Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
ka tehasest on selliseid kastiga 05-si (ja nivasid) tulnud. sa kirjutad et sinu autol kasti pikkus on 2,2 meetrit. kas kast tuleb siis pikem kui tehase masinatel. ja kas üldpikkus on ka rohkem kui tehase masinatel?
Tehase masinatel on kasti pikkus 1,9m. On ka lühemaid, nii kuidas variant ette näeb.
Telgede vahe 2,69m minu 2,8m vastu. Pika kabiini ja kastiga Niva telgede vahe sama,mis mul.
Masina üldpikkus 4,3m minu 4,4vastu. Eelpool mainitud Nival 4,44m.
Arvan,et minul tuleb tühimass oluliselt väiksem, kui tehase VIS'il (1190kg ja Nival 1305kg). Sellevõrra kandevõime suurem.
Ka on üks oluline asi, mille omal teistmoodu tegin. Kastis olevate rattakoobaste vahe on tehase variandil kusagil meeter (Nival1,13m). Mul tuleb puhas kasti laius 1,23m. Selle saavutamisega oli tükk nuputamist/jama. Teatavasti on tänapäeval standard laius 1,2m. Nii igat sorti alused kui ka ehitusmaterjalid.
Kast peaks tulema "ameerika" tüüpi. Rattakoopad jäävad väljapoole kasti.
Tagasilla osaga ehk probleeme ei teki enam, mina peaks selle kere nõrgimaks kohaks hetkel seda, kus raam kabiini tagumisse seina jookseb. Aga võib-olla jääb mul ka midagi märkamata...
Kas ARK mingeid tugevusarvutusi ja/või jooniseid ei soovi?
EDIT: Kui see poolraam on ühendatud kolmandal pildil eriti hästi näha oleva ristitala külge, siis on see konstrui muidugi jäigem.
Kas ARK mingeid tugevusarvutusi ja/või jooniseid ei soovi?
EDIT: Kui see poolraam on ühendatud kolmandal pildil eriti hästi näha oleva ristitala külge, siis on see konstrui muidugi jäigem.
Just selle jaoks see risttala sinna pandud ongi. Hästi näha ka 4 ja 7 pildil. Kabiini tuleb veel üks jäigastav diagonaal kahe raamitoru vahele. Need saab panna aga alles toolide sissepanekul. Muidu jäävad äkki toolile ette.
ARK soovib eksperdi tugevusarvutusi ja jooniseid. Minul pole seal midagi teha. Selleks ARK poolt tunnustatud eksperdid ongi.
Eksperdiga olen eelnevalt vestelnud, et pärast üllatusi ei tekiks.
Kui sa selle all seda mõtled, siis see on juba küljes. Konstruktsioon on kaks U-rauda ülalt alla.
Stabika varda otsa nulli sisse läheb pikk varras (kummipuksid leevenduseks), mille teine ots on vedrupaki alumise kinnituse küljes.
Ma seda 0-otsa ikka mõtlesin...eelmise pildi pealt ju näha, et selle konstruktsioon olemas
Kas ''pikk varras'' on modifitseeritud laenatud või mingi kindel ?
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...
Eks see pikk varras tuleb omal ikka teha. Midagi laenata kusagilt on vist raske. Pikkus tuleb ju minu auto järgi teha. Kui varras valmis, eks panen siia üles pildina.
"Pikk varras" ei tulnudki vedrupaki alumise plaadi külge. Kergem (kaaluliselt) ja mugavam oli teha pisike U rauast (karpraual üks külg maha lastud) kronstein ja see keevitada otse silla külge. Vardaks on poes müüdav 12mm keermestatud varras. Ülejäänu on lihtsalt vormistamise küsimus.
Algselt postitas: motamees
ARK`ist sai võetud ümberehitusluba.
Selle ümberehitusloa taotlemisel jooniseid,eskiise ka nõutakse või jääb algus jutu tasemele.Kas taotluse asjaaja -
mist saab alustada kohaliku ARK`i kaudu või peab Tallinna
meestega läbirääkima.
Edu praktilisele projektile.
Taotlus algab kohalikus ARK's. Tuleb teha avaldus ja eskiisi tasemel joonised/seletused. Mulle saadeti Tallina ARK'st kiri pärast tagasi ja nõuti lisaseletusi. Peale lisaseletuste andmist anti luba ja tingimused.
Jah, garaa? Kuressaares.
Koguaeg nokitsen ikka midagi. Tööd olid lihtsalt sellised peidetud ja vähese arenguga. Sai paigaldatud tagasilda piduriosad ja käsipiduritrossid. Bens paagi kronsteinid ja paak puhastatud/korrastatud. Paigaldatud piduri rõhuregulaator.
Tegin näiteks korda tagumise udulambi. Mulle ei meeldinud, et reflektorit pole sees. Millistel on sees, neil lähevad need ruttu rivist välja. Värvitud reflektorid koorivad maha ja kroomitud roosteteavad.
Tegin omale roostevabast reflektori.
Siin pildil on lamp ilma reflektorita, shabloon ja reflektori materjal (mootorratta sumbutis olnud õhuke roostevaba plekk).