Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Täna oli väga tegus päev. Sai käidud keevitamas. Vahetasin siis istmeid. Panin fordi istmed sisse. Aga jäi kõrge. Ma räägin nüüd lähemalt.
Mõtlesin et panen siis fordi istmed sisse et neid saab liigutada ja ilusamad on ka. (teised oli nii taga ja liigutada ei saanud) Tegin siis mitu tundi kinniteid ja käisin keevitamas. Kuid pärast kui kõik valmis selgus et liiga kõrgel iste. :sein
Nüüd aga paariks päevaks soome et töö jääb natukeseks seisma. Siis kui tagasi mõtlen edasi mis saab.
Võite anda ideid kuidas saada iste umbes 4cm alla poole (võib ka rohkem) .
Paar piltti ka (Hämaras ruumis halb kvaliteet)
Panin siis esiratastele fordi ilukilbid. Mulle ikka meeldib väga need.
Täna sai õhtul päris palju tehtud. Sai vanad istme kinnitused natukene ümber tehtud ja lähemale tõmmatud. Palju paremad nüüd. Kui kõik läheb plaanipäraselt siis peaks varsti uued uksepolstrid saama. Ja varsti keskkonsooli ka tegema.
palun antke mõni mõte kuidas värvida ehk mis stiiliga. Taguosa üht värvi ja esi ots teist võibolla plaani korral, aga viperi triibud vist liiga tavalised. Ehk antke mõtteid, stiile. SUURED tänud ette. (alusvärv on valge, ehk Valge on põhi värv ja siis edasi ) :)
Nii täna siis "otsisin'' roostet ja avastasin et k6rval istuja poolel pole logarit seal oli roostet ka k6ige rohkem. Teiste kohtade peal eriti ei leidnud. OSTAN K6RVALISTUJA POOLSET LOGARIT! M6ned pildid ka.
Esip6lle nurk.
Mis hinnaklassis valusid soovid, mul oleks müüa tutikad 16" RS veljed, auguvahe 4x100, offset +18, keskava 73mm koos nokian talvekatega hind 4000 tingi, ainult veljed 3000
[Muudetud: 30-1-2010 -grazy-]
Bmw 525IA 141 kw 1991.Toyota celica gen3 78kw 1984
Algselt postitas: -grazy-
Mis hinnaklassis valusid soovid, mul oleks müüa tutikad 16" RS veljed, auguvahe 4x100, offset +18, keskava 73mm koos nokian talvekatega hind 4000 tingi, ainult veljed 3000
Kirjutan ka üle pika aja. Pragu pole ültse aega, autokool, siis veel kevadel eksamid tulemas, ehk suht kiired ajad. Aga täna sai siis taguosast kõik tuled jne ära võetud, homme veel viimased asjad maha siis enam vähem esialgu. Kui linna saan siis ostan lihvimis materjale, et saaks alustada lihvimisega.
Siuke küsimus et kuidas ma esimesed suunatuled kätte saan? Tagumised kerged pagasnikust keerad aga esimesi ei saa kätte :puzzled
Plaanid siis siuksed, et tervet autot lahti ei võta, põhi jne on just tehtud. (väga korralikult, kõik mingi tavotti ka täis, eks selle pärast pole roostet ka eriti. Väljast uus värv ja need kohad mis näha jäävad. Eks kui kunagi vanem ja kogemusi rohkem siis saab teha juba rohkem. Homme üritan pilte ka teha
Algselt postitas: deud
Siuke küsimus et kuidas ma esimesed suunatuled kätte saan? Tagumised kerged pagasnikust keerad aga esimesi ei saa kätte :puzzled
Rattakoopast saad jah neile ligi. Aga neid lahti keerates ole ettevaatlik- üsna peenikesed kinnituspoldid ning kui roostes ka veel, siis pisut oodatust rohkem jõudu ja katki nad ongi. Igatahes leota neid näiteks kõvasti mingi roostesurmaga ja puhasta korralikult traatharjaga!
Kui keeradki puruks, siis sinna uute poltide panek on üsna keerukas- mina keevitasin oma puruks keeratud poltidele poole pealt lihtsalt uue poldi otsa ja asi toimib:P.
leitsin täna need ülesse aga praegu keerama ei hakkanud, aga tänan hoiatamast.
Täna siis puhastasin mootori ruumi pealtpoolt, ja siis pagasnikut ka, seest on kõik mingi õliga ja tavottiga kokku tehtud. Algul nühkisin kruvika otsaga aga siis jäi silm korra traatharja peale ja proovisin sellega ja oli poole parem, siis tuli meelde et mul see trelli otsa käiv traathari ka ja sellega oli väga mõnus lasta. Seda tavotti lasin nagu trelliga lahti ja siis valasin bensiini peale leotasin ja loputasin puhtaks rätikuga, ja jäi enamvähem nüüd saab seda lihvida.
Pilte ei jõudnud täna teha. Vaja veel kapott ka seest sellest tavotist puhtaks teha. Üritan ikka võimalikult palju aega leida iga õhtu, et saaks natukene teha, kevadel kui 10+ sooja siis saaks värvima. Ootan ka teie poolset arvamust.
Tänane päev oli siuke. Lihvimine, lihvimine, lihvimine. Jube vaikselt ikka liigub see.
Lugesin ühte teema ja tema nagu matistas terve auto aga katust ei teinud? Mis ta nagu sinna tegi siis? või peab ikka kõik ära matistama?