2101, Tefa, 1972
2101, Tefa, 1972
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
- Tefa
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 32
- Liitunud: 06 Nov 2009 23:40
- Asukoht: Kuressaare
- Autod: [color=red]Audi 80 2.8 Quattro[/color]
- Kontakt:
No nii, üle pika aja siis jälle väikesed edusammud. Auto läbis tehnoülevaatuse ja seisab nüüd hoovi peal teistega ühel rivil. Ülevaataja jäi autoga täitsa rahule, mingeid vigu oluliselt ei olnud, käsipidur oleks võinud veidi äkilisemalt võtta ja esimesed tuled näitasid jumal teab kus kohta:P Tuled reguleerisin hiljem töö juures stendis kenasti ära, nüüd on omal kah pimedas parem sõita, kuigi tegelikult oleks uusi pirne hoopis vaja.
Äkki keegi teab soovitada mõndasid pirne, mis oleks hea valgustugevusega ja ei oleks mingi Xenon efektiga ära rõvetsetud?
Kopikas ei ole ju väike auto:yllatunud, aga Ameerika raua kõrval tundub ta ikka eriti väike olevat:D
[Muudetud: 1-3-2010 Tefa]
Äkki keegi teab soovitada mõndasid pirne, mis oleks hea valgustugevusega ja ei oleks mingi Xenon efektiga ära rõvetsetud?
Kopikas ei ole ju väike auto:yllatunud, aga Ameerika raua kõrval tundub ta ikka eriti väike olevat:D
[Muudetud: 1-3-2010 Tefa]

JEE JEE JEE. SAKU. JO JO
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Philips BlueVision. Valgustugevust ei tea, aga värvi temp. on 4000K. Rõvetatud? No ma ei tea... Lihtsalt annavad samasuguse temperatuuriga valgust nagu kõige "lahjemad" xenonid.Algselt postitas: Tefa
Äkki keegi teab soovitada mõndasid pirne, mis oleks hea valgustugevusega ja ei oleks mingi Xenon efektiga ära rõvetsetud?
Ise enam muid pirne ei salli - ei taha ja kõik vot

Aga eks vaata ja mõistata, milline on tavaline halogeen, milline too BlueVision:

- Tefa
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 32
- Liitunud: 06 Nov 2009 23:40
- Asukoht: Kuressaare
- Autod: [color=red]Audi 80 2.8 Quattro[/color]
- Kontakt:
Tänud logman! Eks ma uurin kas saan sellised kusagilt. Ei selline õrn sinakas valgus võib muidugi sees olla, aga ma mäletan kunagi sai Audile ostetud mingid kaupmehe poolt taevani kiidetud pirnid (RING-i omad), pidid tahe head olema ja kah Xenon efektiga ja kui need külge sai pandud siis oli mingi nurga alt tuli täiesti roosa, teise nurga alt jälle täiesti roheline ja üldse tekkisid seal kaugelt vaadates mingid vikerkaare värvid, sai need saastad üsna kiiresti välja vahetatud.
JEE JEE JEE. SAKU. JO JO
-
eEdel
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 454
- Liitunud: 28 Dets 2007 22:28
- Asukoht: Lehola
- Autod: VAZ-21061`84, Moskvits-2140`81, Audi A4 1.8 `99
- Kontakt:
Oleneb,mis ostarbeks neid vaja. Tuled on standarsed,sama läbimõõduga tuled leiad Moskvits-408/412 (kahe ümarguse tuledega mudelid),mitmetel Vene veokatel ja kas ka Lada-2101/011 samad tuled ole? Kui siis vaid tuleklaasi kumerused võivad erineda.Algselt postitas: Tefa
Vahepeal tahaks küsida, ega kellelgi pole kogemata Ikarus bussi esimesi tulesid? Oleks nõus need ära ostma!
[Muudetud: 3-3-2010 Tefa]
[Muudetud: 3-3-2010 EdR]
Minul on Ziguli, aga mis on sinul?
- Herkki
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 98
- Liitunud: 03 Mai 2006 16:19
- Asukoht: Vändra/Tallinn
- Autod: 2 x LADA1200s (1979 & 1981)
Mina kasutan neid niinimetatud Ikarus“i tulesid oma masinal 21013-el juba päris kaua, valgustavad piisavalt hästi, sobivad tulepessa 1:1-le. Reflektor on küllaltki sirge klaasiga, Poola toodang ja WESEM on tootja.
Autol küljes näevad sellisena välja:

Lisaks siis juba tootja lingi ka:
http://shop.wesem.com/en/3/6626/Replace ... karus_type
Eestist peaks sellise ettevõtte kaudu neid uuena saama osta/tellida:
http://www.etva.ee//index.php?option=co ... lang=et_EE
Mõned nädalad tagasi ostsin sellise tule 178.- eespoolmainitud poest.
Autol küljes näevad sellisena välja:

Lisaks siis juba tootja lingi ka:
http://shop.wesem.com/en/3/6626/Replace ... karus_type
Eestist peaks sellise ettevõtte kaudu neid uuena saama osta/tellida:
http://www.etva.ee//index.php?option=co ... lang=et_EE
Mõned nädalad tagasi ostsin sellise tule 178.- eespoolmainitud poest.
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Muide,
kui hakkad uusi laternaid otsima, siis vaata, mis ka neil klaasile kribatud on.
Igat saasta ei maksa kohe koju vedada, mis siis et klaas sile on, mingi "äge" smõuk-efekt lisatud või muud säärast
.
Laternal on peal selline tunnus, nagu kaugtule referentsarv. Mida suurem see number on, seda valusama (parema) kaugtule vihuga laternaga on tegemist.
Number võib olla 12,5; 17,5; 20. Suuremaga pole kohanud.
Kui kunagi plaanis veel lisakaugtuled sebida, siis pead muidugi teadma, et kõigi nelja laterna referentsid ei tohi ületada summat 75. Võrdne võib olla. See on tavaliikluses lagi, mida kontrollitakse TÜV-l ja agaramate politsistide poolt ka trassil.
kui hakkad uusi laternaid otsima, siis vaata, mis ka neil klaasile kribatud on.
Igat saasta ei maksa kohe koju vedada, mis siis et klaas sile on, mingi "äge" smõuk-efekt lisatud või muud säärast

Laternal on peal selline tunnus, nagu kaugtule referentsarv. Mida suurem see number on, seda valusama (parema) kaugtule vihuga laternaga on tegemist.
Number võib olla 12,5; 17,5; 20. Suuremaga pole kohanud.
Kui kunagi plaanis veel lisakaugtuled sebida, siis pead muidugi teadma, et kõigi nelja laterna referentsid ei tohi ületada summat 75. Võrdne võib olla. See on tavaliikluses lagi, mida kontrollitakse TÜV-l ja agaramate politsistide poolt ka trassil.
- Tefa
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 32
- Liitunud: 06 Nov 2009 23:40
- Asukoht: Kuressaare
- Autod: [color=red]Audi 80 2.8 Quattro[/color]
- Kontakt:
Seda küll, et need numbrid seal tulede peal on. Ma arvan, et ma oma autole mingeid lisatulesid küll ette panema ei hakka. Nende tulede numbritega tuleb meelde kunagine VW Corrado G60, sellel oli esitulede ja udutulede summa juba tehase poolt üle 75, oli ikka jama, igal pool pidi selgitama miks see nii ikka on:P
JEE JEE JEE. SAKU. JO JO
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Parandan natuke.Algselt postitas: Tefa
....sellel oli esitulede ja udutulede summa juba tehase poolt üle 75,
See referentsarv kehtib ainult kaugtulede kohta.
Kui mu eelmist postitust tähelepanelikumalt loed, saad aru.
Seda numbrit pole ei udukatel, ei päevasõidulaternatel ega ka tagurdustule laternal.
Võiks öelda, et pole ka lähitule omal (tegelikult ju pole kah), aga et tavaliselt on lähi- ja kaugtuli ühildatud ühte ja samasse laternasse, siis saab ekslikult arvata, et too number kehtib ka lähitule kohta. Ei kehti.
Kehtib ainult R-i kohta.
Kunagi sai hullumoodi keavatud nende tähiste kallal. Probleem tekkis sellest, et keegi väitis nagu võiks igas enne 19xx aastat valmistatud masinal kasutada xenon-tüüpi valgusallikaid. Siis tegin endale kõik need tähised-värgid selgeks ning sai siia foorumissegi pikk postitus kirja pandud.
Nüüd on need pisiasjad jälle kuidagi varju jäänud ja ega endalgi enam kõike meeles ole, nagu see iks-aastaarvgi

Meenutuseks: http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 084&page=2
[Muudetud: 7-3-2010 logman]
- petz
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 78
- Liitunud: 08 Dets 2004 21:32
- Asukoht: Tartu, Põlvamaa
- Autod: VAZ 1111 OKA
Lisaks veel mõne täpsustuse logmani pikale ja asjalikule jutule 
Referentsarv ühe tehase kaugtule kohta mõnedel autodel ka 25. Nii suur referentsarv võimaldab paigaldada lisakaugtuled referentsarvuga vaid 12,5.
Väiksem referentsarv ei tähenda ilmtingimata kehvemat valgustust, vaid see iseloomustab valgustugevust mõõdetuna kindlal kaugusel. Kui võrrelda sama kvaliteediga laternaid (üks ref arvuga 17,5 ja teine 37,5), siis 17,5 lihtsalt laiema valgusvihuga. Ise eelistaks lisatuledena just viimast, sest meie oludes on oluline näha eelkõige seda, mis toimub kraavis (metsloomad!), mitte seda, mis kilomeeter eespool kitsal asfaltribal.

Referentsarv ühe tehase kaugtule kohta mõnedel autodel ka 25. Nii suur referentsarv võimaldab paigaldada lisakaugtuled referentsarvuga vaid 12,5.
Väiksem referentsarv ei tähenda ilmtingimata kehvemat valgustust, vaid see iseloomustab valgustugevust mõõdetuna kindlal kaugusel. Kui võrrelda sama kvaliteediga laternaid (üks ref arvuga 17,5 ja teine 37,5), siis 17,5 lihtsalt laiema valgusvihuga. Ise eelistaks lisatuledena just viimast, sest meie oludes on oluline näha eelkõige seda, mis toimub kraavis (metsloomad!), mitte seda, mis kilomeeter eespool kitsal asfaltribal.
- Tefa
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 32
- Liitunud: 06 Nov 2009 23:40
- Asukoht: Kuressaare
- Autod: [color=red]Audi 80 2.8 Quattro[/color]
- Kontakt:
Vahepeal olid kiired ajad ja auto oli pikalt unarusse jäänud:puzzled Aga nüüd sai siis jälle üle pika aja kenasti häälde aetud. Välja sai vahetatud mõningad jubinad ja kuluosad. Muidugi oli vahepeal puruks tehtud üks tagumine tuli ja keegi siga oli naela või mõne teise terava asjaga kenasti üle parema külje käinud:mad: nüüd on need vead samuti kõrvaldatud.

JEE JEE JEE. SAKU. JO JO