Kogu saaga kronoloogia on järgmine:
-auto suri teepeal bensupumba kaitsme läbi põlemise tõttu
-bensupumba vahetus
-taas sama kaitse läbi
-kogemata avastasin, et kaitsme põletas läbi hoopis peale katalüsaatorit olev lambda, mille juhtme isolatsioon vastu kuuma summutit ära kärssas ja lühise põhjustas.
-uus lambda külge ja auto sõitis kuni ülevaatuseni, kust paigast heitgaasidega tagasi saadeti
-diagnostika näitas veakoodi P1035 ehk mittetoimivat lambdat
-esimese lambda vahetus
-taas põrumine ülevaatusel
-prooviks järgmine lambda
-uus diagnostika näitas endiselt rikkis lambdat ja tester väga madalat pinget
-juhtmestike kontroll
-kasutajalt Zerosix sain 110ne aju millele sai õige soft peale loetud ja peale pandud
-CO paigas ja ülevaatus tehtud

-vana aju inspekteerimisel selgus, et tagumise lambda lühis põhjustas massi raja katkemise trükkplaadil
Iagathes on Samara elektriskeem nüüdseks selle pusimise peale pähe kulunud.
PS. Akutule hõõgumist põhjustas katkenud rada näidikute ploki trükkplaadil.