Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Täna käisin maal ja sai karpat väheke timmitud. Peale sai pandud 1,8 golf II oma.Siis oli vaja mul veel minekut ka proovima minna. Nohh,muidu oli suht normaalne kõik,läks edasi nagu 1,8 golf , aga kui 4-nda käiguni jõudsin,käis üks plaks, seline tunne nagu käigu viskas välja ja siis easi kostus käigukastist sellist häält nagu hambaarstijuures oleks olnud. Põeavõll läks arvatavasti pooleks:(
Algselt postitas: olaaf
ehk pole väntvõlli tsenter ja käigukasti võlli tsenter ikkagi ühel joonel?
[Muudetud: 8-3-2009 olaaf]
Ma ise arvan sama. Alguses auto ostes käigukast undas ja pildus 4 ndat käiku välja. Mulle õeldi muidugi et kast on pekkis.Panin täiesti korraliku kasti alla ja midagi ei muutunud. Tuleb hakata uut vaheplaati tegema ,aga ma ei tea mis valemiga saaks kasti tsentrisse
Algselt postitas: Tarts
Ilmselt mingisugune plaadi profiil valmis teha ja kast otsa ,niiet võlliots vända laagris ,siis avad joonistada ja augustada.
ega vist muudmoodi saagi jahh. Millegi pärast Raidol nii hästi see õnnestunud pole. Kast aga istub ühe poldiga mootori originaal kinnitusse,äkki aga mitte piisavalt täpselt ja see hoiabki nihkes. Täna hakkan kasti maha võtma,eks siis näis. Välisprofiili saan arvatavasti vana flantsijärgi teha.
eelmine kord kui mootor maas, oli vahetasin siduri ketta ära,kuna kettal oli vedrude ümber praod sees ja ega to kaua kestnud poleks. Uus ketas kestis vähem kui kuu aega.Mõtlesin milles asi olla võib ja nüüd arvan seda,et võll on tsentris küll ilusti,kuid mingi valemiga on kast pikkupidi kõveralt ja seega painutab siduriketast ka. Selline tunne nagu kahele külgmisele kinnituspoldile oleks seibe vahele vaja,et kast sirgelt otsa saaks. Või siis ühte külge maha lihvida paar milli.
Algselt postitas: vussvillem
eelmine kord kui mootor maas, oli vahetasin siduri ketta ära,kuna kettal oli vedrude ümber praod sees ja ega to kaua kestnud poleks. Uus ketas kestis vähem kui kuu aega.Mõtlesin milles asi olla võib ja nüüd arvan seda,et võll on tsentris küll ilusti,kuid mingi valemiga on kast pikkupidi kõveralt ja seega painutab siduriketast ka. Selline tunne nagu kahele külgmisele kinnituspoldile oleks seibe vahele vaja,et kast sirgelt otsa saaks. Või siis ühte külge maha lihvida paar milli.
[Muudetud: 9-3-2009 vussvillem]
Seda ma ei usu ,see pole võimalik ,et sedapidi nihutamist tahab,kõige lihtsam oleks vist volkari kastikojalt jup maha lõigata ja laaduki omalt ka ja need alumiiniumi keevitusega omavahel ilusti kokku keevitada,seda ühepoldi juttu ma ka ei usu võibolla veel siia sinna freesides saaks ehk selle ühe augu ka paika,aga eks katseta
[Muudetud: 9-3-2009 Tarts]
Aga Sankt-Peterburis pidi selline vinge minetitegija baba elama,et imeb Lada kasvõi -30C juures sumbutitoru kaudu käima.
Algselt postitas: vussvillem
eelmine kord kui mootor maas, oli vahetasin siduri ketta ära,kuna kettal oli vedrude ümber praod sees ja ega to kaua kestnud poleks. Uus ketas kestis vähem kui kuu aega.Mõtlesin milles asi olla võib ja nüüd arvan seda,et võll on tsentris küll ilusti,kuid mingi valemiga on kast pikkupidi kõveralt ja seega painutab siduriketast ka. Selline tunne nagu kahele külgmisele kinnituspoldile oleks seibe vahele vaja,et kast sirgelt otsa saaks. Või siis ühte külge maha lihvida paar milli.
[Muudetud: 9-3-2009 vussvillem]
Seda ma ei usu ,see pole võimalik ,et sedapidi nihutamist tahab,kõige lihtsam oleks vist volkari kastikojalt jup maha lõigata ja laaduki omalt ka ja need alumiiniumi keevitusega omavahel ilusti kokku keevitada,seda ühepoldi juttu ma ka ei usu võibolla veel siia sinna freesides saaks ehk selle ühe augu ka paika,aga eks katseta
[Muudetud: 9-3-2009 Tarts]
Uurisin veel asja. Tahab ikka flantsi nihutamist saada,tundub et võibolla rohkemgi kui paar milli. Homme ostan ümarviili ja hakkan sobitama flantsi kastiga paremini.(seibiteema jääb ära). Lasin mootorist õli välja ja ajasin vaikselt püsti,muudmoodi aru ei saanud.Niimoodi tahab kast ise õigesse asendisse minna,vähemalt paremuse poole ma loodan
auto liigub jälle,kuid kast tahab varsti vahetust. Võllil oli päris kõva lõtk sees,aga mõtlesin et sõidan seni,kuni laiali läheb. Vaheflantsi sai liigutatud umbes 2-3 mm. Panin mootori vahele,aga starter ei toiminud,kuna flantsi liigutamisega liikus starter ka hammasvööst kaugemale. Loll pea,palju vaeva:) Pidin uuesti mootori maha kiskuma.Sai parem kui varem.