2103 turbo, carl, 1976 drifter
2103 turbo, carl, 1976 drifter
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
aamfiibinimene
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 108
- Liitunud: 05 Sept 2002 19:20
- Asukoht: Keila
- Autod: 21011 80
-
ccarl93
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 487
- Liitunud: 10 Jaan 2007 21:23
- Asukoht: loo alevik
- Autod: vaz 2103
lisa on wv ja audi oma.konsool jääb kindalt ja spido asja peab mõtlema.Konsooli vajalikus selles et saan sinna omad asjad panna näiteks telefoni ilma ,et telefon autos sees "driftiks" to:ats97 olen nõus need istmed sulle loovutama mingi hinna eest;) to:varblane auto peab ka ilus välja nägema.Hetkel peal mahle kolvid ja rõngad mis said installitud viimasel hetkel.
ja esi tiiba ei kata rooste see üle lakitud ja siis jäi selline.Mõtlete miks lakk sest polnud muud värvi.
[Muudetud: 08.12.2008 carl93]
[Muudetud: 08.12.2008 carl93]
ja esi tiiba ei kata rooste see üle lakitud ja siis jäi selline.Mõtlete miks lakk sest polnud muud värvi.
[Muudetud: 08.12.2008 carl93]
[Muudetud: 08.12.2008 carl93]
carl-steven berg
-
iiisak
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 351
- Liitunud: 19 Aug 2008 11:14
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 3.0 tdi Q '05
Siin klubis ju müüakse ühte pritsungiga mootorit 2101-le, istub seega ka 2103-le. Värviks mina ikkagi punast/oran?i värvi masina, sinine, valge, must ei anna eriti ilusat tulemust. Aga pole aimugi millist rõhku kavatsed välimusele panna.
Mis moodi neid juhtmeid eemaldasid? Lihtsalt lõiketangidega?
Kergete valuvelgedega saab ka omajagu kaalu säästa!
Mis moodi neid juhtmeid eemaldasid? Lihtsalt lõiketangidega?
Kergete valuvelgedega saab ka omajagu kaalu säästa!
Ostan ükskõik mis seisukorras "Togliatti" kirjaga esiebleeme.
-
ccarl93
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 487
- Liitunud: 10 Jaan 2007 21:23
- Asukoht: loo alevik
- Autod: vaz 2103
kere lasen ära teha aga sinna konsooli külge tulevad ka osad nupud.Silla värvin ära ,uued amordid + vedrud ja madalamad.Osad juhtmed lõikasin kus polnud pistikuid, aga enamus sai pistikutest lahti ühendatud.Mootor käib nagu kella värk ja sai isegi sõidetud.
[Muudetud: 08.12.2008 carl93]
[Muudetud: 08.12.2008 carl93]
carl-steven berg
Kui plaan rajamasin ehitada, millega avalikel teedel liiklema ei hakka ning on plaanis jätta Lada mootor ja turbotamisest ning pritsungist suurt midagi ei jaga, siis mina paneks peale Weberid. Sinna juurde korralik võll ja tehtud kaas..
Teine variant oleks juba teise automargi mootor millel juba tehaseseades 100kw ja pealegi..
Teine variant oleks juba teise automargi mootor millel juba tehaseseades 100kw ja pealegi..
Lower your standards and you'll never be disappointed!
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Lõpetage see to'tutamine!:kuriAlgselt postitas: corrado
to: meeskala
sul pigem siis tihendid nirud sest on ennegi karpaga tehtud turbotamisi(rizto05) ja on ka hakkama saadud![]()
See, et rizto õigel ajal mõistusele tuli, on ainult hea märk.
Karpaga turbotamine ei kõlba koera hänna alla ka mitte. Mõtetu aja- ja ressursiraiskamine. Korralikult sõitma ei hakka sellised isendid tavaliselt iialgi, eriti kui leiduriks külakoolist saadud teadmistega (kui sedagi) olend.
Kui olekski täielikud teadmised karbussiturbost, siis on juba ikkagi niipalju mõistust, et sellist keemiat enam ette ei võeta, vaid tehakse korralik pritsungiga mootor valmis ning lisatakse vajadusel turbo (see viimane üsna ekstreemne otsus ja vajadus peab siis juba väga suur olema, mis klubi ühe liikme auto puhul täielikult õigustatud on).
-
rrizto05
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 315
- Liitunud: 28 Juun 2006 10:59
- Asukoht: Vaida
- Autod: Vaz 2101(70), 2101(74) 21013(83), 21063(90)
- Kontakt:
Põhimõtteliselt, karpamootori turbotamine on suht raske tegevus(kui tahad head tulemust). Sa pead saama küttesegu paika, muidu sul lõpetab see mootor sama moodi nagu minu oma. Küttesegu jälgimiseks oleks sul vaja wb-lambdat, see juba suurem väljaminek.
Ise kogesin, et kui on küttesegu paigast ära, siis saab mootorist lahti 3 päevaga(hea, et niigi palju sain katsetada/sõita:D).
Logmanile:
See üks klubi liime auto on kindlasti Valdzi kiirenduskopikas.
Enda omast nii palju, et mõnes mõttes tulin mõistusele, samas ei jäta ka turbotamist ära. Nii et otsusta ise millise mõistusega olen.
Ise kogesin, et kui on küttesegu paigast ära, siis saab mootorist lahti 3 päevaga(hea, et niigi palju sain katsetada/sõita:D).
Logmanile:
See üks klubi liime auto on kindlasti Valdzi kiirenduskopikas.
Enda omast nii palju, et mõnes mõttes tulin mõistusele, samas ei jäta ka turbotamist ära. Nii et otsusta ise millise mõistusega olen.
