lada 01, 4x4 projekt
lada 01, 4x4 projekt
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
nnagel
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 27
- Liitunud: 16 Sept 2008 19:45
- Asukoht: tartu
- Autod: vaz 2106, i30
esimesed koopad tulevad sama sugused nagu tagu omad laiendiga.Plaan on teha esipoilaga ühte kuidagi eks see selgub töö käigus:rolleyesAlgselt postitas: pedrox
Sama tempoga jätkates varsti ju valmis!
Edu ja jaksu.
Mis esimeste rattakoobastega ette võtate? Nii suurtena on nad väga ulmelised.
mingi plaan oli et järsku jõuab mai kuuks valmis.eks näis
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1530
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
Tean, vahepeal müüdi näiteks väga odavalt 4x4 calibra ja kui otsiks ju leiaks ka esiveduse vectra 2000, kuhu saaks asjad 1:1 külge panna. Igatahes tore et tegutsetakse ka ikka.Algselt postitas: nagelSillad pärinevad vectra küljest. vectraid on ju 4x4 -sid.Algselt postitas: Suska
Ma olen küll imelik ka, kuid ise ei hakkaks eales sellist asja tegema. Mitu korda lihtsam ning mõtekam oleks vectra kerele asi aretada. Sulle soovin edu igatahes.

-
mmadis132
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 94
- Liitunud: 12 Jaan 2010 10:51
- Asukoht: laheda vald joosu küla(põlvamaa)
- Autod: lada niva(vaz2121)
:oja ma veel mõtlesin et ma olen segane:Dno aga sa oled ju puhta hull !!:D:D
selliseid selle leidub igati vähe kes sellise asjaga hakkama saavad ja kes viitsivad tegeleda sellega!!:D
tõsta nüüd tempot ma juba tahan näha mõnda videot kuidas see kopikas lendab ja teel püsib:D:D!!
jõudu ja jaksu!!!
selliseid selle leidub igati vähe kes sellise asjaga hakkama saavad ja kes viitsivad tegeleda sellega!!:D
tõsta nüüd tempot ma juba tahan näha mõnda videot kuidas see kopikas lendab ja teel püsib:D:D!!
jõudu ja jaksu!!!
"Ja jaa kõik on korras!" Vist.
-
dDaastar
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 32
- Liitunud: 01 Apr 2005 22:07
- Asukoht: Keila
- Autod: Lada 5. seeria ja bmw 7.seeria
Ülikõva projekt. Endalgi olnud mõttes midagi taolist,,audi quattro ja siksi ristand, ja muid ulmelisi projekte. Kuna finantsi pole ja oma kuuris tegema ei hakka, siis pole üldse hakanud ette võtma.
Vähemalt mõni mees võtab ja teeb ära, mitte ei räägi ja unista neli aastat nagu mina.
Au ja kiitus, ning müts maha igatahes. Ootan juba mõnd filmijuppi.
Vähemalt mõni mees võtab ja teeb ära, mitte ei räägi ja unista neli aastat nagu mina.
Au ja kiitus, ning müts maha igatahes. Ootan juba mõnd filmijuppi.
-
nnagel
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 27
- Liitunud: 16 Sept 2008 19:45
- Asukoht: tartu
- Autod: vaz 2106, i30
poritiivad ja kapott said ka enam vähem valmis
lisasin pilte juurde sinna fotoalbumisse
http://fotoalbum.ee/photos/nagel86/sets ... e=4&seek=2
lisasin pilte juurde sinna fotoalbumisse
http://fotoalbum.ee/photos/nagel86/sets ... e=4&seek=2
Miks "kapoti" niipidi avanevaks tegid? Ma küll mootori juures midagi teha ei julgeks kui selline pleki- ja pahtlikolakas pea kohal on.
Oleks võinud teha nagu C4 Corvettel. Siis ei peaks tiibu ka keset koopaäärt poolitama, vaid saaks terved tiivad ja kapoti kogu kremplina ettepoole avanevaks teha. Väga paljudel kiirendusautodel just nii tehtud (muidugi on neil nina ka plastikust, seega veel kergem).
[Muudetud: 24-3-2010 twist]
Oleks võinud teha nagu C4 Corvettel. Siis ei peaks tiibu ka keset koopaäärt poolitama, vaid saaks terved tiivad ja kapoti kogu kremplina ettepoole avanevaks teha. Väga paljudel kiirendusautodel just nii tehtud (muidugi on neil nina ka plastikust, seega veel kergem).
[Muudetud: 24-3-2010 twist]
-
nnagel
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 27
- Liitunud: 16 Sept 2008 19:45
- Asukoht: tartu
- Autod: vaz 2106, i30
nii on hea pääs mootorile ligi.ja see kapott ei tule nii kergelt alla ,kerge kaalulisel annab seda kapotti alla tirida.seal on suurte külmikute amordid (need mis poodides on piima kappid)auto tagaluugi amordid on jah nõrgad aga need ei oleAlgselt postitas: twist
Miks "kapoti" niipidi avanevaks tegid? Ma küll mootori juures midagi teha ei julgeks kui selline pleki- ja pahtlikolakas pea kohal on.
Oleks võinud teha nagu C4 Corvettel. Siis ei peaks tiibu ka keset koopaäärt poolitama, vaid saaks terved tiivad ja kapoti kogu kremplina ettepoole avanevaks teha. Väga paljudel kiirendusautodel just nii tehtud (muidugi on neil nina ka plastikust, seega veel kergem).
[Muudetud: 24-3-2010 twist]