Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Vahepeal siis sai kokku tassitud bmw istmed mis palju kordi mugavamad kui 07-omad.
Sisu järjekordselt tühjaks roogitud, installin uued istmed + lasen õmmelda nahast katted peale;)
Plokikaanes kontrollisin klappide pidamist, enamus väljalaske klappe lasid läbi:sein
Lihvisin ka sisselaske ja väljalaske kanalid siledamaks.
Selline küsimus. Miks sisselaske kanalid olid sama tahmased kui väljalaske kanalid? Karpa lõõrid kaa väga tahmased:puzzled
Lekkiv väljalaskekollektori ning pükste vaheline tihend + talvine õhuvõtt ning saadki tahmase karpa ning sisselaske - sellisel juhul ka õhufilter tahmane. Suitsev karterituulutus, mis läheb õhupuhastisse põhjustab nõgise karpa ning sisselaskekanalid(viitab "kohvile" mootorile).
Kuidas neid vigu eemaldada? Klapid solveldan ära, kõikvõimalikud uued tihendid, kas pean uute kolvirõngaste peale ka mõtlema w?
Saaled on korralikud.! Väntvõll on ilma kriimudetta!
See kapotialune on üldse üks jube porn.
Esitulede pesuri mootor on ka kapotiall aga pesurid puuduvad.
Kui hakkan kapotialust kokku panema siis eemaldan kõik üleliigse jama.!
Pildi peal oleval jubinal see Oran? juhe käib tegelikult geneka küljes:D Ma pikemat aega otsisin seda juhet taga:D
Algselt postitas: kõrv
see jublak ei lase ketil maha joosta vms, ja see on ka otsakaase n.ö. toetuseks. ilma selleta hakkab mootoris igasugu huvitavaid asju juhtuma:spin
Mida täpsemalt? Ei juhtu ilma selleta ka midagi, kui just eriti lõdva ketiga sõitmist ei harrasta.
Autol on hakanud tagareduktor undama, kuna reduktori ja silla vaheline tihend on läbi ajanud ja õli välja valgunud.
Kas aitab see et panen uue tihendi ja uue õli, või pean uue reduktori panema?