Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Pilte saab järgmise nädala lõpuks, praegu Jaanipäeval pole aega tegelda kodukaga. Niikaua suudate äkki oodata.
Aga kas keegi oskab öelda summuti kohta kas see jääb offroadis ette kui ta on originaalina või on mõtekam viia käigu-, vahekasti ja kardaaniga ühte kanalisse et maa vastu ei läheks.
Algselt postitas: napster8
Pilte saab järgmise nädala lõpuks, praegu Jaanipäeval pole aega tegelda kodukaga. Niikaua suudate äkki oodata.
Aga kas keegi oskab öelda summuti kohta kas see jääb offroadis ette kui ta on originaalina või on mõtekam viia käigu-, vahekasti ja kardaaniga ühte kanalisse et maa vastu ei läheks.
originaaliga juhtub ikka pahandusi. eriti mõnus on teda kuskil muda augus silla ümbert lahti väänata.minu oma on ennast viisakalt üleval pidanud,ja mis peamine kui juhtub,väga hea eemaldada. eks piilu pilte
Algselt postitas: napster8
Pilte saab järgmise nädala lõpuks, praegu Jaanipäeval pole aega tegelda kodukaga. Niikaua suudate äkki oodata.
Aga kas keegi oskab öelda summuti kohta kas see jääb offroadis ette kui ta on originaalina või on mõtekam viia käigu-, vahekasti ja kardaaniga ühte kanalisse et maa vastu ei läheks.
originaaliga juhtub ikka pahandusi. eriti mõnus on teda kuskil muda augus silla ümbert lahti väänata.minu oma on ennast viisakalt üleval pidanud,ja mis peamine kui juhtub,väga hea eemaldada. eks piilu pilte
Neid ma olen isegi piilunud, aga eks näha ole kuidas teen siis kui sinnamaani jõuan, aga sinna veel pikk tee. Aga originaali ma igastahes ei pane, kas teen originaali ümber ja panen ta sinna kanalisse (kanali teen suuremaks), või siis taoliselt kui sul.
Nii Landy Ja Nivamees66 !!!
Andestust et niikaua oodata lasin piltide suhtes.
Mingid pildid ma sain nüüd tehtud, piltidel puudub elektrisüsteem sest see ripub garaazis ja ootab oma aega. Aga teine aku koht on piltidel näha, ning sinna samma aku taha tuleb ka kaitsmeplokk(akukohal hetkel ainult põhi tehtud sest pole veel jõudnud teis keevitust ära osta, praegu alles ostsin elektroodi (inverter) ära, varsti siis kemp kah). Uued pildid teen siis kui mõlemad sillad all korralikult. Aga eks seda näeb. Pildid -> Pildid 2
Nii, esisild hakkab ka vaikselt arenema, praegu rattad all aga õõtshoova ja sarniiri vaheline tükk on hetkel ajutine, õiged sain täna mõlemale poole valmis aga külge veel panemata, kui need küljes siis vist esireduktori kinnitust tegema. Siis saab vaadata ka kui palju tuleb teha alumisi vedrutaldrikuid ümber et poolteljed ei hakkaks vastu käima sinna.
Algselt postitas: Landy
Tore näha, et projekt areneb ja edeneb, Põhi ja kere ikka üsna mädad.
Põhi jah üsna mäda aga selle ma teen vist üleni uue siis kui plekki saan ja teise keevituse ära ostan, aga kere kõige hullem ei ole, kõige hullem on eest rattakoobastest ja esitulede ümbert. See rooste on kõige väiksem asi tegelt, raskem on seda kõike mis teha vaja valmis aretada.
Ees kah nüüdseks juba (tegelt juba 16-st saadik) rattad all aga tegemist vajab veel vedu, et silda ka vedama saaks, praeguseks panin peale ka juba ajutiselt mootori, käimari ning kohe hakkan vahekasti panema alla et saaks mõned testid teha kuidas uued kinnitused ja kõrgus sobib ja eks siis näeb mis tuleb ümber teha. Ise arvan et teen tagumise silla lühemad vardad ka sama pikaks peaaegu kui need pikemad on, aga eks näha ole kui saab proovitud.
Nii, nüüd siis on ka mõned sõidud tehtud niisama põllupeal ja vaadatud mis muutmist tahab. Tegemist tahtsid tagasilla lühemad vardad pikemaks (põhjakinnitus ette poole). Tegin ka vähe tugevama raami taha, vardad sain kah täna õigeks. Nüüd hakkan aretama esisilda edasi, seal vähe muuta vaja ja hakata vedrutaldrikuid lõikuma ja paika sättima et õige kõrgusega oleks ja et veovõllid ei hakkaks pihta käima. Amortide kinnitused kah veel vaja ära teha uued.
Arvan et varsti saab ka uued pildid, kas nädalalõpus või siis järgmine nädal.
Algselt postitas: napster8
Lisatud ka teine elektrisüsteem mis koosneb teisest akust, genekast, vajalikest juhtmetest ja voltmeetrist. See elektrisüsteem leiab kasutust ainult autol olevate lisaelektriseadmete toitmiseks. (nt: lisatuled, mp3 mängija, jne) Mõlemad elektrisüsteemid on täiesti eraldi üksteisest kui just välja arvata mass mis on ühine.
aga milleks2 gene 2 akut sul ei tule vintsigi. minu mõte on üks ja korralik ja piisavalt võimas 80a gene toidab küll ja küll
Veljed koos rehvidega sain enamvähem sama hinnaga millega kunagi korraliku Niva ostsin, ülevaatus ja kõik olemas, niiet mõtle ise mis nende hind siis olla võis (aga vähemalt sain 2k odavamalt kui ta alguses küsis). Igastahes väga kallis kraam.
Ostsin ühe Uaziku ehitaja käest kellel olid Rocky'st üle jäänud need. Ei mäleta enam kus elas.
Eile juhtus ka väike õnnetus nivaga, seisis väikse kallaku peal (peaaegu polnudki teist), hakkas järsku veerema kuna pidureid pole ning esiots oligi 5cm seespool (seda siis vastu kuuri seina nurka) , krt ei jõudnud käiku kah sisse lükata.
Jälle väga kõva töö juures, kui saan siis panen ka homme mõne pildi esiotsast ja muudest konstruktsioonidest.
Nii, Nüüd siis ka amordid all, praegu küll mingid vanad kaunad proovimiseks aga siiski. Sain ette istmedki ajutiselt sisse. Tegin ka mõne pildi mobiiliga et midagigi näha. KLIKKA SIIA -> Minu kodukale