2101 PickUp, Reno, 1986

2101 PickUp, Reno, 1986

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
m
martvl
Foorumi kasutaja
Postitusi: 238
Liitunud: 15 Dets 2005 16:41
Asukoht: Karinu küla;Rakvere
Autod: Vaz 21051,Gaz 21R vw golf 2,Kawasaki ninja

Postitus Postitas martvl »

nende trumlitega pole midagi rasket
kõva pinnasepeale auto ajada,ratas alt üheltpoolt,siis trummel vastu maad,auto tööle käik sisse ja las töötab natuke aega ja tuleb ilusti ära
mina igatahes sain nii viisi naad ära
üks õige Ladafänn ehitab ka külmaga oma autot :D
r
Reno
Foorumi kasutaja
Postitusi: 92
Liitunud: 24 Mär 2011 16:52
Asukoht: TARTU

Postitus Postitas Reno »

Trumlitega ei saanud muidu hakkama kui lõikasin nad pooleks. Vahetusse läksid sealt kõik jupid. Piduriklotsid said esialgu küll kasutatud aga korralikud. Vahetusse läks veel käsipiduri tross, töösilindrid ja uued trumlid.
Autot pidurdama veel ei saanud, sest ilmselt suutsin kuidagi kogemata ära lõhkuda piduri peasilindril ühe plastikust otsa kuhu voolik läheb ja sealt nüüd lekib. Püüan kahest silindrist ühe teha, vaatab kas saab tööle.
Katki on veel tagumiste pidurite juures mingi asi, mis peaks pidureid "võiemndama" kui taga on raskus peal. Ei tea kuidas seda nimetatakse. Varras mis sinna "võimendisse" jookseb on katki ja ilmselt ka see "võimendi" omadega läbi. Peab vaatama kuskilt uued või äkki saab doonorauto küljest need jupid võtta. Samuti on roolil lõtk ja roolivarda kinnitus katki ehk rool käib üles alla ca 3cm. Kinnitada seda kuidagi ei saanud. Seega läheb ka roolikarp ja roolivarras vahetusse.
Pilte polnud millestki teha hetkel veel.
m
moosmoosik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 636
Liitunud: 25 Okt 2003 16:00
Asukoht: Tallinn/Mustamäe
Autod: ei ainsatki ladat enam !

Postitus Postitas moosmoosik »

see nn. võimendi on tegelikult regulaator. et kui raskust rohkem peal siis pidurdab kõvemini vms. enamasti nad ei tööta korralikult. kui enda autol pidureid tegma hakkasin siis uurisin seda juppi uuena poest kah. hinda ei mäleta aga ta ei näinud välja sugugi selline nagu põhja all. seega loobusin sellest üldse. ehk siis peasilindrist tulev toru otse kolmikusse mitte enam sinna regulaatorisse.
trumlitele pane keskavassse grafiitmääret siis nad ei jää kinni edaspidi. kui ei ole siis võin postiga saata natuke...
peasilindril saab seda plastiktorukest eraldi vahetada kah. tuleb poest osta uus toruke ja sinna peale kinnituseks käiv selline hammasratast meenutav seib. poes kindlasti teatakse millest jutt (ma loodan)
r
Reno
Foorumi kasutaja
Postitusi: 92
Liitunud: 24 Mär 2011 16:52
Asukoht: TARTU

Postitus Postitas Reno »

Korraks mõtlesin isegi sellest regulaatorist loobumise peale aga sellel pole pidurivõimendit ja kasti enamjaolt paneb suure koorma ka. Pidurid niigi kehvemapoolsed ilma võimendita siis oleks ikka hea kui see regulaatro seal töötaks. Aga kui kuskilt ei leia seda normaalse hinnaga siis ilmselt tuleb jah otseühendus teha.
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

See rõhuregulaator ei võimenda.
Regulaatori puudumine annab tunda vaid koormata sõidu juures. Siis langeb pidurdamisel raskus masina esiosale ,tagumine ots kerkib üles ja tagarattad blokeeruvad paremini kui esimesed.
Regulaatori ülesanne ongi vältida tagarataste enneaegset blokeerumist koormata sõidu puhul. Ta vähendab mingil määral tagaotsa tõustes tagumistesse pidurisilindritesse antavat rõhku. Koormatud autoga asi nii kergelt tööle ei hakka ning esi- ja tagapidurid saavad peapumbalt enam-vähem võrdsed rõhud.

http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 1#pid80273
r
Reno
Foorumi kasutaja
Postitusi: 92
Liitunud: 24 Mär 2011 16:52
Asukoht: TARTU

Postitus Postitas Reno »

Põhimõtteliselt kui selle regulaatori sealt vahelt ära võtan siis on soovitatav ülevaatuse ajaks kasti mingit raskust panna jah?

Tegin kahest piduri pea silindrist ühe. Homme panen külge, siis saab teada kas sai kõik õieti.

Meenus veel, et paagil ei tule millegipärast kork maha ja kohe tekkis mõte, et peaks panema uue paagi kasti etteotsa. Mõtlen siis mingit taolist lahendust luua nagu tuleb Motamehe PickUp'il. Kellelgi soovitusi mis auto paake võiks uurida sinna sobitamiseks. (Paak läheb ikkagi kasti sisse, mitte põhjaalla siis.)
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Ei ole vaja raskust. Sa ei saa ikka veel aru ,et ta (regulaator) ei võimenda ,vaid alandab hoopis rõhku.
Nii või naapidi ,kas regulaatorit on või ole seal ,siis ülevaatusel seisab masin sirgelt/horisontaalselt ja kõik neli ratast saavad pidurdamisel võrdsed rõhud silindritesse (juhul muidugi kui regulaatori asend on õigesti reguleeritud).
Regulaator hakkab tööle alles sõidul ,hoo pealt pidurdates ,kui taguots kipub vertikaali minema.

[Muudetud: 14-1-2007 logman]
r
Reno
Foorumi kasutaja
Postitusi: 92
Liitunud: 24 Mär 2011 16:52
Asukoht: TARTU

Postitus Postitas Reno »

Selge, siis ilmselt ühendan otse selle süsteemi. Selle lahti kiskumine sealt on ikka väga tükk tööd.
r
Reno
Foorumi kasutaja
Postitusi: 92
Liitunud: 24 Mär 2011 16:52
Asukoht: TARTU

Postitus Postitas Reno »

Vahepeal polegi suurt midagi tehtud saanud aga midagi on siiski arenenud.
Roolilati võtsin maha (karbi ka) ja selgus, et roolilatil on nuudid täiesti maas. Paneb täitsa imestama, et rool veel üldse keeras. (Kui satun garaazi digikaga siis teen pilte ka) Uus (tegelikult küll kasutatud) roolikarp ja roolilatt on olemas aga ootavad veel külge panemist.
Piduriregulaator tundub, et hakkas tööle. Seega seda esailgu eemaldama sealt ei hakanud ega ka uuega asendama. Kui selgub, et ta ikkagi ei tööta eks siis vaatab edasi mis sellega saab.
Lisaks sai veel salong puhtaks kistud ja seest puhastatud, et saaks asuma põhja keevitama. Enne keevitamist üritan põhjast ka pilti teha. Olukord on hullem kui esmapilgul vaadates tundus aga kõik peaks olema siiski veel tehtav.
Jõudis järg siis ka selleni, et esipiduritega midagi ette võtta. Tahtsin siis kogu suppordiga asja ära vahetada ja imekombel suutsin mõlemad suppordi kinnituspoldid lihtsalt pooleks keerata :( Esmapilgul lihtsana tunduv töö valmistab nüüd tugevalt peavalu ja kulutab oluliselt rohkem aega kui sai planeeritud. Vahetusse lähevad veel kõik rooliotsad, sest kõigil on imesuur lõtk. Tundub nagu poleks neid kunagi vahetatud.

Piltidega täiendan siis kui on meeles digikas garaazi kaasa võtta kunagi.
r
Reno
Foorumi kasutaja
Postitusi: 92
Liitunud: 24 Mär 2011 16:52
Asukoht: TARTU

Postitus Postitas Reno »

Vahepeal kõvasti aega möödunud ja tehtud pole ikka nagu mittemidagi saanud. Külmadega ei tahtnud külmas garaazis istuda ja nüüd soojemate ilmadega pole lihtsalt aega.
Nädalavahetusel sai siiski asi niikaugele, et roolisüsteem sai ajutiselt kokku pandud, et saaks sõita. Tagapidurid ka töötavad aga vajavad tsipa reguleerimist veel.
Auto ootab nüüd kuna keevitajal aega tekib, et saaks ära keevitatud. Enne keevitamisse viimist teen kahjustustest pilti ka ja püüan siia üles panna.
Kui keevitamisest tagasi siis tuleb kogu esisilla värk välja vahetada ning siis jääb veel nipet näpet teha ja ülevaatusele.
Tundub,et enne sügist sellist aega ei teki, et auto korraliku värvkatte saaks, sest suvel autol plaju sihtotstarbelist kasutust ja ei saa tal lasta rohkem seista.

Kirjutasin lihtsalt autopäeviku pidamise mõttes siiapaar rida üles, et hiljem hea vaadata oleks.


9.08.2007:Kere siiski liiga mäda ja auto taastamisele ei kuulu.



[Muudetud: 19-8-2007 moosmoosik]
Suletud