21011, lend, 1975
21011, lend, 1975
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
iiisak
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 351
- Liitunud: 19 Aug 2008 11:14
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 3.0 tdi Q '05
Senini on seisnenud see hobi ralli põllul kupatamises. Ei mingeid võistlusi ega tehnilist progressi. Ei tõesti, ei peaks kõik originaali taga ajama, sest siis poleks need vähesed originaalid nii erilised. Antud juhul oli kerele tehtud kap. remont ja kõik eeldused tänavale tulekuks olemas, aga jah...
Siin foorumis on ennegi olnud juhuseid, kus korralik lada on huvilise nina alt ära ostetud ja mõni kuu hiljem kuskil sodiks romutatud.
Siin foorumis on ennegi olnud juhuseid, kus korralik lada on huvilise nina alt ära ostetud ja mõni kuu hiljem kuskil sodiks romutatud.
Ostan ükskõik mis seisukorras "Togliatti" kirjaga esiebleeme.
-
rraunolend
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 80
- Liitunud: 03 Okt 2008 21:25
- Asukoht: viljandimaa
- Autod: lada21011
Autol pole pabereid.Algselt postitas: zajetz
Nii kaua proovid igal võimalusel oma masina kere kõveraks sõita ja vedrustuse ära tappa. Hiljem kui peakski (vaevalt) tulema tahtmine seda masinat tänavaliikluses kasutata on oluliselt rohekm tööd vaja teha, et sellest üldse mindagi arvestatavat saada.
KAs siis rallikrossi ei lähegi kered kõveraks ja vedrustus surma?
-
rraunolend
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 80
- Liitunud: 03 Okt 2008 21:25
- Asukoht: viljandimaa
- Autod: lada21011
Täna ilusa talvise ilmaga sai uus opeli mootor kere vahelt vällja tõstetud.
http://fotoalbum.ee/photos/raunolend/63026913
[Muudetud: 29-12-2009 raunolend]
http://fotoalbum.ee/photos/raunolend/63026913
[Muudetud: 29-12-2009 raunolend]
-
llend
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 30
- Liitunud: 11 Dets 2010 16:24
- Asukoht: Viljandimaa Mõisaküla lähedal.
- Autod: 21011 & gsi power
- Kontakt:
21011 75a. lend
Autole paigaltatud kadett gsi SEH plokkiga mootor ehk siis 95 kw;) Käigukastiks 4käiguline rekordi kast.
Teha on veel kardaan ja Juhtmestik mille osas palun teie abi kes on neid mootoreid lada kere peale pannud.
Pilte ka
http://fotoalbum.ee/photos/raunolend/sets/1085001
[Muudetud: 15-12-2010 lend]
Teha on veel kardaan ja Juhtmestik mille osas palun teie abi kes on neid mootoreid lada kere peale pannud.
Pilte ka
http://fotoalbum.ee/photos/raunolend/sets/1085001
[Muudetud: 15-12-2010 lend]
-
llend
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 30
- Liitunud: 11 Dets 2010 16:24
- Asukoht: Viljandimaa Mõisaküla lähedal.
- Autod: 21011 & gsi power
- Kontakt:
vana kasutaja aga arvuti remondi tõttu läks parool kaduma.Algselt postitas: lada
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 290&page=1
Maili peal ka enam.
-
llend
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 30
- Liitunud: 11 Dets 2010 16:24
- Asukoht: Viljandimaa Mõisaküla lähedal.
- Autod: 21011 & gsi power
- Kontakt:
21011 lend 1975
Juhtmestik mis vaja ühendad on mootori oma , org süsteem oli ära lõigutud sealt sain ainult kaitsmeplokki.
- zajetz
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1086
- Liitunud: 14 Nov 2002 15:31
- Asukoht: Tallinn, Nõmme(Pääsküla)
- Autod: 4x 2101x ; 626 ; Auris hybrid
Alustuseks ei ole mõtet teha ühe päevaga 3 lühikest postitust.
Elektrisüteemi saad vb siis korda kui hangid kuskilt el.skeemid nii lada kui opeli oma. Lisaks peab natukene teadmisi omama auto elektri alal.
Ei tea kuidas on seh plokiga aga esiveolise c20ne ja tagaveolise c20ne kasutavad erinevat sidurit ja hooratast. nuudid ei sobi omavahel ja esiveolise hoorattaga ei hakka tagavedusel sidur lahutama hooratta paksuse erinevuse tõttu.
Elektrisüteemi saad vb siis korda kui hangid kuskilt el.skeemid nii lada kui opeli oma. Lisaks peab natukene teadmisi omama auto elektri alal.
Ei tea kuidas on seh plokiga aga esiveolise c20ne ja tagaveolise c20ne kasutavad erinevat sidurit ja hooratast. nuudid ei sobi omavahel ja esiveolise hoorattaga ei hakka tagavedusel sidur lahutama hooratta paksuse erinevuse tõttu.
- ToM
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1069
- Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
- Asukoht: Kohila/Tallinn
- Autod: 2107, 2101
Rekordil tehasest õhem hooratas, paksusega probleemi olla ei tohiks.Algselt postitas: zajetz
Ei tea kuidas on seh plokiga aga esiveolise c20ne ja tagaveolise c20ne kasutavad erinevat sidurit ja hooratast. nuudid ei sobi omavahel ja esiveolise hoorattaga ei hakka tagavedusel sidur lahutama hooratta paksuse erinevuse tõttu.
m'kay
-
llend
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 30
- Liitunud: 11 Dets 2010 16:24
- Asukoht: Viljandimaa Mõisaküla lähedal.
- Autod: 21011 & gsi power
- Kontakt:
http://fotoalbum.ee/photos/raunolend/79675439 uuemaid pilte.
Hetke seisuga on mootor töötav
Hetke seisuga on mootor töötav