2105, Fhaust, 1982
2105, Fhaust, 1982
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
arvatavsti mingeid väliseid lisasi ei tule, seest kyll aga luksuslik:D:D,ma mõtlesin sellele lisale, aga igavesti ei jaksa ma tegeleda ega finantseerida, mu eesmärk oli "project green" saada valmis enda 18ndks sünnipäevaks märtsis,praegu isegi mega mega kiirelt läinud...ja juku, kas sulle minu iluvõre ei meeldi? minuarust super:D sorry:D
- Jonx
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1409
- Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
- Asukoht: Kärdla
- Autod: 2101
- Kontakt:
Edu ja jõudu edaspidiseks, päris asjalik projekt tulemas. Näib, et asja võetakse südamega. Ja tore näha noori autosid ehitamas kambas koos, mitte väljas kambakesi lollusi tegemas.
Edu!
Edu!
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Õlu võib jääda peale tööd limpsimiseks, vodka hoidke alles selleks ajaks, kui masina juurde üldse asja pole, aga see kolmas on üks väga paha komponent inimese elus üldse.Algselt postitas: fhaust
... aga õlu ja vodka ja veel üks lisand ainult aeglustavad tööde käiku ...
Noh, vähemalt oled aru saanud, mis on piduriks. Ega ennem targaks ei saa, kui järgi ei proovi, see tähendab - sitt tuleb kah ära mekkida, muidu ei tea ju mis hea on

Jaksu igatahes!
heh:D logman,tore et hoolid, kuid inimeste vaated on erinevad, ma olen selle viimase gurmaan. ärge looge must mingeid valesi eelaimusi,inimesed on erinevad...tegelt se terve auto väljendab seda. see selleks..loodan et klubist banni ei saa:(
jukii õlut läks nädalavahetuse khta ikka mõni kast. veljed läksid koos 205/45 rehvidega 5000, selline küss et seal auguvahe 100 ikkagi, kas on VÄGA kohustuslik teha kas 98 flantsid või laiemaks puurida auke ja mingi süsteem teha? mul finants on jubedalt tapetud. kuigi keskaugu pean nikuinii lasta puurida.
jukii õlut läks nädalavahetuse khta ikka mõni kast. veljed läksid koos 205/45 rehvidega 5000, selline küss et seal auguvahe 100 ikkagi, kas on VÄGA kohustuslik teha kas 98 flantsid või laiemaks puurida auke ja mingi süsteem teha? mul finants on jubedalt tapetud. kuigi keskaugu pean nikuinii lasta puurida.
-
jjukii
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 368
- Liitunud: 05 Nov 2006 22:39
- Asukoht: viljandi
- Autod: 2101, 2107
võid ju relakaga rummu või trummlit natukene käiata. aga esimesed ja tagumise kesava vms on ladal erinevad natukene. mul läks velg minuarust taha ilusti trumli külge ja esimestel käi rummupeale seisma. aga siis panin ette veel ühe selle 5mm ketta mis käib piduriketta ja velje vahele, ja kui vastu hakkab käima pööramisel, saad veel panna neid, need nagu flantsi eest 

okei... aga see 2 milli siis auguvahes pm mingi viiliga veits ja otsa torgata?, et peaks olema õige, keskauku siis puurima ei hakka ja vist mõtekam relakaga..... aga kust saaks selliseid turvapolte nagu siksil et keere läheb sisse mitte ei ole tikkpoldid, kas on selliseid üldse? mingeid kvaliteetseid, et kohe päris keeret või poldipead maha ei keera ja ni raske vargapoistel pole, kardan oma kanti:D (õismäe):D
[Muudetud: 22-10-2008 fhaust]
[Muudetud: 22-10-2008 fhaust]
-
eEdel
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 454
- Liitunud: 28 Dets 2007 22:28
- Asukoht: Lehola
- Autod: VAZ-21061`84, Moskvits-2140`81, Audi A4 1.8 `99
- Kontakt:
Auke võid viilida aga see peab ka jube täpne pärast jääma. Tuleb igast august täpselt ühepalju maha viilida muidu ei jää ratas alla otse jooksma. Ise isiklikult seda viilimist ette võtta ei tahaks.Algselt postitas: fhaust
okei... aga see 2 milli siis auguvahes pm mingi viiliga veits ja otsa torgata?, et peaks olema õige, keskauku siis puurima ei hakka ja vist mõtekam relakaga..... aga kust saaks selliseid turvapolte nagu siksil et keere läheb sisse mitte ei ole tikkpoldid, kas on selliseid üldse? mingeid kvaliteetseid, et kohe päris keeret või poldipead maha ei keera ja ni raske vargapoistel pole, kardan oma kanti:D (õismäe):D
[Muudetud: 22-10-2008 fhaust]
Vargavastaseid polte küsi kummitöökodadest. Oluline on keerme samm,poldi pikkus ja koonuse kuju. Poldiaugu koonus oleneb konkreetsetest velgedest,on olemas ümarate kui ka sirgete koonustega augud. Vastavalt neile tuleb ka poldid valida. Maksavad need nii 200-300EEK ringis komplekt (4 polti+võti).
Minul on Ziguli, aga mis on sinul?
-
mMahno
- Foorumi kasutaja
Velje tõmbad rummu külge kinni küll, aga velg peab tsentrisse jääma. Tavaliselt tsentreerib keskauk, poltidega tõmbad kinni. Kehval juhul kui auk veljel on suurem, saad ka ainult poltidega, aga siis pead neid kordamööda ühtlaselt keerama.
Rellakas jäta tsentreerimistööde juures parem rahule - selle riistaga täpsust ei saavuta. See treimistöö mõte sul alguses oli hea.
4x100 vs 4x98 - niisama vägistades rikud velje ära ja vead augud ovaalseks. Flants või aukude ringi tegemine oleks muidugi parem. Vägistamist segab ka keskaugu sobimatus, sest nii on raske velg tsentrisse saada.
Flantsi tegemist mõjutab jällegi see, mis su velgede offset on võrreldes originaaliga.
Rellakas jäta tsentreerimistööde juures parem rahule - selle riistaga täpsust ei saavuta. See treimistöö mõte sul alguses oli hea.
4x100 vs 4x98 - niisama vägistades rikud velje ära ja vead augud ovaalseks. Flants või aukude ringi tegemine oleks muidugi parem. Vägistamist segab ka keskaugu sobimatus, sest nii on raske velg tsentrisse saada.
Flantsi tegemist mõjutab jällegi see, mis su velgede offset on võrreldes originaaliga.
- Moss
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1069
- Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
- Asukoht: Siuntio, Soome
- Autod: erinevad illegaalid
- Kontakt:
Mul puudub tsentr. rõngas ja auguvalem ka veljel 4*100. Ei ütleks küll, et väga hull vibra oleks - samas tsentreerin ju vaid silma ja käetunde järgi. Ning pärast tõmban kõvema jõuga kinni (150...170Nm), kui tavaliselt seda teeks (100...120Nm). Poldiaugud on praegu veel enamvähem. Rõngad plaanin siiski lisaks osta millalgi, hõlbustab ka paigaldamist.