainult kalla ja talla. Ainuke probleem on et eest kundepoolse ratta juurest tuleb sellist häält nagu midagi käiks pihta või krabiks, ei teagi veel kas pidur kinni või midagi, pean vaatama seda.
Praegu olen kasutanud teda põhiliselt kalal- ja ujumas käimiseks. Eile sai ka kummipaat välja otsitud pealt ära ei lennanud igatahes .
Kahjuks pean tõdema, et Summercambile ikkagi ei jõua sellel aastal, ega selle autoga, kuna täpselt samal ajal on teine suurem perekondlik üritus käsmus ja endal ei ole juhilube/ finantse ka veel et üksi tulla. Loodan et näeb järgmine aasta või lihtsalt mõnel muul üritusel.
Viimasel ajal on autot kummitanud elektrimured ja vahepeal on aku tühjaks saanud mõned korrad, peale laadimist auto siiski käib ja käivitub, aga vahepeal tundub, et akus nagu jõudu oleks aga ei võta starterit järgi. Samas aku ka vahepael ei lae. Niiet miskine suurem kala seal elektrisüsteemis, ilmselt peab mõlemad, nii geneka kui starteri maha võtma aja lahti võtma või vahetama.
Proovi algatuseks teist akut peale. Aku võib olla deformeerunud. Vanus pole määrav. Kas laadijaga laadides läheb aku kuumaks? Uut pole vaja kohe osta ja genekate/starterite kallale minna. Kuskohast võtad, et ei lae? Mõõda laadimisvool.
No kui muud tarbijad nagu tuled ja raadio on ka järel ei saab aku minu meelest liiga kiirelt tühjaks, et pärast lihtsalt ei jõua mootorit ringi vedada. Aku on väidetavalt ostetud eelmisel sügisel, seega peaks suhteliselt uus olema. Laadimisel pole veel täheldanud kuumaks minemist. Seega kaldun endiselt arvama et kala on ikkagi kuskil geneka harjades või mujal. Iseenesest veider et seistes lambist selline viga külge on tulnud. võibolla on lihtsalt mõni klemm kuskilt korrodeerunud.
Ära usalda akut. Korra olen tutika aku ümber vahetanud ja 5-6 tükki poole aasta pärast garantii korras. Laena ampritangid ja testi nendega aku.
Võid laadida laadijaga aku täis ja seejärel vaadata kuidas su raadiod-tuled toimetavad ning kas saab samakähku tühjaks.
Täna kuulsin sõidu ajal, et miski nagu koliseks kundepoolses küljes all ja seda uurima minnes avastasin, et känd on omadega täiesti läbi, ilmselt see seletab ka miks auto tee peal nö ujub vahest. Enne ei tulnud nagu pähe seda uurida ja pimedas kuuris auto all kah nagu ei märganud.. igatahes arvestades seda, et elektriga endiselt jamasi on ja nüüd tundub et esipidurid kah peale on jäänud veidi, on autoga tegelemise isu ilmselt mõneks ajaks nüüd kadunud krt terve suve töötas kenasti ja nüüd ühe päeva peal ka oma vead pidi orgunnima:mad:.