21011, lend, 1975

21011, lend, 1975

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
i
iisak
Foorumi kasutaja
Postitusi: 351
Liitunud: 19 Aug 2008 11:14
Asukoht: Tallinn
Autod: 3.0 tdi Q '05

Postitus Postitas iisak »

Senini on seisnenud see hobi ralli põllul kupatamises. Ei mingeid võistlusi ega tehnilist progressi. Ei tõesti, ei peaks kõik originaali taga ajama, sest siis poleks need vähesed originaalid nii erilised. Antud juhul oli kerele tehtud kap. remont ja kõik eeldused tänavale tulekuks olemas, aga jah...
Siin foorumis on ennegi olnud juhuseid, kus korralik lada on huvilise nina alt ära ostetud ja mõni kuu hiljem kuskil sodiks romutatud.
Ostan ükskõik mis seisukorras "Togliatti" kirjaga esiebleeme.
r
raunolend
Foorumi kasutaja
Postitusi: 80
Liitunud: 03 Okt 2008 21:25
Asukoht: viljandimaa
Autod: lada21011

Postitus Postitas raunolend »

Pole sellist plaanigi et see auto põllupeal lajali tõmmata ja vanarauda viia:(
Autoga on mul paljusi plaane,aga hetkel ootan kooli lõppu siis rohkem aega.
Kasutaja avatar
zajetz
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1086
Liitunud: 14 Nov 2002 15:31
Asukoht: Tallinn, Nõmme(Pääsküla)
Autod: 4x 2101x ; 626 ; Auris hybrid

Postitus Postitas zajetz »

Nii kaua proovid igal võimalusel oma masina kere kõveraks sõita ja vedrustuse ära tappa. Hiljem kui peakski (vaevalt) tulema tahtmine seda masinat tänavaliikluses kasutata on oluliselt rohekm tööd vaja teha, et sellest üldse mindagi arvestatavat saada.
r
raunolend
Foorumi kasutaja
Postitusi: 80
Liitunud: 03 Okt 2008 21:25
Asukoht: viljandimaa
Autod: lada21011

Postitus Postitas raunolend »

Algselt postitas: zajetz
Nii kaua proovid igal võimalusel oma masina kere kõveraks sõita ja vedrustuse ära tappa. Hiljem kui peakski (vaevalt) tulema tahtmine seda masinat tänavaliikluses kasutata on oluliselt rohekm tööd vaja teha, et sellest üldse mindagi arvestatavat saada.
Autol pole pabereid.
KAs siis rallikrossi ei lähegi kered kõveraks ja vedrustus surma?
v
Varblane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 217
Liitunud: 12 Nov 2007 23:06
Asukoht: Tallinn,Nõmme
Autod: 2103

Postitus Postitas Varblane »

Kered tehakse tugevamaks ja vedrustus vahetatakse samuti välja.Originaal masinaga rallit sõitma.:DNo mida veel:lol

Siis oleks kohe tulnud paberitega masin osta ,mitte odava hinna ohvriks langeda ja nüüd pead kratsida mida ma selle autoga peale hakkan.
h
hautz
Postitusi: 2275
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Postitus Postitas hautz »

Alati saab paberid ja nr-id sebida...:P
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
r
raunolend
Foorumi kasutaja
Postitusi: 80
Liitunud: 03 Okt 2008 21:25
Asukoht: viljandimaa
Autod: lada21011

Postitus Postitas raunolend »

Sai ostetud 90 kr uus nukkvõll.
Ja nüüd vaja klappid ära timmida.

[Muudetud: 22-8-2009 raunolend]
r
raunolend
Foorumi kasutaja
Postitusi: 80
Liitunud: 03 Okt 2008 21:25
Asukoht: viljandimaa
Autod: lada21011

Postitus Postitas raunolend »

Täna ilusa talvise ilmaga sai uus opeli mootor kere vahelt vällja tõstetud.
http://fotoalbum.ee/photos/raunolend/63026913

[Muudetud: 29-12-2009 raunolend]
r
raunolend
Foorumi kasutaja
Postitusi: 80
Liitunud: 03 Okt 2008 21:25
Asukoht: viljandimaa
Autod: lada21011

Postitus Postitas raunolend »

Plaan mootor puhtaks teha kergelt üle vaadata ja siis lada kere vahel panna.
Käigu kast on 4.käigu edasi ja tagasi.Mootori kohapealt ei tea midagi ütelda,jaga järgi 1.8l rekord.
l
lend
Foorumi kasutaja
Postitusi: 30
Liitunud: 11 Dets 2010 16:24
Asukoht: Viljandimaa Mõisaküla lähedal.
Autod: 21011 & gsi power
Kontakt:

21011 75a. lend

Postitus Postitas lend »

Autole paigaltatud kadett gsi SEH plokkiga mootor ehk siis 95 kw;) Käigukastiks 4käiguline rekordi kast.
Teha on veel kardaan ja Juhtmestik mille osas palun teie abi kes on neid mootoreid lada kere peale pannud.
Pilte ka
http://fotoalbum.ee/photos/raunolend/sets/1085001

[Muudetud: 15-12-2010 lend]
l
lend
Foorumi kasutaja
Postitusi: 30
Liitunud: 11 Dets 2010 16:24
Asukoht: Viljandimaa Mõisaküla lähedal.
Autod: 21011 & gsi power
Kontakt:

Postitus Postitas lend »

vana kasutaja aga arvuti remondi tõttu läks parool kaduma.
Maili peal ka enam.
l
lend
Foorumi kasutaja
Postitusi: 30
Liitunud: 11 Dets 2010 16:24
Asukoht: Viljandimaa Mõisaküla lähedal.
Autod: 21011 & gsi power
Kontakt:

21011 lend 1975

Postitus Postitas lend »

Juhtmestik mis vaja ühendad on mootori oma , org süsteem oli ära lõigutud sealt sain ainult kaitsmeplokki.
Kasutaja avatar
zajetz
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1086
Liitunud: 14 Nov 2002 15:31
Asukoht: Tallinn, Nõmme(Pääsküla)
Autod: 4x 2101x ; 626 ; Auris hybrid

Postitus Postitas zajetz »

Alustuseks ei ole mõtet teha ühe päevaga 3 lühikest postitust.
Elektrisüteemi saad vb siis korda kui hangid kuskilt el.skeemid nii lada kui opeli oma. Lisaks peab natukene teadmisi omama auto elektri alal.
Ei tea kuidas on seh plokiga aga esiveolise c20ne ja tagaveolise c20ne kasutavad erinevat sidurit ja hooratast. nuudid ei sobi omavahel ja esiveolise hoorattaga ei hakka tagavedusel sidur lahutama hooratta paksuse erinevuse tõttu.
Kasutaja avatar
ToM
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
Asukoht: Kohila/Tallinn
Autod: 2107, 2101

Postitus Postitas ToM »

Algselt postitas: zajetz
Ei tea kuidas on seh plokiga aga esiveolise c20ne ja tagaveolise c20ne kasutavad erinevat sidurit ja hooratast. nuudid ei sobi omavahel ja esiveolise hoorattaga ei hakka tagavedusel sidur lahutama hooratta paksuse erinevuse tõttu.
Rekordil tehasest õhem hooratas, paksusega probleemi olla ei tohiks.
m'kay
l
lend
Foorumi kasutaja
Postitusi: 30
Liitunud: 11 Dets 2010 16:24
Asukoht: Viljandimaa Mõisaküla lähedal.
Autod: 21011 & gsi power
Kontakt:

Postitus Postitas lend »

http://fotoalbum.ee/photos/raunolend/79675439 uuemaid pilte.
Hetke seisuga on mootor töötav
Kasutaja avatar
Kevin68
Foorumi kasutaja
Postitusi: 147
Liitunud: 17 Okt 2008 23:10
Asukoht: Hiiumaa
Autod: VAZ 2105

Postitus Postitas Kevin68 »

Tuttav ehitas ka just enda 21011'nele Opeli 2.0 mootori vahele, täitsa liikuv pill, haige mis relva sellisest valmis saab teha. :D
l
lend
Foorumi kasutaja
Postitusi: 30
Liitunud: 11 Dets 2010 16:24
Asukoht: Viljandimaa Mõisaküla lähedal.
Autod: 21011 & gsi power
Kontakt:

Postitus Postitas lend »

Algselt postitas: Kevin68
Tuttav ehitas ka just enda 21011'nele Opeli 2.0 mootori vahele, täitsa liikuv pill, haige mis relva sellisest valmis saab teha. :D

Ega just rahulik asi ta pole jah.
h
henri
Foorumi kasutaja
Postitusi: 49
Liitunud: 04 Sept 2008 23:18
Asukoht: Tartumaa
Autod: VW jetta MK2/ Niva 86.a /vw golf mk2 1.6D /BMW 525 TD

Postitus Postitas henri »

Algselt postitas: Kevin68
Tuttav ehitas ka just enda 21011'nele Opeli 2.0 mootori vahele, täitsa liikuv pill, haige mis relva sellisest valmis saab teha. :D
kadetti kerel oli ta ka päris püss mootor:P ,ei tea kuidas originaal tagasild sellisele mootorile vastu peab?:puzzled
Kasutaja avatar
Kevin68
Foorumi kasutaja
Postitusi: 147
Liitunud: 17 Okt 2008 23:10
Asukoht: Hiiumaa
Autod: VAZ 2105

Postitus Postitas Kevin68 »

Ega väga vast ei peagi, tuttav vahetab ka tagasilla välja.
l
lend
Foorumi kasutaja
Postitusi: 30
Liitunud: 11 Dets 2010 16:24
Asukoht: Viljandimaa Mõisaküla lähedal.
Autod: 21011 & gsi power
Kontakt:

Postitus Postitas lend »

Talvistel aegadel pole hullu,aga kuiva maaga kisub jamaks.
Sild tuleb ikka kerekülge kinni panna.Sild tuleb samuti üle käija siit ja sealt.Üldiselt kogu kere tuleb tugevaks teha.
Henri ega ma seda mootorit sinu käest ostnud?
Vasta