Se plekk eemaldatakse peale mufi installi ,muide peale esimest labaandmist eemaldub samuti ,aga ehmatab .Algselt postitas: GTA
Paar küsimust: lisaplekk kardaanimuhvi ümber on omalooming või tehasetoodang? Pole sellist veel poeletil märganud, küll aga laialilennanud kummimuhvi oma auto all:D
Teine: Topeltstabikas läheb sellesamuse pika poldiga otse läbi poolraami või jäävad kasutusse originaalid? Jällegi on kogemusi küljestsõidetud stabikapoltidega.
Kolmas: kust õnnestus hankida nikeldatud 1600S znakid külgedele? Oleksin väga õnnelik, kui samasugused iluvidinad ka minu auto tiibadele tee leiaksid... Lisaks ka tagaluugile "?iguli 1600S" znakk (s russkimi bukvami). Tutikas "?iguli 1300S" pätsati luugilt mõni aasta tagasi ära, siiani on kahju.
Muidu väga tore näha, et tehakse ka päris-replicaid. Olen VFTS-ide sugupuud natuke ka uurinud ja tegelikult olen seda meelt, et VFTS-iks ei tohiks neid võistlevaid autosid üldse kutsuda. Midagi Vihuri, Brundza ja põlveotsa-tuuningu vahepealset nad on.
Edu:)!
2105 VFTS, 1981
2105 VFTS, 1981
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
tTarts
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 482
- Liitunud: 06 Nov 2003 17:39
- Asukoht: valga
- Autod: Vaz 2101
- Kontakt:
Aga Sankt-Peterburis pidi selline vinge minetitegija baba elama,et imeb Lada kasvõi -30C juures sumbutitoru kaudu käima.
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1525
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1525
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1525
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
originaalidega pole mõtet pead vaevata - dead end (99% küll). Vaata parem häid pilte/masinaid kellel see õhuvõtt küljes ja lase järgi teha - muidugi kui ungarlastega kontakti saad, siis seal on enamus masinatel originaalide replikad juba tehtud ka. katuse tagaspoiler. Ja esiustele tee ka õhu/rajapaberite/suitsetamise luugid:) ja mingid cibie lisatuled ette. Siis saab ka näitustel näidata, missugune vähemalt väljast õige RalliVFTS välja näeb...
ok, edu.
ok, edu.
Festina lente!
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
miks sul torukolle ikka valest kohast jookseb? tunnel ju laiaks ehitatud...
kasti on palju lihtsam külili rajapäeval vahetada, kui sumpa ülevalt jookseb...
muidu väga kenake valmis saanud - sellist on kohe kahju kruusale lammutama minna, kuni esimese offini...
kasti on palju lihtsam külili rajapäeval vahetada, kui sumpa ülevalt jookseb...
muidu väga kenake valmis saanud - sellist on kohe kahju kruusale lammutama minna, kuni esimese offini...

Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1525
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
No kui muuseumi või seisma kuhu iganes, siis võikski ta täieliku replicana väljaehitada - siin neid vahepealseid küll olnud ja seisab veelgi.
Alumiin uksed (kõik) ja kapot+mootorikate koos õhuvõtuga, katusespoila, karksi istmed sisse, ja nõukaaegsed stopperid/kellad, ja Zili summutitoru tagant välja;) - ühesõnaga VFTS'id olidki suht prostad... a ma vist juba kirjutasin sellest
no anyway, Up siis.
Alumiin uksed (kõik) ja kapot+mootorikate koos õhuvõtuga, katusespoila, karksi istmed sisse, ja nõukaaegsed stopperid/kellad, ja Zili summutitoru tagant välja;) - ühesõnaga VFTS'id olidki suht prostad... a ma vist juba kirjutasin sellest
no anyway, Up siis.
Festina lente!
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1525
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
Noh, ega ta nüüd ei peagi nii täiuslik koopia olema, kuid sellised elementaarsed jupid võiks küljes olla mis ma mainisin, ei ütlegi, et mutrid vardad titaanist peavad olema - sest need kes seda autot vaatavad ja uurivad - näevad ikka seda, mis silma hakkab - keegi ei hakka sul näpuga järge ajama, aga kui küsitakse, siis pead lihtsalt vastust teadama...ja põhja alla ei uuri ka keegi... võtad mingi hea vfts pildid ette/uurid kirjandust ja ongi näitusemasin valmis.
Põhimõte selles et suuremad/olulisemad detailid peavad külge kruvitud olema!
Al.uksi on väga lihtne saada kui raha on, võtad näidise (neid eestis veel on) ja lähed plekksepa juurde ja too teeb valmis - kirub ja vannub küll aga valmis ta teeb kui tegija on.
mul on tagaluuk, mootorikate, ja esiuksed, tagaistuja uksi ei ole - need saad Darts'i käest (või kui ta need juba edasi parseldas siis järgmise venna käest), probleem võib tekkida velgedega/rehvidega (8" laiad ATSid 13"diameetriga olid asfaltirehvidega laiusega 235mm), kruusa peal olid osadel 13"kaazanid-neid igalpool vedeleb sinna viskad vene ni?pid, neid ka leiab veel. aga näituse tarbeks oleks ikka vaja need esimesed alla kruvida...
zili summutit ka leiab, armatuuris (05 toorik) tuleb kasutada lahendust kus on kasutusel 06 kellad-kõik ühel plaadil va. bensiininäidik mis oli seal kaitsmete ja peavoolulüliti juures
karksi istmed, norma traksid, alumiiniumist jalatoed juhile/kaardilugejale (vaata vfts pilte) ja suur/lai alumiiniumplaadiga gaasipedaal, lisatuled (cibie'd), katusespoiler (tuleb ise mõelda ja teha), esiuste polükarbonaatidesse õhuavad (olid sul vist juba), tavaline veokaseeria värvid käivad väga hästi kerele...
ja AVIA on sul ka juba hoovipeal, nüüd vaja veel vedamis kolmnurka...
point selles et igat mutrit ei pea tagaajama, kuid elementaarsed silmatorkavad vidinad peaksid olema küljes.
Muidu väga kihvt masin on siiani teil seal kokkupandud, silm puhkab;)
Põhimõte selles et suuremad/olulisemad detailid peavad külge kruvitud olema!
Al.uksi on väga lihtne saada kui raha on, võtad näidise (neid eestis veel on) ja lähed plekksepa juurde ja too teeb valmis - kirub ja vannub küll aga valmis ta teeb kui tegija on.
mul on tagaluuk, mootorikate, ja esiuksed, tagaistuja uksi ei ole - need saad Darts'i käest (või kui ta need juba edasi parseldas siis järgmise venna käest), probleem võib tekkida velgedega/rehvidega (8" laiad ATSid 13"diameetriga olid asfaltirehvidega laiusega 235mm), kruusa peal olid osadel 13"kaazanid-neid igalpool vedeleb sinna viskad vene ni?pid, neid ka leiab veel. aga näituse tarbeks oleks ikka vaja need esimesed alla kruvida...
zili summutit ka leiab, armatuuris (05 toorik) tuleb kasutada lahendust kus on kasutusel 06 kellad-kõik ühel plaadil va. bensiininäidik mis oli seal kaitsmete ja peavoolulüliti juures
karksi istmed, norma traksid, alumiiniumist jalatoed juhile/kaardilugejale (vaata vfts pilte) ja suur/lai alumiiniumplaadiga gaasipedaal, lisatuled (cibie'd), katusespoiler (tuleb ise mõelda ja teha), esiuste polükarbonaatidesse õhuavad (olid sul vist juba), tavaline veokaseeria värvid käivad väga hästi kerele...
ja AVIA on sul ka juba hoovipeal, nüüd vaja veel vedamis kolmnurka...
point selles et igat mutrit ei pea tagaajama, kuid elementaarsed silmatorkavad vidinad peaksid olema küljes.
Muidu väga kihvt masin on siiani teil seal kokkupandud, silm puhkab;)
Festina lente!
-
ddarts
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 235
- Liitunud: 17 Mär 2008 08:55
- Asukoht: tartumaa
- Autod: 05 vfts
parseldasin jupid maha jah:)need nyyd muuseomis.mingeid asju veel on pöhiliselt mootori asjad.nukad nukarattad.suured ölipumbad.titaanist klapikausid.sidur.sumpa. jne.kerest titaanist pöhjakatte kinnitused pöhjakate.gardaani muhvi mingi vidin titaan.väljalase.stabikas.need selle karksi auto omad.Ja midagi huvitavat veel näiteks Saaremaa rallil lugesin Vello Löugasel kaarti tal on vana Bolsihide auto millega ta hetkel söidab.sellel autol on veoka päikesesirmid ja veoka partatsokk.isegi polt puur veel sees mis on kinni keevitatud:)ehe retrokas:)
- Maku2
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 21
- Liitunud: 17 Aug 2009 12:00
- Asukoht: Tartu /Pärnumaa
- Autod: SEAT Toledo `99
- Kontakt:
nendest katuse spoileritest ja kapoti avadest räägib ka arno sillat, väidetavalt ei andnud need midagi juurde, aga kuulake ise... 
http://tv.motors24.ee/Default.aspx?=pg&pg=11
lehe keskel kuskil on see video
[Muudetud: 6-12-2009 Maku2]

http://tv.motors24.ee/Default.aspx?=pg&pg=11
lehe keskel kuskil on see video
[Muudetud: 6-12-2009 Maku2]
Metallikratt 

- Tymmu23
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 110
- Liitunud: 02 Veebr 2003 11:46
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Lada 05
stabikas
Tere! oli olemas vana orig. stabikas? milline see oli mind huvitab.
Algselt postitas: darts
parseldasin jupid maha jah:)need nyyd muuseomis.mingeid asju veel on pöhiliselt mootori asjad.nukad nukarattad.suured ölipumbad.titaanist klapikausid.sidur.sumpa. jne.kerest titaanist pöhjakatte kinnitused pöhjakate.gardaani muhvi mingi vidin titaan.väljalase.stabikas.need selle karksi auto omad.Ja midagi huvitavat veel näiteks Saaremaa rallil lugesin Vello Löugasel kaarti tal on vana Bolsihide auto millega ta hetkel söidab.sellel autol on veoka päikesesirmid ja veoka partatsokk.isegi polt puur veel sees mis on kinni keevitatud:)ehe retrokas:)